Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Item - pytanie z zamkniętego tematu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 lajT?.

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:57
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.02.2010 10:02

Pytanie do:
http://amxx.pl/pare-problemow-pytan-t20304.html

Jaką wartość powinno przyjąć g_WallClimb[id] w przedmiocie lub klasie aby działało?

@@Edit

błędów nie ma podczas kompilacji ani warningów.
Męczę się już z tym dobre parę godzin.

Użytkownik lajT?. edytował ten post 11.02.2010 11:27

  • +
  • -
  • 0

#2 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 11.02.2010 16:15

zrob tak jak tam napisalem i wallclimb nie ma znaczenia ma byc caly czas 1 poprostu tworzysz new zmienna i sprawdzasz jej wartosc np w prethinku tak jak pokazalem
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#3 lajT?.

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:57
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.02.2010 20:04

Jakiś gość dostaje item, zmienna przyjmuje wartość 1, a w prethink'u sprawdza kiedy przyjmie wartość 1 i jeśli przyjmie to można chodzić po ścianie za pomocą R.

Tak zrozumiałem twoją wypowiedź.
Chyba coś nie zbyt dobrze, ehh...

wolał bym chodzić normalnie przez E, więc po co prethink?

Użytkownik lajT?. edytował ten post 11.02.2010 20:05

  • +
  • -
  • 0

#4 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 11.02.2010 20:13

prethink po to by sprawdzic czy wcisnales klawisz zmien in_reload na in_USE
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#5 lajT?.

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:57
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.02.2010 20:54

Jak wywołać funkcje znajdującą się w public fwd_touch(id, world)?

w itemie zrobiłem tak:

player_item_id[id] = rannum
		player_b_wall[id] = 1

a prethink:

if (player_b_wall[id] == 1)

Do kodu itemu jeszcze trzeba dodać g_WallClimb[id] z wartością 1 czy jak?

czyżby trzeba było dopisać
if (player_b_wall[id] == 1)
w public fwd_touch(id, world)?

Użytkownik lajT?. edytował ten post 11.02.2010 20:59

  • +
  • -
  • 0

#6 Nosek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:101
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 11.02.2010 21:10

if (player_b_wall[id] == 1) {
		new clips,ammos
		new weaponss = get_user_weapon(id,clips,ammos)
		
		if (weaponss ==CSW_KNIFE){
			new button4 = fm_get_user_button(id)
			
			if(button4 & IN_USE) //Use button = climb
				wallclimb(id, button4)
			else if((button4 & IN_JUMP) && button4 & IN_DUCK ) //Jump + Duck = climb
				wallclimb(id, button4)
		}	
	}

Tego ma niebyc

player_item_id[id] = rannum
		player_b_wall[id] = 1

Użytkownik Nosek edytował ten post 11.02.2010 21:10

  • +
  • -
  • 0

#7 lajT?.

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:57
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.02.2010 21:14

Czyli item ma wyglądać tak?

{
		player_item_name[id] = "Lajt"
		g_WallClimb[id]  = 1
		show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: chodzisz po scianach",player_item_name[id],g_WallClimb[id])
		}

Wszystko już mi się pomieszało :o

Użytkownik lajT?. edytował ten post 11.02.2010 21:16

  • +
  • -
  • 0

#8 Nosek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:101
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 11.02.2010 21:27

player_item_name[id] = "Lajt"

		player_b_wall[id] = 1

		show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: chodzisz po scianach",player_item_name[id],g_WallClimb[id])


Użytkownik Nosek edytował ten post 11.02.2010 21:28

  • +
  • -
  • 1

#9 lajT?.

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:57
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.02.2010 21:43

wyskakuje warning:

Warning: Symbol is never used: "STR_T" on line 8802

STR_T = player_b_wall?

Czy jak?
  • +
  • -
  • 0

#10 Nosek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:101
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 11.02.2010 21:56

Na poczatku kodu dodaj:

#define STR_T 33

  • +
  • -
  • 0

#11 lajT?.

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:57
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.02.2010 22:04

Error: Invalid symbol name "" on line 237

w

new STR_T[32]
  • +
  • -
  • 0

#12 Nosek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:101
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 11.02.2010 22:07

new STR_T[32]

Nie mam tego w kodzie wiec podejrzewam ze sam dodales - skasuj.
  • +
  • -
  • 0

#13 lajT?.

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:57
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.02.2010 22:42

Podchodzę do ściany klikam E i nic się nie dzieje :(
  • +
  • -
  • 0

#14 Nosek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:101
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 11.02.2010 22:46

Podchodzisz do sciany i ctrl+spacja trzymasz caly czas

Użytkownik Nosek edytował ten post 11.02.2010 22:46

  • +
  • -
  • 0

#15 lajT?.

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:57
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.02.2010 22:58

Ten kod od prethinka to trzeba wrzucić do nowo stworzonego?
czy do public client_PreThink ( id ) ?

bo ja dodałem do public client_PreThink ( id ) i może to przez to...
  • +
  • -
  • 0

#16 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 11.02.2010 23:08

przeczytaj dokladnie poprzedni temat dodajesz to do prethinka dodajac warunek sprawdzajacy czy masz item moze to byc g_miczuprefix_costam lub player_item_id == ilestam i w zasadzie bedzie dzialac o ile twoj komputer ma wgrane odpowiednie sterowniki od funkcji kopiuj/wklej
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#17 lajT?.

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:57
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.02.2010 11:58

Daje .sma, co zrobiłem źle?

Załączone pliki


Użytkownik lajT?. edytował ten post 12.02.2010 11:59

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych