Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dana klasa, dane itemy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 17.07.2010 17:02

Witam.
Jak zrobić żeby np dane itemy byly dla danej klasy ?
Przykład
1.
Item : Meekstone
Zeby meekstona mogl miec tylko barbarzynca
2.
Item : Arch Angel wings
Zeby archy mogl miec tylko ninja i zabojca.


A klasy ktore nie moga miec tych itemow to zeby wogóle nie mogly ich zdobyc albo zeby im nie dzialaly.

Troche myslalem nad tym i czy to

case 68:
{
if(player_class[i] == Mnich)
{
player_item_name[id] = "Ultra Armor"
player_item_id[id] = 68
player_ultra_armor[id]=random_num(7,11)
player_ultra_armor_left[id]=player_ultra_armor[id]
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Twoj pancerz moze odbic do %i pociskow",player_item_name[id],player_ultra_armor[id])
}
else{
award_item(id, 0)
}
}

Bedzie dzialac?

Użytkownik 0nYk3 edytował ten post 17.07.2010 19:54

  • +
  • -
  • 0

#2 Apple()

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 128
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Długość geo. 22.632246 szerokość 51.221584
Offline

Napisano 18.07.2010 12:34

Sądzę że lepiej dać

if(player_class[i] != Mnich){
PLUGIN_CONTINUE
}

ale nie wiem czy będzie działało ;]

Użytkownik Apple() edytował ten post 18.07.2010 12:34

  • +
  • -
  • 0

#3 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 18.07.2010 12:59

wtedy moze w ogóle nie dostac itemu wersja ktora podal autor tematu jest dobra :D
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#4 Onyke

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 18.07.2010 14:43

Tylko wtedy cos sie kompilowac nie chce :/
Blad wskazuje na linijke

if(player_class[i] == Mnich)

  • +
  • -
  • 0

#5 patryk1345

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 62
Pomocny

  • Postów:156
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 18.07.2010 15:57

moze zamiast [i] daj [id] :)
  • +
  • -
  • 1

#6 Onyke

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 18.07.2010 16:41

Dobra działa dzięki ;]
A jak zrobić
Żeby dany itemek mogły mieć 2 klasy ? Bo próbowałem tak jak jest z mocą od podstawowych klas np :

if (player_class[kid] == Barbarzynca || player_class[kid] == Mnich

A tutaj cały kod

case 68:
{
if (player_class[kid] == Barbarzynca || player_class[kid] == Mnich)
{
player_item_name[id] = "Ultra Armor"
player_item_id[id] = 68
player_ultra_armor[id]=random_num(7,11)
player_ultra_armor_left[id]=player_ultra_armor[id]
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Twoj pancerz moze odbic do %i pociskow",player_item_name[id],player_ultra_armor[id])
}
else{
award_item(id, 0)
}
}

Ale nie działa tzn nie chce się skompilować.
Próbowałem zamiast kid dać id i się kompiluje tylko pytanie czy to będzie działać ? Bo za dużo mam itemków żebym sam sprawdził.

Użytkownik 0nYk3 edytował ten post 18.07.2010 16:42

  • +
  • -
  • 0

#7 patryk1345

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 62
Pomocny

  • Postów:156
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 18.07.2010 18:16

if (player_class[id] == Barbarzynca && player_class[id] == Mnich)

[id] a nie [kid]
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych