Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

QTM. Peyote - zdjęcie

QTM. Peyote

Rejestracja: 26.02.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.11.2014 22:14
*****

#579970 Dziwna sprawa - minusy

Napisane przez Fili:P w 23.10.2013 19:42

A gdzie równouprawnienia ja się pytam? :) Dyskryminacja mężczyzn? Żądam równouprawnień! :) Pozdro. dla chłopaków ^^

 

Gdy kobiety nie mają większych praw niż mężczyźni, pojawia się banda dzikich feministek bez sensownych argumentów.


  • +
  • -
  • 20


#414821 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez sebul w 26.05.2012 22:47

Postanowiłem poprawić trochę zapis oraz odczyt z pliku vault, dodałem także automatyczne usuwanie nie używanych kont co 30 dni (można zmienić) oraz staty z expem mniejszym niż 1, nie zapisują się. Teraz raczej już nikomu się nie przydarzy coś takiego jak samoistne usuwanie statów, bo powodem jest zbyt duży plik vault. Do tego chyba większość wie, że im większy plik vault, tym bardziej obciąża serwer, więc takie usuwanie na pewno jest dobrym rozwiązaniem.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 27


#580057 CODMod 2.0 temat ogólny

Napisane przez Lost w 24.10.2013 15:32

+ te błędy zlikwidowałem z moich poprawkach jakiś roczek temu
 
-usunięty problem 1/0 szansy w itemach
-przy wyrzuceniu danego przedmiotu, który daje broń (np. awp) wyrzuca także tą broń
-uniemożliwienie stawiania min, uruchamiania apteczek, rakiet, dynamitów po śmierci
-przy zmianie klasy brak klasowych przedmiotów z poprzedniej klasy np. z sapera na inną i nie posiada już ta klasa min
-problem kolidujących umiejętności klasy z itemem rozwiązany (teraz jak szpieg dostanie podręcznik szpiega, ma zwykły ubiór, przy wyrzuceniu itemu też występuje jakiś błąd w tym stylu)
-przedmiot po przedmiocie (rakieta odpala się nie razem z miną, lecz osobno)
 
 
Moim pytaniem jest kiedy wyjdzie ten nowy cod i czym on jeszcze będzie się wyróźniał.
 

  • +
  • -
  • 1


#578911 CODMod 2.0 temat ogólny

Napisane przez sNH. w 19.10.2013 19:56

Hmm dzisiaj wpadłem na mały pomysł. Miałem zamiar zrobić to sam na poke, lecz wyszło, że kończę z tym serwerem xD

 

Więc tak. Może wyda ci się, że to powinien być odzielny plugin, ale dla mnie pasuje to bardziej w silniku. Mianowicie chodzi o "tutorial". Gracz, który wszedł 1 raz na serwer dostaje menu:

Chcesz przejść tutorial? (Nagroda 200xp)

1.Tak

2.Nie

 

Jeżeli zaznaczymy tak, to wyskakuje nam menu, które będziemy mogli otwierać od tego czasu przez obecną mapę. Znajdować się tam będą pewnego typu questy, które pomogą w rozgrywce. Mam na myśli coś takiego: Użyj mocy perka, otwórz listę klas itd. Pomysłu nie rozwijałem, ale może ci się spodoba. Sam nie grywam na codach, a takie coś zachęciłoby mnie zapewne :D


  • +
  • -
  • 1


#578849 CODMod 2.0 temat ogólny

Napisane przez DarkGL w 19.10.2013 15:29

Dynamiczny system statystyk

Cachowania forwardów


  • +
  • -
  • 2


#578758 CODMod 2.0 temat ogólny

Napisane przez d0naciak w 19.10.2013 09:38

Co do CurWeapon proponuję to wywalić i zwracać HAM_SUPERCEDE w Ham_AddPlayerItem ;)


  • +
  • -
  • 1


#578716 CODMod 2.0 temat ogólny

Napisane przez Rodzyn w 19.10.2013 07:43

Mógłbyś od razu dodać szybkie rozdawania statów :D Najlepiej tą wersję bo i tak praktycznie wszystkie serwery CodMod z tego korzystają :)

 

http://amxx.pl/topic...awanie-punktow/


  • +
  • -
  • 1


#578668 CODMod 2.0 temat ogólny

Napisane przez d0naciak w 18.10.2013 21:41

Ogólnie jeżeli da radę to z forwardami + standardowe błędy czyli:

http://amxx.pl/topic...-get-user-perk/

http://amxx.pl/topic...w-klasie-medyk/

http://amxx.pl/topic...kcji-curweapon/


  • +
  • -
  • 1


#579675 CODMod 2.0 temat ogólny

Napisane przez Misiu. w 22.10.2013 15:06

Co do Bug'a z HP to na wszystkich COD'ach używam sposobu sebul'a i działa wyśmienicie ;)

Link do tematu : http://amxx.pl/topic...-fix-bug-z-0hp/

 

Nie spotkałem się dotąd z problemem.

 

Dobrze byłoby dodać od razu HP w HUD ;)

 

I poprawić to :

 

public DajBronie(id)
{
	for(new i=1; i < 32; i++)

Na to :

public DajBronie(id)
{
	for(new i=1; i <= 32; i++)

 


  • +
  • -
  • 1


#579039 Diablo Mod Core 1.2.1 Beta

Napisane przez DarkGL w 20.10.2013 10:10

Diablo Mod Core 1.2.0 Beta by DarkGL

 

Kontynuacja tego pluginu http://amxx.pl/topic...od-core-110-pl/

 

Jest to wersja testowa ( na co wskazuje dopisek beta )

 

Lista zmian

  • Dodanie dynamicznego ustalania maksymalnego levela oraz expa ( tabelka expa nadal jest dostêpna )
  • Dodanie metod dostępowych do expa levela
  • Przeniesienie logiki ustawieñ do oddzielnego pliku
  • Zmiana kodowania plików na ASCII z UTF-8 aby ludziom łatwiej się korzystało ;
  • Metoda dostępowa getPlayerClass( id )
  • Metoda dostêpowa setPlayerClass( id , class )
  • Metoda sprawdzająca isPlayerClassNone( id )
  • Cache forwardów klas
  • Cache forwardów itemów
  • Definicje zamienione na stałe ( oszczędzanie pamięci )
  • Naprawa eventu diablo ( dodawanie hp zamiast odbierania )
  • Metoda dostępowa getPlayerItem( id )
  • Metoda dostepowa setPlayerItem( id , item )
  • Metoda sprawdzajaca isPlayerItemNone( id )
  • Metody dostêpowe getForwardClass , getForwardItem
  • Dodanie metod ExecuteForwardIgnoreIntOneParam , ExecuteForwardIgnoreIntTwoParam
  • Cache multi forwardów
  • Dodanie jednej globalnej funkcji logujacej logDiablo()
  • Zmiana dostepu do cvaru mp_friendlyfire na poprzez pointer
  • Modyfikacja kodu kuszy sugerując się kodem sebula
  • Rozdzielnie logiki zdarzeń kuszy i noży ( i jej uproszczenie )
  • Dodanie natywu diablo_get_items_amount - pobieranie ilości itemów
  • Dodanie natywu diablo_set_user_item( id , item ) - ustawianie itemu graczowi
  • Dodanie natywu diablo_get_user_item( id ) - pobieranie id itemu gracza
  • Zmiany w metodzie setPlayerItem( id , item )
  • Optymalizacja systemu granatów - Użycie hamsandwich rezygnacja z jednego globalnego bytu( thinkbota )
  • Dodanie "Boots don't shoot invisible" do kodu moda
  • Rozdzielenie kodu diablo event do osobnego pluginu
  • Dodanie forwardu diablo_is_additional_damage() wartosc zwrotna okresla czy dodatkowe dmg z klas i itemow jest blokowane czy nie
  • Zmiana forwardow diablo_preThink i diablo_postThink na odpowiednio diablo_preThinkClass i diablo_postThinkClass
  • Dodanie forwardu diablo_preThink - prethink gracza jesli spelnia on kryteria czyli ¿yje i ma klase forward globalny
  • Dodanie forwardu diablo_clean_user_inf( id ) - czyszczenie informacji o graczu forward globalny
  • Dodanie forwardu diablo_give_item( id , item ) - uruchamiane przy dawaniu itemu graczowi forward globalny
  • Dodanie natywu diablo_print_chat( id , Color:color , const msg[] , {Float,Sql,Result,_}:... ) - printowanie na czacie z wykorzystaniem colorchatu automatycznie dodawanie prefixu
  • Dodanie natywu diablo_is_player_class_none( id ) - sprawdzanie czy gracz nie ma klasy
  • Dodatkowy parametr w natywie diablo_create_explode
  • Dodanie natywu diablo_blood_effect
  • Dodanie natywu diablo_bar_timer
  • Dodanie forwardu diablo_can_use_skill( id ) - czy mozna uzywac skillow itemów
  • Zmiany w funkcji setPlayerItem - Szersza funkcjonalnosc tej funkcji
  • Zmiany w funkcji giveUserItem
  • Dodanie do systemu itemów określania poziomu od i poziomu do którego można zdobywac dany item ( nadal jest możliwośść ustawienia że item jest dostępny zawsze )
  • Curweapon zmieniony na Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed / Ham_Item_PreFrame
  • Dodanie funkcji dostepowej getPlayerLevel
  • Dodanie natywów diablo_get_item_from i diablo_get_item_to - pobieranie granicy leveli w których dostępny jest item
  • Przeniesienie kodu natywów do osobnego pliku
  • Cache funkcji uruchamianych poprzez callfunc_*
  • Dodanie nowego pola do tabeli w którym przechowywany jest czas modyfikacji rekordu

Instalacja odbywa się poprzez wrzucenie plików z paczki na serwer

 

Zmiany w natywach do przeglądnięcia w pliku diablo_nowe.inc ;)

 

Załączony plik  Diablo Mod Core.zip   6,99 MB  732 Ilość pobrań


  • +
  • -
  • 15


#385879 Wykonanie kilku pluginów do moda Base Builder

Napisane przez DarkGL w 25.03.2012 09:13

napisz do mnie na gg
  • +
  • -
  • -1


#351261 Perk "Granat Odłamkowy"

Napisane przez Hleb w 19.01.2012 00:10

Dołączona grafika

Perk: Granat Odłamkowy

Opis: Posiadasz specjalny granat, który po wybuchu rozpada się na 5 odłamków.
Perk ten podstawia model StickGrenade pod HE

Mile widziane uwagi na temat perku.

Changelog:

// v1.0

-Wydanie pluginu

// v1.0.1

-naprawa błędu z "podwójnymi odłamkami", od tej pory powstają 5 odłamków
-każdy odłamek zadaje 40(+int) dmg

// v1.0.5

-naprawa błędu, przy wybuchu flesza i smoke'a pojawiały się odłamki

// v1.1.0
- zmieniony styl rozprysku odłamków (edycja QTM_Peyote)
- DMG i czynnik INT można CVAR'ami ustawić (Domyślnie: 40 DMG i 0.2 DMG za 1 INT)
- zastąpienie natywów z modułu ENGINE natywami z modułu FAKEMETA

Podziękowania dla:
DarkGL - za pomoc w ustalaniu kąta wektora ent'a

Dołączona grafika

UWAGA! Podajemy liczby zmiennoprzecinkowe!

cod_fragment_damage - obrażenia spowodowane przez odłamki (Domyślnie: 40),
cod_fragment_int - czynnik inteligencji dla odłamków (Domyślnie: 0.2).

Dołączona grafika

Wystarczy wypakować paczkę z modelami/sprite'ami i podmienić folder "cstrike".

Dołączona grafika

Załączony plik  modele.rar   632,15 KB  679 Ilość pobrań

Załączony plik  codperk_granatodlamkowy.sma   5,1 KB  561 Ilość pobrań
  codperk_granatodlamkowy.amxx
  • +
  • -
  • 39


#283574 Przygotowanie stanowiska pracy - Notepad++

Napisane przez DarkGL w 16.08.2011 11:03

Notepad++ Przygotowanie stanowiska pracy

Dlaczego notepad++ ?
Jest kilka powodów :
  • Nie muli przy 8k linijek (tak jak np. amxx-studio)
  • Pozwala używać polskich znaków bez żadnego include
  • Wygodny
  • Posiada wiele przydatnych funkcji


Instalacja programu:
  • Na początek musimy oczywiście ściągnąć notepad++

    Oficjalna strona programu
    obecnie najnowsza wersja to v5.9.3
    proponuje ściągnąć
    Notepad++ v5.9.3 Installer
  • Instalacja jest bardzo prosta jedynie należy uważać aby

    podczas instalacji ta opcja była odznaczona
    opcja.JPG


Styl:

Standardowy styl notepad++ dla mnie średnio nadaje się do programowania pokaże jak go zmienić Dołączona grafika
  • W górnym menu programu wybieramy ustawienia a potem konfigurator stylów
  • W nowym oknie możemy wybrać jeden z dostępnych styli

    opcja6.JPG


Kolory składni na standardowym stylu:

Jeśli chcemy pisać na standardowym stylu notepad++ możemy wgrać 1 plik dzięki któremu składnia będzie kolorowana wygląda to tak
skladnia.JPG
  • Ściągamy ten plik
    Załączony plik  userDefineLang.rar   5,94 KB  2628 Ilość pobrań

  • W eksploratorze windows wpisujemy

    %appdata%\Notepad++

    opcja2.JPG
  • Kopiujemy 1 plik (userDefineLang.xml) z rozpakowanego archiwum które ściągnęliśmy przed chwilą do folderu który się nam otworzył

Styl do programowania:
  • Ściągamy ten plik
    Załączony plik  pawnIntegrated.rar   20,71 KB  3633 Ilość pobrań

  • W eksploratorze windows wpisujemy

    %appdata%\Notepad++

    opcja2.JPG
  • Kopiujemy 2 pliki z rozpakowanego archiwum które ściągnęliśmy przed chwilą do folderu który się nam otworzył ma to wyglądać tak

    opcja3.JPG
  • Tak wygląda plik sma po otwarciu
    wygladstyl.JPG
    według mnie dużo czytelniej :)


Styl jak AMXX Studio / Pawn Studio:
Dla osób które przyzwyczaiły się do AMXX Studio / Pawn Studio polecam ten styl kolory są te same jak w tych programach ;]
  • Ściągamy ten plik
    Załączony plik  userDefineLang.zip   15,53 KB  1203 Ilość pobrań

  • W eksploratorze windows wpisujemy

    %appdata%\Notepad++

    opcja2.JPG
  • Kopiujemy 1 plik (userDefineLang.xml) z rozpakowanego archiwum które ściągnęliśmy przed chwilą do folderu który się nam otworzył
    Wygląda to tak
    amxxstyl.JPG


Powiązanie plików:
  • Włączamy teraz notepad++ z górnego menu wybieramy Ustawienia->Preferencje potem wybieramy zakładkę Powiązanie plików wybieramy customize następnie dodajemy pliki sma i inc o tak

    opcja4.JPG
    opcja5.JPG
  • Punkt dla osób które podczas robienia rzeczy w podpunkcie wyżej miały zainstalowane na komputerze AMXX Studio lub PAWN Studio
  • Wchodzimy w panel sterowania

    opcja7.JPG
  • Przełączamy do widoku klasycznego



    opcja8.JPG
  • Klikamy dwa razy na "opcje folderów"
  • W nowym oknie wybieramy zakładkę "Typy plików"
  • Znajdujemy rozszerzenie .sma i klikamy zamień (jeśli nie znajdziemy to po prostu klikamy nowy i dodajemy ;) )



    opcja9.JPG
  • Znajdujemy na liście notepad++ i klikamy ok



    opcja10.JPG
  • Powtarzamy dwa punkty powyżej dla rozszerzenia .inc (zamiast sma szukamy inc Dołączona grafika )


TextFX Auto poprawianie tabulacji:

W AMXX Studio i Pawn Studio mieliśmy bardzo przydatną funkcje poprawiania tabulacji kodu (tools->indenter) w notepad++ też możemy ją mieć i to nawet lepiej działającą.
  • Wchodzimy tutaj
    manager.JPG
  • W zakładce "Available" znajdujemy "TextFX Characters" i instalujemy
    textfx.JPG
    będzie potrzebny restart notepad++
  • Po restarcie w górnym menu widzimy nową zakładkę "TextFX" ma ona bardzo wiele opcji (polecam się pobawić ;) ) ale interesuje nas tylko jedna "Reindent C++ code" która jest w "TextFX Edit" jej użycie mając otwarty plik sma powoduje uporządkowanie kodu.
    reindent.JPG
    Przed:
    przed.JPG
    Po:
    po.JPG


Kompilacja pluginów:

Notepad++ pozwala też na ustawienie sobie kompilacji pluginu pod klawisz :)
  • Wchodzimy tutaj
    manager.JPG
  • W zakładce "Available" znajdujemy "NppExec" i instalujemy
    nppexec.JPG
    będzie potrzebny restart notepad++
  • Po restarcie wchodzimy w opcje Pluginy -> NppExec -> Execute
    execute.JPG
  • W oknie które nam się pojawi wklejamy taki kod
    cd $(CURRENT_DIRECTORY)
    			"E:\Documents and Settings\DarkaGL\Pulpit\compiler\amxxpc.exe" "$(FILE_NAME)"
    oczywiście zamiast "E:\Documents and Settings\DarkaGL\Pulpit\compiler\amxxpc.exe" podajemy własną ścieżkę do pliku amxxpc.exe
    radzę poczytać o kompilacji lokalnej http://amxx.pl/topic...ilowac-pluginy/
    Klikamy save i nadajemy nazwę "AMXX Compiler"
  • Wchodzimy teraz w Pluginy -> NppExec -> Advanced Options
  • Pokaże się nam nowe okno w Item Name wpisujemy "AMXX Compiler"
    a w Associated Scripts wybieramy AMXX Compiler (chyba że ustawiliśmy inna nazwę w punkcie wyżej ;) )
  • Klikamy Add/Modify i OK
  • Restartujemy Notepad++
  • Po restarcie wchodzimy w Ustawienia -> Skróty Klawiszowe
  • W zakładce Plugin commands znajdujemy AMXX Compiler i klikamy na niego 2 razy
    commands.JPG
  • Otworzy się nam nowe okno w którym ustawiamy pod jakim klawiszem mamy kompilacje ja wybrałem F9
    commands2.JPG
    możemy oczywiście jaki chcemy ;)
  • Klikamy OK a potem Close i to wszystko kompilacja jest już pod wybranym klawiszem



Auto podpowiadanie składni:
  • Ściągamy ten plik
    Załączony plik  autocomplete.rar   36,76 KB  1662 Ilość pobrań

  • Wchodzimy do
    Program Files\Notepad++\plugins\APIs
    i kopiujemy do tego folderu rozpakowane pliki ze ściągniętego archiwum
  • Otwieramy Notepad++. Ustawienia -> Preferencje -> Zakładka Kopia/Auto-uzupełnianie
  • Zaznaczamy "Włącz auto-uzupełnianie" możemy też zaznaczyć podpowiadanie parametrów funkcji , w prawym górnym rogu widzimy od ... znaków podajemy tutaj liczbę znaków od kiedy notepad++ ma podpowiadać nazwę
    U mnie wygląda to tak
    autouzu.JPG
  • Po ustawieniu wszystkiego klikamy Zamknij gotowe :) !
    A tak wygląda podpowiadanie nazwy funkcji
    autouzupel.JPG


Używane polskich znaków:
Aby używać polskich znaków w pluginie należy
  • Otworzyć plik sma
  • W górnym menu wybrać zakładkę Format
  • Wybrać "Koduj w UTF-8 (bez BOM)" lub "Konwertuj na format UTF-8 bez BOM"
  • Zapisać plik i to tyle kompilujemy normalnie.

  • +
  • -
  • 70


#347444 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez Koluś w 10.01.2012 15:29

Poprawiony

Ze względu iż dużo osób piszę cały czas o tych samych problemach, postanowiłem poprawić trochę tą wersję.
CoD jest najnowszą wersją (z pierwszego posta), która posiada zmiany jak:

1. Pozamieniałem wszystkie "client_print" na ColorChat
czyli normalnie było tak:
Dołączona grafika

a teraz wygląda to tak:
Dołączona grafika

2. Poprawiłem posiadanie granatów (np gdy mamy VIPa), w ekwipunku sa a wybrac ich nie mozna.
Do rozwiązania tego problemu pomógł mi post użytkownika G[o]Q / LINK.

3. Dodałem szybkie rozdawanie punktów (po 10 pkt, i rozdaj wszystko na daną) / LINK

4. Poprawiłem komendę /item, wiadomo ze item to perk a po wpisaniu /item pokazywało się menu /pomoc
5. Poprawiłem natyw cod_get_user_perk / LINK
6. Naprawiłem klase medyk / LINK

Zrobiłem to dla Was, byście sami nie musieli tego robić. Moim własnym pomysłem był tylko ColorChat, bo ładniej wygląda i poprawienie komend.
Do reszty są linki :)
Cała paczka ze wszystkimi klasami poprawiona tutaj.

PS.
To nie jest mój mod, to jest oryginał tylko z fixami :)
Spakowane w RAR (w razie co dodałem 10 % danych naprawczych)

@edit
Zapomnialem dodac pliku colorchat.inc potrzebnego do kompilacji silnika.
Plik został dodany i paczka zaktualizowana.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#313316 Szukam pomocy z instalacją

Napisane przez lE_campe w 25.10.2011 19:23

Jest ktoś chętny?

Nic mi nie wychodzi.

W nagrodę S@ na serwerach :)

gg <ciach>