sv_lan 1
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Milek
Rejestracja: 29.04.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.09.2022 14:33





Statystyki
- Grupa: Power User
- Całość postów: 528
- Odwiedzin: 15 142
- Tytuł: Powracam..
- Wiek: 32 lat
- Urodziny: Wrzesień 2, 1992
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Anglia
-
Zainteresowania
CS
Kontakt
-
GG
7882284
-
Strona WWW
http://www.e-intermania.pl
-
Skype
[url=http://amxx.pl/user/9567-milek/][img]http://amxx.pl/ms-9567.png[/img][/url]
-
Steam
76561197960265729
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#315177 [ROZWIĄZANE] Nie odczytuje mi, ze mam Steama na serwerze
Napisane przez d0naciak
w 30.10.2011 08:28
#350839 [ROZWIĄZANE] Obcinanie textu w motd.
Napisane przez G[o]Q
w 17.01.2012 23:05
#302663 Minecraft Engine
Napisane przez diablix
w 03.10.2011 15:31
by diablix & DarkGL

Jest to modyfikacja a w zasadzie spore narzędzie dla osób w miarę ogarniających PAWN'a
Dodaje do gry klocki i cały system z minecrafta. Wtajemniczeni mogą przerobić go
pod np. basebuildera czy inne mody

i sporo pomysłów oraz pracy poświęciliśmy temu "silnikowi", więc zachęcam do testowania,
oraz tworzenia modów z jego wykorzystaniem


- Fakemeta
- Engine
- Fun

- modele oraz dźwięki wrzucamy wg. reguły Folder sound -> cstrike/
- minecraft.amxx do addons/amxmodx/plugins
- dopisujemy minecraft.amxx na końcu pliku konfiguracyjnego plugins.ini (addons/amxmodx/configs/)

Zasmieszczam video z wersji 0.1 lekko pobugowanej

http://www.youtube.com/watch?v=FEDblaxhukw
Załączone pliki
-
MINECRAFT_Map_Models_Sounds.zip 386,67 KB 1170 Ilość pobrań
-
minecraft.amxx 18,8 KB 152 Ilość pobrań
-
minecraft.sma 14,7 KB 1046 Ilość pobrań
minecraft.amxx
#347046 Lagi...
Napisane przez ExTaza?!
w 09.01.2012 17:45
Teraz kilka pytań. Gdy załaduje jakiś temat. Dlaczego po kilku sekundach zaczyna się coś ładować ? I co się w ogóle ładuje ?; o
Pisząc nowy temat. Tytuł już wpisany. Przechodzę do opisu. Pisze i znów Reaload i to co pisze pojawia się w NAZWIE TEMATU. No to już nie do wytrzymania. Nie wina kompa bądź neta. Bo zanim ten temat napisałem sprawdziłem wszystko dokładnie. Na innych komputerach. Kolegów itp. Pytałem się zwykłych ludzi. To samo twierdzili... Droga administracjo. Zrobicie coś żeby mniej lagowało ? Kasa się znajdzie bez reklam. Ta strona jest mocno popularna więc USERZY na pewno by się złożyli na opłacenie forum. Chyba że chodzi tu o zyski... To w tej sprawie się już udzielać nie będę. Co mialem powiedzieć , powiedziałem. Czekam na wypowiedzi , głownie Administracje , ale też użytkowników forum
#226358 High Ping Kicker + colorchat
Napisane przez LucKy_skiLL
w 17.03.2011 17:57
#265267 Call of Duty MW Mod MySQL
Napisane przez R3X
w 02.07.2011 11:58
w wersji pod MySQL
Oryginał: [CoD Nowy] Call of Duty: MW Mod [UPDATE] - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Wersja do testów, choć prawdopodobnie działa. Zachowana jest zgodność z zapisem vault, czyli przejście z pliku na bazę powinno udać się bez straty XP.
Proszę o uwagi jeśli coś nie działa jak powinno.
Załączone pliki
-
CodMod SQL.zip 68,64 KB 1316 Ilość pobrań
-
CodMod SQL 1.0.4.zip 11,87 KB 610 Ilość pobrań
#8097 xREDIRECT [UPDATE 09-02-2011]
Napisane przez Abes Mapper
w 13.06.2008 19:15
Aktualna Stabilna wersja: 1.0.3.3
Aktualna Wersja Beta: v2.0 RC2





[Dodano cvar redirect_countbots↵ ale tylko do opisu. W pluginie już był.

Przede wszystkim, jeśli jesteś zbyt leniwy, aby przeczytać wszystkiego to nie męcz nas problemami lub pytaniami tylko zajrzyj do

Dzięki temu pluginowi możemy się łączyć w czasie gry z innymi serwerami które są dostępne na serwerze poprzez wpisanie w say: /server
To nie prosty plugin dla prostych ludzi, którzy chcą czegoś więcej niż tylko kilka prostych funkcji. Jeśli nie jest to, co chcesz, to ok. Potem wystarczy przejść wzdłuż.
Plugin nie jest łatwy do zainstalowania. Ale nie może być trudny, bo jest uruchomiony na setki serwerów. Ja tylko miałem powiedzieć, że nie chcę mieć coś znowu podobnego do tego.
Dla tych, którzy chcą uczestniczyć w kodowaniu pluginu, kod odniesienia jest tutaj. Można również wygenerować go od źródła (z 1.0RC2 i powyżej) przy użyciu kompilatora opcji-r.
Jeśli chcesz wiedzieć, jak wiele serwerów jest uruchomiony można szukać na tej stronie . Dzięki Bailopan za dodanie go w tym momencie.
Chcesz znaleźć serwery gdzie ten plugin jest uruchomiony? Użyj tego.
Plugin ten robi wiele rzeczy, które mogą być włączone lub wyłączone niezależnie od CVARów:
● po uruchomieniu go czyta dostępne serwery z SERVERFILE (amxmodx/config/serverlist.ini)
● say: /server pokazuje listę dostępnych serwerów (jeśli redirect_manual 1) - ludzie mogą wybrać numer z listy i są natychmiast przełączani do serwera
● gdy serwer jest pełny, są automatycznie przełączani do serwera losowego lub następnego z listy - redirect_auto kontroluje to
● limit można ustawić ile administratorów może być w tym samym czasie
● kiedy serwer z listy jest pełny albo zdechł to jest wyłączony w menu i gracze nie są przekierowani tam automatycznie - a by sprawdzić czy server zdechł redirect_check_method wynosić musi >0 i sprawdzić czy jest pełny przy pomocy redirect_check_method większego od 1
● servery ogłaszają każde redirect_announce seconds - ustaw je na 0 aby wyłączyć to ogłaszanie, lista serverów jest pokazywana jako wiadomość HUD dla żywych graczy na górze, a dla trupów gdzieś na ekranie, więc nie jest zakrywana przez "spectator bars" (paski oglądających
); jak dużo informacji ma wiadomość zależy od check_methodOsoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości
● zalożność od redirect_check_method może być sprawdzona przez bycie serwerwa full/off a nawet obecnej mapie, liczba obecnych graczy i maksymalnych ich liczbie może być wyświetlana w menu i w ogłoszeniach - kiedy nie ma serevera na automatyczne przekierowanie, gracz jest wywalany z odpowiednią wiadomością
● gdy ktoś jest przekierowywany ręcznie lub automatycznie, innym graczom wyświetla się wiadomość kto się przełączył i na jaki serwer
● jest również ogłoszenie, że ludzie mogą powiedzieć /follow i przełączają się tam gdzie przełączał się ostatni przełączający się gracz, funkcja może być włączona lub wyłączona przez CVAR (redirect_follow)
● plugin jest w różnych językach (a więc musisz umieścić xredirect.txt w amxmodx/data/lang/)
● serwer może pokazać, kto przychodzi i jakiego serwera się przełączył
● własny adres IP jest wykrywany i automatycznie wyłączany na liście serwerów - automatyczne wykrywanie nie działa, jeśli używasz nazw DNS w SERVERFILE - w tym przypadku należy ustawić adres serwera DNS na własny serwer w redirect_external_address do wykrywania do pracy - wykrywania własnych serwerów.
● kiedy CVAR redirect_retry jest ustawiony na 1 serwer może umieścić ludzi w kolejce, aby ponowić próbę być przekierowany z powrotem do ostatniego serwera (np. gdy są one automatycznie przekierowywane, ale tylko chcesz grać na serwerze są też podłączone)
● lista serwerów może być załadowana z bazy SQL (tylko w wersji beta)
● statystyki na temat przekierowań mogą być zapisane do pliku i vault albo do bazy SQL (tylko w wersji beta)

● xredirect.amxx / xredirect-beta.amxx--> /plugins
● xredirect.sma / xredirect-beta.amxx --> /scripting
● xredirect.inc --> /scripting/include - tylko jakbyś chciał kompilować
● (trzeba plik stworzyć) serverlist.ini --> /configs
● xredirect.txt --> /data/lang
● xredirect.sql.txt --> (tylko w wersji beta) jeżeli używasz SQL: uruchom ten skrypt na swojej bazie danych

● say /server - pokaż menu aby przełączyć się na jakiś serwer
● say_team /server - pokaż menu aby przełączyć się na jakiś serwer
● pickserver - pokaż menu aby przełączyć się na jakiś serwer
● say /follow - podążaj za ostatnim przełączonym graczem na serwer na który się przełączył
● say_team /follow - podążaj za ostatnim przełączonym graczem na serwer na który się przełączył
● say /retry - ponów połączenie z ostatnim serwerem jakim chciałeś się połączyć jeśli był pełny
● say_team /retry - ponów połączenie z ostatnim serwerem jakim chciałeś się połączyć jeśli był pełny
● say /stopretry - zatrzymaj ponawiane łączenie się z serwerem
● say_team /stopretry - zatrzymaj ponawiane łączenie się z serwerem
● redirect_announce_now - ogłoś listę servera natychmiast, wymagany dostęp - ADMIN_KICK
● redirect_user - <playername|playerid> [servernum] - przełącz gracza [na dany serwer], wymagany dostęp - ADMIN_KICK
● redirect_queue - pokazuje aktualną kolejkę do przekierowań, wymagany dostęp - ADMIN_KICK
● redirect_stats - pokazuje statystyki na temat przekierowań, wymagany dostęp - ADMIN_KICK, dostępne tylko wtedy gdy SQL nie jest używany

CVARy, muszą być wpisane do amxx.cfg. Dopiero ustawienie ich za pomocą konsoli (bezpośrednie, ssh, rcon, hLSW ...) jest problematyczne z kilku powodów.
● redirect_active - 1/0 włącza/wyłącza plugin - jeśli jest to ustawione na 0 wszystkie inne CVARy, są ignorowane, domyślnie 1
● redirect_auto
-- 0 = wyłączyć automatyczne przekierowanie gdy serwer jest pełny
-- 1 = gdy serwer jest pełny, przekierowuje na serwer losowo z listy
-- 2 = gdy serwer jest pełny, przekierowuje na następny serwer z listy
-- 3 = zawsze przekierowuje (nawet jeżeli serwer jest pusty) z wyjątkiem administratorów, przekierowanie na losowegy serwer
-- 4 = zawsze przekierowuje (nawet jeżeli serwer jest pusty) z wyjątkiem administratorów, przekierowuje na następny serwer z listy
-- 5* = zawsze przekierowuje (nawet jeżeli serwer jest pusty) w tym administratorzy, przekierowanie na losowy serwer
-- 6* = zawsze przekierowuje (nawet jeżeli serwer jest pusty) w tym administratorzy, przekierowuje na następny serwer z listy
domyślnie 0
(* Jeśli chcesz tylko przekierować ludzi ze starego serwera na nowy podczas okresu przejściowego, należy rozważyć użycie T E G O pluginu, łatwiejsze w obsłudze i ma wszystko co potrzeba)
Zależności:
Kiedy redirect_check_method jest ustawiony na 2 automatyczne przekierowanie wykryje, gdy serwer jest pełny i nie przekieruje do niego - w przeciwnym razie nie będzie można wykryć i przekieruje gracza na pełny serwer
Kiedy redirect_check_method jest ustawiony na 1 automatyczne przekierowanie wykryje, gdy serwer nie odpowiada i nie przekieruje do niego – w przeciwnym razie nie będzie można wykryć i przekieruje gracza na wyłączony serwer
● redirect_manual
-- 0 = wyłącza ręczne przekierowanie w say: /server
-- 1 = umożliwia ręczne przekierowanie w say: /server
-- 2 = umożliwia ręczne przekierowanie w say: /server i pokazuje podmenu kiedy gracz nie może zostać przekierowany
-- 3 = umożliwia ręczne przekierowanie w say: /server i zawsze pokazuje podmenu z którego gracz może zdecydować się na przekierowanie (jeśli to możliwe)
domyślnie 0
Zależności
Informacje kiedy serwer jest offline, można zobaczyć tylko gdy redirect_check_method jest ustawiony na 1 albo 2 – w przeciwnym wypadku każdy serwer będzie online i będzie można do niego przejść
Informacje (mapa i ilość graczy) może zostać wyświetlona tylko gdy redirect_check_method jest ustawony na 2 – w przeciwnym wypadku tego nie będzie
● redirect_follow
-- 0 = wyłącza śledzenie gracza poprzez komende /follow na serwer gdzie dany gracz się przekierował – oczywiście ludzie mogą nadal używać /server aby pójść na ten sam serwer
-- 1 = włącza śledzenie gracza poprzez komende /follow na serwer gdzie dany gracz się przekierował
● redirect_external_address - To ustawienie jest konieczne, jeśli chcesz przekierować do nazw DNS zamiast adresów IP, np. jeśli adres= w pliku serverlist.ini jest world1.n-ice.org zamiast 85.10.209.243. Jeśli nie wiesz jak to działa i jakie są nazwy DNS to pozostaw ustawienie puste
Dostępne ustawienia:
Zestaw własnych nazw DNS adres serwera zewnętrznego - potrzebne tylko w przypadku korzystania z nazw DNS zamiast adresów IP w SERVERFILE - to musi odpowiadać nazwie w SERVERFILE - włączając port!
Przykład:
redirect_external_address "my.cool.domain.example.com:27015"
● redirect_check_method - te ustawienie definiuje jakie informacje xREDIRECT odczytuje z innych serwerów na liście. Ma też wpływ jak menu ma być wyświetlane.
-- 0 = nie sprawdza innych serwerów
-- 1 = tylko ping (aby sprawdzić czy serwer jest online)
-- 2 = sprawdza aktualną ilość graczy, maximum możliwych graczy i aktualną mapę
● redirect_announce - to ustawienie określa, czy xREDIRECT ma ogłaszać serwery znajdujące się na liście serwerów
-- 0 = wyłącza ogłoszenie
-- "jakaś wartość większa od 0" = sekundy w jakim przedziale ma się wyświetlać ogłoszenie
domyślnie 60
Zależności
Jakie informacje są ogłoszane zależą od redirect_check_method
Kiedy redirect_check_method jest ustawiony na 1 albo 2 ogłoszenia będą pokazywały także czy serwer jest offline, jeśli nie odpowiada – w innym wypadku zawsze będzie pokazywało serwery online
Kiedy redirect_check_method jest ustawiony na 2 ogłoszenia będą pokazywały także czy serwer jest offline, jeśli nie odpowiada oraz aktualną/maksymalną liczbę graczy i jaka mapa – w przeciwnym wypadku nie będzie tych informacji w ogłoszeniach
● redirect_announce_mode - komu mają być wyświetlane ogłoszenia: 1 = żywi gracze, 2 = zmarli (także obserwatorzy), 3 = obaj, domyślnie 3
● redirect_announce_alivepos_x - wyświetlane komunikaty w pozycji pionowej z y dla żywych ludzi, domyślnie -1,0
● redirect_announce_alivepos_y - wyświetlane komunikaty w horyzontalnej pozycji na y dla żywych ludzi, domyślnie 0,01
● redirect_announce_deadpos_x - wyświetlane komunikaty w pozycji pionowej dla martwych ludzi, domyślnie -1,0
● redirect_announce_deadpos_y - wyświetlane komunikaty w horyzontalnej pozycji dla martwych ludzi, domyślnie 0,35
● redirect_show - to ustawienie określa, czy informacje na temat przekierowań innych graczy są wyświetlane w obszarze czatu.
-- 1 = włącza informacje w obszarze czatu
-- 0 = wyłącza informacje w obszarze czatu
domyślnie 1
● redirect_adminslots - to ustawienie określa, czy będzie traktować adminów w sposób szczególny. Może być również postrzegane jako funkcja VIP.
Kiedy włączone:
# VIP-y mogą korzystać z retry, nawet gdy funkcja jest wyłączona
# VIP-y mogą przekierować siebie na serwery z hasłem niepublicznym
# VIP-y mogą dołączyć na serwer z ustawionym adminslots = (określonym w serverlist.ini)
# VIP-y nie są automatycznie przekierowywane kiedy redirect_auto jest ustawiony na 3 lub 4
# gdy serwer jest pełny i VIP się łączy, xREDIRECT wyszukuje zwykłego gracza, który jest podłączony w najkrótszym czasie i przekierowuje go do jednego z innych serwerów lub wyrzuca go z serwera jeśli slot na jakimkolwiek innym serwerze jest niedostępny
-- 0 = Adminslots jest wyłączony
-- 1 = Adminslots jest włączony
domyślnie 0
Zależności:
Ustawienie daje efekty tylko kiedy redirect_auto jest ustawiony na 1 lub 2
● redirect_maxadmins - maksymalna liczba adminów, którzy mają imunitet automatycznego przekierowania
-- 0 = nieograniczona liczba adminów
-- 1-32 = maksymalna liczba adminów
domyślnie 0
● redirect_retry - to ustawienie określa, czy użytkownicy, którzy zostali przekierowani będą mogli użyć /retry i wejść na serwer kiedy zwolni się slot
-- 0 = wyłącza komendę /retry
-- 1 = włącza komendę /retry
● redirect_hidedown - ukrywanie serwerów które są offline (nie odpowiadają):
-- 0 = nie ukrywa
-- 1 = ukrywa w menu
-- 2 = ukrywa w ogłoszeniach
-- 3 = ukrywa w menu i ogłoszeniach
domyślnie 0
Zależności
Daje efekt tylko kiedy redirect_check_method jest ustawiony na 1 lub 2
● redirect_localslots - to ustawienie określa, czy gracze lokalni mają pierwszeństwo przed graczami z internetu. Może to zostać wykorzystane dla serwerów, które mają większość graczy LAN (np. granie w kafejce internetowej). Działa jak adminslots, przekierowuje graczy z internetu aby zrobić miejsce tym z sieci lokalnej
Lokalny gracz to ktoś, kto łączy się z lokalnego adresu, zgodnie z RFC 1918:
10.0.0.0 – 10.255.255.255
172.16.0.0 – 172.31.255.255
192.168.0.0 – 192.168.255.255
169.254.0.0 – 169.254.255.255
-- 0 = nie rezerwuj slotów dla lokalnych graczy
-- 1 = rezerwuj sloty dla lokalnych graczy
domyślnie 0
● redirect_countbots - czy plugin ma liczyć botów jako zwykłych graczy (do pokazywania w statusie)
1-- tak (domyślnie)
2 -- nie

PLIK LISTY SERWERÓW
Plik musi być w formacie ini. Opis:
● id = identyfikator serwera (używany do jednoznacznej identyfikacji w statystykach albo żeby pokazać gdzie gracz został przekierowany i skąd) Ustawienie to umożliwia mieć różne rozkazy w każdym serverlist.ini na każdym serwerze
● address = adres serwera (może być IP albo nazwa DNS)
● localaddress = adres serwera sieci lokalnej - niezbędne do określenia tylko kiedy gracze także mogą się połączyć z sieci lokalnej
● port = port serwera - wartość pomiędzy 1025 a 65536, domyślnie 27015
● cmdbackup = określa jak często żądanie UDP jest wysyłane do serwera (z redirect_check_method > 0), domyślnie 2
● noauto = 1 wyłącza automatyczne przekierowanie na dany serwer niezależnie jak redirect_auto jest ustawiony, 0 oznacza kontrolę przez redirect_auto, domyślnie 0
● nomanual = 1 wyłącza ręczne przekierowanie na dany serwer niezależnie jak redirect_manual jest ustawiony, 0 oznacza kontrolę przez redirect_manual, domyślnie 0
● nodisplay = jeśli jest ustawione na 1 to będzie ukrywać serwer z listy serwerów i komunikatów, domyślnie 0
● adminslots = jeśli jest ustawione na 1 plugin będzie przekierowywał ludzi tylko z zarezerwowanym slotem gdzie jest np. 12/13 graczy na danym serwerze gdzie się chce przejść, domyślnie 0
● password = hasło potrzebne aby wejść na serwer, domyślnie zostawione puste miejsce
● publicpassword = jeśli ustawione na 1, każdy gracz może się połączyć na serwer z hasłem, kiedy ustawione na 0 mogą przejść tylko admini, domyślnie 0
● private = jeżeli ustawione na 0, serwer nie jest prywatny; ustawienie na hide ukryje serwer w menu i ogłoszeniach dla graczy ale NIE dla adminów; ustawienie na fullhide jest jak hide ale nie wyświetla informacji "X został przekierowany do Y" kiedy admin się przekierował, domyślnie 0
● category = ustawienie to spowoduje przydzielenie danego serwera do danej kategorii, np.: "Serwery AIM MAP", nazwę należy wpisać bez cudzysłowia
Domyślna nazwa pliku to serverlist.ini
Ta nazwa może być zmieniona ale tylko edytując źródłowy plik .sma i skompilowany do formatu .amxx
serverlist.ini powinien wyglądać mniej więcej tak:
[pierwszy serwer] address=example.n-ice.org port=27015 cmdbackup=5 noauto=1 nomanual=1 nodisplay=0 [drugi serwer] address=example2.n-ice.org port=27015 private=hide category=Serwery AIM MAP
Wszystkie serwery muszą mieć takie same SERVERFILE. Oznacza to, że jeżeli masz serwer A i B oba serwery muszą mieć się na liście. Tak więc każdy serwer zawsze musi mieć siebie w swojej liście. W innym przypadku plugin nie będzie działać poprawnie.
Należy pamiętać, że przy użyciu więcej niż 5 serwerów w SERVERFILE musisz zmienić określenie MAX_SERVERFORWARDS i ponownie skompilować plugin. Jeśli jest więcej serwerów w pliku niż określone przez MAX_SERVERFORWARDS to reszta serwerów będzie ignorowana.
Nie ma potrzeby, aby dodać nomanual = 1, noauto = 1 lub podobnego do tego.
DPROTO/Sprawdzanie protokołu
Standardowo plugin nie działa na DPROTO.
Tzn że jeżeli mamy na liście serwer z innym protokołem (także dproto) to może nas nie przekierować.
Aby to wyłączyć należy znaleźć linijkę:
#define MOD_DETECTION truei zamienić na
#define MOD_DETECTION falsePo tym zabiegu oczywiście czeka nas ponowna kompilacja pluginu.
Aktywacja SQL i/albo statystyk
Standardowo plugin ma wyłączony SQL.
Aby włączyć SQL i statystyki, należy znaleźć linijki:
//#define SQL //#define STATISTICSi zamienić na:
#define SQL #define STATISTICSCzyli skasować ukośniki.
SQL ON i STATYSTYKI OFF:
Lista serwerów zostanie załadowana z bazy danych. Statystyki nie będą się zapisywały.
SQL ON i STATYSTYKI ON:
Lista serwerów zostanie załadowana z bazy danych. Statystyki będą zapisywane do tablicy SQL
SQL OFF i STATYSTYKI ON:
Lista serwerów zostanie załadowana z pliku serverlist.ini.
Statystyki zostaną zapisane do vault i do pliku xredirect-actions.csv w folderze logów AMXX.
Vault będzie trzymał dane sumaryczne (liczba ręcznych przekierowań, automatycznych przekierowań, itp.).
Dane w vault mogą być przeszukiwane za pomocą nowej komendy redirect_stats.
Plik CSV będzie trzymał wszystkie akcje xREDIRECT z dokładnymi danymi (data, czas, nazwa przekierowanego gracza, ID gracza, adres IP...).
SQL OFF i STATYSTYKI OFF:
Lista serwerów zostanie załadowane z pliku serverlist.ini. Statystyki nie będą się zapisywały.
Dane do SQL należy skonfigurować w /config/sql.cfg i uruchomić skrypt w bazie danych który jest w xredirect.sql.txt jeśli chcesz używać tego z AMXX. To stworzy tabele które będzie używał xREDIRECT.
Aby skonfigurować parametry listy serwerów, należy wprowadzić skrypty wedle tych:
INSERT INTO xredirect_attributes VALUES (1, 3, 'nomanual', '1'); INSERT INTO xredirect_attributes VALUES (2, 3, 'nomanual', '0');
Przypuszczam że pierwsza cyfra to dany serwer, druga cyfra to linijka a trzecia to wartość parametru.
Jeżeli błędnie to proszę o poprawienie mnie (nie znam się na bazach danych)

Tłumaczenia
● Angielski - xOR ([email protected])
● Niemiecki - xOR ([email protected])
● Duński - Multiply ([email protected]) - www.JUHP.net
● Francuski - kEnNy_^
● Węgierski - Millertrash
● Szwecki - R4x
● Fiński - X3D ([email protected])
● Holenderski - Janet Jackson
● Hiszpański - KylixMynxAltoLAG ([email protected])
● Polski - _KaszpiR_
● Islandzki - Throstur
● Rosyjski - [-] ([email protected])
● Leetspeak - Curryking [former version by Twilight Suzuka (http://www.alphapoint.org/rcr)]
● Serbski - iggy_bus
● Łotewski - Toster v2.1
● Portugalski (Portugalia) - H(x)m3m do S@c0
● Portugalski (Brazylia) - commonbullet
Minimalne Wymagania
● Metamod v1.18
● HLDS v3.1.1.1
● AMXX v1.70 (v1.80 dla wersji beta)

Plugin wymaga moduł sockets i ewentualnie nvaultl
Załączone pliki
-
xredirect.txt 57,33 KB 3404 Ilość pobrań
-
xredirect.inc.zip 325 bajtów 2865 Ilość pobrań
-
xredirect.sql.txt 1,62 KB 2112 Ilość pobrań
-
xredirect-beta-amxx-sma.zip 93,1 KB 2129 Ilość pobrań
-
xredirect-amxx-sma.zip 75,71 KB 3482 Ilość pobrań
#313468 Sklepik Cod Mod
Napisane przez Misiaczek ;c
w 26.10.2011 11:05
by MisieQ

Witam
Przedstawiam wam mój prosty sklepik cod moda



VIP ustawione jest na flagę "x"




sklep, sklepik, shop

fakemeta
fun
hamsandwich

Changelog
0.4.2 BETA
- & Poprawienie sklepiku za monety
- + Lekka optymalizacja kodu
0.3.6~0.4.1
- & Poprawki Błędów
- + Lekka optymalizacja kodu(planuje to jeszcze udoskonalic bo jest dość haotycznie to zrobione
)
- + Dokończenie MultiLanga
- & Błędy
- + Multilanguage
- + #define WYTRZYMALOSC
- + Cvary do ustawien
- + Osobny plik cfg z cvarami
- + FCVAR_SERVER w celu dodania do AMX Mod X - Half-Life Scripting for Pros!
- # Przebudowa menu z VIP Area
- + Apteczki
- + Dynamit
- # Podzielenie kodu na osobne pliki .inl w celu łatwiejszej edycji oraz poprawy błędów
- & Poprawka błędów z 0.2
- + Rakiety
- + Miny
- + Plaszcze
- + Naprawa Perków
- # Zmiana działka na lepsze
- & Poprawienie error logów
- # Zmiana tekstu menu z Wroc na Wroc do menu Glownego
- & Błędy w menu
- Pierwsze wydanie
+ -> Dodanie czegoś do pluginu
- -> Usunięcie czegoś w pluginie
# -> Zamiana czegoś w pluginie na inne
& -> Poprawa błędów

Załączone pliki
-
Modele & Dzwięki.rar 102,74 KB 2042 Ilość pobrań
-
Sklepik 0.3.1.rar 12,42 KB 1206 Ilość pobrań
-
Sklepik 0.3.5.rar 70,65 KB 2465 Ilość pobrań
-
Sklepik 0.4.1.zip 21,66 KB 1509 Ilość pobrań
#293810 Nowy Wygląd HUD
Napisane przez Pitek
w 08.09.2011 15:37
#293791 Nowy Wygląd HUD
Napisane przez Misiaczek ;c
w 08.09.2011 14:53

Jako iż mi się nudzi


nowy HUD wygląda tak:

Instrukcja dla 1.0.7 / 1.1.0
bf2rank.sma
Szukamy
#if defined KOLOROWY_SAY
new gmsgStatusText;
new gmsgScreenFade;
new gmsgScreenShake;
#else
new gmsgStatusText;
new gmsgScreenFade;
new gmsgScreenShake;
new gmsgSayText;
#endif
dodajemy pod tym to
new gHUD;
//Task
#define TASK_HUD 9897
aby wyglądało to tak
#if defined KOLOROWY_SAY
new gmsgStatusText;
new gmsgScreenFade;
new gmsgScreenShake;
#else
new gmsgStatusText;
new gmsgScreenFade;
new gmsgScreenShake;
new gmsgSayText;
#endif
new gHUD;
//Task
#define TASK_HUD 9897
następnie szukamy
#if defined KOLOROWY_SAY
gmsgStatusText = get_user_msgid("StatusText");
gmsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade");
gmsgScreenShake = get_user_msgid("ScreenShake");
#else
gmsgStatusText = get_user_msgid("StatusText");
gmsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade");
gmsgScreenShake = get_user_msgid("ScreenShake");
gmsgSayText = get_user_msgid("SayText");
#endif.
dodajemy pod tym to
gHUD = CreateHudSyncObj();
aby to wyglądało tak
#if defined KOLOROWY_SAY
gmsgStatusText = get_user_msgid("StatusText");
gmsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade");
gmsgScreenShake = get_user_msgid("ScreenShake");
#else
gmsgStatusText = get_user_msgid("StatusText");
gmsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade");
gmsgScreenShake = get_user_msgid("ScreenShake");
gmsgSayText = get_user_msgid("SayText");
#endif
gHUD = CreateHudSyncObj();
Szukamy dalej
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Ham_Spawn_Post", 1); // cz bots won't hook here must RegisterHamFromEntity
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Ham_TakeDamage_Pre");
Zastepujemy to tym
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Ham_Spawn_Post", 1); // cz bots won't hook here must RegisterHamFromEntity
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Ham_TakeDamage_Pre");
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Ham_Death_Player", 1);
Zapisujemy Plik

ham.inl
Szukamy
set_task(0.1, "DisplayHUD", id);
Zastepujemy to tym
if(!task_exists(id+TASK_HUD))
{
set_task(0.1, "DisplayHUD", id+TASK_HUD, _, _, "b");
}
Szukamy
SetHamParamFloat(4, damage);
return HAM_HANDLED;
}
Zastepujemy to tym
SetHamParamFloat(4, damage);
return HAM_HANDLED;
}
public Ham_Death_Player(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return HAM_IGNORED;
RemoveHUD(id)
return HAM_IGNORED;
}
Zapisujemy Plik

forwards.inl
Szukamy
public client_putinserver(id)
{
// Find a czero bot to register Ham_Spawn
if ( !gCZBotRegisterHam && gPcvarBotQuota && get_pcvar_num(gPcvarBotQuota) > 0 && is_user_bot(id) )
{
// Delay for private data to initialize
set_task(0.1, "RegisterHam_CZBot", id);
}
g_imobile[id] = false;
newplayer[id] = true;
gStatsLoaded[id] = 0;
get_save_key(id);
if (!get_pcvar_num(gPcvarWymus))
{
client_cmd(id,"hud_centerid 0");
client_cmd(id,"cl_shadows 0");
set_task(20.0, "Announcement", id);
}
else
{
set_task(20.0, "Announcement", id);
}
}
Zamieniamy na to
public client_putinserver(id)
{
// Find a czero bot to register Ham_Spawn
if ( !gCZBotRegisterHam && gPcvarBotQuota && get_pcvar_num(gPcvarBotQuota) > 0 && is_user_bot(id) )
{
// Delay for private data to initialize
set_task(0.1, "RegisterHam_CZBot", id);
}
g_imobile[id] = false;
newplayer[id] = true;
gStatsLoaded[id] = 0;
get_save_key(id);
if (!get_pcvar_num(gPcvarWymus))
{
client_cmd(id,"hud_centerid 0");
client_cmd(id,"cl_shadows 0");
set_task(20.0, "Announcement", id);
}
else
{
set_task(20.0, "Announcement", id);
}
RemoveHUD(id);
}
Szukamy
public client_disconnect(id)
{
save_badges(id);
if ( id == highestrankid )
{
set_task(2.0, "ranking_officer_disconnect");
}
clear_stat_globals(id);
gStatsLoaded[id] = 0;
}
Zamieniamy na to
public client_disconnect(id)
{
save_badges(id);
if ( id == highestrankid )
{
set_task(2.0, "ranking_officer_disconnect");
}
clear_stat_globals(id);
gStatsLoaded[id] = 0;
RemoveHUD(id);
}
Zapisujemy Plik

hud.inl
Szukamy
public DisplayHUD(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBF2Active) || !get_pcvar_num(gPcvarStatusText) ) return;
if ( !is_user_alive(id) || is_user_bot(id) ) return;
static HUD[64];
if ( !gStatsLoaded[id] )
{
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Wczytuje Dane...");
}
else
{
new rank = g_PlayerRank[id];
new nextrank;
switch(rank)
{
case 16, 19, 20, 21: nextrank = 15;
case 17: nextrank = 7;
case 18: nextrank = 8;
default: nextrank = rank;
}
++nextrank;
new nextrankxp = floatround(gRankXP[nextrank] * get_pcvar_float(gPcvarXpMultiplier));
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) )
{
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Zabicia: %d/%d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, gRankName[rank]);
}
else
{
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Zabicia: %d/%d Odznaki: %d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, numofbadges[id], gRankName[rank]);
}
}
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgStatusText, _, id);
write_byte(0);
write_string(HUD);
message_end();
}
Zamieniamy na to
public DisplayHUD(id)
{
id -= TASK_HUD;
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBF2Active) || !get_pcvar_num(gPcvarStatusText) )
return;
if ( !is_user_alive(id) || is_user_bot(id) )
return;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+TASK_HUD);
return;
}
set_hudmessage(227, 96, 8, 0.05, 0.15, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 3)
if ( !gStatsLoaded[id] )
{
ShowSyncHudMsg(id, gHUD,"[%s] Wczytuje Dane...", gPluginName)
}
else
{
new rank = g_PlayerRank[id];
new nextrank;
switch(rank)
{
case 16, 19, 20, 21: nextrank = 15;
case 17: nextrank = 7;
case 18: nextrank = 8;
default: nextrank = rank;
}
++nextrank;
new nextrankxp = floatround(gRankXP[nextrank] * get_pcvar_float(gPcvarXpMultiplier));
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) )
{
ShowSyncHudMsg(id, gHUD,"[%s]^nRanga: %s^nZabicia: %d/%d", gPluginName, gRankName[rank], totalkills[id], nextrankxp)
}
else
{
ShowSyncHudMsg(id, gHUD,"[%s]^nRanga: %s^nIlosc Odznak: %d^nZabicia: %d/%d", gPluginName, gRankName[rank], numofbadges[id], totalkills[id], nextrankxp)
}
}
}
public RemoveHUD(id)
{
remove_task(id+TASK_HUD);
}
Zapisujemy Plik

i kompilujemy teraz sma bf2

Instrukcja dla 1.5.3 / 1.5.5
bf2rank.sma
Szukamy
//Message sending variables
new gmsgStatusText;
new gmsgScreenFade;
new gmsgScreenShake;
new gmsgSayText;
dodajemy pod tym to
new gHUD;
//Task
#define TASK_HUD 9897
aby wyglądało to tak
//Message sending variables
new gmsgStatusText;
new gmsgScreenFade;
new gmsgScreenShake;
new gmsgSayText;
new gHUD;
//Task
#define TASK_HUD 9897
następnie szukamy
//Message sending.
gmsgStatusText = get_user_msgid("StatusText");
gmsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade");
gmsgScreenShake = get_user_msgid("ScreenShake");
gmsgSayText = get_user_msgid("SayText");
dodajemy pod tym to
gHUD = CreateHudSyncObj();
aby to wyglądało tak
//Message sending.
gmsgStatusText = get_user_msgid("StatusText");
gmsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade");
gmsgScreenShake = get_user_msgid("ScreenShake");
gmsgSayText = get_user_msgid("SayText");
gHUD = CreateHudSyncObj();
Szukamy dalej
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Ham_Spawn_Post", 1); // cz bots won't hook here must RegisterHamFromEntity
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Ham_TakeDamage_Pre");
Zastepujemy to tym
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Ham_Spawn_Post", 1); // cz bots won't hook here must RegisterHamFromEntity
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Ham_TakeDamage_Pre");
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Ham_Death_Player", 1);
Zapisujemy Plik

ham.inl
Szukamy
set_task(0.1, "DisplayHUD", id);
Zastepujemy to tym
if(!task_exists(id+TASK_HUD))
{
set_task(0.1, "DisplayHUD", id+TASK_HUD, _, _, "b");
}
Szukamy
SetHamParamFloat(4, damage);
return HAM_HANDLED;
}
Zastepujemy to tym
SetHamParamFloat(4, damage);
return HAM_HANDLED;
}
public Ham_Death_Player(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return HAM_IGNORED;
RemoveHUD(id)
return HAM_IGNORED;
}
Zapisujemy Plik

forwards.inl
Szukamy
public client_putinserver(id)
{
// Find a czero bot to register Ham_Spawn
if ( !gCZBotRegisterHam && gPcvarBotQuota && get_pcvar_num(gPcvarBotQuota) > 0 && is_user_bot(id) )
{
// Delay for private data to initialize
set_task(0.1, "RegisterHam_CZBot", id);
}
g_imobile[id] = false;
newplayer[id] = true;
gStatsLoaded[id] = 0;
get_save_key(id);
set_task(20.0, "Announcement", id);
}
Zamieniamy na to
public client_putinserver(id)
{
// Find a czero bot to register Ham_Spawn
if ( !gCZBotRegisterHam && gPcvarBotQuota && get_pcvar_num(gPcvarBotQuota) > 0 && is_user_bot(id) )
{
// Delay for private data to initialize
set_task(0.1, "RegisterHam_CZBot", id);
}
g_imobile[id] = false;
newplayer[id] = true;
gStatsLoaded[id] = 0;
get_save_key(id);
set_task(20.0, "Announcement", id);
RemoveHUD(id);
}
Szukamy
public client_disconnect(id)
{
save_badges(id);
if ( id == highestrankid )
{
set_task(2.0, "ranking_officer_disconnect");
}
clear_stat_globals(id);
gStatsLoaded[id] = 0;
}
Zamieniamy na to
public client_disconnect(id)
{
save_badges(id);
if ( id == highestrankid )
{
set_task(2.0, "ranking_officer_disconnect");
}
clear_stat_globals(id);
gStatsLoaded[id] = 0;
RemoveHUD(id);
}
Zapisujemy Plik

hud.inl
Szukamy
public DisplayHUD(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBF2Active) || !get_pcvar_num(gPcvarStatusText) ) return;
if ( !is_user_alive(id) || is_user_bot(id) ) return;
static HUD[64];
if ( !gStatsLoaded[id] )
{
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Wczytuje Dane...");
}
else
{
new rank = g_PlayerRank[id];
new nextrank;
switch(rank)
{
case 16, 19, 20: nextrank = 15;
case 17: nextrank = 7;
case 18: nextrank = 8;
default: nextrank = rank;
}
++nextrank;
new nextrankxp = floatround(gRankXP[nextrank] * get_pcvar_float(gPcvarXpMultiplier));
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) )
{
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Zabicia: %d/%d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, gRankName[rank]);
}
else
{
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Zabicia: %d/%d Odznaki: %d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, numofbadges[id], gRankName[rank]);
}
}
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgStatusText, _, id);
write_byte(0);
write_string(HUD);
message_end();
}
Zamieniamy na to
public DisplayHUD(id)
{
id -= TASK_HUD;
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBF2Active) || !get_pcvar_num(gPcvarStatusText) )
return;
if ( !is_user_alive(id) || is_user_bot(id) )
return;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+TASK_HUD);
return;
}
set_hudmessage(227, 96, 8, 0.05, 0.15, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 3)
if ( !gStatsLoaded[id] )
{
ShowSyncHudMsg(id, gHUD,"[%s] Wczytuje Dane...", gPluginName)
}
else
{
new rank = g_PlayerRank[id];
new nextrank;
switch(rank)
{
case 16, 19, 20, 21: nextrank = 15;
case 17: nextrank = 7;
case 18: nextrank = 8;
default: nextrank = rank;
}
++nextrank;
new nextrankxp = floatround(gRankXP[nextrank] * get_pcvar_float(gPcvarXpMultiplier));
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) )
{
ShowSyncHudMsg(id, gHUD,"[%s]^nRanga: %s^nZabicia: %d/%d", gPluginName, gRankName[rank], totalkills[id], nextrankxp)
}
else
{
ShowSyncHudMsg(id, gHUD,"[%s]^nRanga: %s^nIlosc Odznak: %d^nZabicia: %d/%d", gPluginName, gRankName[rank], numofbadges[id], totalkills[id], nextrankxp)
}
}
}
public RemoveHUD(id)
{
remove_task(id+TASK_HUD);
}
Zapisujemy Plik

i kompilujemy teraz sma bf2

#312638 Anti "cmd dlfile"
Napisane przez Onyke
w 23.10.2011 19:25
Anti "cmd dlfile" Plugin

Luka w silniku HLDS pozwala przy zainstalowanym Dproto na crashowanie serwera.
Antidlfile łata tę lukę.

1.Wgraj pliki na FTP Twojego serwera zachowując strukturę folderów.
2.
Dla windowsa:
/addons/metamod/plugins.inii dopisz w nim
win32 addons/antidlfile/antidlfile.dll
Dla linuxa (kupując serwer w firmie hostingowej na 99% masz właśnie serwer na linuxie):
/addons/metamod/plugins.inii dopisz w nim
linux addons/antidlfile/antidlfile_i386.so
3. Zrestartuj swój serwer

Dla serwerów z stabilną wersją binarek (4883)
Jeśli zaś korzystasz z parametru startowego "-beta hlbeta" i chcesz przy nim pozostać wybierz wersję "Dla serwerów z włączonym hlbeta update"

Dla serwerów z włączonym parametrem "-beta hlbeta" (wersja binarek <= 5006)
Onyke
Obecnie serwery z hlbeta automatycznie łatają tą lukę więc instalowanie pluginu nie jest potrzebne
Sposób działania tej łatki jest inny i działa tylko na serwerach z włączonym parametrem startowym "-beta hlbeta"
Jeśli uważasz, że łatka nie została poprawnie zainstalowana sprawdź komunikat przy starcie serwera.
Wszystkie próby użycia bugu są zapisywane w pliku "anti_dlfile.log" w folderze "logs"

Źródła:
forums.alliedmods.net
pukawka.pl
#82522 Admin_Screen edit by caxixi
Napisane przez feever
w 14.09.2009 09:59
Admin_Screen
( edit by caxixi )
najnowsza wersja v1.5
1.0 - nie dzialalo

1.1 - poprawiłem błędy , dodałem plik z logami zmieniłem komunikat , dodałem IP
1.2 - to samo co 1.1 + steam ID w logach i komunikacie
1.3 - auto ban , zielony kolor tekstu , info w konsoli , cvary z edycja adresu forum
1.4 - poprawa działaniaa bana ( w 1.3 działał wadliwie tylko kickał w połączeniu z minibansami) dodałem "utrudnienia" dla czitów , poprawiłem opis , poprawiłem cvar z adresem
1.5 - jednoczesne fotki u admina i gracza, działający ban pod minibans/amxbans jaki i bez (konfigurowane cvarami), takie tam drobne błędy
1.5blackedit - robi 1000 fotek graczowi w 2 minuty - no i 2 giga miejsca poszło się ...

Admin_Screen3v15.amxx wklej do /cstrike/addons/amxmodx/plugins
Admin_Screen3v15.sma wklej do /cstrike/addons/amxmodx/scripting
lub
blackedit.amxx wklej do /cstrike/addons/amxmodx/plugins
blackedit.sma wklej do /cstrike/addons/amxmodx/scripting
Wpisz do plugins.ini (w zależności od wersji)
lubAdmin_Screen3v15.amxx ; do robienia fotek
blackedit.amxx ; do robienia fotek
Wpisz na samym początku do clcmds.ini (dzięki temu będziesz mógł robić ss przez amxmodmenu):
"Zrob screeny" "amx_screen #%userid% 5" "b" "u"

amx_screen_forum "www.nazwaforum.eu" // adres forum
amx_screen_ban 1 // 0 - kill 1 -perm obsluga amx_bans, minibans 2- perm bez amxbans
amx_screen_adminss 1 // 0 - fotki tylko u gracza 1- fotki u gracza i admina
cvary dopisac do amxx.cfg

amx_screen
amx_screen "caxixi" 5
lub
amx_1000
- robi 1000 fotek
amx_1000 "caxixi"
lub po dodaniu wpisu do clcmds.ini
amxmodmenu --> komendy klienta (8) --> nick - zrobi sie 5 fotek

Dodatkowy plik z logami screenlog.txt ( /cstrike/addons/amxmodx/logs )
LL 08/13/2009 - 21:10:08: name: "::^caxixi^::" | IP: "88.xxx.xxx.xxx" | STEAMID: STEAM_ID_LAN | admin: "::^caxixi^::"

1.5
Jak to działa?
Plugin tworzy zdjęcia ekranu u gracza, przed zrobieniem fotki plugin włącza netgraph u gracza obniża fps do 20, wyłącza odświeżanie ekranu i dopiero robi fotkę, przez co niektóre niewykrywalne czity czasem nie wyrabiają i pozostają widoczne lub robi sie tylko 1-2 fotki zamiast 5.
W tej wersji dodałem jednoczesne fotki u gracza jak i admina

Fotki dla admina można wyłaczyć, wszystko konfigurowane cvarem.
amx_screen_adminss 1 // 0 - fotki tylko u gracza 1- fotki u gracza i admina
Poprawilem typ dawanego bana !!! Poprzednio zawsze banował na IP, teraz wystarczy ustawić odpowienio cvara.
amx_screen_ban 1 // 0 - kill 1 -perm obsluga amx_bans, minibans 2- perm bez amxbans
blackedit
To samo co 1.5 + dodałem możliwość zrobienia 1000 fotek dla gracza

amx_1000
- robi 1000 fotek

W załączniku

Załączone pliki
-
blackedit.rar 14,78 KB 2887 Ilość pobrań
-
Admin_Screen3v15.rar 14,17 KB 8387 Ilość pobrań
#263479 Money DrShop [PL]
Napisane przez Gufinsky
w 27.06.2011 17:21

Normalny drshop, tylko zamiast punktów są $$ i przetłumaczyłem


// Plugin enabled? deathrun_shop "1" // He item cost deathrun_he_cost "200" // Both grenades cost deathrun_bothgrenades_cost "300" // Silent cost deathrun_silent_cost "1000" // Health cost deathrun_health_cost "1300" // Armor cost deathrun_armor_cost "900" // Speed cost deathrun_speed_cost "700" // Gravity cost deathrun_gravity_cost "1000" // Invisibility cost deathrun_invisibility_cost "700" // Speed power cvar deathrun_speed_power "800.0" // Gravity power cvar deathrun_gravity_power "0.3" // Enable advertise message? deathrun_advertise_message "1" // Health item cvar deathrun_health_points "255" // Armor item cvar deathrun_armor_points "400" // Advertise time, in case if is enabled deathrun_advertise_time "7.0" // Percent to invisibility.. -> 0 to 255 (100 default) deathrun_invisibility_percentage "111" // Noclip item cost deathrun_noclip_cost "5000" // Noclip duration deathrun_noclip_duration "2" // Jetpack item cost deathrun_jetpack_cost "6000" // Jetpack duration deathrun_jetpack_duration "10" // Deagle item cost deathrun_deagle_cost "1000" // Longjump item duration deathrun_longjump_duration "6" // Longjump item cost deathrun_longjump_cost "2000" // Cost for glow deathrun_glow_cost "1000" // Cost for nvg deathrun_nvg_cost "555"

say /drshop - otwiera menu sklepu

Gdyby były jakieś błędy proszę pisać.
Załączone pliki
-
Money Drshop.rar 27,82 KB 1050 Ilość pobrań
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Milek
- Regulamin