Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zmienny model, tablica 2 wymiarowa


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kmf!p

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:217
  • Lokalizacja:knyszyn
Offline

Napisano 20.12.2015 17:39

Siema, chce ustawic kilka modeli pod ta sama tablice ?
pozniej te modele bym losowal np. poprzez case i wlasnie chce tak zrobic zebym nie musial wszystkich oddzielnie precache'owac ?
 
 
new model[ 64 ] = "models/player.mdl"
new model[ 64 ] = "models/player1.mdl"
new model[ 64 ] = "models/player2.mdl"

wlasnie w precache chce miec cos takiego, ale zeby pobralo mi wszystkie modele ktore podalem wyzej...

public plugin_precache()
{
	precache_model( model )
}

2. tablica 2 wymiarowa

 

potrzebuje skorzystac chyba z takiej tablicy ponieważ mam duzo zmiznnych co mi zawalaja kod

chce pobierac zabicia i smierc z kazdej broni i je zapisac, przykladowo wyglada to tak:

new KillsGlock[33], DeathGlock[33];
new KillsUsp[33], DeathUsp[33];
new KillsDeagle[33], DeathDeagle[33];

jak mozecie sie domyslic gdy zrobie tak dla kazdej broni to jest masakra, do tego dochodza inne zmienne ;) jak to wpakowac w ta tablice 2 wymiarowa, zebym mogl pozniej odczytac jakos te zabicia/smierc...nie znam sie na tych tablicach w ogóle to moze tez jakies wyjasnienie jak to pozniej zapisac.

 

 


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 

CodMod- 31.186.82.99:23510
Only Dust2- 31.186.82.99:23544

#2 Asiap

    Wszechwidzący

  • Girl

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:276
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 21.12.2015 21:00

new model[3][64] = {
"model.mdl",
"model.mdl"
"model.mdl"
}

public plugin_precache()
{
for(new i; i < sizeof model; i++)
{
precache_model(model[i]);
}
}

 

enum _:WEAPONS {
glock,
usp,
deagle
}

new kills[33][WEAPONS];
new deaths[33][WEAPONS];

 

kod na szybko pisany ale bedzie dzialac


  • +
  • -
  • 2

#3 Kmf!p

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:217
  • Lokalizacja:knyszyn
Offline

Napisano 21.12.2015 22:20

odnosnie 2. kodu na te zabicia. jak naliczac na dana bron te zabicia czy smierc ?

KillsGlock[id]++;

wczesniej mialem tak, i nie bardzo wiem gdzie podstawic teraz ta bron.


Użytkownik Kmf!p edytował ten post 21.12.2015 22:31

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 

CodMod- 31.186.82.99:23510
Only Dust2- 31.186.82.99:23544

#4 Kmf!p

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:217
  • Lokalizacja:knyszyn
Offline

Napisano 22.12.2015 00:38

Modele:

jaki bedzie kod na wybranie np. 2 modelu ?

new model[3][64] = {
"model.mdl",
"model.mdl"
"model.mdl"
}

set_pev(id, pev_viewmodel2, ...?...);

Użytkownik Kmf!p edytował ten post 22.12.2015 00:56

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 

CodMod- 31.186.82.99:23510
Only Dust2- 31.186.82.99:23544

#5 Asiap

    Wszechwidzący

  • Girl

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:276
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 22.12.2015 01:20

kills[id][glock]++;
kills[id][usp]++;
kills[id][deagle]++;

 
drugi model (nalezy liczyc od zera, czyli pierwszy model to 0, drugi 1 a trzeci 2 itd...)
set_pev(id, pev_viewmodel2, model[1]);


Użytkownik Asiap edytował ten post 22.12.2015 01:20

  • +
  • -
  • 2

#6 Kmf!p

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:217
  • Lokalizacja:knyszyn
Offline

Napisano 22.12.2015 17:05

odnosnie zapisu tych zabic, w taki sposob nie moge zapisac ?

format(vaultdata, charsmax(vaultdata),"%i %i", Kills[id][WEAPONS],Death[id][WEAPONS]);

musze zapisywac dla kazdej broni oddzielnie ?

 


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 

CodMod- 31.186.82.99:23510
Only Dust2- 31.186.82.99:23544

#7 Asiap

    Wszechwidzący

  • Girl

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:276
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 22.12.2015 17:12

to nie przejdzie

mozesz zrobic petle i w petli dodawac wpisy do danych vault

wtedy doda sie dla kazdej broni ale w ten sposob moze nieco zaklocic prace serwera jak bedzie kilkadziesiat dodawanych wpisow jednoczesnie


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych