public SubtractStats(id,amount) { if (player_strength[id]-amount>=0) player_strength[id]-=amount else player_strength[id]=0 if (player_dextery[id]-amount>=0) player_dextery[id]-=amount else player_dextery[id]=0 if (player_agility[id]-amount>=0) player_agility[id]-=amount else player_agility[id]=0 if (player_intelligence[id]-amount>=0) player_intelligence[id]-=amount else player_intelligence[id]=0 player_point[id]=(player_lvl[id]-1)*2-player_intelligence[id]-player_strength[id]-player_dextery[id]-player_agility[id] if(player_point[id]<0) player_point[id]=0 }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Nosek
Rejestracja: 30.01.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 13.07.2010 15:29





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 101
- Odwiedzin: 4 792
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: 35 lat
- Urodziny: Czerwiec 6, 1990
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Dom
Kontakt
#125520 Ujemne punkty (int,sila,zrecznosc, zwinnosc)
Napisane przez Nosek
w 13.04.2010 10:18
#119313 Problem z pistoletem
Napisane przez Nosek
w 17.03.2010 16:56
#119152 Nagle zaczoł spadać LvL
Napisane przez Nosek
w 16.03.2010 15:36
#119151 Komenda /daj
Napisane przez Nosek
w 16.03.2010 15:34
#117900 Zabójca-wybijanie.
Napisane przez Nosek
w 10.03.2010 23:25
#117794 Pomoc w anty itemach.
Napisane przez Nosek
w 10.03.2010 16:19
Na latarke
new index1, bodypart1 get_user_aiming(id,index1,bodypart1) if ((get_user_team(id)!=get_user_team(index1)) && (index1!=0)) if (player_b_NAZWATWOJEGOITEMU[index1] == 0 && player_class[id]== Mag) { if ((index1!=54) && (is_user_connected(index1))) set_user_rendering(index1,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4) remove_task(TASK_FLASH_LIGHT+index1); set_task(7.5, "un_rander",TASK_FLASH_LIGHT+index1) //set_task(15.0,"un_rander",TASK_NAME,index1) }
#117791 HP
Napisane przez Nosek
w 10.03.2010 16:13
if(player_class[id]!=Paladyn) format(tpstring,1023,"HP: %i Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s", get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id]) else format(tpstring,1023,"HP: %i Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s Skoki: %i/%i", get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id])
#117703 Grawitacja , widzialnosc , regeneracja
Napisane przez Nosek
w 10.03.2010 01:09
#116921 Problem przy kompilacji
Napisane przez Nosek
w 06.03.2010 22:38
#116916 Nowe Itemki
Napisane przez Nosek
w 06.03.2010 22:35
#111303 Item nie dodaje obrażeń ;/
Napisane przez Nosek
w 11.02.2010 22:30
public add_damage_bonus(id,damage,attacker_id) { if (player_b_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id)>player_b_damage[attacker_id]) { change_health(id,player_b_damage[attacker_id],attacker_id,"") if (random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248) } }
A powinno byc:
public add_damage_bonus(id,damage,attacker_id) { if (player_b_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id)>player_b_damage[attacker_id]) { change_health(id,-player_b_damage[attacker_id],attacker_id,"") if (random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248) } }
Brakuje minusika.
#111271 Item - pytanie z zamkniętego tematu
Napisane przez Nosek
w 11.02.2010 21:27
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Nosek
- Regulamin