Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Perk "Granat Odłamkowy"

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#1 Hleb

    FC Barcelona <3

  • Użytkownik

Reputacja: 987
Master

  • Postów:405
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Sochaczew
Offline

Napisano 19.01.2012 00:10

*
Popularny

Dołączona grafika

Perk: Granat Odłamkowy

Opis: Posiadasz specjalny granat, który po wybuchu rozpada się na 5 odłamków.
Perk ten podstawia model StickGrenade pod HE

Mile widziane uwagi na temat perku.

Changelog:

// v1.0

-Wydanie pluginu

// v1.0.1

-naprawa błędu z "podwójnymi odłamkami", od tej pory powstają 5 odłamków
-każdy odłamek zadaje 40(+int) dmg

// v1.0.5

-naprawa błędu, przy wybuchu flesza i smoke'a pojawiały się odłamki

// v1.1.0
- zmieniony styl rozprysku odłamków (edycja QTM_Peyote)
- DMG i czynnik INT można CVAR'ami ustawić (Domyślnie: 40 DMG i 0.2 DMG za 1 INT)
- zastąpienie natywów z modułu ENGINE natywami z modułu FAKEMETA

Podziękowania dla:
DarkGL - za pomoc w ustalaniu kąta wektora ent'a

Dołączona grafika

UWAGA! Podajemy liczby zmiennoprzecinkowe!

cod_fragment_damage - obrażenia spowodowane przez odłamki (Domyślnie: 40),
cod_fragment_int - czynnik inteligencji dla odłamków (Domyślnie: 0.2).

Dołączona grafika

Wystarczy wypakować paczkę z modelami/sprite'ami i podmienić folder "cstrike".

Dołączona grafika

Załączony plik  modele.rar   632,15 KB  565 Ilość pobrań

Załączony plik  codperk_granatodlamkowy.sma   5,1 KB  460 Ilość pobrań
  codperk_granatodlamkowy.amxx

Użytkownik Goliath edytował ten post 06.03.2012 20:33

  • +
  • -
  • 38

Sprzedam:

System odznak premium do BF2 Rank Mod (dodatkowy sposób na zarobek)

 

Więcej Informacji na STEAM/GG/PW

 

 


#2 LuKq

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:159
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:zagórz
Offline

Napisano 19.01.2012 08:17

bardzo fajny pomysłľ, a dało by sie zrobić taki perk na starego cod-a?
  • +
  • -
  • 0

#3 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 19.01.2012 08:49

jak na nowego, to tez i na starego

+ dla autora
  • +
  • -
  • 0

#4 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1138
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 19.01.2012 08:50

wszystko się da tylko trzeba to przerobić
  • +
  • -
  • 0

#5 WiWaldi:*

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 65
Pomocny

  • Postów:267
  • GG:
  • Imię:Waldemar
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 19.01.2012 10:19

Fajne + leci :D .

#6 _nothing_

    NO ACTA !

  • Zbanowany

Reputacja: 134
Zaawansowany

  • Postów:377
  • GG:
  • Imię:Nothing
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 19.01.2012 13:35

No bardzo fajny pomysł z tym perkiem :) Oby więcej takich .

#7 robaloss

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:157
  • Imię:haha
  • Lokalizacja:Wejherowo
Offline

Napisano 19.01.2012 15:40

z Nowym codzie masz natywy i trzeba to przerobić nie przerobisz to za pomoca poradnika xD
  • +
  • -
  • 0

#8 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 19.01.2012 15:43

Zawsze to jakaś nowość :) najs.
  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#9 *RefresH*

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:47
  • Lokalizacja:Lamernia
Offline

Napisano 19.01.2012 15:50

niezły pluginek :)

sorka perk :P

#10 Raen

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 158
Profesjonalista

  • Postów:536
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:......
Offline

Napisano 19.01.2012 19:14

Bardzo fajny perk ;P +'ik :)
  • +
  • -
  • 0

angel-little.png


#11 Hleb

    FC Barcelona <3

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 987
Master

  • Postów:405
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Sochaczew
Offline

Napisano 19.01.2012 20:18

Wykryłem i naprawiłem BŁĄD KRYTYCZNY, a mianowocie

-klasa ktora ma jako wyposażenie standardowe flesha i smoke'a oraz, gdy posiadała perk, przy wybuchu flesza oraz smoke'a również pojawiły się odłamki, jeśli nie chce wam sie pobrać od nowa, to

Interesuje was public ham_grenade_think(ent)
public ham_grenade_think(ent)
{
if(!pev_valid(ent)) return HAM_IGNORED;


new Float:damagetime;
pev(ent,pev_dmgtime,damagetime);
damagetime+=0.1
if(damagetime > get_gametime())
return HAM_IGNORED;

fragmentation_explode(ent);

return HAM_IGNORED
}


zamienić trzeba na
public ham_grenade_think(ent)
{
new models[34]
if(!pev_valid(ent)) return HAM_IGNORED;

entity_get_string(ent, EV_SZ_model, models, 33)
if(!equali(models, "models/QTM_CodMod/w_hegrenade.mdl")) return HAM_IGNORED

new Float:damagetime;
pev(ent,pev_dmgtime,damagetime);
damagetime+=0.1
if(damagetime > get_gametime())
return HAM_IGNORED;

fragmentation_explode(ent);

return HAM_IGNORED
}

Użytkownik Hleb edytował ten post 19.01.2012 20:19

  • +
  • -
  • 3

Sprzedam:

System odznak premium do BF2 Rank Mod (dodatkowy sposób na zarobek)

 

Więcej Informacji na STEAM/GG/PW

 

 


#12 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 20.01.2012 14:16

Tak samo bylo przy kiedy plantowalismy pake, nie wiem czy to tez zostalo naprawione
  • +
  • -
  • 0

#13 Hleb

    FC Barcelona <3

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 987
Master

  • Postów:405
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Sochaczew
Offline

Napisano 20.01.2012 15:51

Nawet jeśli tak było, w 1.0.5 wersji nie występuje, sam sprawdziłem
  • +
  • -
  • 2

Sprzedam:

System odznak premium do BF2 Rank Mod (dodatkowy sposób na zarobek)

 

Więcej Informacji na STEAM/GG/PW

 

 


#14 radek_b11

    Hero

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 20.01.2012 22:51

realniej by to wyglądało gdyby ten granat rozpadał się na takie kawałki które widać a nie wybuch z wybuchem i nie widać tego aż tak że się rozleciał granat na 5 szt.
Możesz tu ustawić żeby te granaty było widać jak się rozsypią ?

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024


#15 tekuku

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:73
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz.
Offline

Napisano 21.01.2012 01:05

Super Perk na moim serwie już się znajduje ;)
  • +
  • -
  • 0

7vWMdt5.png


#16 Hleb

    FC Barcelona <3

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 987
Master

  • Postów:405
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Sochaczew
Offline

Napisano 05.02.2012 17:00

Update to v1.1.0

-po wybuchu odłamki unoszą się z prędkością początkową różną dla wszystkich odłamków
-zmieniony styl rozpadu odłamków
-zmniejszona grawitacja odłamków

Download:

Załączony plik  cstrike.rar   592,69 KB  52 Ilość pobrań



@radek_b11

Jeśli chcesz widzieć odłamki, wystarczy że podmienisz model odłamków ("models/QTM_CodMod/fragment.mdl"), to jaki model chcesz zależy wyłącznie od Ciebie, w ostateczności może to być zwykły, prosty granat HE xD
  • +
  • -
  • 2

Sprzedam:

System odznak premium do BF2 Rank Mod (dodatkowy sposób na zarobek)

 

Więcej Informacji na STEAM/GG/PW

 

 


#17 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 997
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.02.2012 18:56

Bardzo ciekawy pomysł, ale odłamki po wybuchu nie poruszają się tak jak powinny.

W załączniku wersja poprawiona przeze mnie. Zmiana jaką wprowadziłem to odłamki rozpryskujące się dookoła granatu, a nie tak jak post wyżej z losową prędkością.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4

#18 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 05.02.2012 19:00

Ladnie peyot :>
  • +
  • -
  • 0

#19 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 06.03.2012 21:12

Pierwszy post zaktualizowany na prośbę autora ;)
  • +
  • -
  • 1

#20 Jagoda

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:112
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 09.03.2012 08:52

dobre plusuik dla ciebie przerobie to do mojego diablo xD





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych