Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pobieranie Id gracza


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kmf!p

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:217
  • Lokalizacja:knyszyn
Offline

Napisano 05.04.2016 14:52

Witajcie ;)

Kolejny problem, jak pobrac Id/nick gracza  np. wstawiajacego cos ?

 

pobieram id/nick gracza ktory cos wstawia:

new name[33]; //zmienna globalna
get_user_name(id,name,32)
client_print(id, print_chat, "Wstawiles: %s", name);

I teraz chce zeby gracz ktory wejdzie w menu zobaczyl lub wyswietli mu sie napis(to juz mniejsza o to chodzi o pobranie) kto czyli jaki id/nick to wstawil, cos takiego:

client_print(id, print_chat, "Wstawil: %s", wstawiajacy);

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 

CodMod- 31.186.82.99:23510
Only Dust2- 31.186.82.99:23544

#2 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 05.04.2016 14:57

pev(ent, pev_owner)

Zakładam że to "coś" co gracz wystawia jest jakiś byt, i który ma ustawiony pev_owner przy tworzeniu. W przeciwnym wypadku nie zadziała.


  • +
  • -
  • 0

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#3 Kmf!p

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:217
  • Lokalizacja:knyszyn
Offline

Napisano 05.04.2016 15:31

przypuscmy ze gdy gracz cos wstawi:

	wstawil[id] = true;

i teraz chce pobrac id/nick gracza ktory to wstawil zeby uzyskac cos takiego:

if(wstawil[wstawiajacy])
{
        client_print(id, print_chat, "Wstawil: %s", wstawiajacy);
}

ogolnie chce tylko uzyskac id/nick gracza wstawiajacego aby zmienic mu zmienna wstawil na false, cos takiego:

wstawil[wstawiajacy] = false;

od razu mowie nie moze byc to zmieniane w ten sposob, musze miec id i nazwe gracza:

wstawil[0] = false;

Użytkownik Kmf!p edytował ten post 05.04.2016 15:36

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 

CodMod- 31.186.82.99:23510
Only Dust2- 31.186.82.99:23544

#4 wonsz żeczny

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:103
  • Imię:Wonsz
  • Lokalizacja:Żeka
Offline

Napisano 05.04.2016 17:36

        client_print(id, print_chat, "Wstawil: %s", wstawiajacy);

Coś takiego jest błędem jak coś.

 

Jeśli chcesz wyświetlić nick osoby należy użyć funkcji get_user_name()

 

Więc jeśli masz

wstawil[ id ] = true

To nie musisz się bawić w jakieś wstawiający tylko:

if( wstawil[ id ])
{
new Name[ 35 ]
get_user_name( id, Name, 34 )

client_print(id, print_chat, "Wstawil: %s", Name)
}

Tam gdzie masz client_print, na początku nawiasu masz "id" czyli wyświetli się to osobie wstawiającej.


Użytkownik wonsz żeczny edytował ten post 05.04.2016 17:38

  • +
  • -
  • 0

Sprzedam czysty serwer:

** Hosting: 1s1k

** Ważność: +40 dni

** Koszt: Paysafecard 20 zł

Za dodatkową opłatą wykonam na niego paczkę z unikalnymi pluginami.


#5 Kmf!p

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:217
  • Lokalizacja:knyszyn
Offline

Napisano 05.04.2016 17:54

nie zrozumiales, ja jako id chce zmienic zmienna wstawil[id] = true; graczowi ktory wstawil cos wczesniej czyli wstawil[wstawiajacy] = false; nie chce pobierac swego nicku znaczy tez chce pobrac, ale to umiem zrobic. Chce pobrac nick/id graczowi ktory wstawil cos np. do menu i zmienic mu zmienna wstawil[wstawiajacy] ja otwierajac menu chce widziec jego nick i czy ma zmienna na true lub false.

Pewnie zagmatwalem troche, ale poprostu chce pobrac id/nick gracza ktory wstawil cos do menu, a nie swoj nick.


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 

CodMod- 31.186.82.99:23510
Only Dust2- 31.186.82.99:23544

#6 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 05.04.2016 20:42

1. nie możesz jako string (%s) wstawić wartości bool.

2. Napisz co chcesz zrobić bo nawet nie wiem o co chodzi z tym wstawianiem. Będzie prościej wszystkim zrozumieć.

Wireshark Cookie Dump:

OKCancel

 


  • +
  • -
  • 0

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#7 NiczegoWinien

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:215
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 05.04.2016 20:50

Po ostatnim poście zrozumiałem że chcesz pobrać listę graczy i zmienić im zmienna z false na True tak? Czy się mylę?
  • +
  • -
  • 0

PokeMod na Sprzedaz. Wejdz i dowiedz sie wiecej.

http://www.poke-revolution.pl/

 

b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png


#8 wonsz żeczny

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:103
  • Imię:Wonsz
  • Lokalizacja:Żeka
Offline

Napisano 05.04.2016 20:58

W publikacji menu masz

 

NazwaMenu( id )

 

Więc gracz który ma otwarte menu na identyfikator "id" czyli wstawiający ma właśnie ten identyfikator.

 

Oczywiście możesz zrobić tak

 

NazwaMenu( Wstawiajacy) 

 

I tam podstawisz identyfikator na "Wstawiajacy" i też zadziała :)


Użytkownik wonsz żeczny edytował ten post 05.04.2016 20:59

  • +
  • -
  • 0

Sprzedam czysty serwer:

** Hosting: 1s1k

** Ważność: +40 dni

** Koszt: Paysafecard 20 zł

Za dodatkową opłatą wykonam na niego paczkę z unikalnymi pluginami.


#9 Kmf!p

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:217
  • Lokalizacja:knyszyn
Offline

Napisano 05.04.2016 20:58

nie, chce pobrac id gracza ktory wstawil cos do menu np. paczke czyli gracz umieszcza paczke w menu i ustawia se wstawil[id] = true;

chyba logiczne ?

a ja chce zobaczyc gdy sam czy inni gracze wejda w menu czyja to jest paczka i zmienic mu zmienna wstawil na false.

 

wonsz

twoim sposobemm nie moge tego zrobic.


Użytkownik Kmf!p edytował ten post 05.04.2016 21:02

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 

CodMod- 31.186.82.99:23510
Only Dust2- 31.186.82.99:23544

#10 wonsz żeczny

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:103
  • Imię:Wonsz
  • Lokalizacja:Żeka
Offline

Napisano 05.04.2016 21:04

a ja chce zobaczyc gdy sam czy inni gracze wejda w menu czyja to jest paczka.

Trzeba było tak od razu.


  • +
  • -
  • 0

Sprzedam czysty serwer:

** Hosting: 1s1k

** Ważność: +40 dni

** Koszt: Paysafecard 20 zł

Za dodatkową opłatą wykonam na niego paczkę z unikalnymi pluginami.


#11 NiczegoWinien

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:215
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 06.04.2016 07:12

Aktualnie w pracy jestem ale takie coś sam wyciągnąłem na potrzeby mojego serwera z rynku/targu cod moda.
  • +
  • -
  • 0

PokeMod na Sprzedaz. Wejdz i dowiedz sie wiecej.

http://www.poke-revolution.pl/

 

b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png


#12 Kmf!p

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:217
  • Lokalizacja:knyszyn
Offline

Napisano 06.04.2016 09:52

nom o cos podobnego mi chodzi. Jak bedziesz mial czas napisz jak to zastosowac i jak to dziala...


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 

CodMod- 31.186.82.99:23510
Only Dust2- 31.186.82.99:23544

#13 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 07.04.2016 02:37

W jaki sposób gracz 'wstawia paczkę do menu', bo dalej nie czaje :(

 


  • +
  • -
  • 0

#14 Kmf!p

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:217
  • Lokalizacja:knyszyn
Offline

Napisano 07.04.2016 09:46

To byl przyklad, pisze od poczatku, ze gracz wybierajac opcje w menu ustawia sobie zmienna wstawil na true; czyli kod taki bo kliknal np. jedynke w menu:

	case 0:
	{
		wstawil[id] = true;
		ColorChat(id,GREEN,"Wstawil %s", name);	
	}

chyba proste gracz klikajac w menu ustawia se zmienna na true i idzie info ze wstawil(wczesniej pobieram nazwe gracza)

I teraz ja wchodzac w menu(inne menu) jesli gracz zmienil sobie zmienna na true chce zobaczyc jego nick i pobrac id czyli:

	case 0:
	{
		if(wstawil[wstawiajacy_id])
		{
			wstawil[wstawiajacy_id] = false;
			ColorChat(id,GREEN,"Zmieniles zmienna wstawil graczowi %s", wstawiajacy);
		}
	}

gdzie wstawiajacy to nick gracza wstawiajacego czyli gracza ktory ma zmienna wstawil ustawiona na true

a wstawiajacy_id to jego id to chyba proste ;)

mi trzeba pobrac nick i id wstawiajacego...

moze to w czyms pomoze ?

id2[id] = str_to_num(szData)

Użytkownik Kmf!p edytował ten post 07.04.2016 09:58

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 

CodMod- 31.186.82.99:23510
Only Dust2- 31.186.82.99:23544

#15 Kmf!p

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:217
  • Lokalizacja:knyszyn
Offline

Napisano 08.04.2016 09:07

ma ktos jakis pomysl ? bo juz 3 dzien mija, a by mi to sie przydalo ;)


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 

CodMod- 31.186.82.99:23510
Only Dust2- 31.186.82.99:23544

#16 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 11.04.2016 21:04

Ktoś wybiera "wstaw"

case 0:
{
wstawil[id] = true;
ColorChat(id,GREEN,"Wstawil %s", name); 
}

tu usuwasz wstawiajacego

case 0:
{
for(new wstawiajacy_id = 1; wstawiajacy_id <= 32; wstawiajacy_id++)
{
if(wstawil[wstawiajacy_id])
{
get_user_name(wstawiajacy_id, wstawiajacy, charsmax(wstawiajacy));
wstawil[wstawiajacy_id] = false;
ColorChat(id,GREEN,"Zmieniles zmienna wstawil graczowi %s", wstawiajacy);
}
}
}

Pamietaj o tym że może być kilku wstawiających


  • +
  • -
  • 1

#17 Kmf!p

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:217
  • Lokalizacja:knyszyn
Offline

Napisano 21.04.2016 22:05

dziala ;)


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 

CodMod- 31.186.82.99:23510
Only Dust2- 31.186.82.99:23544




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych