Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

COD danie więcej niż jednego granata.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 fsd

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 15.06.2010 21:15

Witam. Dzisiaj wpadłem na pomysł, by stworzyć klasę Grenadier który by dostawał podwójne pistolety oraz 10 granatów. Wgrałem już plugin który umożliwia kupienie więcej niż 1 granata, reguluje się to cvarem (grenade_sack-0.4.1). Lecz gdy dodałem:
		case Grenadier:
{
give_item(id, "weapon_elite");
give_item(id, "weapon_hegrenade"); // 1
give_item(id, "weapon_hegrenade"); // 2
give_item(id, "weapon_hegrenade"); // 3
give_item(id, "weapon_hegrenade"); // 4
give_item(id, "weapon_hegrenade"); // 5
give_item(id, "weapon_hegrenade"); // 6
give_item(id, "weapon_hegrenade"); // 7
give_item(id, "weapon_hegrenade"); // 8
give_item(id, "weapon_hegrenade"); // 9
give_item(id, "weapon_hegrenade"); // 10
}


Po wybraniu tej klasy postać dostaje tylko 1 granat. Co zrobić, by dostał 10 ?
  • +
  • -
  • 0

#2 Lukasz5

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 276
Wszechwidzący

  • Postów:1414
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:C: / WINDOWS
Offline

Napisano 16.06.2010 14:41

Można użyć set_task, który co kilka sekund by dawał Granata, aż da ich 10 lub możesz też wyciągnąć kod z plugina dzięki któremu można kilka granatów na raz mieć... :D

Użytkownik Lukasz5 edytował ten post 16.06.2010 14:43

  • +
  • -
  • 0

#3 fsd

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 16.06.2010 15:07

Można użyć set_task, który co kilka sekund by dawał Granata, aż da ich 10 lub możesz też wyciągnąć kod z plugina dzięki któremu można kilka granatów na raz mieć... :D


Jakbyś mógł mi ułożyć funkcję set_task, a ja już sam połączę ten plugin z cod modem.
  • +
  • -
  • 0

#4 Lukasz5

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 276
Wszechwidzący

  • Postów:1414
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:C: / WINDOWS
Offline

Napisano 16.06.2010 17:13

Np.:
public plugin_init()
{
    	set_task(co ile sekund np.: 15.0, "granaty", _, _, _, "a",  10)
}

public granaty()
{
        give_item(id, "weapon_hegrenade")
}

Użytkownik Lukasz5 edytował ten post 16.06.2010 17:16

  • +
  • -
  • 0

#5 ...

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 16.06.2010 17:18

case Grenadier:

                {

                        give_item(id, "weapon_elite");

                        give_item(id, "weapon_hegrenade"); 

	   cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 10);

                }

16 czerwiec 2010 - 18:18:
dodaj odpowiednio taby/spacje bo pisalem na forum ; d

#6 fsd

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 16.06.2010 19:15

Kyku, twój sposób nie działa, a Łukasz co zrobić by tylko grenadier dostawał ten item ? Bo z tego co widzę, to każdy dostanie :(
  • +
  • -
  • 0

#7 Lukasz5

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 276
Wszechwidzący

  • Postów:1414
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:C: / WINDOWS
Offline

Napisano 16.06.2010 19:32

Zrobić task do klasy...
  • +
  • -
  • 0

#8 fsd

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 16.06.2010 20:04

		case Grenadier:
{
give_item(id, "weapon_elite");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
{
set_task(15.0, "CSW_HEGRENADE", _, _, _, "a", 10)
}
}

Tak aktualnie pozostało. Próbowałem na różne sposoby i nic nie działa :( Jak to powinno dokładnie być ?
  • +
  • -
  • 0

#9 SSB

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:56
  • Lokalizacja:to jest? :|
Offline

Napisano 16.06.2010 20:51

Dodajesz gdzieś na sam dół pl8uginu np.


public granaty()
{
give_item(id, "weapon_hegrenade")
}



A tamto u góry to bez tego {} w set_task (nad i pod).
  • +
  • -
  • 0

#10 sbstn

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 16.06.2010 20:57

No ładnie byście serwer pokraszowali ;)
case Grenadier:
{
give_item(id, "weapon_elite");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
{
set_task(15.0, "give_grenade",id,_,_,"a", 10)
}
}

Potem
public give_grenade(id)
{
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
{
give_item(id, "weapon_hegrenade")
}
}

  • +
  • -
  • 1
-Piszę pluginy na zamówienie.
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"

Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW

#11 fsd

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 16.06.2010 21:13

Wycinka z public Odrodzenie
		case Grenadier:
{
give_item(id, "weapon_elite");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
set_task(2.0, "granaty", _, _, _, "a", 10)

}

Tak jak kazaliście, na końcu pluginu dodałem:
public granaty()
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}


Kompilacja przez www
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

asd.sma(9) : fatal error 100: cannot read from file: "ColorChat"

Compilation aborted.
1 Error.
Kompilacja lokalna
///C:\(..)\qtm.sma<2089> : error 017: endefined symbol "id"
///C:\(..)\qtm.sma<2089 : warning 215: expression has no effect
///C:\(..)\qtm.sma<2089> : error 001 : expected token: ";", but found ">"
///C:\(..)\qtm.sma<2089> : error 029: invalid expression, assumed zero
///C:\(..)\qtm.sma<2089> : fatal error 107: too many error messages on one line
Linijka 2089
public granaty() //2087
{ // 2088
give_item(id, "weapon_hegrenade"); //2089
} //2090


Co jest źle ? :(

EDIT: Wielkie dzięki sbstn. Oczywiście plus dla ciebie. Wszystko działa.

Użytkownik Witam :) edytował ten post 16.06.2010 21:19

  • +
  • -
  • 0

#12 sbstn

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 16.06.2010 21:18

Nie
public granaty()

tylko
public granaty(id)

Użytkownik sbstn edytował ten post 16.06.2010 21:20

  • +
  • -
  • 0
-Piszę pluginy na zamówienie.
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"

Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW

#13 fsd

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 17.06.2010 15:28

sbstn, wszystko pięknie działa.. lecz jest jeden problem. Gdy np. zmienie na Grenadiera i po tym na inną klasę np. Komandosa to ten dostaje granaty..
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych