Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Dodatek

Dodawanie Textu lub dźwięku przy zdobywaniu danego itemu

Dodatek

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 patryk1345

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 62
Pomocny

  • Postów:156
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 13.07.2010 17:49

*
Popularny

Tutorial ten przedstawia dodawanie textu badz dzwieki do jakiegos itemu

TEXT:

Szukamy:
#include <csx>

dodajemy pod:
#include <ColorChat>

ColorChat.inc w załączniku

Szukamy funkcji:
award_item(id, itemnum)

w niej:
switch(rannum)

i dodajemy przed:
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)

Teraz Szukamy item gdzie chcemy żeby przy zdobyciu pojawil sie text w say np.:
        case 3:
{
player_item_name[id] = "Gold Amplifier"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = random_num(6,10)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i ",player_item_name[id],player_b_damage[id])
}

i przed:
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i ",player_item_name[id],player_b_damage[id])

dodajemy:
ColorChat(0, GREEN,"^x01Gracz:^x04 %s^x01 znalazl przedmiot -^x04 %s", name, player_item_name[id])


Dzwiek *.mp3:
Czyli jaki dzwiek bedzie odtwarzany przy zdobyciu itemu.

Szukamy funkcji:
plugin_precache()
W niej:
precache_sound(SOUND_EQUIP)

i dodajemy pod:
precache_sound("misc/Item1.mp3")
precache_sound("misc/Item2.mp3")
precache_sound("misc/Item3.mp3")
precache_sound("misc/Item4.mp3")

W tej chwili możemy dac 2,3,5,10 dzwiekow, nie ma roznicy (musza byc w formacie .mp3).

Szukamy jakiegos itemu np.:
        case 3:
{
player_item_name[id] = "Gold Amplifier"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = random_num(6,10)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i ",player_item_name[id],player_b_damage[id])
}

i przed:
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i ",player_item_name[id],player_b_damage[id])

Dopisujemy:
ItemSound()

Teraz idziemy na koniec pluginy i wklejamy gotowa funkcje:
public ItemSound()
{
new rand = random_num(0,3)

client_cmd(0,"stopsound")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Item1")
case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Item2")
case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Item3")
case 3: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Item4")
}

return PLUGIN_HANDLED
}

Nazwy można pozmieniać lecz musza sie zgadzac z polozeniem dzwiekow na serwerze. Mozna dodac wiecej lub wykasowac lecz trzeba pamietac aby:
new rand = random_num(0,3)

zamienic "3" na ostatni numer case

Poradnik By Infinity (patryk1345) dla amxx.pl
Zakaz kopiowania bez zgody autora.
sebul (08.01.2012 13:37):
Do plików mp3 używamy "precache_generic", więc post do poprawy.

Załączone pliki


Użytkownik patryk1345 edytował ten post 13.07.2010 17:50

  • +
  • -
  • 7

#2 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 14.07.2010 20:45

Dobry poradnik + pewnie wielu początkującym się przyda :)
  • +
  • -
  • 0

#3 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 18.07.2010 23:28

ładniuśko :)
  • +
  • -
  • 0

#4 Erni91

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
  • Lokalizacja:sprzed monitora
Offline

Napisano 30.08.2010 15:28

a jak ustawić inny kolor poza zielonym??
  • +
  • -
  • 0

#5 Zaszka

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:215
  • Imię:Ja
Offline

Napisano 30.08.2010 22:30

ColorChat(0, >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>GREEN<<<<<<<<<<<<<<<<<<<,"^x01Gracz:^x04 %s^x01 znalazl przedmiot -^x04 %s", name, player_item_name[id])
Wiec tak tutaj masz kolor ^^^^^^^^^^^^^^^^^^ musisz se go zmienic Np RED
Jakos tak to bylo :D

#6 Nenczoks

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.09.2010 20:28

A jak zrobić żeby po zdobyciu wszystkich itemów nie wybranych był dźwięk?

#7 zajcz3k

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:37
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Koszalin
Offline

Napisano 14.09.2010 23:34

Do kazdego itema pokolej wklej to samo :) (bynajmniej z textem bo na dzwieki nie patrzalem bo nie potrzebne mi to)
  • +
  • -
  • 0

#8 Złotówka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:244
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 15.09.2010 07:13

public ItemSound()
{
    new rand = random_num(0,3)
        
    client_cmd(0,"stopsound")
        
    switch(rand)
    {
        case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Item1")
        case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Item2")
        case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Item3")
        case 3: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Item4")
    }
    
    return PLUGIN_HANDLED
}

Po co każdy ma to słyszeć ? Nie lepiej zrobić na id ?
  • +
  • -
  • 0

#9 Nenczoks

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.09.2010 23:09

Do kazdego itema pokolej wklej to samo :) (bynajmniej z textem bo na dzwieki nie patrzalem bo nie potrzebne mi to)


Ale Ty nie rozumiesz co to znaczy żeby było od razu a nie bawienie się?

#10 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 06.10.2010 18:10

A jak zrobić żeby po zdobyciu wszystkich itemów nie wybranych był dźwięk?

W funkcji award_item po
BoostRing(id)

dodaj
ItemSound(id)

Teraz do każdego itemu będzie ten sam dźwięk.
Jak dla mnie lepszym rozwiązaniem będzie, aby dźwięk był przypisany pod gracza, a nie serwer... Czyli robimy tak
Zamiast
public ItemSound()
{
new rand = random_num(0,3)

client_cmd(0,"stopsound")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Item1")
case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Item2")
case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Item3")
case 3: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Item4")
}

return PLUGIN_HANDLED
}

dodajemy
public ItemSound(id) {
new rand = random_num(0,3)

switch(rand) {
case 0: client_cmd(id,"mp3 play sound/misc/Item1")
case 1: client_cmd(id,"mp3 play sound/misc/Item2")
case 2: client_cmd(id,"mp3 play sound/misc/Item3")
case 3: client_cmd(id,"mp3 play sound/misc/Item4")
}

return PLUGIN_HANDLED
}

Usunąłem przy okazji stopowanie dźwięków, bo to zatrzymywało nawet te zwykłe, czyli strzelanie, itp.

Użytkownik sebul edytował ten post 06.10.2010 18:12

  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#11 Loniu

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:81
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 09.10.2010 09:07

a jak zrobic by do danej klasy przypisac 1 dzwiek ?
  • +
  • -
  • 0

#12 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 09.10.2010 16:06

public ItemSound(id) {
if(player_class[id] == Klasa1)
client_cmd(id,"mp3 play sound/misc/Item1")

if(player_class[id] == Klasa2)
client_cmd(id,"mp3 play sound/misc/Item2")

return PLUGIN_HANDLED
}

Spróbuj coś takiego.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#13 Damex

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:98
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Belsk
Offline

Napisano 13.01.2012 17:51

Sebul a czy mógłś dodać jakiś dzwięk ??. Bo jak ja zrobiłem to nie działa dzwięk na serwerze ;d
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Dodatek

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych