Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[problem] blad w logach


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 stasekstaskowy

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:339
  • GG:
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 25.06.2010 19:04

Od paru dni w logach pojawia sie mi blad takiej tresci:

L 06/25/2010 - 12:49:02: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 06/25/2010 - 12:49:02: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_weapon")
L 06/25/2010 - 12:49:02: [AMXX] [0] ttttt532_3852.sma::TakeDamage (line 1092)
L 06/25/2010 - 12:49:05: Invalid player id 97
L 06/25/2010 - 12:49:05: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 06/25/2010 - 12:49:05: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_weapon")
L 06/25/2010 - 12:49:05: [AMXX] [0] ttttt532_3852.sma::TakeDamage (line 1092)
L 06/25/2010 - 12:49:06: Invalid player id 100
L 06/25/2010 - 19:19:51: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 06/25/2010 - 19:19:51: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_weapon")
L 06/25/2010 - 19:19:51: [AMXX] [0] ttttt532_3852.sma::TakeDamage (line 1092)
L 06/25/2010 - 19:19:51: Invalid player id 116
L 06/25/2010 - 19:19:51: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 06/25/2010 - 19:19:51: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_weapon")
L 06/25/2010 - 19:19:51: [AMXX] [0] ttttt532_3852.sma::TakeDamage (line 1092)
L 06/25/2010 - 19:19:57: Invalid player id 0
L 06/25/2010 - 15:18:02: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 06/25/2010 - 15:18:02: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_weapon")
L 06/25/2010 - 15:18:02: [AMXX] [0] ttttt532_3852.sma::TakeDamage (line 1092)
L 06/25/2010 - 15:18:02: Invalid player id 79


a to moj kod sma

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits, hitplace)
{
new health = get_user_health(this);
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_SCOUT)
damage=damage*3;

if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 24 || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker) || !klasa_gracza[idattacker] || klasa_gracza[this] == Weteran)
return HAM_IGNORED;

if(health < 2)
return HAM_IGNORED;

if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 27 && informacje_przedmiotu_gracza[this][1]>0)
{
informacje_przedmiotu_gracza[this][1]--;
return HAM_SUPERCEDE;
}

if(wytrzymalosc_gracza[this]>0)
damage -= redukcja_obrazen_gracza[this]*damage;

if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 2 || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 3)
damage-=(float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1])<damage)? float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1]): damage;

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 5 && !UTIL_In_FOV(this, idattacker) && UTIL_In_FOV(idattacker, this))
damage*=2.0;

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10)
damage+=informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1];

if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 12)
damage-=(5.0<damage)? 5.0: damage;

if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13)
damage=float(health);

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 21)
damage+=10;

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 22)
damage+=20;

if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5)
{
if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10)
damage = float(health);
}


if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 31 && weapon == CSW_SCOUT)
{
damage=damage*3;
}

if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(klasa_gracza[idattacker] == Nozownik || klasa_gracza[idattacker] == Ninja)
damage=damage*2.3+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
}


if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 26 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1)
{
SetHamParamEntity(3, this);
SetHamParamEntity(1, idattacker);
}


SetHamParamFloat(4, damage);
return HAM_IGNORED;
}


Moglby mi ktos pomoc w znalezieniu bledu? Z gory dzięki i proszę administracje o nie zamykanie tematu jesli ktos znajdzie blad, gdyz mam ich jeszcze 2 jak sie nie uda mi ich naprawic to dopisze je do tego tematu zeby nie tworzyc paru.
  • +
  • -
  • 0
Moja oferta
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj Dołączona grafika

#2 Owner123

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 25.06.2010 19:26

Skąd wziąłeś hitplace ? 0o
Ten moduł nie przewiduje takiego parametru dlatego zawsze będzie on równy 0 ...
Co do błędy spróbuj tak:
new clip, ammo, weapon = get_user_weapon(idattacker, clip, ammo)


Edit.
A tfuu co ja gadam :o
Daj new health i to get_user_weapon pod
if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 24 || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker) || !klasa_gracza[idattacker] || klasa_gracza[this] == Weteran)
return HAM_IGNORED

Czyli ma być mniej więcej tak:
if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 24 || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker) || !klasa_gracza[idattacker] || klasa_gracza[this] == Weteran)
return HAM_IGNORED
new health = get_user_health(this)
new weapon = get_user_weapon(idattacker)


Edit2.
Ehh tego ifa weapon == CSW_SCOUT też daj pod ^

Użytkownik Owner123 edytował ten post 25.06.2010 19:28

  • +
  • -
  • 1

#3 stasekstaskowy

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:339
  • GG:
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 25.06.2010 20:29

ok dzięki teraz kolejny bledzik ;)
log:

L 06/25/2010 - 21:20:11: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 06/25/2010 - 21:20:11: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_int")
L 06/25/2010 - 21:20:11: [AMXX] [0] ttttt532_3852.sma::PokazInformacje (line 2315)
L 06/25/2010 - 21:20:11: [ENGINE] Invalid entity 20


i kod
public PokazInformacje(id) 
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0
Moja oferta
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj Dołączona grafika

#4 sbstn

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 25.06.2010 21:58

if(!is_user_alive(id))

na
if(!is_user_alive(id) && is_user_connected(id))

  • +
  • -
  • 1
-Piszę pluginy na zamówienie.
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"

Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW

#5 stasekstaskowy

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:339
  • GG:
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 25.06.2010 22:19

dzięki oczywiscie reputacja idzie ;)
  • +
  • -
  • 0
Moja oferta
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych