celowo.
jak mi nikt mi nie da do tej wersji to będę z nowsza.
moze mi to ktos skompilowac?
Masz w załączniku.
//edit
Sory zapomniałem kliknąć załącz
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez QTM. Peyote w 02.03.2010 13:27
celowo.
jak mi nikt mi nie da do tej wersji to będę z nowsza.
moze mi to ktos skompilowac?
Napisane przez QTM. Peyote w 01.03.2010 19:41
Napisane przez QTM. Peyote w 01.03.2010 16:38
Napisane przez QTM. Peyote w 28.02.2010 23:08
Plugin znany niektórym z usmerfa. Umożliwia on przeszukanie więźnia.
Aby przeszukać więźnia przytrzymujemy klawisz ze zbindowanym +revision(standardowo V).
+revision - przeszukuje więźnia
amx_revision_time - definiuje czas potrzebny do przeszukania więźnia. (domyślnie 5) amx_revision_autobind - czy ma automatycznie bindować rewizję na V. (domyślnie 1) amx_revision_distance - odległość z jakiej można przeprowadzić rewizję. (domyślnie 40)
Ściągamy Revision.rar i wypakowujemy zawartość do folderu amxmodx. Do plugins.ini nie trzeba nic dodawać.
Napisane przez QTM. Peyote w 28.02.2010 21:35
Napisane przez QTM. Peyote w 28.02.2010 19:56
Napisane przez QTM. Peyote w 28.02.2010 14:34
Napisane przez QTM. Peyote w 28.02.2010 12:33
Napisane przez QTM. Peyote w 27.02.2010 23:03
#include <amxmodx> #include <engine> new Float:przyciaganie[3] public plugin_init() { register_plugin("Przyciaganie", "0.0", "Peyote") register_clcmd("say /przyciaganie", "zaznacz") } public client_PreThink(id) { new Float:origin[3] new Float:velocity[3] entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin) new Float:distance = get_distance_f(origin,przyciaganie) entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) if(distance < 900.0) { for(new i=0;i<=2;i++) { velocity[i] += (origin[i] > przyciaganie[i])?-7.0:7.0 } entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) } } public zaznacz(id) { entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, przyciaganie) }
#include <amxmodx> #include <engine> new Float:przyciaganie[3] public plugin_init() { register_plugin("Przyciaganie", "0.0", "Peyote") register_clcmd("say /przyciaganie", "zaznacz") } public client_PreThink(id) { new Float:origin[3] new Float:velocity[3] entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin) new Float:distance = get_distance_f(origin,przyciaganie) entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) for(new i=0;i<=2;i++) { velocity[i] += ((origin[i] > przyciaganie[i])?-1000.0:1000.0) / distance } entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) } public zaznacz(id) { entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, przyciaganie) }