Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Death_Player - zdjęcie

Death_Player

Rejestracja: 27.02.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.12.2014 20:12
-----

#270561 Błyskawica

Napisane przez Death_Player w 16.07.2011 14:01

znajdź
puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5);

zmień na:
puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0+player_intelligence[id]*2, 0.5);

Tym sposobem będziesz zadawał obrażenia: 50 + wartość w inteligencję razy dwa.
  • +
  • -
  • 3


#269942 Kolory \y \r itd..

Napisane przez Death_Player w 14.07.2011 20:35

Witam, mam problem znalazłem takie cos

^n - nowa linia
^t - tabulator
\w - dalszy tekst będzie miał kolor biały
\y - dalszy tekst będzie miał kolor zółty
\r - dalszy tekst będzie miał kolor czerwony
\d - dalszy tekst będzie miał kolor szary
\R - dalszy tekst będzie wyrównany do prawej

Wszystko fajnie no ale kurde dali szary a nie ma zielonego -.- Czy ktoś może mi dać gotowca jak zrobić kolor zielony w menu ?
  • +
  • -
  • 3


#198278 DiabloMod

Napisane przez Death_Player w 21.12.2010 19:00

Przedstawiam wam DiabloMod połatany dla tych co nie ogarniają łatania i tego wszystkiego żeby się nie trudzili. (bo są tacy)


DiabloMod zawiera:
MAX LVL = 404
Oraz Łatki z tego forum.
- Arabian Boots - Zabiera pieniądze atakującemu
- Przedmioty od zwiększania obrażeń leczą ofiarę.
- Błąd get_user_maxspeed w error_ logach.
- Błąd "native error (native "set_user_frags")" w error logach
- Przedmiot mina leczy zamiast zadawać obrażenia.
- Ninja odporna na przedmioty Scout 1/X oraz mogąca korzystać z tej mocy na nożu.
- Przedmioty HE 1/X nie dodają doświadczenia za zabicie.
- Dodawanie expa za zabicie zakładnika (w domyślę ma odejmować)
- Po zwiększeniu maksymalnego poziomu Łowca szybko strzela z kuszy.
- Po zwiększeniu maksymalnego poziomu Mag szybko strzela fireballami na nożu.
- Naprawa long jumpa u Paladyna.
- FireShield oślepia gracza który posiada przedmiot zamiast ofiary.
- Usuwanie odbijania pocisków u paladyna.
- Komenda na dawanie przedmiotów.
- Szybsze rozdzielanie punktów.
- Komenda na dodawanie doświadczenia.
- Odejmowanie doświadczenia za zabicie gracza z zbyt dużą różnicą poziomu.

Zamieszczam Plik sma i amxx.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 11


#147978 Jak ustawić X Lvl na start ?

Napisane przez Death_Player w 29.06.2010 06:32

Może wyda wam się chaotyczne, że piszę o takich rzeczach jednak kiedyś tego nie mogłem znaleźć i umieszczam ten poradnik dla tych którzy też tego szukają.

znajdź
public client_connect(id)

Pod tym mamy
//	reset_item_skills(id)  - nie tutaj bo nie loaduje poziomow O.o
asked_sql[id]=0
flashbattery[id] = MAX_FLASH
player_xp[id] = 0
player_lvl[id] = 1
player_point[id] = 0
player_item_id[id] = 0
player_agility[id] = 0
player_strength[id] = 0
player_intelligence[id] = 0
player_dextery[id] = 0

w Linijce
player_lvl[id] = X

Zmień X na level startowy.
To samo tyczy się np
player_point[id] = X

X możemy zmienić na liczbę punktów które otrzymujesz od razu po dostaniu klasy.

	player_agility[id] = X
player_strength[id] = X
player_intelligence[id] = X
player_dextery[id] = X

Tutaj możemy ustawić że od początku mamy np: 50 inteligencji (zamień X-sy)

Jak ustawić że za lvl otrzymujemy np: 1 pkt do skilli a nie 2 ?
Znajdujemy
if (player_xp[id] < LevelXP[player_lvl[id]-1])

Pod tym jest
player_point[id]-=X

X Zamień na ilość punktów które mają być otrzymywane za poziom

Jeszcze jeden problem bo jak gracze wpiszą /reset to będą mieli ilość lvli standardowo x2
Szukamy
public reset_skill(id)

Znajdujemy pod tym
player_point[id] = player_lvl[id]*X-Y

Objaśnienia:
X - Wpisz cyfrę taką która odpowiada ilości punktów za level.
Y - wpisz liczbę ilości punktów za lvl, ponieważ za 1 lvl nie otrzymujemy punktów więc będą dodatkowe X punktów.
Podam Przykład
Chcę otrzymywać ilość punktów do skilli przez obecny maksymalny poziom * 1 - 1 ( Za poziom otrzymuje 1 pkt i "-1" bo na 1 lvlu nie otrzymuje się standardowo punktów.
A więc kompletny przykład wygląda tak:
player_point[id] = player_lvl[id]*1-1


To tyle z mojego poradnika mam nadzieję że nie robię spamu na forum tylko że się komuś to przyda :P
  • +
  • -
  • 6


#123608 Amx_on po mapie

Napisane przez Death_Player w 06.04.2010 11:04

Czy widziałeś kiedyś taki plugin ? Ja widziałem tylko że plguin wyłączał serwer z powodu braku np modelu lub błednie wgranego modelu
  • +
  • -
  • 1


#123588 Amx_on po mapie

Napisane przez Death_Player w 06.04.2010 10:16

Portek po co ci lista pluginów ? przecież to jest wina tylko błędnych ustawień, plugin by wyłączał serwer a nie amx.
  • +
  • -
  • 1


#123579 Amx_on po mapie

Napisane przez Death_Player w 06.04.2010 09:58

sprobuj dopisać do serwer.cfg
amx_on
Nie jestem pewien czy mój pomysł przejdzie ale chyba nie sprobuj
  • +
  • -
  • 1


#123538 Amx_on po mapie

Napisane przez Death_Player w 06.04.2010 07:26

Pewnie jakiś pluginek nie jestem pewien ale jak masz cvary dodane do serwer.cfg to powinny trwać jak są wpisane na serwerze 1 mapę a potem powinno wrócić wszystko do normy.
  • +
  • -
  • 1