Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Nosek - zdjęcie

Nosek

Rejestracja: 30.01.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 13.07.2010 15:29
-----

#113105 Nowe klasy - menu

Napisane przez Miczu w 19.02.2010 11:11

z
,i+1,
na
,(i+1)%10,

  • +
  • -
  • 1


#111060 Klasa, Item, Uzycie

Napisane przez G[o]Q w 10.02.2010 20:36

if(player_class[id]==Lowca && (pev(id,pev_button) & IN_RELOAD)) {

funkcja_odpowiadajaca_za_moc_itemu(parametry)

player_b_firetotem[id]=0

}


  • +
  • -
  • 1


#110848 Pare problemow i pytan

Napisane przez G[o]Q w 09.02.2010 22:07

#define STR_T 33


tak to jest wyciagac jedna rzecz z ogolu 9k linijek :D
  • +
  • -
  • 1


#110186 Wbudowanie itemu w dana klase

Napisane przez G[o]Q w 06.02.2010 18:53

wystarczy w funkcji resetujacej moc itemow bodajze reset_item_skills badz cos podobnego dodac

if (player_class[id]==Mnich)player_b_inv[id] = 150
  • +
  • -
  • 1


#109200 Latarka & Kusza

Napisane przez Miczu w 02.02.2010 11:46

if (player_b_alatarka[index1] == 0 && player_class[id]== Mag)

  • +
  • -
  • 1


#109169 Latarka & Kusza

Napisane przez G[o]Q w 01.02.2010 23:51

No tak ale jeśli sprawdzasz dla id item i klasę to sprawdzasz czy dana osoba ma item i jest magiem więc trzeba sprawdzić klasę dla atakującego i item dla broniącego
  • +
  • -
  • 1