Witam, zrobiłem klasę do CodModa, wygląda tak:
case NAZWA_KLASY:
{
give_item(id, "weapon_tmp");
give_item(id, "weapon_usp");
set_user_footsteps(id, 1);
ZmienUbranie(id, 0);
}
Zmiana ubrania na wroga działa, ale footstep niestety nie, co źle zrobiłem? Za pomoc oczywiście +
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Footstep off Cod:)Klick:)
Temat rozp. NiRVAnA, 16.08.2010 19:43
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 16.08.2010 19:43
#2
Napisano 16.08.2010 21:44
Możesz w evencie PoczatekRundy przypisać...
if(klasa_gracza[i] == Twoja_klasa){ set_user_footsteps(i, 1) }
#3
Napisano 16.08.2010 23:30
Chyba byłem niewyspany jak robiłem tą część cod'a.
W Odrodzenie znajdź:
i zmień na:
nad:
dodaj:
W Odrodzenie znajdź:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1)
set_user_footsteps(id, 1);
else
set_user_footsteps(id, 0);
i zmień na:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1)
set_user_footsteps(id, 1);
nad:
switch(klasa_gracza[id])
dodaj:
set_user_footsteps(id, 0)
#4
Napisano 18.08.2010 08:11
Ok, dzięki sprawdzę
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych