Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

QTM. Peyote - zdjęcie

QTM. Peyote

Rejestracja: 26.02.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.11.2014 22:14
*****

#580661 CODMod 2.0 temat ogólny

Napisane przez QTM. Peyote on 27.10.2013 11:31

 

 

Przy końcu rundy gość puszcza rakietkę w stronę respawnu przeciwnika (musi być duża odległość) , która dolatuje na początku (kolejnej) rundy i zabija część graczy jeśli nie ma jakiegoś.

 

Obym nie zapomniał ;D

 

 

Może jakiś system klas, które odblokowywałyby się po osiągnięciu jakąś klasą danego lvlu.

 

Jeszcze nie wiem jak zapis zrobię, ale prawdopodobnie to będzię możliwe do zrobienia.
 

 

System statystyk, które zmuszałyby gracza do równomiernego rozdawania statystyk -> pakuję przykładowo 50 w inteligencję i nie mogę rozdać więcej punktów dopóki nie rozdam kolejnych 50 pkt w inne statystyki.

 

Statystyki zostaną takie jak były.


  • +
  • -
  • 1


#579131 CODMod 2.0 temat ogólny

Napisane przez QTM. Peyote on 20.10.2013 14:14

Qtm czy będzie spora różnicy między nowym a starym cod modem?

pytam z ciekawości i czy będzie problem ze starymi pluginami?

również mógł byś zastąpić huda tym 2 że można wyświetlić na raz 12 czy 14 informacji

 

CODMod 2.0 będzie w pełni zgodny ze starymi klasami oraz perkami ;)

 

To dla motywacji  :D ( Chodzi o NS ? )  :D

 

Patrz na to nie wpadłem, tak czy inaczej chociaż posiadam wersję steam, nonsteam jest dla mnie dużo wygodniejszy do testowania, a nawet gry ;)

 

CheQ dziękuję bardzo za ujemną reputację za to, że skomentowałem fakt iż dostałem ujemną reputację :) Po co po -1? jedźcie po -832! Trochę poczucia humoru ludziska xD


  • +
  • -
  • 6


#579081 CODMod 2.0 temat ogólny

Napisane przez QTM. Peyote on 20.10.2013 11:48

Bug 0hp w taki czy inny sposób będzie załatany.

 

mamy 1/1 z awp wybieramy he rzucamy zmieniamy na awp i mamy he 1/1 ;D

 

Dzięki za info ;)

 

Szczególne podziękowania dla Benio101, za niezbędne ujemne punkty reputacji! Jeszcze raz bardzo dziękuję, nie poradziłbym sobie bez nich! :)

 

 


  • +
  • -
  • 4


#579041 [Perk COD] Climber

Napisane przez QTM. Peyote on 20.10.2013 10:13

Dziękuję Beniu za uwagę, usuwałem reklamę z pluginu, a o tym zapomniałem, niestety nie mogę edytować mojego pierwszego posta :-\
Znalazłby siē ktoś miły w moderacji bądź administracji, kto podjąlby się tego zadania za mnie?

było już coś takiego ale łap + :P

Możliwe, że ktoś zreuploadował z mojej stronki. Nieładnie :-D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5


#578937 CODMod 2.0 temat ogólny

Napisane przez QTM. Peyote on 19.10.2013 20:15

Wgranie prostego dodawania mocy klasom(pisalem ci juz o tym), czyli np.:

cod_class_enabled(id)

{

ma_klase[id] = true;

ma_bh(id, 1)

ma_dodatkowe_dmg(id, 10, 0.3)

}

etc.

 

Tak pamiętam, i jak styknie mi czasu to coś takiego dodam ;)

 

 

Możesz używać również tutora :) Naprawdę ciekawy efekt. :) I możesz dodać tez menu admina ^^

 

Nie lubię tutora bo mi się buguje na moim ukochanym nonsteamie i nie chce mi się naprawiać :D


  • +
  • -
  • 1


#578912 AMX Mod X 0.5.0 Dark Edition

Napisane przez QTM. Peyote on 19.10.2013 19:56

 

 

  • Zmiana ladowania pluginów ( brak plugins.ini )

Wygodne, problem pojawia się, gdy znaczenie ma kolejność wczytywanych pluginów. 


  • +
  • -
  • 4


#578873 [Perk COD] Climber

Napisane przez QTM. Peyote on 19.10.2013 16:44

CLIMBER

  Prosty perk do CODMod'a umożliwiający wspinanie się po ścianach.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 6


#578666 CODMod 2.0 temat ogólny

Napisane przez QTM. Peyote on 18.10.2013 21:16

Prosiłbym o umieszczenie w tym temacie przede wszystkim najbardziej irytujących "bugów" znanych z coda w wersji 1.0, jak też propozycji tego co chcielibyście zobaczyć w następnej odsłonie moda.

 

Pozdrawiam, QTM. Peyote :-) 


  • +
  • -
  • 11


#574868 [ROZWIĄZANE] Inicjalizacja zmiennej

Napisane przez QTM. Peyote on 02.10.2013 15:11

Dokładnie to brak średnika po "Console.WriteLine(liczba)", gdybyś nie zrozumiał przesłania Dark'a ;D


  • +
  • -
  • 1


#574847 [ROZWIĄZANE] Więcej perków !

Napisane przez QTM. Peyote on 02.10.2013 14:23

Wystarczy w silniku codmoda zmienić linijkę

#define MAX_ILOSC_PERKOW 120

na

#define MAX_ILOSC_PERKOW 300

(możesz też podać jakąkolwiek inną wartość)

 

skompilować plugin i wrzucić na serwer :)

 

Pozdrawiam, QTM. Peyote.


  • +
  • -
  • 3


#574838 Usuniecie niszczenia sie perku po uzyciu

Napisane przez QTM. Peyote on 02.10.2013 13:34

Proszzz  :)

Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#574837 [Klasa COD] Inwigilator

Napisane przez QTM. Peyote on 02.10.2013 13:28

testyq.png

Nazwa: Inwigilator
Opis: Co rundę dostaje 2 kamery militarne, przez które po wystrzeleniu można podglądać wybrane miejsce na mapie używając komendy radio2(standardowo z, x albo c, już nie pamiętam).
Bronie: M4A1, Deagle.
Zdrowie: 25
Kondycja: 10
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 10

testhm.png

Standardowa

testyi.png

Załączony plik  Inwigilator.rar   94,68 KB  290 Ilość pobrań

Załączony plik  codclass_inwigilator.sma   6,15 KB  279 Ilość pobrań
  codclass_inwigilator.amxx


  • +
  • -
  • 9


#456174 Plugin [usunięcie perku]

Napisane przez QTM. Peyote on 07.09.2012 07:42

Plugin w załączniku.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#359037 Perk "Granat Odłamkowy"

Napisane przez QTM. Peyote on 05.02.2012 18:56

Bardzo ciekawy pomysł, ale odłamki po wybuchu nie poruszają się tak jak powinny.

W załączniku wersja poprawiona przeze mnie. Zmiana jaką wprowadziłem to odłamki rozpryskujące się dookoła granatu, a nie tak jak post wyżej z losową prędkością.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#305768 a :=b;b := a

Napisane przez QTM. Peyote on 10.10.2011 15:34

Moja nauczycielka twierdzi tak:


a := 1;
b := 2;
a := b; //a = 2;
b := a; //b = 1;

Nie pytaj mnie dlaczego ;d

15 minut się kłóciłem i nie przyznała mi racji. W końcu dałem za wygraną i udawałem, że rozumiem, bo już nie miałem siły.
  • +
  • -
  • 1