Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Za 3 hs np. M4


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 30.06.2010 16:44

Jak zrobić coś takiego, że np. jak koleś zabije 3 w jednej rundzie dostaje M4 z no-reicolem ? Żeby no - reicol był w zmiennej (sam zrobie) a M4 normalnie ?
  • +
  • -
  • 0

#2 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 30.06.2010 18:04

w public death chyba robisz nową zmienną i tak

if(headshoot[kid] == 1) zmienna[kid]++
if(zmienna[kid] == 3) fm_give_item(kid, "weapon_m4a1")


#3 false

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 30.06.2010 20:23

Yy bedzie to dzialac ?
  • +
  • -
  • 0

#4 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 30.06.2010 20:53

Napisałem, chyba. xD W sumie to watpie. :D Bo teraz tak patrze... :F

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 30.06.2010 20:53


#5 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 30.06.2010 21:14

nie bedzie dzialac scream juz chyba 3 raz ci pisze ze headshot to zmienna a nie tablica wiec wystarczy sprawdzac if(headshot) tylko trzeba wczesniej zrobic sobie taka zmienna i do niej przypisac odpowiedni parametr eventu(read_data)
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#6 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 30.06.2010 21:41


nie bedzie dzialac scream juz chyba 3 raz ci pisze ze headshot to zmienna a nie tablica wiec wystarczy sprawdzac if(headshot) tylko trzeba wczesniej zrobic sobie taka zmienna i do niej przypisac odpowiedni parametr eventu(read_data)



Ale bynajmniej tym razem nie zrobiłem jak kiedyś "player_class[headshoot]" xD

Btw. W poradniku Micza o eventach w DeathMsg było new headshot = read_data(3) Dlatego na tym się wzorowałem.

Edit:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

public plugin_init() {
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
}

public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) //zabojca

new vid = read_data(2) // ofiara

new hs = read_data(3) // HeadShot (1 == true)

new weapon[64]
read_data(4,weapon,63) //krotka nazwa broni (bez weapon_ / CSW_ )

//code
}


Użytkownik Screeaam... edytował ten post 30.06.2010 21:42


#7 sbstn

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 01.07.2010 00:39

if(headshoot[kid] == 1) zmienna[kid]++

if(headshoot) zmienna[kid]++


Ogarnij różnicę..
  • +
  • -
  • 1
-Piszę pluginy na zamówienie.
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"

Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW

#8 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 01.07.2010 00:48

Tak, czyli to będzie tak:

if(headshoot) zmienna[kid]++
if(zmienna[kid] == 3) give_item(kid, "weapon_m4a1")


:PP

#9 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 01.07.2010 08:49

Ewentualnie
#include <amxmodx>

public client_death(killer,victim,wpnindex,hitplace,TK)
{
//... tu kod, i robisz to bez rejestracji eventu w plugin_init
}

Użytkownik grankee edytował ten post 01.07.2010 08:51

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych