Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] ResetowanieUmiejętności przy menu wyboru klas.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Death_Player

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:325
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.10.2011 14:57

Witam, mam pytanie ponieważ w menu, przy wyborze klas oczywiście w kodzie, trzeba resetować umijętności.
przykład:

public PokazMeni(id, key)
{

g_haskit[id] = 0
odrodzenie[id] = 0
kasa[id] = 0
c_drop[id] = 0
c_oslepiacz[id] = 0
c_vampire[id]=0
c_shake[id]=0

switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Mag
}
case 1:
{
player_class[id] = Mnich
}
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn
}
case 3:
{
player_class[id] = Zabojca
}
case 4:
{
player_class[id] = Nekromanta
g_haskit[id] = 1
}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca
}
case 6:
{
if(jakamapa("aim_") && jakamapa("fy_") && jakamapa("aa_"))
{
player_class[id] = Ninja
}
else
{
ColorChat(id, GREEN, "Blokada klasy na tej^x03 mapie ^x01")
PokazKlasy(id)
}
}
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
}
case 8:
{
select_class(id)
}
}

set_renderchange(id)
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}


Czy dałoby radę te wyzerowania od "g_haskit[id] = 0", przesunąć do jakiegoś innego publica, i zamiast 10 linijek wywołać tą funkcje ?
  • +
  • -
  • 0

#2 KoZaK_Pl

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:42
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.10.2011 15:40

oczywiście, że tak.

Funkcja do zerowania:

public resetuj(id)
{
g_haskit[id] = 0
odrodzenie[id] = 0
kasa[id] = 0
c_drop[id] = 0
c_oslepiacz[id] = 0
c_vampire[id]=0
c_shake[id]=0
}


I teraz PokazMeni(id, key) będzie wyglądał następująco:

public PokazMeni(id, key)
{

resetuj(id);

switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Mag
}
case 1:
{
player_class[id] = Mnich
}
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn
}
case 3:
{
player_class[id] = Zabojca
}
case 4:
{
player_class[id] = Nekromanta
g_haskit[id] = 1
}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca
}
case 6:
{
if(jakamapa("aim_") && jakamapa("fy_") && jakamapa("aa_"))
{
player_class[id] = Ninja
}
else
{
ColorChat(id, GREEN, "Blokada klasy na tej^x03 mapie ^x01")
PokazKlasy(id)
}
}
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
}
case 8:
{
select_class(id)
}
}

set_renderchange(id)
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}

Użytkownik KoZaK_Pl edytował ten post 21.10.2011 15:40

  • +
  • -
  • 1

#3 Death_Player

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:325
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.10.2011 07:07

Dzięki, przy kompilacji działa, a w praktyce szcze okazji na razie nie miałem zobaczyć.
  • +
  • -
  • 0

#4 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 22.10.2011 12:04

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych