Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kilka mocy itemków potrzebne do zrobienia


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Death_Player

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:325
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.07.2011 13:32

Proszę o pomoc w zrobieniu itemów
- Parachute - masz spadochron
- Helmet of god's force - nie można cie trafić w głowę
- Poison - dymny truje 5 hp co 1s
- Feather from heaven - zmniejszona grawitacja
- Shoes of speed - zwiększa szybkość o (od 25 do 65pkt)
- Thief of item - masz (od 1/4 do 1/9) na to że graczowi zniszczysz item

Liczę na waszą pomoc.

Dodano 13 lipiec 2011 - 21:21:
Nie muszą być wszystkie każdy jeden się liczy :)
  • +
  • -
  • 0

#2 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 13.07.2011 22:31

Shoes of speed - zwiększa szybkość o (od 25 do 65pkt)

w
public set_speedchange(id)

daj "ifa" na player_item_id danego itemku
(wzoruj się tam na przykładzie speeda dla ninji)

- Feather from heaven - zmniejszona grawitacja

w
public set_gravitychange(id)

daj "ifa" też na player_item_id danego itemku
(wzoruj się tam na przykładzie gravity dla ninji)

- Thief of item - masz (od 1/4 do 1/9) na to że graczowi zniszczysz item

W
public damage(id)

Także dodaj ifa na player_item_id danego itemku && losowanie od x do y. Potem w klamrach daj wywołanie komendy "dropitem"

Prosiłeś o pomoc, a nie gotowca więc masz ;)

Użytkownik Onyke edytował ten post 13.07.2011 22:33

  • +
  • -
  • 1

#3 Death_Player

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:325
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.07.2011 07:41

itemka na speeda zrobiłem tak:

case 87:
{
player_item_name[id] = "Shoes of speed"
player_item_id[id] = 87
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Szybciej chodzisz",player_item_name[id])
}


i tam w speedach

else if(player_item_id[id] == 87) speeds= random_num(25,65) + floatround(player_dextery[id]*1.3)


A co do grawitacji nie rozumiem zapisu, konkretnie cyferki ustalające grawitacje mi nic nie mówią, bo domyślne gravity ma chyba wartość 700(Czy tam 800) ?

if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
else set_user_gravity(id, 0.25)


A co do drobienia itemu można gotowca, ale z wywołaniem tekstu- "Twój item został zniszczony przez przeciwnika" ?

Użytkownik Death_Player edytował ten post 14.07.2011 07:44

  • +
  • -
  • 0

#4 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 14.07.2011 09:48

A co do grawitacji nie rozumiem zapisu, konkretnie cyferki ustalające grawitacje mi nic nie mówią, bo domyślne gravity ma chyba wartość 700(Czy tam 800) ?

1.0 = 800
0.5 = 400
itd

A co do drobienia itemu można gotowca, ale z wywołaniem tekstu- "Twój item został zniszczony przez przeciwnika" ?

Hmm ? Coś podobnego jest od razu w diablo więc po co dodawać drugi raz ?
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych