Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
QTM. Peyote
Rejestracja: 26.02.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.11.2014 22:14
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 330
- Odwiedzin: 47 518
- Tytuł: Wszechpomocny
- Wiek: 12 lat
- Urodziny: Styczeń 1, 2012
-
Imię
Mateusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Polska
1010
Hero
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#305754 a :=b;b := a
Napisane przez QTM. Peyote w 10.10.2011 15:22
a := b
b := a
Czy tylko ja nie zgadzam się z moją nauczycielką od programowania, która twierdzi, że tak zamienia się wartości zmiennych?
b := a
Czy tylko ja nie zgadzam się z moją nauczycielką od programowania, która twierdzi, że tak zamienia się wartości zmiennych?
#270733 Dorbze zrobiona klasa ??
Napisane przez QTM. Peyote w 16.07.2011 22:02
Tutaj:
Spoiler
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Head Shoter";
new const opis[] = "Ma Deagle 1/4 i Dual Elites";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_ELITE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 69;
new const inteligencja = 2;
new const wytrzymalosc = 50;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,4) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_ELITE && damage > 20.0 && random_num(1,10) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
#236238 [SURF] No Edge Damage
Napisane przez QTM. Peyote w 13.04.2011 10:45
#235401 [SURF] No Edge Damage
Napisane przez QTM. Peyote w 10.04.2011 21:01
- Plugin zatrzymuje obrażenia spowodowane upadkiem na krawędź rampy. Jeżeli by ktoś nie wiedział mam na myśli część rampy zaznaczoną czerwoną linią:
- Standardowa.
QTM_NoEdgeDamage.amxx 3,09 KB 83 Ilość pobrań
QTM_NoEdgeDamage.sma 904 bajtów 556 Ilość pobrań
QTM_NoEdgeDamage.amxx
#217215 Prośba O przerobienie QTM_CodHudInfo.sma
Napisane przez QTM. Peyote w 19.02.2011 13:15
#217206 Prośba O przerobienie QTM_CodHudInfo.sma
Napisane przez QTM. Peyote w 19.02.2011 12:43
Yhmm, tutaj:
Spoiler
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#define PLUGIN "QTM_CodHudInfo"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "QTM_Peyote"
new g_syncHudObj;
new pcvar_showEnemiesInfo;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
pcvar_showEnemiesInfo = register_cvar("cod_enemiesinfo", "0");
g_syncHudObj = CreateHudSyncObj();
set_task(0.1, "showHudInfo", _, _, _, "b");
}
public showHudInfo()
{
for(new id=1; id <= 32; id++)
{
if(!is_user_connected(id))
continue;
new iTarget, iBody;
get_user_aiming(id, iTarget, iBody);
if(!is_user_connected(iTarget))
return;
if(get_user_team(iTarget) != get_user_team(id) && !get_pcvar_num(pcvar_showEnemiesInfo))
return;
new szName[33], szPerkName[33], szClassName[33];
get_user_name(iTarget, szName, 32);
cod_get_perk_name(cod_get_user_perk(iTarget), szPerkName, 32);
cod_get_class_name(cod_get_user_class(iTarget), szClassName, 32);
set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.71, 0, 6.0, 0.3);
ShowSyncHudMsg(id, g_syncHudObj, "[Nick: %s]^n[Zdrowie: %i]^n[Klasa: %s]^n[Poziom: %i]^n[Perk: %s]", szName, get_user_health(iTarget), szClassName, cod_get_user_level(iTarget), szPerkName);
}
}
#212729 dwa razy wyswietla opis
Napisane przez QTM. Peyote w 04.02.2011 15:25
#212129 problem cod - serwer off
Napisane przez QTM. Peyote w 02.02.2011 17:05
#204869 cod_setlvl
Napisane przez QTM. Peyote w 10.01.2011 19:29
#202969 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]
Napisane przez QTM. Peyote w 05.01.2011 17:07
#202854 Crash
Napisane przez QTM. Peyote w 04.01.2011 22:10
#198716 Dodawanie LVL na nowym codzie
Napisane przez QTM. Peyote w 22.12.2010 22:01
#198215 Obsługa botów CodMod
Napisane przez QTM. Peyote w 21.12.2010 14:43
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum:
Mody -> Call of Duty Mod -> Nowości
do
Mody -> Call of Duty Mod -> Poradniki, Łatki oraz Pluginy
Ten temat został przeniesiony z forum:
Mody -> Call of Duty Mod -> Nowości
do
Mody -> Call of Duty Mod -> Poradniki, Łatki oraz Pluginy
#196178 Zwiększanie max lvl'a linux
Napisane przez QTM. Peyote w 13.12.2010 18:32
#195939 Obsługa botów CodMod
Napisane przez QTM. Peyote w 12.12.2010 17:24
Plugin dzięki któremu boty będą samodzielnie wybierały klasę, przydzielały punkty. Klasy Wsparcie Ogniowe, Medyk, Saper oraz Demolitions będą używały swoich umiejętności. Testowany z PODBOT'ami.
Standardowa
----------------> Link
CodBots.sma 2,73 KB 5310 Ilość pobrań
CodBots.amxx
PLUGIN WYMAGA NAJNOWSZEGO CODMODA! [CoD Nowy] Call of Duty: MW Mod [UPDATE] - AMXX.pl: Support AMX Mod X
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: QTM. Peyote
- Regulamin