Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

patryk1345 - zdjęcie

patryk1345

Rejestracja: 12.04.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.02.2014 11:49
*****

#612953 Generator Vip

Napisane przez patryk1345 w 07.02.2014 15:28

Mały odkop.

 

ERR vipgen.gen.01 :: Nie mozna wyslac zapytania o wygenerowanie vipa

 

 

Jakieś rady jak to naprawić?

Nie można wygenerować kodu.


  • +
  • -
  • 0


#461790 [ROZWIĄZANE] Crash Serwera

Napisane przez patryk1345 w 26.09.2012 19:21

./hlds_i686 -game cstrike -pingboost 1 +sys_ticrate 500 +maxplayers 18 +ip 31.186.87.54 +port 27108 +exec server.cfg +map de_dust2 -autoupdate -debug

Tak.
  • +
  • -
  • 1


#459310 [Diablo Mod] Diablo 5.9l Nowy

Napisane przez patryk1345 w 18.09.2012 17:20

@up
Usuń plugin polski_cs
  • +
  • -
  • 1


#459301 AMX BANS Nie łączy(chyba)

Napisane przez patryk1345 w 18.09.2012 16:57

@up
Taka że GM czyta NS a zwykły nie.

Co do problemu. Wychodzi na to że masz złe dane w sql.cfg skoro po zainstalowaniu AMXBans'a ze strony WWW tabele się tworzą.
W logach nie ma GMAmxBans a AMXBans. Brak różnicy.
  • +
  • -
  • 1


#261615 GmAMXBans 1.6.(1) + Poprawki (AMXX.PL)

Napisane przez patryk1345 w 22.06.2011 12:25

Czyli wszestko działa jak należy.
Nie dodałeś jedynie:
Grup AMXBans - [GmAMXBans] Własna Grupa 1.3 - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Pobieranie fotek map - [GmAMXBans] Automatyczne pobieranie fotek map - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#208147 [Diablo Mod] Diablo 5.9l Nowy

Napisane przez patryk1345 w 22.01.2011 12:54

pod flagą "t"
  • +
  • -
  • 1


#174606 Problem z nowymi klasami

Napisane przez patryk1345 w 26.09.2010 17:42

Od kodu mysql w diablo.

Sprawdz jeszcze raz kod używając poradnika z Dodawaniem klas z tego forum.
  • +
  • -
  • 1


#155022 [Diablo Mod] Diablo 5.9l Nowy

Napisane przez patryk1345 w 27.07.2010 08:07

Adrenaline powiem tak:

- Klasa sie powinna sama pojawiac po 2-3 rundach po zmianie mapy
- Jest cos takiego jak zlagowanie MySQL przez wpisywanie /klasa przez pierwsze 3-4 min mapy i wtedy klasy juz nie ma !
- Najlepiej wgrac cos co sie nazywa "Blok Klasa" ktory blokuje wpisywanie /klasa, klasa, /zmianaklasy na czas wpisany w cvarze "diablo_blok_klasa" w minutach.

Jesli wpisujesz klasa badz /klasa przez pierwsze 2-4 rundy to klasy nie bedzie bo plugin musi sie polaczyc z SQL i na to sa te 3-4 rundy.
Blok Klasa w zalaczniku
Cvar:
diablo_blok_klasa 3
3 - minuty zablokowania klasy

Załączone pliki

  • Załączony plik  blok.amxx   1,74 KB  45 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1


#152895 Jak zmiejszyć ilość dodawanego hp za punkt w siłę?

Napisane przez patryk1345 w 19.07.2010 17:38

poco 0.5 ? daj /2 :)
  • +
  • -
  • 1


#152862 Jak zmiejszyć ilość dodawanego hp za punkt w siłę?

Napisane przez patryk1345 w 19.07.2010 15:57

Szukasz:

new m_health = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2

i *2 zmieniasz na cos innego :)
  • +
  • -
  • 1


#152632 Dana klasa, dane itemy

Napisane przez patryk1345 w 18.07.2010 18:16

if (player_class[id] == Barbarzynca && player_class[id] == Mnich)

[id] a nie [kid]
  • +
  • -
  • 1


#152599 Dana klasa, dane itemy

Napisane przez patryk1345 w 18.07.2010 15:57

moze zamiast [i] daj [id] :)
  • +
  • -
  • 1


#151934 Poprawki w kodzie DiabloMod 5.9l+

Napisane przez patryk1345 w 15.07.2010 14:24

Hp Ci napisalem jak dac w pasku na dole :)

2,1 zaraz dodam :)

EDIT
Szukasz funkcji:
public client_PreThink ( id )

i w nim:

if(player_class[id] == Ninja) time_delay*=2.0
else if(player_class[id] == Mag)
{
time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/25.0)
if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/25.0))
}
else if(player_class[id] == Zabojca) time_delay*=2.0
else if(player_class[id] == Paladyn) time_delay*=1.4

i dodajesz pod tym:
(dla barby na armora)
else if(player_class[id] == Barbarzynca) time_delay*=2.5


(dla Maga)
Zmieniasz:
time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/25.0)
if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/25.0))

na:
time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/X)
if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/X))

X - MAX_LVL/4


6. daj w plugins.ini:
BulletDamage.amxx debug

  • +
  • -
  • 1


#151854 Poprawki w kodzie DiabloMod 5.9l+

Napisane przez patryk1345 w 15.07.2010 10:06

Co do kolegi wyżej:
4. Nieprawda.
Musisz zrobic tak:

if(player_class[id]!=Paladyn)
format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id])
else
format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s Skoki: %i/%i", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id])

Zmienic na:

if(player_class[id]!=Paladyn)
format(tpstring,1023,"HP: %i Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s", get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id])
else
format(tpstring,1023,"HP: %i Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s Skoki: %i/%i", get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id])

2. Spam fireball
Trzeba dodac time_delay, jeszcze moze dzisiaj podam.

5. losowy zal:

public buyrune(id)
{
new text[513]

format(text, 512, "\ySklep z runami - ^n\w1. Upgrade [Moze ulepszyc item] - \r$9000^n\w Uwaga nie kazdy item sie da ulepszyc ^n\Slabe itemy latwo ulepszyc ^n\w4 Mocne itemy moga ulec uszkodzeniu ^n\w5. Sol [Dostajesz losowy przedmiot] \r$5000^n\w6. Zal [Dostajesz doswiadczenia] \r$14500^n^n\w0. Zamknij")

new keys = (1<<0)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}


public select_rune_menu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,9000))
return PLUGIN_HANDLED

upgrade_item(id)
}

case 4:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,0)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 5:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
return PLUGIN_HANDLED
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}


}

return PLUGIN_HANDLED
}

Cale menu ^
Musisz zmienic:

case 5:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
return PLUGIN_HANDLED
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}

Zmieniasz random_num(3,10) na np. (1,5)

2. time_delay do ultra_armor, podam pozniej
  • +
  • -
  • 1


#151467 Dodawanie Textu lub dźwięku przy zdobywaniu danego itemu

Napisane przez patryk1345 w 13.07.2010 17:49

Tutorial ten przedstawia dodawanie textu badz dzwieki do jakiegos itemu

TEXT:

Szukamy:
#include <csx>

dodajemy pod:
#include <ColorChat>

ColorChat.inc w załączniku

Szukamy funkcji:
award_item(id, itemnum)

w niej:
switch(rannum)

i dodajemy przed:
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)

Teraz Szukamy item gdzie chcemy żeby przy zdobyciu pojawil sie text w say np.:
        case 3:
{
player_item_name[id] = "Gold Amplifier"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = random_num(6,10)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i ",player_item_name[id],player_b_damage[id])
}

i przed:
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i ",player_item_name[id],player_b_damage[id])

dodajemy:
ColorChat(0, GREEN,"^x01Gracz:^x04 %s^x01 znalazl przedmiot -^x04 %s", name, player_item_name[id])


Dzwiek *.mp3:
Czyli jaki dzwiek bedzie odtwarzany przy zdobyciu itemu.

Szukamy funkcji:
plugin_precache()
W niej:
precache_sound(SOUND_EQUIP)

i dodajemy pod:
precache_sound("misc/Item1.mp3")
precache_sound("misc/Item2.mp3")
precache_sound("misc/Item3.mp3")
precache_sound("misc/Item4.mp3")

W tej chwili możemy dac 2,3,5,10 dzwiekow, nie ma roznicy (musza byc w formacie .mp3).

Szukamy jakiegos itemu np.:
        case 3:
{
player_item_name[id] = "Gold Amplifier"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = random_num(6,10)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i ",player_item_name[id],player_b_damage[id])
}

i przed:
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i ",player_item_name[id],player_b_damage[id])

Dopisujemy:
ItemSound()

Teraz idziemy na koniec pluginy i wklejamy gotowa funkcje:
public ItemSound()
{
new rand = random_num(0,3)

client_cmd(0,"stopsound")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Item1")
case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Item2")
case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Item3")
case 3: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Item4")
}

return PLUGIN_HANDLED
}

Nazwy można pozmieniać lecz musza sie zgadzac z polozeniem dzwiekow na serwerze. Mozna dodac wiecej lub wykasowac lecz trzeba pamietac aby:
new rand = random_num(0,3)

zamienic "3" na ostatni numer case

Poradnik By Infinity (patryk1345) dla amxx.pl
Zakaz kopiowania bez zgody autora.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 7