Nie ma czegos takiego jak nazwa broni csw_. Nazwy typu csw_ to tylko odpowiedniki numeru id broni, ktore mozesz uzywac. Do pobrania nazwy broni uzyj get_weaponname a do pobrania id get_user_weapon.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Kmf!p
Rejestracja: 09.02.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.12.2022 22:44




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 274
- Odwiedzin: 10 387
- Tytuł: Wszechwidzący
- Wiek: 37 lat
- Urodziny: Wrzesień 5, 1988
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
knyszyn
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Kmf!p nie posiada znajomych
#727307 Pobieranie nazwy broni CSW_
Napisane przez Linux'
w 16.06.2016 12:26
#727312 Pobieranie nazwy broni CSW_
Napisane przez rzeznik9871
w 16.06.2016 13:56
#724650 Pobieranie Id gracza
Napisane przez d0naciak
w 11.04.2016 21:04
Ktoś wybiera "wstaw"
case 0:
{
wstawil[id] = true;
ColorChat(id,GREEN,"Wstawil %s", name);
}tu usuwasz wstawiajacego
case 0:
{
for(new wstawiajacy_id = 1; wstawiajacy_id <= 32; wstawiajacy_id++)
{
if(wstawil[wstawiajacy_id])
{
get_user_name(wstawiajacy_id, wstawiajacy, charsmax(wstawiajacy));
wstawil[wstawiajacy_id] = false;
ColorChat(id,GREEN,"Zmieniles zmienna wstawil graczowi %s", wstawiajacy);
}
}
}
Pamietaj o tym że może być kilku wstawiających
#724158 Messagemode Kod
Napisane przez grankee
w 04.04.2016 02:45
#719023 Menu blokowanie/odblokowywanie opcji
Napisane przez ka.linux
w 25.01.2016 17:49
#716511 [ROZWIĄZANE] Wynik dzielenia, jedno miejsce po przecinku
Napisane przez StoDwaJeden
w 21.12.2015 15:02
#716529 Zmienny model, tablica 2 wymiarowa
Napisane przez Asiap
w 21.12.2015 21:00
#716542 Zmienny model, tablica 2 wymiarowa
Napisane przez Asiap
w 22.12.2015 01:20
#715627 uruchomienie opcji z menu
Napisane przez Kowalsky
w 02.12.2015 23:01
#715546 uruchomienie opcji z menu
Napisane przez Kowalsky
w 01.12.2015 13:02
Możesz użyć tego na przykład tak:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "Menu Example"
#define AUTHOR "Kowalsky"
#define VERSION "1.0"
#define KeysMenuExample (1<<0)
new bool:onEvent[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /menu", "ShowMenuExample")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
register_menucmd(register_menuid("MenuExample"), KeysMenuExample, "PressedMenuExample")
}
public ShowMenuExample(id) {
onEvent[id] = false;
show_menu(id, KeysMenuExample, "\y1\w. \rCos1", -1, "MenuExample")
}
public PressedMenuExample(id, key)
{
switch (key) {
case 0:
{
if(!is_user_alive(id))
{
client_print(id, print_chat, "Nie zyjesz! Akcja wykona sie przy odrodzeniu")
onEvent[id] = true;
}
else {
client_print(id, print_chat, "Zyjesz!")
onEvent[id] = false;
}
}
}
}
public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
if(onEvent[id])
client_print(id, print_chat, "Zyjesz!")
}
Rejestrujesz sobie zmienną boolean i gdy warunek nie jest spełniony ustawiasz ją na true. Przy evencie sprawdzasz czy jest true i jeżeli tak to wykonujesz jakiś kod ![]()
#708269 [ROZWIĄZANE] Statystyki obserwowanego/gracza
Napisane przez Alelluja
w 31.07.2015 20:03
A tak ?
public plugin_init()
{
register_clcmd("say /staty", "StatyMOTD");
}
public StatyMOTD(id)
{
static motd[1501], len;
len = format(motd, 1500,"<html><body bgcolor=^"#666666^">");
len += format(motd[len], 1500-len,"<center><b><font size=6 color=#00CD00>Staty</b><hr size=1 color=#00CD00><table style=^"color:#FFFFFF;width:750%^">");
len += format(motd[len], 1500-len,"<tr><td>staty:<td>%i<td>", staty[target]);
len += format(motd[len], 1500-len,"</table><hr size=1 color=#00CD00><font size=3 color=#FFFFFF>Staty <font color=#00cd00> </center></body></html>");
show_motd(id, motd, "Staty"); return 0;
}
#707159 Zamiana true / false na tak / nie
Napisane przez Misiaczek ;c
w 21.07.2015 16:30
#704924 Taki sam level na roznych klasach
Napisane przez Rivit
w 04.07.2015 09:10
#704928 Taki sam level na roznych klasach
Napisane przez Linux'
w 04.07.2015 09:18
#629923 Exp Procentowy
Napisane przez sNH.
w 03.04.2014 16:44
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Kmf!p
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość
