Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

QTM. Peyote - zdjęcie

QTM. Peyote

Rejestracja: 26.02.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.11.2014 22:14
*****

#115883 drm - fake player wyłączenie

Napisane przez QTM. Peyote w 02.03.2010 13:27

celowo.

jak mi nikt mi nie da do tej wersji to będę z nowsza.

moze mi to ktos skompilowac?


Masz w załączniku.

//edit

Sory zapomniałem kliknąć załącz :mur:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#115751 Knife mod

Napisane przez QTM. Peyote w 01.03.2010 19:41

Spróbuj jeszcze to.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#115702 M4A1 SNIPER

Napisane przez QTM. Peyote w 01.03.2010 16:38

Masz w załączniku. Z tym, że razem z zoomem zakłada się tłumik.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#115637 [JB] Rewizja (Przeszukiwanie więźnia)

Napisane przez QTM. Peyote w 28.02.2010 23:08

Dołączona grafika
Plugin znany niektórym z usmerfa. Umożliwia on przeszukanie więźnia.

Dołączona grafika
Aby przeszukać więźnia przytrzymujemy klawisz ze zbindowanym +revision(standardowo V).

Dołączona grafika
+revision - przeszukuje więźnia

Dołączona grafika
amx_revision_time - definiuje czas potrzebny do przeszukania więźnia. (domyślnie 5)
amx_revision_autobind - czy ma automatycznie bindować rewizję na V. (domyślnie 1)
amx_revision_distance - odległość z jakiej można przeprowadzić rewizję. (domyślnie 40)

Dołączona grafika
Ściągamy Revision.rar  i wypakowujemy zawartość do folderu amxmodx. Do plugins.ini nie trzeba nic dodawać.

Dołączona grafika
Dołączona grafika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 6


#115604 Prośba o przerobienie timelimitvotekz

Napisane przez QTM. Peyote w 28.02.2010 21:35

Sory, nie doczytałem.

Masz w załączniku.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#115551 Problem z knife mod

Napisane przez QTM. Peyote w 28.02.2010 19:56

Dobra, zrobiłem - działa.

//edit

Działająca wersja w tym temacie:
http://amxx.pl/knife-mod-t21452.html&pid=115758

  • +
  • -
  • 1


#115393 Blokowanie HE u CT

Napisane przez QTM. Peyote w 28.02.2010 14:34

Na JB?
public plugin_init() {
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
        
        register_event("CurWeapon", "eventCurWeapon","b");
}
public eventCurWeapon(id){
        new iWid = read_data(2);
        
        if(iWid == CSW_HEGRENADE && get_user_team(id) == 2 )
                cs_set_user_bpammo(id, iWid, 0);
}

  • +
  • -
  • 1


#115347 drm - fake player wyłączenie

Napisane przez QTM. Peyote w 28.02.2010 12:33

Celowo korzystasz ze starej wersji czy to jedyna jaką znalazłeś?

W załączniku wersja 3.0.3 z wyłączonym botem.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#115227 Przyciaganie

Napisane przez QTM. Peyote w 27.02.2010 23:03

Ja znalazłem 2 sposoby.

1. Przyciąga równomiernie jeżeli dystans mniejszy niż 900.
#include <amxmodx>
#include <engine>

new Float:przyciaganie[3]


public plugin_init() 
{
	register_plugin("Przyciaganie", "0.0", "Peyote")
	register_clcmd("say /przyciaganie", "zaznacz")
}


public client_PreThink(id)
{

	new Float:origin[3]
	new Float:velocity[3]
	entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin)
	new Float:distance = get_distance_f(origin,przyciaganie)
	entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
	if(distance < 900.0)
	{
		for(new i=0;i<=2;i++)
		{
			velocity[i] += (origin[i] > przyciaganie[i])?-7.0:7.0
		}
		entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
	}
}


public zaznacz(id)
{
	entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, przyciaganie)
}

2. Siła przyciągania zależna jest od dystansu. Kiedy się oddalamy szybko spada. Kiedy jesteśmy w punkcie przyciągania bardzo trudno się wydostać i powstają "turbulencje".

#include <amxmodx>
#include <engine>

new Float:przyciaganie[3]


public plugin_init() 
{
	register_plugin("Przyciaganie", "0.0", "Peyote")
	register_clcmd("say /przyciaganie", "zaznacz")
}


public client_PreThink(id)
{

	new Float:origin[3]
	new Float:velocity[3]
	entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin)
	new Float:distance = get_distance_f(origin,przyciaganie)
	entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
	for(new i=0;i<=2;i++)
	{
		velocity[i] += ((origin[i] > przyciaganie[i])?-1000.0:1000.0) / distance
	}
	entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
}


public zaznacz(id)
{
	entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, przyciaganie)
}

Mnie bardziej przypadła wersja pierwsza ;]
  • +
  • -
  • 1