Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

sbstn - zdjęcie

sbstn

Rejestracja: 05.02.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.03.2011 19:30
*****

#220105 Dodatkowe Doswiadczenie za HS

Napisane przez sbstn w 27.02.2011 21:13

Boże. Ale wykazałem się głupotą. Nie było mnie na forum pół roku i już nie wiem o co we wszystkim chodzi.
  • +
  • -
  • 1


#220096 Dodatkowe Doswiadczenie za HS

Napisane przez sbstn w 27.02.2011 21:03

Wiem, że się niepotrzebnie przyczepię, ale dlaczego w hudzie ma się pojawić znak "%" ?

show_hudmessage(killer, "HEADSHOT^n +%i", cod_hs)


  • +
  • -
  • 1


#148531 Kolejny banalny plugin - odliczanie

Napisane przez sbstn w 01.07.2010 10:24

Co do odliczania, to zobacz sobie jeszcze to:
Pasek ładowania - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#148487 Za 3 hs np. M4

Napisane przez sbstn w 01.07.2010 00:39

if(headshoot[kid] == 1) zmienna[kid]++

if(headshoot) zmienna[kid]++


Ogarnij różnicę..
  • +
  • -
  • 1


#147532 Co musze poznac?

Napisane przez sbstn w 27.06.2010 12:29

No jedno i drugie. Tylko w odwrotnej kolejności.
1. PAWN – Wikipedia, wolna encyklopedia >>
2. AMX Mod X Documentation >>
3. >>Scripting Tutorial
4. >>Function Reference
5. Nieoficjalny polski support AMX Mod X -> Tutoriale >>
6. Nieoficjalny polski support AMX Mod X -> Gotowe funkcje >>
7. analizujesz wybrane pluginy: Nieoficjalny polski support AMX Mod X -> Pluginy
  • +
  • -
  • 1


#147143 [problem] blad w logach

Napisane przez sbstn w 25.06.2010 21:58

if(!is_user_alive(id))

na
if(!is_user_alive(id) && is_user_connected(id))

  • +
  • -
  • 1


#146871 Cod Mod komenda

Napisane przez sbstn w 24.06.2010 20:30

Na szybko (nie wiem czy działa):
public Give_Item(id,level,cid)
{
if (!cmd_access(id,level,cid,3)) return PLUGIN_HANDLED

new arg1[32]
new arg2[3]

read_argv(1,arg1,31)
read_argv(2,arg2,2)
new player=cmd_target(id,arg1,CMDTARGET_ALLOW_SELF)
new item=str_to_num(arg2)

if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)
{
DajPrzedmiot(id,item)
}
return PLUGIN_HANDLED
}


Link do mojego tutoriala: Operacje na graczu - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

A, i do plugins_init:
register_clcmd("amx_giveitem","Give_Item",ADMIN_LEVEL_A,"<nick> <nr itemu>")

  • +
  • -
  • 1


#146594 Cod lvl

Napisane przez sbstn w 23.06.2010 21:43

public SprawdzPoziom(id)
{
if(poziom_gracza[id] < 201)
{
while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
{
poziom_gracza[id]++;
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "Awansowales do nastepnego poziomu!");
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}

punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
}
ZapiszDane(id);
}

Peyote zadeklarował wyraźne ograniczenie do 201lvl.
Zmień:
if(poziom_gracza[id] < 201)

na:
if(poziom_gracza[id] < 1001)

  • +
  • -
  • 1


#146382 Prosba o lekka przerobke

Napisane przez sbstn w 23.06.2010 11:31

Pewnie Ci chodzi o ten bar z db i bf2...

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <csx>

#define PLUGIN "Rangi"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

#define TASK 666

new gmsgStatusText

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
gmsgStatusText = get_user_msgid("StatusText")
}

public client_connect(id)
{
if(is_user_bot(id))
return

new param[1]
param[0] = id

set_task(1.0,"rank",TASK+id,param,1,"b")
}

public client_disconnect(id)
if(task_exists(TASK+id))
remove_task(TASK+id)

public rank(param[])
{
new id = param[0]

static stats[8], body[8]
get_user_stats(id, stats, body)

new ranga[30]

if ( stats[0] >= 0 && stats[0] <= 29)
format(ranga,29,"Wiesniak")
else if ( stats[0] >= 30 && stats[0] <= 59)
format(ranga,29,"Lama")
else if ( stats[0] >= 60 && stats[0] <= 119)
format(ranga,29,"Sierota")
else if ( stats[0] >= 120 && stats[0] <= 209)
format(ranga,29,"Owieczka")
else if ( stats[0] >= 210 && stats[0] <= 324)
format(ranga,29,"Staruszka")
else if ( stats[0] >= 325 && stats[0] <= 499)
format(ranga,29,"Cherlak")
else if ( stats[0] >= 500 && stats[0] <= 729)
format(ranga,29,"Kozak")
else if ( stats[0] >= 730 && stats[0] <= 999)
format(ranga,29,"Macho")
else if ( stats[0] >= 100 && stats[0] <= 1399)
format(ranga,29,"Snajper")
else if ( stats[0] >= 1400 && stats[0] <= 1849)
format(ranga,29,"Rambo")
else if ( stats[0] >= 1850 && stats[0] <= 2299)
format(ranga,29,"Terminator")
else if ( stats[0] >= 2300 && stats[0] <= 2899)
format(ranga,29,"Wiesiek")
else if ( stats[0] >= 2900 && stats[0] <= 3549)
format(ranga,29,"Morfeusz")
else if ( stats[0] >= 4200 && stats[0] <= 4999)
format(ranga,29,"Wybraniec")
else if ( stats[0] >= 5000 && stats[0] <= 5899)
format(ranga,29,"Killer")
else if ( stats[0] >= 5900 && stats[0] <= 6899)
format(ranga,29,"Multi Killer")
else if ( stats[0] >= 6900 && stats[0] <= 7999)
format(ranga,29,"Owner")
else if ( stats[0] >= 8000 && stats[0] <= 9299)
format(ranga,29,"Cziter")
else if ( stats[0] >= 9300 && stats[0] <= 1999)
format(ranga,29,"Vip TeamKielce")
else if ( stats[0] >= 1000 )
format(ranga,29,"GM TeamKielce")

new msg[1024]
format(msg,1023,"Ranga: %s Zabojstw: %d",ranga,stats[0])
message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(msg)
message_end()
}

  • +
  • -
  • 1


#145812 Grawitacja Dla TT

Napisane przez sbstn w 20.06.2010 21:25

Z tego co pamiętam, startową grawitacją jest 800. A więc 0.5, będzie 400. A mamy ustawić 500, tak ? :)

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>

public plugin_init()
{
register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0");
}

public Nowa_Runda()
{
for(new id=1;id<33;id++)
{
if(is_user_connected(id))
{
if(cs_get_user_team(id)==CS_TEAM_T)
{
set_user_gravity(id, 0.625)
}
}
}
}


Taka mała łamigłówka ;)
  • +
  • -
  • 1


#145147 Dodanie Only Nóż+Niewidoczność+Granaty

Napisane przez sbstn w 18.06.2010 16:05

Ja Ci napisałem jak zrobić to sprytniej ;)
Że po rzuconym granacie, możesz np dać taska do dania granata rzucającemu.
public plugin_init()
{
register_event("SendAudio","event_granat","bc","2=%!MRAD_FIREINHOLE")
}


public event_granat()
{
new id=read_data(1)

if(klasa_gracza[id]==jakas_klasa)
{
set_task(2.0,"granat",id)
}
}

public granat(id)
{
give_item(id,"weapon_hegrenade")
}

  • +
  • -
  • 1


#144947 Dodanie Only Nóż+Niewidoczność+Granaty

Napisane przez sbstn w 17.06.2010 21:44

Co do eventu granata, to znalazłem tylko na rzucenie obojętnie jaki granat.
Plugin_init:
register_event("SendAudio","grenade","bc","2=%!MRAD_FIREINHOLE")

A do pluginu:
public grenade()
{
new rzucajacy=read_data(1)
}


EDIT: Co do noża:
public client_PreThink(id)
{
new clip,ammo
if(costamcostam)
{
if(get_user_weapon(id,clip,ammo)!=CSW_KNIFE && get_user_weapon(id,clip,ammo)!=CSW_C4)
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
}
}
}

Moduł cstrike.
  • +
  • -
  • 1


#144667 Sprawdzanie czy był headshot

Napisane przez sbstn w 16.06.2010 21:04

A dokładnie:
#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
register_event("DeathMsg", "Death", "a")
}

public Death()
{
new hs=read_data(3)
if(hs)
{
// cotamchcesz
}
}

  • +
  • -
  • 1


#144658 COD danie więcej niż jednego granata.

Napisane przez sbstn w 16.06.2010 20:57

No ładnie byście serwer pokraszowali ;)
case Grenadier:
{
give_item(id, "weapon_elite");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
{
set_task(15.0, "give_grenade",id,_,_,"a", 10)
}
}

Potem
public give_grenade(id)
{
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
{
give_item(id, "weapon_hegrenade")
}
}

  • +
  • -
  • 1


#144650 [problem] Dodanie expa za wziecie zakladnika oraz niewidzialnosc

Napisane przez sbstn w 16.06.2010 20:42

Raz ustawiona przeźroczystość raczej się nie zmieni sama, więc po co ją ustawiać w prethinku?


Ostatnio pisałem plugin do siebie na diablo o nazwie DiabloMana. Tam naliczanie many za fragi, bomby etc. Za manę można było kupić jakieś moce. Moc invisible podczas strzelania się dezaktywowała. A robiłem poprzez jednorazowe użycie w menu:
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderTransAlpha,13)

Także z tym bywa różnie. Można dodać do prethinka, albo do eventu 'Damage'.
http://amxx.pl/eventy-t1680.html
  • +
  • -
  • 1