Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak zablokować klasy na danej mapie ?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Death_Player

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:325
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.07.2011 09:41

Witam, jest problem bo chyba klasyczna blokada klas na danych mapach nie działa, i trzeba jakąś nową zrobić, ma ktoś jakiś pomysł ?

Dodano 15 lipiec 2011 - 10:17:
Może jakoś ustawić cvar'a a potem jakoś każdej klasie przypisać jakąś literkę, a przy wyborze klas walnąć jakiegoś if'a że jeśli cvar zawiera tą literkę to kontynuuj.

Użytkownik Death_Player edytował ten post 15.07.2011 10:18

  • +
  • -
  • 0

#2 V3ko

    Guru

  • Power User

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:746
  • Lokalizacja:Stopnica
Offline

Napisano 15.07.2011 14:28

Let me google that for you
  • +
  • -
  • 0

#3 VVirus

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:249
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysztof
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.07.2011 14:43

Lub na górze strony jest coś takiego jak wyszukiwarka wystarczy tam wpisać słowa "Klucze" i są efekty...

Serwery należące do mnie :) te i reszta na www.PlayBoard.eu oraz www.PlayBoard.pl

 

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.pngb_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png


#4 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2073
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 15.07.2011 14:47

[Poradnik] Jak zatrzymać klasę na danej mapie? - AMXX.pl: Support AMX Mod X

tu masz all opisane
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#5 VVirus

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:249
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysztof
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.07.2011 14:48

A co ja I kolega wyżej napisałem tam też jest to samo 0.o ?

Serwery należące do mnie :) te i reszta na www.PlayBoard.eu oraz www.PlayBoard.pl

 

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.pngb_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png


#6 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2073
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 15.07.2011 14:50

wiem ale jakby znaleźć nie mógł ? Zdarzają się takie talenty :D
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#7 VVirus

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:249
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysztof
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.07.2011 14:52

No wiem ale to są pierwsze wyniki w wyszukiwarce :D xDDD




//// Teraz chodź do Mojego tematu i mi pomóż xDDD

Użytkownik VVirus edytował ten post 15.07.2011 14:54

Serwery należące do mnie :) te i reszta na www.PlayBoard.eu oraz www.PlayBoard.pl

 

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.pngb_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png


#8 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 15.07.2011 14:56

hmm można tez inaczej zrobić .


w publicu od wyboru klas mamy


case 9:
{
select_class(id,lx)

}

}
CurWeapon(id)

give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}

dodajmy sprawdzmape(id)


czyli


case 9:
{
select_class(id,lx)

}

}
sprawdzmape(id)
CurWeapon(id)

give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}



public sprawdzmape(id)
{
new mapname[33]
get_mapname ( mapname,32 )

////teraz
if(!equal("fy_",mapname,3)) return PLUGIN_HANDLED; ///// jeśli mapa ma inny prefiks niz fy_ kończy public
/// lub dajemy
if(equali(mapname, "cs_deagle5")) ////// jeśli mapa nazywa sie cs_deagle5 (przykład) kontynuuje
{
if(player_class[id] == xx) /// klasa która jest zablokowana
{
changerace(id) // zmienia klasę
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}


nie sprawdzałem ale powinno chodzić.

@down
a moja wersje sprawdzałeś bo ja nie mam zbytnio po co ja sprawdzać .

Ma to działać tak jeśli na mapie typu fy_snow (np ) wybierzemy klase "xx" to ponownie wybiera nam klase tzn uniemożliwia granie klasa "xx"

Użytkownik Stachu123 edytował ten post 15.07.2011 18:11

  • +
  • -
  • 1

#9 Death_Player

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:325
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.07.2011 18:00

"jest problem bo chyba klasyczna blokada klas na danych mapach nie działa" - chodziło mi o ten cvar -.-(diablo_classes)

Ja rozumiem panowie że umiecie używać googli, ja się do tego poradnika już dawno stosowałem, tylko chodzi mi o to że to nie chce działać, po zrobieniu trzech menu.

Dodano 15 lipiec 2011 - 19:34:
Stachu zrobiłem tak:
 
public sprawdzmape(id)
{
new mapname[33]
get_mapname ( mapname,32 )

if(!equal("fy_",mapname,3) || !equal("aim_",mapname,3) || !equal("aa_",mapname,3))
return PLUGIN_HANDLED; // jeśli mapa ma inny prefiks niz fy_ kończy public
{
if(player_class[id] == Satan || player_class[id] == Wampir || player_class[id] == Ninja) // klasa która jest zablokowana
{
changerace(id) // zmienia klasę
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}

I przy każdym menu na dole dałem wywołanie publica, ale nie zmienia klasy.

Dodano 16 lipiec 2011 - 21:00:
Stachu skoro i tak już tyle żeś wymyślił to spróbuj dokończyć.

Użytkownik Death_Player edytował ten post 15.07.2011 18:35

  • +
  • -
  • 0

#10 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 16.07.2011 22:21

public sprawdzmape(id)
{
new mapname[33]
get_mapname ( mapname,32 )  

if(!equal("fy_",mapname,3) || !equal("aim_",mapname,3) || !equal("aa_",mapname,3))
return PLUGIN_HANDLED;        // jeśli mapa ma inny prefiks niz fy_ kończy public

if(player_class[id] == Satan || player_class[id] == Wampir || player_class[id] == Ninja)  // klasa która jest zablokowana 
{
changerace(id)    // zmienia klasę
}

return PLUGIN_HANDLED
}

zobacz to nie wiem jutro sprawdzę se na lanie i ci to zrobię ^

wywołanie dobrze dałeś pod ??
  • +
  • -
  • 1

#11 Death_Player

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:325
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.07.2011 07:47

Nad każdym wywołaniem CurWeapon dałem sprawdzmape(id), a public (sprawdzmape(id)) musi znajdować się nad tym menu z klasami czy pod nim a może nie robi to różnicy ?
P.S 1 menu odprowadza do pozostałych trzech wywołania funkcji sprawdzmape(id) nie dałem tylko w tym odprowadzającym do tych trzech.
  • +
  • -
  • 0

#12 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 17.07.2011 11:07

ok ziomek zrobiłem inaczej

Działa na 100%

jak mamy case z wyborem danej klasy np ninja
to zamieniamy
case 6: 
{
if(jakamapa("cs_")){ ////// zamiast "cs_" dajemy przedrostki map na ktorych ma nie dzialac klasa
player_class[id] = Ninja
LoadXP(id, player_class[id])
}
else ColorChat(id, GREEN, "Blokada klasy na tej^x03 mapie ^x01")
}


a na koniec

stock bool:jakamapa(prze[])
{
new mapname[33]
get_mapname ( mapname,32 )

if(!equal(prze,mapname,3)){
return true;
}
return false;
}

jesli chcemy dac na kilka rodzai map

if(jakamapa("cs_")||jakamapa("fy_")){


klasa zablokowana na mapach typu "fy_" i "cs_"
  • +
  • -
  • 2

#13 Death_Player

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:325
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.07.2011 20:27

Zrobiłem takie coś: (Przykład jednej klasy)

case 0:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B)
{
if(jakamapa("aim_")||jakamapa("fy_"))
{
player_class[id] = Satan
LoadXP(id, player_class[id])
}
else
{
ColorChat(id, GREEN, "Blokada klasy na tej^x03 mapie ^x01")
pokazpremiumm(id,lx)
}
}
else
{
client_print(id, print_chat, "[DM]Mozesz wykupic dostep do klas wiecej info na gadu xxx.")
pokazpremiumm(id,lx)
}
}


A tamto co miałem wstawić na koniec, wstawiłem na koniec pluginu, ale gdy włączyłem aim_crazyjump'a, to normalnie tą klasę mogę wziąć.

Użytkownik Death_Player edytował ten post 17.07.2011 20:31

  • +
  • -
  • 0

#14 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 17.07.2011 21:16

zamień aim_ na aim
  • +
  • -
  • 0

#15 Death_Player

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:325
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.07.2011 07:01

Ciągle nic, a nie trzeba żadnych wywołań gdzieś pod menu ?
A może jakiś moduł trzeba dodać? albo może jakaś opcja serwera która jest wyłączona ?
  • +
  • -
  • 0

#16 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 18.07.2011 07:55

zamień to
 if(jakamapa("aim_")||jakamapa("fy_"))


na

if(jakamapa("fy_")) 

i na jakiejś mapie fy_ sprawdź czy wg ci działa (u mnie działa na 110%)







  • +
  • -
  • 1

#17 Death_Player

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:325
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.07.2011 10:49

Teraz chodzi.

Tylko w takim razie jak postawić warunek na 3 rodzaje map ?

Dodano 20 lipiec 2011 - 06:44:
Do zamknięcia.

Użytkownik Death_Player edytował ten post 18.07.2011 10:50

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych