Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
NiRVAnA
Rejestracja: 14.01.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.09.2010 17:36





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 60
- Odwiedzin: 5 674
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: 32 lat
- Urodziny: Styczeń 26, 1993
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Paris
Narzędzia użytkownika
Znajomi
NiRVAnA nie posiada znajomych
#162584 [CoD] Item dodajocy staty.
Napisane przez camilost
w 21.08.2010 22:38
#161848 cl_righthand 0
Napisane przez Ortega
w 20.08.2010 10:22
#161850 cl_righthand 0
Napisane przez DarkGL
w 20.08.2010 10:23
#161859 cl_righthand 0
Napisane przez
hardbot
w 20.08.2010 10:32
#include <amxmisc>
public plugin_init()
{
register_plugin("Interp 0.01 Forever", "1.0", "Sn!ff3r")
set_task(20.0, "interp", 0, _, _, "b");
}
public interp() client_cmd(0,"cl_righthand 0")
Tak już będzie na 100% pewien że sobie nie zmieni

EDYTOWANE
#161774 COD 1/3 z Deagle
Napisane przez camilost
w 20.08.2010 03:34
#161402 Ubranie wroga
Napisane przez camilost
w 19.08.2010 02:05
public Odrodzenie(id):
case NowaKlasa: { ZmienUbranie(id, 0); }
public UsunPrzedmiot(id) (Pod koniec):
if(klasa_gracza[id] != NowaKlasa) ZmienUbranie(id, 1);
i za:
if(punkty_gracza[id]>0) PrzydzielPunkty(id);takie coś:
if (klasa_gracza[id] != NowaKlasa) ZmienUbranie(id, 1); // Zmienia norm stroj, jesli jest inna klasa (Zabezpieczenie po zmianie klasy ;p)
2.
public Odrodzenie(id):
case NowaKlasa: { set_pev(id, pev_gravity, 0.75); }
i za:
if(punkty_gracza[id]>0) PrzydzielPunkty(id);takie coś:
if (klasa_gracza[id] != NowaKlasa) set_pev(id, pev_gravity, 1.0); // Zmienia na normalna grawitacje, jesli jest inna klasa (Zabezpieczenie po zmianie klasy ;p)
#161362 strzal z AWP = Dead
Napisane przez camilost
w 18.08.2010 20:51
@NiRVAnA przed SetHamParamFloat(4, damage):
if((klasa_gracza[idattacker] == Snajper || klasa_gracza[idattacker] == Klasa1 || klasa_gracza[idattacker] == Klasa2) && (weapon == CSW_AWP || weapon == CSW_SCOUT) && (damagebits && DMG_BULLET)) damage = damage+1.5*inteligencja_gracza[idattacker];
Zmień klasa1 i klasa2 na swoje 2dodatkowe klasy.
#160628 Footstep off Cod:)
Napisane przez
Screeaam...
w 16.08.2010 21:44
if(klasa_gracza[i] == Twoja_klasa){ set_user_footsteps(i, 1) }
#160640 Footstep off Cod:)
Napisane przez QTM. Peyote
w 16.08.2010 23:30
W Odrodzenie znajdź:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1)
set_user_footsteps(id, 1);
else
set_user_footsteps(id, 0);
i zmień na:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1)
set_user_footsteps(id, 1);
nad:
switch(klasa_gracza[id])
dodaj:
set_user_footsteps(id, 0)
#132878 Troche o nVault
Napisane przez G[o]Q
w 07.05.2010 20:34
1. Opis uzywanych funkcji - opisze funkcje ktore beda nam nie zbedne
a) nvault_open - otwiera ona plik Vault do zapisu danych.
skladnia:
nvault_open ( const nazwa[] )
zwraca ona index pliku vault dlatego dobrze jest przypisac wywolanie funkcji do zmiennej globalnej i uzywac funkcji w plugin_init/plugin_cfg/plugin_precache
moze tez zwrocic -1( INVALID_HANDLE) wtedy gdy nie mozna otworzyc/stworzyc pliku Vault

skladnia:
nvault_close ('wskaznik')
wskaznik to wartosc zwracana przez nvault_open (zmienna do ktorej to przypisalismy)
c) nvault_set - pozwala nam zapisac dane do pliku identyfikatorem danych jest klucz ktory podajemy dlatego musimy zadbac aby dla kazdego wpisu byl inny
skladnia:
nvault_set ( wskaznik, const klucz[], const wartosci[] )
d) nvault_get - pozwala nam odczytac z pliku dane wlasciwe dla podanego klucza mozna uzyc przypisujac do zmiennej lub podac jako 3 parametr tablice a jako 4 jej dlugosc wtedy dane zapisane bd w tablicy
skladnia:
nvault_get ( wskaznik, const klucz[], ... )
e) nvault_remove - usuwa dany klucz z pliku
skladnia:
nvault_remove ( wskaznik, const klucz[] )
2. Przykladowe uzycie:
powiedzmy ze do zapisu i odczytu mamy liczbe fragow gracza ktora musi zostac zapisana przy rozlaczeniu i wczytana przy polaczeniu dodatkowo zapisujemy liczbe dead'ow. Przy okazji jest też pokazany sposób zapisania ciągu znaków, w tym przypadku nick gracza.
(wazniejsze linie maja komentarze)
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>
#include <fun>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "Plugin"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "G[o]Q"
new fragi[33] // fragi
new deads[33] // deady
new g_name[33][48]
new plik_vault
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say poka", "pokaz")
plik_vault = nvault_open("fragi") //tutaj podajemy "nazwe" pliku z danymi
if(plik_vault == INVALID_HANDLE)
set_fail_state("Nie moge otworzyc pliku :/");
}
public client_authorized(id)
load_frags(id);
public client_disconnect(id) {
save_frags(id)
fragi[id]=0 // zeby ktos kto wejdzie po nas nie mial naszych fragow zapisanych w tablicy
deads[id]=0
copy(g_name[id], 47, "");
// mozna by wyswietlic komunikat ale tylko gdy uzywamy komendy bo inaczej nie dosc ze nic sie nie wyswietli
// to w logach zobaczymy "index out of bound"
}
public plugin_end()
nvault_close(plik_vault)
public pokaz(id) // funkcje nie ustawiaja liczby frags/deads a plugin mial tylko pokazywac dzialanie stad komenda
client_print(id, print_chat, "fragi: %d deady: %d nick: %s", fragi[id], deads[id], g_name[id]);
public load_frags(id)
{
new name[48]
get_user_name(id,name,47)
new vaultkey[64],vaultdata[128]
formatex(vaultkey,63,"%s-fragi",name)
if(nvault_get(plik_vault,vaultkey,vaultdata,127)) { // pobieramy dane
new fragitemp[16], deadstemp[16], nametemp[48];
parse(vaultdata, fragitemp, 15, deadstemp, 15, nametemp, 47) // wydobywamy z ciagu vaultdata nasze dane
fragi[id]=str_to_num(fragitemp) // przypisujemy danym ich wartosci wczytane
deads[id]=str_to_num(deadstemp)
set_user_frags(id,fragi[id])
cs_set_user_deaths ( id, deads[id] )
copy(g_name[id], 47, nametemp);
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public save_frags(id) {
fragi[id]+=get_user_frags(id) // zwiekszamy liczbe fragow i deadow o stan bierzacy
deads[id]+=get_user_deaths(id)
new name[48]
get_user_name(id,name,47)
new vaultkey[64],vaultdata[128] // 2 zmienne na klucz i dane ktore bedziemy zapisywac
formatex(vaultkey,63,"%s-fragi",name) //formatujemy klucz czyli nasz identyfikator dostepu najlepiej zeby roznil sie on 1 czlonem od pozostalych
formatex(vaultdata,127,"%d %d ^"%s^"", fragi[id], deads[id], name) // formatujemy dane
nvault_set(plik_vault,vaultkey,vaultdata) // zapisujemy dane "pod" danym kluczem w pliku
return PLUGIN_CONTINUE
}
#160483 Niewidzialnosc Cod Mod
Napisane przez R3X
w 16.08.2010 14:07
#160477 Niewidzialnosc Cod Mod
Napisane przez sokojoko
w 16.08.2010 13:52
#160437 Podwójny Skok
Napisane przez sokojoko
w 16.08.2010 10:58
i w zaznaczone miejsce dajeszif(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo)
{
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
{
ilosc_skokow_gracza[id]--;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
{
ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
}
}
radził bym też dodać wif(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo || klasa_gracza[id] == nazwa_klasy)
dodać to tego switchapublic DajPrzedmiot(id, przedmiot)
{
UsunPrzedmiot(id);
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = przedmiot;
ColorChat(id, BLUE, "[COD:MW] Zdobyles %s.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
switch(przedmiot)
{
.
.
.
}
}
case 11:
{
if(klasa_gracza[id] == Rambo || klasa_gracza[id] == nazwa_klasy)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}
#160129 Dodanie klasy COD:MW
Napisane przez Diabelek Hajt
w 14.08.2010 20:25
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: NiRVAnA
- Regulamin