Mały odkop.
ERR vipgen.gen.01 :: Nie mozna wyslac zapytania o wygenerowanie vipa
Jakieś rady jak to naprawić?
Nie można wygenerować kodu.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez patryk1345 w 07.02.2014 15:28
Napisane przez patryk1345 w 26.09.2012 19:21
Napisane przez patryk1345 w 18.09.2012 17:20
Napisane przez patryk1345 w 18.09.2012 16:57
Napisane przez patryk1345 w 22.06.2011 12:25
Napisane przez patryk1345 w 22.01.2011 12:54
Napisane przez patryk1345 w 26.09.2010 17:42
Napisane przez patryk1345 w 27.07.2010 08:07
Napisane przez patryk1345 w 19.07.2010 17:38
Napisane przez patryk1345 w 19.07.2010 15:57
Napisane przez patryk1345 w 18.07.2010 18:16
Napisane przez patryk1345 w 18.07.2010 15:57
Napisane przez patryk1345 w 15.07.2010 14:24
public client_PreThink ( id )
if(player_class[id] == Ninja) time_delay*=2.0
else if(player_class[id] == Mag)
{
time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/25.0)
if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/25.0))
}
else if(player_class[id] == Zabojca) time_delay*=2.0
else if(player_class[id] == Paladyn) time_delay*=1.4
else if(player_class[id] == Barbarzynca) time_delay*=2.5
time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/25.0)
if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/25.0))
time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/X)
if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/X))
BulletDamage.amxx debug
Napisane przez patryk1345 w 15.07.2010 10:06
if(player_class[id]!=Paladyn)
format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id])
else
format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s Skoki: %i/%i", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id])
if(player_class[id]!=Paladyn)
format(tpstring,1023,"HP: %i Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s", get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id])
else
format(tpstring,1023,"HP: %i Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s Skoki: %i/%i", get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id])
public buyrune(id)
{
new text[513]
format(text, 512, "\ySklep z runami - ^n\w1. Upgrade [Moze ulepszyc item] - \r$9000^n\w Uwaga nie kazdy item sie da ulepszyc ^n\Slabe itemy latwo ulepszyc ^n\w4 Mocne itemy moga ulec uszkodzeniu ^n\w5. Sol [Dostajesz losowy przedmiot] \r$5000^n\w6. Zal [Dostajesz doswiadczenia] \r$14500^n^n\w0. Zamknij")
new keys = (1<<0)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}
public select_rune_menu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,9000))
return PLUGIN_HANDLED
upgrade_item(id)
}
case 4:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,0)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 5:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
return PLUGIN_HANDLED
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
case 5:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
return PLUGIN_HANDLED
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}
Napisane przez patryk1345 w 13.07.2010 17:49
#include <csx>
#include <ColorChat>
award_item(id, itemnum)
switch(rannum)
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
case 3:
{
player_item_name[id] = "Gold Amplifier"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = random_num(6,10)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i ",player_item_name[id],player_b_damage[id])
}
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i ",player_item_name[id],player_b_damage[id])
ColorChat(0, GREEN,"^x01Gracz:^x04 %s^x01 znalazl przedmiot -^x04 %s", name, player_item_name[id])
plugin_precache()W niej:
precache_sound(SOUND_EQUIP)
precache_sound("misc/Item1.mp3")
precache_sound("misc/Item2.mp3")
precache_sound("misc/Item3.mp3")
precache_sound("misc/Item4.mp3")
case 3:
{
player_item_name[id] = "Gold Amplifier"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = random_num(6,10)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i ",player_item_name[id],player_b_damage[id])
}
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i ",player_item_name[id],player_b_damage[id])
ItemSound()
public ItemSound()
{
new rand = random_num(0,3)
client_cmd(0,"stopsound")
switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Item1")
case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Item2")
case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Item3")
case 3: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Item4")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
new rand = random_num(0,3)