Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
BattleField2

Nowy Wygląd HUD

BattleField2

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
35 odpowiedzi w tym temacie

#1 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 08.09.2011 14:53

*
Popularny

Witam :)

Jako iż mi się nudzi :D postanowiłem zmienić wygląd HUD w swoim bf2 ;](podpatrzone z coda) efekt jest fajny i miły dla oka :D

nowy HUD wygląda tak:
Dołączona grafika


Instrukcja dla 1.0.7 / 1.1.0

bf2rank.sma
Szukamy
#if defined KOLOROWY_SAY
new gmsgStatusText;
new gmsgScreenFade;
new gmsgScreenShake;
#else
new gmsgStatusText;
new gmsgScreenFade;
new gmsgScreenShake;
new gmsgSayText;
#endif


dodajemy pod tym to
new gHUD;
//Task
#define TASK_HUD 9897


aby wyglądało to tak
#if defined KOLOROWY_SAY
new gmsgStatusText;
new gmsgScreenFade;
new gmsgScreenShake;
#else
new gmsgStatusText;
new gmsgScreenFade;
new gmsgScreenShake;
new gmsgSayText;
#endif
new gHUD;
//Task
#define TASK_HUD 9897


następnie szukamy
  
#if defined KOLOROWY_SAY
gmsgStatusText = get_user_msgid("StatusText");
gmsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade");
gmsgScreenShake = get_user_msgid("ScreenShake");
#else
gmsgStatusText = get_user_msgid("StatusText");
gmsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade");
gmsgScreenShake = get_user_msgid("ScreenShake");
gmsgSayText = get_user_msgid("SayText");
#endif.


dodajemy pod tym to
gHUD = CreateHudSyncObj();

aby to wyglądało tak
  
#if defined KOLOROWY_SAY
gmsgStatusText = get_user_msgid("StatusText");
gmsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade");
gmsgScreenShake = get_user_msgid("ScreenShake");
#else
gmsgStatusText = get_user_msgid("StatusText");
gmsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade");
gmsgScreenShake = get_user_msgid("ScreenShake");
gmsgSayText = get_user_msgid("SayText");
#endif
gHUD = CreateHudSyncObj();


Szukamy dalej
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Ham_Spawn_Post", 1);	// cz bots won't hook here must RegisterHamFromEntity
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Ham_TakeDamage_Pre");


Zastepujemy to tym
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Ham_Spawn_Post", 1);	// cz bots won't hook here must RegisterHamFromEntity
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Ham_TakeDamage_Pre");
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Ham_Death_Player", 1);


Zapisujemy Plik ;)

ham.inl

Szukamy
  
set_task(0.1, "DisplayHUD", id);


Zastepujemy to tym

if(!task_exists(id+TASK_HUD))
{
set_task(0.1, "DisplayHUD", id+TASK_HUD, _, _, "b");
}


Szukamy
	SetHamParamFloat(4, damage);

return HAM_HANDLED;
}


Zastepujemy to tym
	SetHamParamFloat(4, damage);

return HAM_HANDLED;
}

public Ham_Death_Player(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return HAM_IGNORED;

RemoveHUD(id)

return HAM_IGNORED;
}


Zapisujemy Plik :P

forwards.inl

Szukamy
public client_putinserver(id)
{
// Find a czero bot to register Ham_Spawn
if ( !gCZBotRegisterHam && gPcvarBotQuota && get_pcvar_num(gPcvarBotQuota) > 0 && is_user_bot(id) )
{
// Delay for private data to initialize
set_task(0.1, "RegisterHam_CZBot", id);
}

g_imobile[id] = false;
newplayer[id] = true;
gStatsLoaded[id] = 0;

get_save_key(id);

if (!get_pcvar_num(gPcvarWymus))
{
client_cmd(id,"hud_centerid 0");
client_cmd(id,"cl_shadows 0");
set_task(20.0, "Announcement", id);
}
else
{
set_task(20.0, "Announcement", id);
}
}


Zamieniamy na to
public client_putinserver(id)
{
// Find a czero bot to register Ham_Spawn
if ( !gCZBotRegisterHam && gPcvarBotQuota && get_pcvar_num(gPcvarBotQuota) > 0 && is_user_bot(id) )
{
// Delay for private data to initialize
set_task(0.1, "RegisterHam_CZBot", id);
}

g_imobile[id] = false;
newplayer[id] = true;
gStatsLoaded[id] = 0;

get_save_key(id);

if (!get_pcvar_num(gPcvarWymus))
{
client_cmd(id,"hud_centerid 0");
client_cmd(id,"cl_shadows 0");
set_task(20.0, "Announcement", id);
}
else
{
set_task(20.0, "Announcement", id);
}

RemoveHUD(id);
}


Szukamy
public client_disconnect(id)
{
save_badges(id);

if ( id == highestrankid )
{
set_task(2.0, "ranking_officer_disconnect");
}

clear_stat_globals(id);
gStatsLoaded[id] = 0;
}


Zamieniamy na to
public client_disconnect(id)
{
save_badges(id);

if ( id == highestrankid )
{
set_task(2.0, "ranking_officer_disconnect");
}

clear_stat_globals(id);
gStatsLoaded[id] = 0;
RemoveHUD(id);
}


Zapisujemy Plik :P

hud.inl

Szukamy
public DisplayHUD(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBF2Active) || !get_pcvar_num(gPcvarStatusText) ) return;
if ( !is_user_alive(id) || is_user_bot(id) ) return;

static HUD[64];

if ( !gStatsLoaded[id] )
{
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Wczytuje Dane...");
}
else
{
new rank = g_PlayerRank[id];
new nextrank;

switch(rank)
{
case 16, 19, 20, 21: nextrank = 15;
case 17: nextrank = 7;
case 18: nextrank = 8;
default: nextrank = rank;
}

++nextrank;

new nextrankxp = floatround(gRankXP[nextrank] * get_pcvar_float(gPcvarXpMultiplier));

if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) )
{
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Zabicia: %d/%d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, gRankName[rank]);
}
else
{
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Zabicia: %d/%d Odznaki: %d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, numofbadges[id], gRankName[rank]);
}
}

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgStatusText, _, id);
write_byte(0);
write_string(HUD);
message_end();
}


Zamieniamy na to
public DisplayHUD(id)
{
id -= TASK_HUD;

if ( !get_pcvar_num(gPcvarBF2Active) || !get_pcvar_num(gPcvarStatusText) )
return;
if ( !is_user_alive(id) || is_user_bot(id) )
return;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+TASK_HUD);
return;
}

set_hudmessage(227, 96, 8, 0.05, 0.15, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 3)
if ( !gStatsLoaded[id] )
{
ShowSyncHudMsg(id, gHUD,"[%s] Wczytuje Dane...", gPluginName)
}
else
{
new rank = g_PlayerRank[id];
new nextrank;

switch(rank)
{
case 16, 19, 20, 21: nextrank = 15;
case 17: nextrank = 7;
case 18: nextrank = 8;
default: nextrank = rank;
}

++nextrank;

new nextrankxp = floatround(gRankXP[nextrank] * get_pcvar_float(gPcvarXpMultiplier));

if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) )
{
ShowSyncHudMsg(id, gHUD,"[%s]^nRanga: %s^nZabicia: %d/%d", gPluginName, gRankName[rank], totalkills[id], nextrankxp)
}
else
{
ShowSyncHudMsg(id, gHUD,"[%s]^nRanga: %s^nIlosc Odznak: %d^nZabicia: %d/%d", gPluginName, gRankName[rank], numofbadges[id], totalkills[id], nextrankxp)
}
}
}

public RemoveHUD(id)
{
remove_task(id+TASK_HUD);
}


Zapisujemy Plik :P

i kompilujemy teraz sma bf2 ;)

Instrukcja dla 1.5.3 / 1.5.5

bf2rank.sma
Szukamy
//Message sending variables
new gmsgStatusText;
new gmsgScreenFade;
new gmsgScreenShake;
new gmsgSayText;


dodajemy pod tym to
new gHUD;
//Task
#define TASK_HUD 9897


aby wyglądało to tak
//Message sending variables
new gmsgStatusText;
new gmsgScreenFade;
new gmsgScreenShake;
new gmsgSayText;
new gHUD;
//Task
#define TASK_HUD 9897


następnie szukamy
    //Message sending.
gmsgStatusText = get_user_msgid("StatusText");
gmsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade");
gmsgScreenShake = get_user_msgid("ScreenShake");
gmsgSayText = get_user_msgid("SayText");


dodajemy pod tym to
gHUD = CreateHudSyncObj();

aby to wyglądało tak
    //Message sending.
gmsgStatusText = get_user_msgid("StatusText");
gmsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade");
gmsgScreenShake = get_user_msgid("ScreenShake");
gmsgSayText = get_user_msgid("SayText");
gHUD = CreateHudSyncObj();


Szukamy dalej
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Ham_Spawn_Post", 1);	// cz bots won't hook here must RegisterHamFromEntity
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Ham_TakeDamage_Pre");


Zastepujemy to tym
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Ham_Spawn_Post", 1);	// cz bots won't hook here must RegisterHamFromEntity
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Ham_TakeDamage_Pre");
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Ham_Death_Player", 1);


Zapisujemy Plik ;)

ham.inl

Szukamy
  
set_task(0.1, "DisplayHUD", id);


Zastepujemy to tym

if(!task_exists(id+TASK_HUD))
{
set_task(0.1, "DisplayHUD", id+TASK_HUD, _, _, "b");
}


Szukamy
	SetHamParamFloat(4, damage);

return HAM_HANDLED;
}


Zastepujemy to tym
	SetHamParamFloat(4, damage);

return HAM_HANDLED;
}

public Ham_Death_Player(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return HAM_IGNORED;

RemoveHUD(id)

return HAM_IGNORED;
}


Zapisujemy Plik :P

forwards.inl

Szukamy
public client_putinserver(id)
{
// Find a czero bot to register Ham_Spawn
if ( !gCZBotRegisterHam && gPcvarBotQuota && get_pcvar_num(gPcvarBotQuota) > 0 && is_user_bot(id) )
{
// Delay for private data to initialize
set_task(0.1, "RegisterHam_CZBot", id);
}

g_imobile[id] = false;
newplayer[id] = true;
gStatsLoaded[id] = 0;

get_save_key(id);

set_task(20.0, "Announcement", id);
}


Zamieniamy na to
public client_putinserver(id)
{
// Find a czero bot to register Ham_Spawn
if ( !gCZBotRegisterHam && gPcvarBotQuota && get_pcvar_num(gPcvarBotQuota) > 0 && is_user_bot(id) )
{
// Delay for private data to initialize
set_task(0.1, "RegisterHam_CZBot", id);
}

g_imobile[id] = false;
newplayer[id] = true;
gStatsLoaded[id] = 0;

get_save_key(id);

set_task(20.0, "Announcement", id);
RemoveHUD(id);
}


Szukamy
public client_disconnect(id)
{
save_badges(id);

if ( id == highestrankid )
{
set_task(2.0, "ranking_officer_disconnect");
}

clear_stat_globals(id);
gStatsLoaded[id] = 0;
}


Zamieniamy na to
public client_disconnect(id)
{
save_badges(id);

if ( id == highestrankid )
{
set_task(2.0, "ranking_officer_disconnect");
}

clear_stat_globals(id);
gStatsLoaded[id] = 0;
RemoveHUD(id);
}


Zapisujemy Plik :P

hud.inl

Szukamy
public DisplayHUD(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBF2Active) || !get_pcvar_num(gPcvarStatusText) ) return;
if ( !is_user_alive(id) || is_user_bot(id) ) return;

static HUD[64];

if ( !gStatsLoaded[id] )
{
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Wczytuje Dane...");
}
else
{
new rank = g_PlayerRank[id];
new nextrank;

switch(rank)
{
case 16, 19, 20: nextrank = 15;
case 17: nextrank = 7;
case 18: nextrank = 8;
default: nextrank = rank;
}

++nextrank;

new nextrankxp = floatround(gRankXP[nextrank] * get_pcvar_float(gPcvarXpMultiplier));

if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) )
{
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Zabicia: %d/%d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, gRankName[rank]);
}
else
{
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Zabicia: %d/%d Odznaki: %d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, numofbadges[id], gRankName[rank]);
}
}

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgStatusText, _, id);
write_byte(0);
write_string(HUD);
message_end();
}


Zamieniamy na to
public DisplayHUD(id)
{
id -= TASK_HUD;

if ( !get_pcvar_num(gPcvarBF2Active) || !get_pcvar_num(gPcvarStatusText) )
return;
if ( !is_user_alive(id) || is_user_bot(id) )
return;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+TASK_HUD);
return;
}

set_hudmessage(227, 96, 8, 0.05, 0.15, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 3)
if ( !gStatsLoaded[id] )
{
ShowSyncHudMsg(id, gHUD,"[%s] Wczytuje Dane...", gPluginName)
}
else
{
new rank = g_PlayerRank[id];
new nextrank;

switch(rank)
{
case 16, 19, 20, 21: nextrank = 15;
case 17: nextrank = 7;
case 18: nextrank = 8;
default: nextrank = rank;
}

++nextrank;

new nextrankxp = floatround(gRankXP[nextrank] * get_pcvar_float(gPcvarXpMultiplier));

if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) )
{
ShowSyncHudMsg(id, gHUD,"[%s]^nRanga: %s^nZabicia: %d/%d", gPluginName, gRankName[rank], totalkills[id], nextrankxp)
}
else
{
ShowSyncHudMsg(id, gHUD,"[%s]^nRanga: %s^nIlosc Odznak: %d^nZabicia: %d/%d", gPluginName, gRankName[rank], numofbadges[id], totalkills[id], nextrankxp)
}
}
}

public RemoveHUD(id)
{
remove_task(id+TASK_HUD);
}


Zapisujemy Plik :P

i kompilujemy teraz sma bf2 ;)
  • +
  • -
  • 30

#2 BaQStiC

    Supra Team

  • Power User

Reputacja: 108
Zaawansowany

  • Postów:628
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Ck / Wroc
Offline

Napisano 08.09.2011 15:04

Najs... plus i zaraz sprawdze...
  • +
  • -
  • 0

#3 Pitek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:70
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 08.09.2011 15:37

zamiast

gNazwaPluginu


nie powinno być czasem

gPluginName


?
  • +
  • -
  • 1

#4 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 08.09.2011 18:30

zamiast

gNazwaPluginu


nie powinno być czasem

gPluginName


?

Tak :P z rozpędu dałem zmienna która mam w swoje własnej wersji :)

@Edit
Wersja v2 dodana :)

Użytkownik MisieQ edytował ten post 08.09.2011 18:44
informacja o dodaniu v2

  • +
  • -
  • 2

#5 BoroWSP

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:66
  • Steam:steam
Offline

Napisano 08.09.2011 19:09

fajny hud'dzik łap plusa :)
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

RzeZnia.eu - Sieć Serwerów Counter-Strike 1.6

#6 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 08.09.2011 19:24

Wersja v3 w pierwszym poście :)
  • +
  • -
  • 1

#7 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 26.10.2011 12:17

Wrr..... Nie mogę sobie poradzić, siedzę już 30minutek przy tym i nic, mógłby to ktoś u siebie skompilować? ( już z przerobiona nową wersją wyglądu w HUD)


http://amxx.pl/forum...y-z-kompilacja/
  • +
  • -
  • 1

#8 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 02.11.2011 15:52

Aktualizacja instrukcji

Dodani instrukcje dla wersji 1.5.3/1.5.5, podzielono instrukcje na 2 czesci dla 1.0.7/1.1.0 i 1.5.3/1.5.5
  • +
  • -
  • 1

#9 DrJoint

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:34
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Dolnyśląsk
Offline

Napisano 02.11.2011 18:02

Mógłbyś mi to wykonać bo dla mnie to za trudne.
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#10 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 02.11.2011 18:30

Mógłbyś mi to wykonać bo dla mnie to za trudne.

http://amxx.pl/forum/239-prosby-o-kompilacje-pluginow-problemy-z-kompilacja/
  • +
  • -
  • 1

#11 djmiw

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:53
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 07.12.2011 15:51

Ej HUD mi działa ale nie nalicza odznak macie jakis sposob na to ????

Użytkownik djmiw edytował ten post 07.12.2011 15:51

  • +
  • -
  • 0

#12 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 15.12.2011 14:22

Czy możliwe są inne kolory HUD, jeśli tak to proszę o przykłady w 1 poście.
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#13 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.12.2011 14:27

w set_hudmessage ustawiasz funkcja DisplayHUD(id)
  • +
  • -
  • 1

#14 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 15.12.2011 14:36

Nie pomyślałem, najciemniej pod latarnią w końcu, dzięki.
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#15 TySiu

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:147
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Białogóra / Choczewo
Offline

Napisano 15.12.2011 19:05

A MisieQ dałbyś wersję dla leniwych ? :) tzn . Gotowe pliki ?

#16 Fesher

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:12
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 17.12.2011 13:38

Fajny HUD. Łap plusika ;D
  • +
  • -
  • 0

#17 8ball1

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:196
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Trzebiatów
Offline

Napisano 23.12.2011 08:25

czyli to nie działa pod wersją BF v2.0.0 ??
  • +
  • -
  • 0

Cs-Bosman.pl [De_Dust2] [FFA] [1000 FPS] - IP 188.116.33.132:27050
Dołączona grafika
Cs-Bosman.pl [De_Dust2] [BF2] [1000 FPS] - IP 79.133.198.50:27055
Dołączona grafika
Cs-Bosman.pl [GunGameExpMod] [600 FPS] - IP 31.186.81.18:27016
Dołączona grafika


#18 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 23.12.2011 09:44

czyli to nie działa pod wersją BF v2.0.0 ??

działa jak ktos troche ogarnia ;)
  • +
  • -
  • 1

#19 8ball1

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:196
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Trzebiatów
Offline

Napisano 23.12.2011 16:59

trochę ogarniam i poszło bez problemu :)
  • +
  • -
  • 0

Cs-Bosman.pl [De_Dust2] [FFA] [1000 FPS] - IP 188.116.33.132:27050
Dołączona grafika
Cs-Bosman.pl [De_Dust2] [BF2] [1000 FPS] - IP 79.133.198.50:27055
Dołączona grafika
Cs-Bosman.pl [GunGameExpMod] [600 FPS] - IP 31.186.81.18:27016
Dołączona grafika


#20 MaGiK5334

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:37
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.02.2012 00:30

if (!get_pcvar_num(gPcvarWymus))
Nie powinno być tak ??

if (!get_pcvar_num(gPcvarGameShadows))

  • +
  • -
  • 0





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych