Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

uruchomienie opcji z menu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kmf!p

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:217
  • Lokalizacja:knyszyn
Offline

Napisano 10.11.2015 00:30

witam,

czy da sie uruchomic opcje/case w inaczej niz przez menu ? dokladnie to mam menu i chce wybrac se cos z niego, klikam opcje i tu chce dac warunek jesli sie spelni to normalnie dodaje cos, a jesli nie chce wlasnie zeby automatycznie (po jakims czasie lub podczas jakiegos eventu) jeszcze raz sprawdzilo lub wybralo ta opcje z menu.

 


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 

CodMod- 31.186.82.99:23510
Only Dust2- 31.186.82.99:23544

#2 Kowalsky

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:415
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:San José
Offline

Napisano 01.12.2015 13:02

Możesz użyć tego na przykład tak:

Spoiler

 

Rejestrujesz sobie zmienną boolean i gdy warunek nie jest spełniony ustawiasz ją na true. Przy evencie sprawdzasz czy jest true i jeżeli tak to wykonujesz jakiś kod :)


  • +
  • -
  • 1
baner_230x60.png

#3 Kmf!p

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:217
  • Lokalizacja:knyszyn
Offline

Napisano 02.12.2015 00:57

tylko ze mam kod z kilkoma warunkami sprawdzic czy gracz zyje moge i jesli tak dodac to co se wybral, ale jesli nie zyje to musze ustawic zmienna na true ze wybral ta opcje. i teraz przy odrodzeniu by sprawdzalo ta zmienna i jesli byla by true powracalo by do menu i automatycznie wybralo case ktorego wybralem wczesniej.

innym sposobem sa wlasnie te zmienne tyle ze ja mam kod w menu z kilkoma warunkami musialbym ten kod z menu wyjac i sprawdzac go przy odrodzeniu, a ze mam tych opcji w menu sporo to szukam innego sposobu.


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 

CodMod- 31.186.82.99:23510
Only Dust2- 31.186.82.99:23544

#4 Kowalsky

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:415
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:San José
Offline

Napisano 02.12.2015 01:30

Przeczytaj to, co napisałeś i odpowiedz sobie na pytanie czy to rozumiesz? Bo ja jakoś nic a nic... Najlepiej pokaż kod i powiedz co chcesz osiągnąć. Tylko spokojnie.. Nie wiem.. W punktach to rozpisz może.


  • +
  • -
  • 0
baner_230x60.png

#5 Kmf!p

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:217
  • Lokalizacja:knyszyn
Offline

Napisano 02.12.2015 11:17

na przykladzie sklepu:

switch(item)
{
	case 0:
	{
                if(is_user_alive(id))
                {
			if(kasa >= 1500)
			{
				new nowe_zdrowie = (zdrowie+25);
				if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
				{
					cs_set_user_money(id, kasa-1500);
					set_user_health(id, nowe_zdrowie);
					ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Uleczono Cie o 25 hp!");
				}
				if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
				{
					cs_set_user_money(id, kasa-1500);
					set_user_health(id, maxzdrowie);
					ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony!");
				}
				
			}
			else
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo kasy!");
		}
                else
                        wybralhp[id] = true;
        }
}

public ResetHUD(id)
{
       if(wybralhp[id])
       {
              tu ma byc kod ktory powroci do menu i automatycznie wybierze case/item z menu ktory wybralem jak nie zylem... a dlaczego tak bo zeby dodac pewne opcje gracz musi byc zywy.
       }
}

chyba jasno sie wyrazilem, wiem co chce zrobic, poprostu dodac item/rzecz z menu gdy gracz bedzie zywy. wiem ze da sie to zrobic tak ze wyjac kod z tego menu/case0 odpowiedzialny za dodanie hp i sprawdzanie tego przy odrodzeniu, a w menu dac tylko true/false 

 

 


Użytkownik Kmf!p edytował ten post 02.12.2015 11:20

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 

CodMod- 31.186.82.99:23510
Only Dust2- 31.186.82.99:23544

#6 Kowalsky

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:415
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:San José
Offline

Napisano 02.12.2015 16:08

Możesz cały kod z case wsadzić w stocka/osobną funkcję i wykorzystać go i w menu i w ResetHUD();


  • +
  • -
  • 0
baner_230x60.png

#7 Kmf!p

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:217
  • Lokalizacja:knyszyn
Offline

Napisano 02.12.2015 22:33

moge ale nie chce mi sie przerabiac tego az tak, jak nie bedzie innego sposobu to tak zrobie ze będę sprawdzal te warunki poza menu a w menu tylko ustawial zmienne. mam duzo tych opcji i nie chce mi sie dla kazdej robic stocku czy tam wyciagac kodu. dlatego chcialem jakos uruchomic automatycznie ta opcje bezposrednio w menu gdy gracz juz bedzie zyl


Użytkownik Kmf!p edytował ten post 02.12.2015 22:34

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 

CodMod- 31.186.82.99:23510
Only Dust2- 31.186.82.99:23544

#8 Kowalsky

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:415
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:San José
Offline

Napisano 02.12.2015 23:01

Możesz spróbować użyć

PressedMenuExample(id, 0)

(na przykładzie mojego kawałka kodu)


  • +
  • -
  • 1
baner_230x60.png

#9 Kmf!p

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:217
  • Lokalizacja:knyszyn
Offline

Napisano 03.12.2015 00:15

w końcu gadasz od rzeczy ;)

jesli udalo by sie ustawic tam ten "key/item" bylo by super, najprostsze rozwiazanie a ja takich szukam...

ze tez sam na to nie wpadlem...uzywam podobnego rozwiazania w innym pluginie.


Użytkownik Kmf!p edytował ten post 03.12.2015 00:17

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 

CodMod- 31.186.82.99:23510
Only Dust2- 31.186.82.99:23544




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych