Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Niewidzialnosc Cod Mod


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 NiRVAnA

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:60
  • GG:
  • Lokalizacja:Paris
Offline

Napisano 16.08.2010 13:39

case NAZWA POSTACI:
{
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ilosc_min_gracza[id] = 2;
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,20);
}

Zrobiłem taki myk ale coś nie działa:D, może ktoś napisać co mogłem źle zrobić:)? Za pomoc + :)
  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 16.08.2010 13:49

set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,20);
to jest nieistniejąca kolorowa powłoka
set_user_rendering(id,kRenderFxNone,0,0,0,kRenderTransAlpha,20);
to jest ustawienie (20/255)*100% przeźroczystości
  • +
  • -
  • 0

#3 sokojoko

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:47
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 16.08.2010 13:52

chcesz zrobić dokładnie to samo co robi płaszcz partyzanta wiec użyj jego funkcji :P
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 20);

Użytkownik sokojoko edytował ten post 16.08.2010 13:56

  • +
  • -
  • 1

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 16.08.2010 14:07

rendering nie resetuje się przy spawnie, więc jak ktoś użyje tej klasy i przejdzie na inną to nadal będzie niewidzialny :P musisz się upewnić, że reszta ma TransAlpha, 255
  • +
  • -
  • 1

#5 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 16.08.2010 15:28

Albo w Odrodzenie(id) sprawdzić czy aktualna klasa jest inna od tej z niewidzialnością i ustawić jej rendering na pełny. (I jeśli ma inny item niż płaszcz partyzanta)

if(klasa_gracza[id] != NAZWAPOSTACI && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] != 6)
		set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);

Najlepiej to dodaj pod ifem(!klasa_gracza[id]).

@DOWN po co ten dodatkowy nawias? --,- Dobrze jest tak jak jest. Bez zbędnego nawiasu.

Użytkownik camilost edytował ten post 18.08.2010 16:50

  • +
  • -
  • 0

#6 NiRVAnA

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:60
  • GG:
  • Lokalizacja:Paris
Offline

Napisano 18.08.2010 12:42

Chyba powinno być tak:
	if((klasa_gracza[id] != NAZWAPOSTACI && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] != 6))
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);


:)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych