Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

strzal z AWP = Dead


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 17.08.2010 12:21

Witajcie

Mam pytanie czy da się zrobić tak aby, ten kto dostanie z AWP ginął od razu? Niezależnie od tego ile ma HP? Bo trochę ciężko zabić osobę z 800hp xD
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#2 sokojoko

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:47
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 17.08.2010 12:26

da się :P
jeżeli to do cod moda to ci moge powiedzieć jak :P
  • +
  • -
  • 0

#3 Intex

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 17.08.2010 12:31

Tak do Cod moda.
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.08.2010 12:38

podmień
funkcje TakeDamage na
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 24 || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker) || !klasa_gracza[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	new health = get_user_health(this);
	new weapon = get_user_weapon(idattacker);
	
	if(health < 2)
		return HAM_IGNORED;
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 27 && informacje_przedmiotu_gracza[this][1]>0)
	{
		informacje_przedmiotu_gracza[this][1]--;
		return HAM_SUPERCEDE;
	}
	
	if(wytrzymalosc_gracza[this]>0)
		damage -= redukcja_obrazen_gracza[this]*damage;
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 2 || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 3)
		damage-=(float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1])<damage)? float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1]): damage;
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 5 && !UTIL_In_FOV(this, idattacker) && UTIL_In_FOV(idattacker, this))
		damage*=2.0;
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10)
		damage+=informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1];
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 12)
		damage-=(5.0<damage)? 5.0: damage;
	
	if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13)
		damage=float(health);
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 21)
		damage+=10;
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 22)
		damage+=20;
	
	if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5)
	{
		if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10)
			damage = float(health);	
	}
	
	if(weapon == CSW_KNIFE)
	{
		if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
			damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
		if(klasa_gracza[idattacker] == Nozownik)
			damage=damage*1.9+inteligencja_gracza[idattacker];
		if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
			damage = float(health);
	}
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 26 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1)
	{
		SetHamParamEntity(3, this);
		SetHamParamEntity(1, idattacker);
	}
	if(weapon == CSW_AWP)
		damage=float(health)+1;
	}

	
	SetHamParamFloat(4, damage);
	return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1

#5 Intex

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 17.08.2010 13:19

Jak kompiluje lokalnie pokazuje mi jakiś błąd że coś tam nożownik xD
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#6 ...

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 17.08.2010 13:36

to ja zgaduje, że coś tam jest źle!
zgadłem?

---
Podaj wszystkie błędy chociaż z tego co widzę to pewno nie masz klasy nożownik.

#7 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 17.08.2010 13:38

Albo sobie zmień (strzał z AWP u Snipera zabiera normalne DMG + inteligencję gracza*1.5)

if(klasa_gracza[idattacker] == Snajper && (weapon == CSW_AWP || weapon == CSW_SCOUT))
			damage = damage+1.5*inteligencja_gracza[idattacker];

Nie musisz tego sprawdzania klasy jeśli nie chcesz : P i mnożnik możesz zmienić
  • +
  • -
  • 0

#8 Intex

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 17.08.2010 13:41

Czyli jak zmienie to twoje to Snajper będzie zabijał za 1 hitem?
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#9 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 17.08.2010 18:25

Przeczytaj to co napisałem -,-
I rozwiąż równanko ^^
  • +
  • -
  • 0

#10 Intex

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 18.08.2010 17:11

.................................................................................................................................................................................. Z matmy mam ledwo dwa, więc żadnego równanka Ci nie rozwiąże:D

Użytkownik Intex edytował ten post 18.08.2010 17:11

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#11 Apple()

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 128
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Długość geo. 22.632246 szerokość 51.221584
Offline

Napisano 18.08.2010 17:23

* Osoby używające więcej niż trzech wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości.
~~Terry Pratchett

IMO to samo tyczy się znaków interpunkcyjnych


if(klasa_gracza[idattacker] == Snajper && (weapon == CSW_AWP || weapon == CSW_SCOUT))
damage = damage+1.5*inteligencja_gracza[idattacker];


na


if(klasa_gracza[idattacker] == Snajper && (weapon == CSW_AWP || weapon == CSW_SCOUT))
damage = damage+100.9*inteligencja_gracza[idattacker];

i na pewno będzie 1 shot 1 kill z awp

Użytkownik Apple() edytował ten post 18.08.2010 17:24

  • +
  • -
  • 1

#12 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 18.08.2010 20:25

Nie na pewno. Ty też sobie to policz Apple. ; p Jak ktoś ma np. 0 inteli. w Snajperze a przeciwnik 100 sily to nie bd, to nie bd 1shot1kill. -,-


Przed SetHamParamFloat(4, damage)

if(weapon == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
		damage = float(health);
	}

To rozwiązanie najlepsze. Dodać możesz sprawdzenie czy klasa gracza to snajper ale to jak kto woli.

Działa na 100% bez zbędnych +wiecejhp.

Użytkownik camilost edytował ten post 18.08.2010 20:27

  • +
  • -
  • 0

#13 Intex

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 18.08.2010 20:29

To w końcu co mam dodać aby snajper z AWP zabijał za 1 hitem?

Użytkownik Intex edytował ten post 18.08.2010 20:32

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#14 NiRVAnA

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:60
  • GG:
  • Lokalizacja:Paris
Offline

Napisano 18.08.2010 20:44

camilost gdzie to wcepnąć ?

		if(klasa_gracza[idattacker] == Snajper && (weapon == CSW_AWP || weapon == CSW_SCOUT))
damage = damage+1.5*inteligencja_gracza[idattacker];


I jak dodać to do np. 2 lub 3 klas?

		if(klasa_gracza[idattacker] == Snajper || klasa_gracza[idattacker] == Nazwa_KLASY && (weapon == CSW_AWP || weapon == CSW_SCOUT))
damage = damage+1.5*inteligencja_gracza[idattacker];


Tak?
  • +
  • -
  • 0

#15 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 18.08.2010 20:51

@Intex przed SetHamParamFloat(4, damage) najlepiej to co 3posty wyżej podałem.
@NiRVAnA przed SetHamParamFloat(4, damage):

if((klasa_gracza[idattacker] == Snajper || klasa_gracza[idattacker] == Klasa1 || klasa_gracza[idattacker] == Klasa2) && (weapon == CSW_AWP || weapon == CSW_SCOUT) && (damagebits && DMG_BULLET))
			damage = damage+1.5*inteligencja_gracza[idattacker];

Zmień klasa1 i klasa2 na swoje 2dodatkowe klasy.
  • +
  • -
  • 1

#16 Intex

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 18.08.2010 21:22

Ale co mam dodać aby tylko Snajper z AWP mógł zabić za 1 strzałem?
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#17 NiRVAnA

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:60
  • GG:
  • Lokalizacja:Paris
Offline

Napisano 18.08.2010 21:39

No przecież tak napisałem:D. Ok dzięki:) + :P
  • +
  • -
  • 0

#18 Intex

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 18.08.2010 21:44

Dodałem to co kazałeś i się nie chce skompilować... <Lokalnie>
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#19 NiRVAnA

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:60
  • GG:
  • Lokalizacja:Paris
Offline

Napisano 18.08.2010 21:55

Pokaż błędy:)
  • +
  • -
  • 0

#20 Intex

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 18.08.2010 22:01

Warning: Function "TakeDamage" should return a value on line 1419

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.

Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team



Warning: Loose indentation on line 905

Warning: Loose indentation on line 914

Warning: Loose indentation on line 925

Warning: Loose indentation on line 962

Warning: Loose indentation on line 968

Warning: Loose indentation on line 977

Warning: Loose indentation on line 992

Warning: Loose indentation on line 993

Warning: Loose indentation on line 1005

Warning: Loose indentation on line 1006

Warning: Loose indentation on line 1010

Warning: Function "TakeDamage" should return a value on line 1419

Error: Symbol already defined: "SetHamParamFloat" on line 1421

Error: Invalid function or declaration on line 1422



2 Errors.

Could not locate output file C:\Users\Piotrek\Desktop\QTM_CodMod.amx (compile failed).

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych