Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
sbstn
Rejestracja: 05.02.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.03.2011 19:30
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 274
- Odwiedzin: 6 553
- Tytuł: Wszechwidzący
- Wiek: 31 lat
- Urodziny: Sierpień 23, 1992
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Szczecin
Kontakt
#220105 Dodatkowe Doswiadczenie za HS
Napisane przez sbstn w 27.02.2011 21:13
Boże. Ale wykazałem się głupotą. Nie było mnie na forum pół roku i już nie wiem o co we wszystkim chodzi.
#220096 Dodatkowe Doswiadczenie za HS
Napisane przez sbstn w 27.02.2011 21:03
#148531 Kolejny banalny plugin - odliczanie
Napisane przez sbstn w 01.07.2010 10:24
Co do odliczania, to zobacz sobie jeszcze to:
Pasek ładowania - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Pasek ładowania - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
#148487 Za 3 hs np. M4
Napisane przez sbstn w 01.07.2010 00:39
#147532 Co musze poznac?
Napisane przez sbstn w 27.06.2010 12:29
No jedno i drugie. Tylko w odwrotnej kolejności.
1. PAWN – Wikipedia, wolna encyklopedia >>
2. AMX Mod X Documentation >>
3. >>Scripting Tutorial
4. >>Function Reference
5. Nieoficjalny polski support AMX Mod X -> Tutoriale >>
6. Nieoficjalny polski support AMX Mod X -> Gotowe funkcje >>
7. analizujesz wybrane pluginy: Nieoficjalny polski support AMX Mod X -> Pluginy
1. PAWN – Wikipedia, wolna encyklopedia >>
2. AMX Mod X Documentation >>
3. >>Scripting Tutorial
4. >>Function Reference
5. Nieoficjalny polski support AMX Mod X -> Tutoriale >>
6. Nieoficjalny polski support AMX Mod X -> Gotowe funkcje >>
7. analizujesz wybrane pluginy: Nieoficjalny polski support AMX Mod X -> Pluginy
#147143 [problem] blad w logach
Napisane przez sbstn w 25.06.2010 21:58
#146871 Cod Mod komenda
Napisane przez sbstn w 24.06.2010 20:30
Na szybko (nie wiem czy działa):
Link do mojego tutoriala: Operacje na graczu - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
A, i do plugins_init:
public Give_Item(id,level,cid)
{
if (!cmd_access(id,level,cid,3)) return PLUGIN_HANDLED
new arg1[32]
new arg2[3]
read_argv(1,arg1,31)
read_argv(2,arg2,2)
new player=cmd_target(id,arg1,CMDTARGET_ALLOW_SELF)
new item=str_to_num(arg2)
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)
{
DajPrzedmiot(id,item)
}
return PLUGIN_HANDLED
}
Link do mojego tutoriala: Operacje na graczu - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
A, i do plugins_init:
register_clcmd("amx_giveitem","Give_Item",ADMIN_LEVEL_A,"<nick> <nr itemu>")
#146594 Cod lvl
Napisane przez sbstn w 23.06.2010 21:43
public SprawdzPoziom(id)
{
if(poziom_gracza[id] < 201)
{
while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
{
poziom_gracza[id]++;
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "Awansowales do nastepnego poziomu!");
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
}
ZapiszDane(id);
}
Peyote zadeklarował wyraźne ograniczenie do 201lvl.
Zmień:
if(poziom_gracza[id] < 201)
na:
if(poziom_gracza[id] < 1001)
#146382 Prosba o lekka przerobke
Napisane przez sbstn w 23.06.2010 11:31
Pewnie Ci chodzi o ten bar z db i bf2...
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <csx>
#define PLUGIN "Rangi"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"
#define TASK 666
new gmsgStatusText
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
gmsgStatusText = get_user_msgid("StatusText")
}
public client_connect(id)
{
if(is_user_bot(id))
return
new param[1]
param[0] = id
set_task(1.0,"rank",TASK+id,param,1,"b")
}
public client_disconnect(id)
if(task_exists(TASK+id))
remove_task(TASK+id)
public rank(param[])
{
new id = param[0]
static stats[8], body[8]
get_user_stats(id, stats, body)
new ranga[30]
if ( stats[0] >= 0 && stats[0] <= 29)
format(ranga,29,"Wiesniak")
else if ( stats[0] >= 30 && stats[0] <= 59)
format(ranga,29,"Lama")
else if ( stats[0] >= 60 && stats[0] <= 119)
format(ranga,29,"Sierota")
else if ( stats[0] >= 120 && stats[0] <= 209)
format(ranga,29,"Owieczka")
else if ( stats[0] >= 210 && stats[0] <= 324)
format(ranga,29,"Staruszka")
else if ( stats[0] >= 325 && stats[0] <= 499)
format(ranga,29,"Cherlak")
else if ( stats[0] >= 500 && stats[0] <= 729)
format(ranga,29,"Kozak")
else if ( stats[0] >= 730 && stats[0] <= 999)
format(ranga,29,"Macho")
else if ( stats[0] >= 100 && stats[0] <= 1399)
format(ranga,29,"Snajper")
else if ( stats[0] >= 1400 && stats[0] <= 1849)
format(ranga,29,"Rambo")
else if ( stats[0] >= 1850 && stats[0] <= 2299)
format(ranga,29,"Terminator")
else if ( stats[0] >= 2300 && stats[0] <= 2899)
format(ranga,29,"Wiesiek")
else if ( stats[0] >= 2900 && stats[0] <= 3549)
format(ranga,29,"Morfeusz")
else if ( stats[0] >= 4200 && stats[0] <= 4999)
format(ranga,29,"Wybraniec")
else if ( stats[0] >= 5000 && stats[0] <= 5899)
format(ranga,29,"Killer")
else if ( stats[0] >= 5900 && stats[0] <= 6899)
format(ranga,29,"Multi Killer")
else if ( stats[0] >= 6900 && stats[0] <= 7999)
format(ranga,29,"Owner")
else if ( stats[0] >= 8000 && stats[0] <= 9299)
format(ranga,29,"Cziter")
else if ( stats[0] >= 9300 && stats[0] <= 1999)
format(ranga,29,"Vip TeamKielce")
else if ( stats[0] >= 1000 )
format(ranga,29,"GM TeamKielce")
new msg[1024]
format(msg,1023,"Ranga: %s Zabojstw: %d",ranga,stats[0])
message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(msg)
message_end()
}
#145812 Grawitacja Dla TT
Napisane przez sbstn w 20.06.2010 21:25
Z tego co pamiętam, startową grawitacją jest 800. A więc 0.5, będzie 400. A mamy ustawić 500, tak ?
Taka mała łamigłówka
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
public plugin_init()
{
register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0");
}
public Nowa_Runda()
{
for(new id=1;id<33;id++)
{
if(is_user_connected(id))
{
if(cs_get_user_team(id)==CS_TEAM_T)
{
set_user_gravity(id, 0.625)
}
}
}
}
Taka mała łamigłówka
#145147 Dodanie Only Nóż+Niewidoczność+Granaty
Napisane przez sbstn w 18.06.2010 16:05
Ja Ci napisałem jak zrobić to sprytniej
Że po rzuconym granacie, możesz np dać taska do dania granata rzucającemu.
Że po rzuconym granacie, możesz np dać taska do dania granata rzucającemu.
public plugin_init()
{
register_event("SendAudio","event_granat","bc","2=%!MRAD_FIREINHOLE")
}
public event_granat()
{
new id=read_data(1)
if(klasa_gracza[id]==jakas_klasa)
{
set_task(2.0,"granat",id)
}
}
public granat(id)
{
give_item(id,"weapon_hegrenade")
}
#144947 Dodanie Only Nóż+Niewidoczność+Granaty
Napisane przez sbstn w 17.06.2010 21:44
Co do eventu granata, to znalazłem tylko na rzucenie obojętnie jaki granat.
Plugin_init:
A do pluginu:
EDIT: Co do noża:
Moduł cstrike.
Plugin_init:
register_event("SendAudio","grenade","bc","2=%!MRAD_FIREINHOLE")
A do pluginu:
public grenade()
{
new rzucajacy=read_data(1)
}
EDIT: Co do noża:
public client_PreThink(id)
{
new clip,ammo
if(costamcostam)
{
if(get_user_weapon(id,clip,ammo)!=CSW_KNIFE && get_user_weapon(id,clip,ammo)!=CSW_C4)
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
}
}
}
Moduł cstrike.
#144667 Sprawdzanie czy był headshot
Napisane przez sbstn w 16.06.2010 21:04
#144658 COD danie więcej niż jednego granata.
Napisane przez sbstn w 16.06.2010 20:57
#144650 [problem] Dodanie expa za wziecie zakladnika oraz niewidzialnosc
Napisane przez sbstn w 16.06.2010 20:42
Raz ustawiona przeźroczystość raczej się nie zmieni sama, więc po co ją ustawiać w prethinku?
Ostatnio pisałem plugin do siebie na diablo o nazwie DiabloMana. Tam naliczanie many za fragi, bomby etc. Za manę można było kupić jakieś moce. Moc invisible podczas strzelania się dezaktywowała. A robiłem poprzez jednorazowe użycie w menu:
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderTransAlpha,13)
Także z tym bywa różnie. Można dodać do prethinka, albo do eventu 'Damage'.
http://amxx.pl/eventy-t1680.html
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: sbstn
- Regulamin