Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

NiRVAnA - zdjęcie

NiRVAnA

Rejestracja: 14.01.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.09.2010 17:36
-----

#162584 [CoD] Item dodajocy staty.

Napisane przez camilost w 21.08.2010 22:38

2 posty wyżej
  • +
  • -
  • 1


#161848 cl_righthand 0

Napisane przez Ortega w 20.08.2010 10:22

console_cmd(i, "cl_righthand 0");

  • +
  • -
  • 1


#161850 cl_righthand 0

Napisane przez DarkGL w 20.08.2010 10:23


#include <amxmisc>



#define PLUGIN "Interp 0.01 Forever"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "Sn!ff3r"





public plugin_init() {

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	register_event("HLTV","interp","a", "1=0", "2=0")

}



public interp()

{

	client_cmd(0,"cl_righthand 0")

}

  • +
  • -
  • 1


#161859 cl_righthand 0

Napisane przez hardbot w 20.08.2010 10:32

#include <amxmisc>

public plugin_init()
{
register_plugin("Interp 0.01 Forever", "1.0", "Sn!ff3r")
set_task(20.0, "interp", 0, _, _, "b");
}
public interp() client_cmd(0,"cl_righthand 0")


Tak już będzie na 100% pewien że sobie nie zmieni :D

EDYTOWANE


#161774 COD 1/3 z Deagle

Napisane przez camilost w 20.08.2010 03:34

if(informacje_przedmiotu_gracza[this] == 32 && random(3) == 1)

Tu jest błąd ^^ This (Ten co obrywa.)

Czyli jeśli gracz co obrywa ma ten item to jest 1/3 ^^
Zmień na idattacker
  • +
  • -
  • 2


#161402 Ubranie wroga

Napisane przez camilost w 19.08.2010 02:05

1.

public Odrodzenie(id):
case NowaKlasa:
			{
				ZmienUbranie(id, 0);
			}

public UsunPrzedmiot(id) (Pod koniec):
if(klasa_gracza[id] != NowaKlasa)
		ZmienUbranie(id, 1);

i za:
if(punkty_gracza[id]>0)
		PrzydzielPunkty(id);
takie coś:
if (klasa_gracza[id] != NowaKlasa)
		ZmienUbranie(id, 1);	// Zmienia norm stroj, jesli jest inna klasa (Zabezpieczenie po zmianie klasy ;p)

2.

public Odrodzenie(id):
case NowaKlasa:
			{
				set_pev(id, pev_gravity, 0.75);
			}

i za:
if(punkty_gracza[id]>0)
		PrzydzielPunkty(id);
takie coś:
if (klasa_gracza[id] != NowaKlasa)
		set_pev(id, pev_gravity, 1.0);	// Zmienia na normalna grawitacje, jesli jest inna klasa (Zabezpieczenie po zmianie klasy ;p)

  • +
  • -
  • 2


#161362 strzal z AWP = Dead

Napisane przez camilost w 18.08.2010 20:51

@Intex przed SetHamParamFloat(4, damage) najlepiej to co 3posty wyżej podałem.
@NiRVAnA przed SetHamParamFloat(4, damage):

if((klasa_gracza[idattacker] == Snajper || klasa_gracza[idattacker] == Klasa1 || klasa_gracza[idattacker] == Klasa2) && (weapon == CSW_AWP || weapon == CSW_SCOUT) && (damagebits && DMG_BULLET))
			damage = damage+1.5*inteligencja_gracza[idattacker];

Zmień klasa1 i klasa2 na swoje 2dodatkowe klasy.
  • +
  • -
  • 1


#160628 Footstep off Cod:)

Napisane przez Screeaam... w 16.08.2010 21:44

Możesz w evencie PoczatekRundy przypisać...

if(klasa_gracza[i] == Twoja_klasa){
          set_user_footsteps(i, 1)
}



#160640 Footstep off Cod:)

Napisane przez QTM. Peyote w 16.08.2010 23:30

Chyba byłem niewyspany jak robiłem tą część cod'a.
W Odrodzenie znajdź:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1)
set_user_footsteps(id, 1);
else
set_user_footsteps(id, 0);

i zmień na:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1)
set_user_footsteps(id, 1);

nad:
switch(klasa_gracza[id])

dodaj:
set_user_footsteps(id, 0)

  • +
  • -
  • 2


#132878 Troche o nVault

Napisane przez G[o]Q w 07.05.2010 20:34

Chcialbym opisac tutaj jeden ze sposobow zapisu danych jaki mozemy uzyc tworzac nasze pluginy.

1. Opis uzywanych funkcji - opisze funkcje ktore beda nam nie zbedne
Spoiler



2. Przykladowe uzycie:

powiedzmy ze do zapisu i odczytu mamy liczbe fragow gracza ktora musi zostac zapisana przy rozlaczeniu i wczytana przy polaczeniu dodatkowo zapisujemy liczbe dead'ow. Przy okazji jest też pokazany sposób zapisania ciągu znaków, w tym przypadku nick gracza.
(wazniejsze linie maja komentarze)

Spoiler

  • +
  • -
  • 35


#160483 Niewidzialnosc Cod Mod

Napisane przez R3X w 16.08.2010 14:07

rendering nie resetuje się przy spawnie, więc jak ktoś użyje tej klasy i przejdzie na inną to nadal będzie niewidzialny :P musisz się upewnić, że reszta ma TransAlpha, 255
  • +
  • -
  • 1


#160477 Niewidzialnosc Cod Mod

Napisane przez sokojoko w 16.08.2010 13:52

chcesz zrobić dokładnie to samo co robi płaszcz partyzanta wiec użyj jego funkcji :P
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 20);

  • +
  • -
  • 1


#160437 Podwójny Skok

Napisane przez sokojoko w 16.08.2010 10:58

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo)
{
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
{
ilosc_skokow_gracza[id]--;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
{
ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
}
}

i w zaznaczone miejsce dajesz

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo || klasa_gracza[id] == nazwa_klasy)

radził bym też dodać w

public DajPrzedmiot(id, przedmiot)
{
UsunPrzedmiot(id);
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = przedmiot;
ColorChat(id, BLUE, "[COD:MW] Zdobyles %s.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);

switch(przedmiot)
{
.
.
.
}
}

dodać to tego switcha

case 11:
{
if(klasa_gracza[id] == Rambo || klasa_gracza[id] == nazwa_klasy)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}


  • +
  • -
  • 3


#160129 Dodanie klasy COD:MW

Napisane przez Diabelek Hajt w 14.08.2010 20:25

+ Przechodzenie przez sciany (GhostMod) przez 4sek.
+ Wybucha po zabicu (Jak hellorb z DiabloModa) im większa inteligencja, tym większe obrażenia.

Z tymi dwoma będzie problem, ale tak to mogę zrobić :> pisz gg:5057898

Ps. jestem do jutra ponieważ wyjeżdżam więc jak chcesz tą klasę to pisz dziś:-)
  • +
  • -
  • 1