Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[CoD] Item dodajocy staty.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 ric0

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 172
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 21.08.2010 20:53

Jak zrobic aby dany item dodwal np. 150 pkt. w sile?
  • +
  • -
  • 0

To co piszę się nie liczy...

 


#2 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 21.08.2010 21:09

Dodajesz normalnie jak nowy item, nazwa i opis i w public DajPrzedmiot(id, przedmiot)
dodajesz nowego
W switch(przedmiot)
case 29:
	{
		zdrowie_gracza[id] += 150
	}

Jeśli chcesz aby dawało co rundę
w public NowaRunda()

new players = get_playersnum()
	for (new i=0; i<players; i++)	
	{
		if(informacje_przedmiotu_gracza[i][0] == 29)
			zdrowie_gracza[i] += 150
	}

  • +
  • -
  • 1

#3 ric0

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 172
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 21.08.2010 21:17

Nom. dzięki potem sprawdze czy dziala. Leci Plusik.

21 sierpień 2010 - 21:21:
A jak dodac zeby item dawal losowo np. 20 pkt lub 60 lub 30?

Użytkownik Squady edytował ten post 21.08.2010 21:19

  • +
  • -
  • 0

To co piszę się nie liczy...

 


#4 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 21.08.2010 21:33

21 sierpień 2010 - 22:39:
public DajPrzedmiot(id, przedmiot)
w switch(przedmiot)

nowy case:
case 29:
	{
		informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(30, 150);
		zdrowie_gracza[id] += informacje_przedmiotu_gracza[id][1]
	}

I w public NowaRunda()
new players = get_playersnum()
	for (new i=0; i<players; i++)	
	{
		if(informacje_przedmiotu_gracza[i][0] == 29)
			zdrowie_gracza[i] += informacje_przedmiotu_gracza[i][1]
	}


W opisie itemu dasz "Dostajesz dodatkowe LW punktow zycia"

I jak wpiszesz /item zamiast LW bedzie wyswietlac ile wylosowalo (Automatycznie zamieni LW - ty nic nie dawaj zamiast LW)

Użytkownik camilost edytował ten post 21.08.2010 23:01

  • +
  • -
  • 1

#5 ric0

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 172
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 21.08.2010 21:42

Plusik. A sprawdze potem. dzięki.
  • +
  • -
  • 0

To co piszę się nie liczy...

 


#6 NiRVAnA

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:60
  • GG:
  • Lokalizacja:Paris
Offline

Napisano 21.08.2010 22:21

Camilost, możesz to jakoś przejrzyściej napisać :)? Bo się zgubiłem troszku:P
  • +
  • -
  • 0

#7 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 21.08.2010 22:38

2 posty wyżej
  • +
  • -
  • 1

#8 NiRVAnA

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:60
  • GG:
  • Lokalizacja:Paris
Offline

Napisano 21.08.2010 23:13

Ok wszystko działa:). + Leci:P

21 sierpień 2010 - 23:27:
A jak ustawić ile dostanie pkt?
case 29:  	{  		informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(30, 150);  		zdrowie_gracza[id] += informacje_przedmiotu_gracza[id][1]  	}


W tym 30, 150? W jaki sposób?
  • +
  • -
  • 1

#9 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 21.08.2010 23:34

Tam jest losowo: od 30 do 150
Chcesz losowanie od 100 do 300 dajesz (100,300)
Jesli jednak chcesz tylko 1 liczbe nie losowe dajesz
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 300

I nie bedzie inaczej np. 164;p
  • +
  • -
  • 1

#10 Night90

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:254
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Blisko Lublina :>
Offline

Napisano 22.08.2010 09:52

A jeśli chce dodać kilka to w public newrunda musialo by to wygladac tak :
new players = get_playersnum()
	for (new i=0; i<players; i++)	
	{
		if(informacje_przedmiotu_gracza[i][0] == 29)
			zdrowie_gracza[i] += informacje_przedmiotu_gracza[i][1]
	}
		if(informacje_przedmiotu_gracza[i][0] == 30)
			wytrzymalosc_gracza[i] += informacje_przedmiotu_gracza[i][1]

tak ?? czy jakoś inaczej , może bez klamry między nimi

Użytkownik Night90 edytował ten post 22.08.2010 09:53

  • +
  • -
  • 1
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

#11 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 22.08.2010 15:45

new players = get_playersnum()

	for (new i=0; i<players; i++)	

	{

		if(informacje_przedmiotu_gracza[i][0] == 29)

			zdrowie_gracza[i] += informacje_przedmiotu_gracza[i][1]

		if(informacje_przedmiotu_gracza[i][0] == 30)

			wytrzymalosc_gracza[i] += informacje_przedmiotu_gracza[i][1]

	}

  • +
  • -
  • 1

#12 Night90

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:254
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Blisko Lublina :>
Offline

Napisano 22.08.2010 16:01

A jeśli ktoś np będzie miał max życia dodanego i dostanie taki item i doda mu np +10 , to nic się wtedy nie stanie ??
  • +
  • -
  • 0
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

#13 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 22.08.2010 16:09

Dostanie +10 w nowej rundzie życia. ;P
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych