Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ubranie wroga+ Daje:)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 NiRVAnA

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:60
  • GG:
  • Lokalizacja:Paris
Offline

Napisano 18.08.2010 13:37

Witam, mógłby mi ktoś pomóc? A konkretnie chodzi o to, że zrobiłem nową klasę do CodModa i chciałbym żeby miała ona model gościa z wrogiej drużyny. Za pomoc będę bardzo wdzięczny i dam + :)

I 2 pytanie, jak zmniejszyć grawitacje danej klasie?
Proszę o szybką odpowiedź:)

18 sierpień 2010 - 22:47:
Odświeżam. Da radę ktoś to zrobić? Proooooszę:)

Użytkownik NiRVAnA edytował ten post 18.08.2010 13:58

  • +
  • -
  • 0

#2 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 19.08.2010 02:05

1.

public Odrodzenie(id):
case NowaKlasa:
			{
				ZmienUbranie(id, 0);
			}

public UsunPrzedmiot(id) (Pod koniec):
if(klasa_gracza[id] != NowaKlasa)
		ZmienUbranie(id, 1);

i za:
if(punkty_gracza[id]>0)
		PrzydzielPunkty(id);
takie coś:
if (klasa_gracza[id] != NowaKlasa)
		ZmienUbranie(id, 1);	// Zmienia norm stroj, jesli jest inna klasa (Zabezpieczenie po zmianie klasy ;p)

2.

public Odrodzenie(id):
case NowaKlasa:
			{
				set_pev(id, pev_gravity, 0.75);
			}

i za:
if(punkty_gracza[id]>0)
		PrzydzielPunkty(id);
takie coś:
if (klasa_gracza[id] != NowaKlasa)
		set_pev(id, pev_gravity, 1.0);	// Zmienia na normalna grawitacje, jesli jest inna klasa (Zabezpieczenie po zmianie klasy ;p)

Użytkownik camilost edytował ten post 19.08.2010 02:07

  • +
  • -
  • 2

#3 NiRVAnA

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:60
  • GG:
  • Lokalizacja:Paris
Offline

Napisano 19.08.2010 07:00

Dziękuje:) wszystko jak na razie ładnie śmiga:) + leci:)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych