Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Death_Player - zdjęcie

Death_Player

Rejestracja: 27.02.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.12.2014 20:12
-----

#315553 Czyszczenie bazy co x czasu

Napisane przez sebul w 30.10.2011 21:40

Spoiler

Nie wiem czy tutaj trzeba dodać jeszcze coś przy pokazywaniu menu (tak jak jest to w menu wyboru frakcji), ale jak będzie się pokazywać i będzie dobrze działać, to może zostać tak jak jest.
  • +
  • -
  • 1


#315558 Czyszczenie bazy co x czasu

Napisane przez sebul w 30.10.2011 21:59

Czyli każde menu musisz dodawać w taki sam sposób jak te pierwsze menu
show_menu(id, keysczwarta,text4, -1, "Wybierz Klase")

A najlepiej pokaż jak rejestrujesz te menu, o ile w ogóle masz je rejestrowane ^ ^
  • +
  • -
  • 1


#315645 Czyszczenie bazy co x czasu

Napisane przez sebul w 31.10.2011 10:00

Czyli sprawdź coś takiego
Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#311271 [ROZWIĄZANE] Resetowanie

Napisane przez KoZaK_Pl w 21.10.2011 15:40

oczywiście, że tak.

Funkcja do zerowania:

public resetuj(id)
{
g_haskit[id] = 0
odrodzenie[id] = 0
kasa[id] = 0
c_drop[id] = 0
c_oslepiacz[id] = 0
c_vampire[id]=0
c_shake[id]=0
}


I teraz PokazMeni(id, key) będzie wyglądał następująco:

public PokazMeni(id, key)
{

resetuj(id);

switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Mag
}
case 1:
{
player_class[id] = Mnich
}
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn
}
case 3:
{
player_class[id] = Zabojca
}
case 4:
{
player_class[id] = Nekromanta
g_haskit[id] = 1
}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca
}
case 6:
{
if(jakamapa("aim_") && jakamapa("fy_") && jakamapa("aa_"))
{
player_class[id] = Ninja
}
else
{
ColorChat(id, GREEN, "Blokada klasy na tej^x03 mapie ^x01")
PokazKlasy(id)
}
}
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
}
case 8:
{
select_class(id)
}
}

set_renderchange(id)
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 1


#271114 Jak zablokować klasy na danej mapie ?

Napisane przez Stachuu :D ?? w 18.07.2011 07:55

zamień to
 if(jakamapa("aim_")||jakamapa("fy_"))


na

if(jakamapa("fy_")) 

i na jakiejś mapie fy_ sprawdź czy wg ci działa (u mnie działa na 110%)







  • +
  • -
  • 1


#270794 Jak zablokować klasy na danej mapie ?

Napisane przez Stachuu :D ?? w 17.07.2011 11:07

ok ziomek zrobiłem inaczej

Działa na 100%

jak mamy case z wyborem danej klasy np ninja
to zamieniamy
case 6: 
{
if(jakamapa("cs_")){ ////// zamiast "cs_" dajemy przedrostki map na ktorych ma nie dzialac klasa
player_class[id] = Ninja
LoadXP(id, player_class[id])
}
else ColorChat(id, GREEN, "Blokada klasy na tej^x03 mapie ^x01")
}


a na koniec

stock bool:jakamapa(prze[])
{
new mapname[33]
get_mapname ( mapname,32 )

if(!equal(prze,mapname,3)){
return true;
}
return false;
}

jesli chcemy dac na kilka rodzai map

if(jakamapa("cs_")||jakamapa("fy_")){


klasa zablokowana na mapach typu "fy_" i "cs_"
  • +
  • -
  • 2


#270737 Jak zablokować klasy na danej mapie ?

Napisane przez Stachuu :D ?? w 16.07.2011 22:21

public sprawdzmape(id)
{
new mapname[33]
get_mapname ( mapname,32 )  

if(!equal("fy_",mapname,3) || !equal("aim_",mapname,3) || !equal("aa_",mapname,3))
return PLUGIN_HANDLED;        // jeśli mapa ma inny prefiks niz fy_ kończy public

if(player_class[id] == Satan || player_class[id] == Wampir || player_class[id] == Ninja)  // klasa która jest zablokowana 
{
changerace(id)    // zmienia klasę
}

return PLUGIN_HANDLED
}

zobacz to nie wiem jutro sprawdzę se na lanie i ci to zrobię ^

wywołanie dobrze dałeś pod ??
  • +
  • -
  • 1


#270200 Jak zablokować klasy na danej mapie ?

Napisane przez Stachuu :D ?? w 15.07.2011 14:56

hmm można tez inaczej zrobić .


w publicu od wyboru klas mamy


case 9:
{
select_class(id,lx)

}

}
CurWeapon(id)

give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}

dodajmy sprawdzmape(id)


czyli


case 9:
{
select_class(id,lx)

}

}
sprawdzmape(id)
CurWeapon(id)

give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}



public sprawdzmape(id)
{
new mapname[33]
get_mapname ( mapname,32 )

////teraz
if(!equal("fy_",mapname,3)) return PLUGIN_HANDLED; ///// jeśli mapa ma inny prefiks niz fy_ kończy public
/// lub dajemy
if(equali(mapname, "cs_deagle5")) ////// jeśli mapa nazywa sie cs_deagle5 (przykład) kontynuuje
{
if(player_class[id] == xx) /// klasa która jest zablokowana
{
changerace(id) // zmienia klasę
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}


nie sprawdzałem ale powinno chodzić.

@down
a moja wersje sprawdzałeś bo ja nie mam zbytnio po co ja sprawdzać .

Ma to działać tak jeśli na mapie typu fy_snow (np ) wybierzemy klase "xx" to ponownie wybiera nam klase tzn uniemożliwia granie klasa "xx"
  • +
  • -
  • 1


#271503 Blokada klasy na danej mapie

Napisane przez Siemir w 19.07.2011 10:19

Zapewne nikomu ten kod nie działa, bo powinno być
if(jakamapa("cs_") && jakamapa("fy_"))
zamiast
if(jakamapa("cs_")||jakamapa("fy_"))

  • +
  • -
  • 1


#270984 Blokada klasy na danej mapie

Napisane przez Stachuu :D ?? w 17.07.2011 18:51

Witam .
Przedstawię wam jak zablokować dowolna klasę na mapie bez ingerenci w cvar "diablo_classes"

Na początek umieść w swoim kodzie .sma ( dowolne miejsce)


stock bool:jakamapa(prze[])
{
new mapname[33]
get_mapname ( mapname,32 )

if(!equal(prze,mapname,3)){
return true;
}
return false;
}

Teraz w Publicu od wyboru klasy jak mamy

case 6:
{
player_class[id] = Ninja
LoadXP(id, player_class[id])
}
Zamieniamy na

case 6:
{
if(jakamapa("cs_")){ ////// zamiast "cs_" dajemy przedrostki map na ktorych ma nie dzialac klasa
player_class[id] = Ninja
LoadXP(id, player_class[id])
}
else ColorChat(id, GREEN, "Blokada klasy na tej^x03 mapie ^x01")
}

Jeśli chcemy zablokować dana klasę
wystarczy zamienić

if(jakamapa("cs_")){

na
if(jakamapa("cs_") && jakamapa("fy_")){   //// klasa będzie niedostępna na mapach typu "cs_" "fy_"

  • +
  • -
  • 3


#271767 Blokada klasy na danej mapie

Napisane przez Siemir w 19.07.2011 23:59

Bo właśnie "||" to jest albo czyli wystarczy jeden spełniony warunek. A podana funkcja zwraca false gdy przedrostek jest taki sam jak mapy, co dla więcej niż jednego przedrostka zawsze da jakieś true i właśnie dla tego trzeba sprawdzić wszystkie warunki a nie tylko jeden.
  • +
  • -
  • 1


#269549 Kilka mocy itemków potrzebne do zrobienia

Napisane przez Onyke w 13.07.2011 22:31

Shoes of speed - zwiększa szybkość o (od 25 do 65pkt)

w
public set_speedchange(id)

daj "ifa" na player_item_id danego itemku
(wzoruj się tam na przykładzie speeda dla ninji)

- Feather from heaven - zmniejszona grawitacja

w
public set_gravitychange(id)

daj "ifa" też na player_item_id danego itemku
(wzoruj się tam na przykładzie gravity dla ninji)

- Thief of item - masz (od 1/4 do 1/9) na to że graczowi zniszczysz item

W
public damage(id)

Także dodaj ifa na player_item_id danego itemku && losowanie od x do y. Potem w klamrach daj wywołanie komendy "dropitem"

Prosiłeś o pomoc, a nie gotowca więc masz ;)
  • +
  • -
  • 1


#269634 Kilka mocy itemków potrzebne do zrobienia

Napisane przez Onyke w 14.07.2011 09:48

A co do grawitacji nie rozumiem zapisu, konkretnie cyferki ustalające grawitacje mi nic nie mówią, bo domyślne gravity ma chyba wartość 700(Czy tam 800) ?

1.0 = 800
0.5 = 400
itd

A co do drobienia itemu można gotowca, ale z wywołaniem tekstu- "Twój item został zniszczony przez przeciwnika" ?

Hmm ? Coś podobnego jest od razu w diablo więc po co dodawać drugi raz ?
  • +
  • -
  • 1


#262961 menu /klasy nie odprowadza do pozostałych trzech.

Napisane przez Stachuu :D ?? w 26.06.2011 09:45

masz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#263321 menu /klasy nie odprowadza do pozostałych trzech.

Napisane przez Stachuu :D ?? w 27.06.2011 11:15

błędy wynikające z zlej kolejności w
plugin_init()

masz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1