Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Call of Duty Mod (by O'Zone)

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
101 odpowiedzi w tym temacie

#1 O'Zone

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 24.11.2018 17:20

*
Popularny

opis

Ponad 8 lat temu, QTM. Peyote wydał swojego Call of Duty: MW Mod, znany tutaj jako "CoD Nowy".

Jeszcze w 2016 roku zacząłem pracować nad własną wersją, która miałaby być opracowana od podstaw

i przede wszystkim scentralizować zarządzanie wieloma funkcjonalnościami bezpośrednio w silniku.

Miałoby to zmniejszyć liczbę potencjalnych bugów, a przede wszystkim dość mocno zredukować

długość kodu klas / itemów i maksymalnie ułatwić ich tworzenie.

 

Projekt zakończyłem pod koniec 2017 roku i jako, że swoją karierę związaną AMXX już zakończyłem,

postanowiłem go opublikować na użytek społeczności, żeby ta praca się nie zmarnowała.

 

Baza moda to 19 pluginów wliczając w to silnik (niektóre są oczywiście opcjonalne)

i zapewniają masę funkcjonalności, których wręcz nie mam czasu opisać

- jeśli ktoś będzie skłonny wytworzyć takowy opis, będę zobowiązany.

Poza nimi ciekawscy znajdą 35 gotowych klas i 101 itemów do wykorzystania,

które stanowią przy okazji przykład jak tworzyć klasy i itemy na tym silniku.

Dodatkowo znaleźć tam można pluginy usług pod SklepSMS.

Wszystkie dodatkowe pliki gotowe do wrzucenia, czyli modele, sprite'y, dźwięki

i bazowe pliki konfiguracyjne znajdują się w folderze resources.

 

Uwaga: Mod jest napisany pod AMXXa 1.8.3 / 1.9.

Polecam dodatkowo wykorzystać ReHLDS i ReGameDLL ze względu na większą stabilność niż natywne binarki.

 

komendy

Dostęp do niemal wszystkich komend jest dostępny w głównym menu pod komendą /menu lub klawiszem "V".

Oczywiście listy komend i ich aliasów można znaleźć w kodzie źródłowym poszczególnych pluginów.

 

cvary

Spoiler

 

inne informacje

Niestety przy kilku próbach dodawania tematu z listami dostępnych natywów i forwardów dostawałem "504 Gateway Timeout".

Widać ponad 1100 linii to nieco za dużo, a przynajmniej jak na tagi code.

Dokumentacja natywów i forwardów jest zatem dostępna w cod.inc: https://github.com/T.../master/cod.inc

Komentarze do nich są napisane w języku angielskim - zakładam, że osoby biorące się za development pluginów go znają.

 

download

Zawsze aktualną wersję można znaleźć na GitHubie: https://github.com/TheDoctor0/CoDMod



  • +
  • -
  • 32
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#2 darnoK^

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:179
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 24.11.2018 20:08

Ogromny plusik!

Będzie co testować :)


  • +
  • -
  • 0

3 sekundy 4 trupy 


#3 Rodzyn

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:569
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 24.11.2018 22:22

No no ładnie ładnie ;) I jaka fajna okrągła liczba commitów ^^ hah ;) 


  • +
  • -
  • 1

#4 Hiko

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:302
Offline

Napisano 25.11.2018 13:54

Bardzo ciekawa paczka ! 


  • +
  • -
  • 0

POMAGAM NA ILE TYLKO POTRAFIĘ !

 

 


#5 oeN.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 95
Zaawansowany

  • Postów:294
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 25.11.2018 15:22

Rozumiem że testowałeś lub miałeś serwer z AMXX 1.9 i ową paczką? Jako że mod jest oparty o zapis MySQL, jak wygląda jego działanie na AMXX 1.9? O wiele lepiej niż w poprzednich wersjach? Dane się nie usuwają lub nie nadpisują na jakieś randomowe dane? MySQL zawsze był dnem w AMXX więc mnie to ciekawi.


  • +
  • -
  • 1

#6 O'Zone

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 25.11.2018 19:55

*
Popularny

Rozumiem że testowałeś lub miałeś serwer z AMXX 1.9 i ową paczką? Jako że mod jest oparty o zapis MySQL, jak wygląda jego działanie na AMXX 1.9? O wiele lepiej niż w poprzednich wersjach? Dane się nie usuwają lub nie nadpisują na jakieś randomowe dane? MySQL zawsze był dnem w AMXX więc mnie to ciekawi.

 

Tak, oczywiście, mod przez ponad pół roku mod był testowany na serwerze z buildem AMXXa 1.8.3-dev+5142 (+ ReHLDS + ReGameDLL)

- chwilowo nawet 32 slotowym, żeby sprawdzić stabilność przy maksymalnej liczbie graczy.

Zapis SQL, który jest tutaj użyty uznałbym za maksymalnie bulletproof.

Jest zoptymalizowaną iteracją zapisu, który zaprojektowałem jakieś 4 lata temu jeszcze

na potrzeby dużo starszej wersji CoDa opartego jeszcze na silniku QTM. Peyote.

Ani wtedy, ani w trakcie w.w. testów nie pojawił się żaden problem z usunięciem czy nadpisaniem danych.

 

Mały update:

  1. Kilka commitów z drobnymi poprawkami, zmianami i dorzuconymi brakującymi plikami - jeśli ktoś jest ciekawy może sobie sprawdzić co za backdoory dopisałem :D
  2. Jako, że w gotowych klasach nie jest użyty mechanizm awansów będący częścią silnika, dodałem przykładową klasę, która takowe posiada: https://github.com/T...ons_example.sma
  3. Dla osób, którym nie chce się wszystkiego kompilować, wrzuciłem release obecnej wersji, plik cod_mod.zip: https://github.com/T...CoDMod/releases
  4. Osoby, które chcą szybko sprawdzić z czym mają doczynienia, mogą przetestować funkcjonalności moda na serwerze: 91.224.117.58:27055 (hasło: cod). Oczywiście nie skupiałbym się na pojedynczych klasach czy itemach, bo tak jak napisałem w pierwszym poście, są one dorzucone głównie z myślą o pokazaniu jak pisać je pod ten silnik. Uwaga: serwer jest tylko 4 slotowy i będzie aktywny przez miesiąc.

PS. DarkGL, thanks for the star.

 


Użytkownik O'Zone edytował ten post 25.11.2018 19:55

  • +
  • -
  • 7
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#7 Boski Z Polski

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 60
Pomocny

  • Postów:178
  • Steam:steam
  • Imię:Olgierd
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 27.11.2018 19:49

Wszystko fajnie, ale jest fatal error 

 

FATAL ERROR (shutting down): Cache_TryAlloc: 2051360 is greater then free hunk


  • +
  • -
  • 0

#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 552
Godlike

  • Postów:11 974
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.11.2018 01:39

Wszystko fajnie, ale jest fatal error 
 
FATAL ERROR (shutting down): Cache_TryAlloc: 2051360 is greater then free hunk


Stawiasz na serwerze z hostingu czy swoim ?
  • +
  • -
  • 0

#9 Boski Z Polski

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 60
Pomocny

  • Postów:178
  • Steam:steam
  • Imię:Olgierd
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 28.11.2018 15:16

 

Wszystko fajnie, ale jest fatal error 
 
FATAL ERROR (shutting down): Cache_TryAlloc: 2051360 is greater then free hunk


Stawiasz na serwerze z hostingu czy swoim ?

 

1s1k 


  • +
  • -
  • 0

#10 O'Zone

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 28.11.2018 21:17

Wszystko fajnie, ale jest fatal error 

 

FATAL ERROR (shutting down): Cache_TryAlloc: 2051360 is greater then free hunk

 

Serwer "testowy", którego IP podałem wyżej, też stoi na 1s1k.

W fazie developmentu miałem też serwer na Pukawce i na żadnym

z tych hostingów nie spotkałem na tym modzie z taką przyczyną crashy.

Jaki masz build AMXX? Jakieś dodatkowe moduły/pluginy wgrane?

Spróbuj ustawić w opcjach startowych -num_edicts 4096.

 

 

Uwaga:

Postanowiłem, że mod (w miarę możliwości czasowych) będzie przeze mnie aktywnie wspierany.

Efektem ostatnich prac jest wydana wersja 1.1.0, podsumowanie zmian w release.

 

Prosiłbym o kogoś z teamu moderatorskiego o zaktualizowanie listy cvarów w pierwszym poście.


Użytkownik O'Zone edytował ten post 28.11.2018 21:19

  • +
  • -
  • 3
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#11 Boski Z Polski

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 60
Pomocny

  • Postów:178
  • Steam:steam
  • Imię:Olgierd
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 28.11.2018 21:59

 

Wszystko fajnie, ale jest fatal error 

 

FATAL ERROR (shutting down): Cache_TryAlloc: 2051360 is greater then free hunk

 

Serwer "testowy", którego IP podałem wyżej, też stoi na 1s1k.

W fazie developmentu miałem też serwer na Pukawce i na żadnym

z tych hostingów nie spotkałem na tym modzie z taką przyczyną crashy.

Jaki masz build AMXX? Jakieś dodatkowe moduły/pluginy wgrane?

Spróbuj ustawić w opcjach startowych -num_edicts 4096.

Amx Mod X 1.8.3 + reHLDS 

Paczka tylko była tylko wgrana. 


  • +
  • -
  • 0

#12 O'Zone

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 29.11.2018 21:59

Amx Mod X 1.8.3 + reHLDS 

Paczka tylko była tylko wgrana.

 

Zarzuć outputem z komend: version, amxx version, meta version i meta list - może być na pw, żeby nie męczyć sprawy tutaj w temacie.

Postawię sobie identyczny serwer i zobaczymy, czy problem będzie występować.
 


  • +
  • -
  • 3
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#13 O'Zone

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 02.12.2018 13:04

*
Popularny

Changelog:

  1. Dodano multiforward cod_damage_inflict, który pozwala na proste wpływanie i ewentualne zablokowanie obrażeń wywołanych przez cod_inflict_damage, czyli wszystkie skille, które są identyfikowalne po customowej fladze DMG_ (odpowiednik cod_damage_pre działający na zwykłych obrażeniach).
  2. Dodano parametr time do natywu cod_respawn_player pozwalający na opóźnienie respawnu.
  3. Drobne poprawki w dokumentacji w cod.inc.

Zmiany nie są na razie dostępne w releasie, więc wymagane jest pobranie sobie plików źródłowych bezpośrednio z brancha master.


Użytkownik O'Zone edytował ten post 02.12.2018 13:08

  • +
  • -
  • 7
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#14 Eryk172

    Szukam niewiadomej

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:407
  • Steam:steam
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Dbn
Offline

Napisano 29.12.2018 01:26

//// sklepsms_usluga_cod_all.sma
//
// C:\Users\eryk1\Desktop\NaFarcie\1.6 COD MOD NEW\SCRIPTING - COD RE\sklepsms_usluga_cod_all.sma(6) : warning 201: redefinition of constant/macro (symbol "VERSION")
// C:\Users\eryk1\Desktop\NaFarcie\1.6 COD MOD NEW\SCRIPTING - COD RE\sklepsms_usluga_cod_all.sma(8) : error 017: undefined symbol "MAX_ID"
//
// 1 Error.
// Could not locate output file compiled\sklepsms_usluga_cod_all.amx (compile failed).
//
// Compilation Time: 0,11 sec
// ----------------------------------------

//// sklepsms_usluga_cod_exp.sma
//
// C:\Users\eryk1\Desktop\NaFarcie\1.6 COD MOD NEW\SCRIPTING - COD RE\include\cod.inc(18) : warning 201: redefinition of constant/macro (symbol "MAX_NAME")
// C:\Users\eryk1\Desktop\NaFarcie\1.6 COD MOD NEW\SCRIPTING - COD RE\sklepsms_usluga_cod_exp.sma(7) : warning 201: redefinition of constant/macro (symbol "VERSION")
// C:\Users\eryk1\Desktop\NaFarcie\1.6 COD MOD NEW\SCRIPTING - COD RE\sklepsms_usluga_cod_exp.sma(9) : error 017: undefined symbol "MAX_ID"
//
// 1 Error.
// Could not locate output file compiled\sklepsms_usluga_cod_exp.amx (compile failed).
//
// Compilation Time: 0,2 sec
// ----------------------------------------

//// sklepsms_usluga_cod_exp_transfer.sma
//
// C:\Users\eryk1\Desktop\NaFarcie\1.6 COD MOD NEW\SCRIPTING - COD RE\include\cod.inc(18) : warning 201: redefinition of constant/macro (symbol "MAX_NAME")
// C:\Users\eryk1\Desktop\NaFarcie\1.6 COD MOD NEW\SCRIPTING - COD RE\sklepsms_usluga_cod_exp_transfer.sma(7) : warning 201: redefinition of constant/macro (symbol "VERSION")
// C:\Users\eryk1\Desktop\NaFarcie\1.6 COD MOD NEW\SCRIPTING - COD RE\sklepsms_usluga_cod_exp_transfer.sma(12) : error 017: undefined symbol "MAX_ID"
//
// 1 Error.
// Could not locate output file compiled\sklepsms_usluga_cod_exp_transfer.amx (compile failed).
//
// Compilation Time: 0,17 sec
// ----------------------------------------

//// sklepsms_usluga_cod_honor.sma
//
// C:\Users\eryk1\Desktop\NaFarcie\1.6 COD MOD NEW\SCRIPTING - COD RE\include\cod.inc(18) : warning 201: redefinition of constant/macro (symbol "MAX_NAME")
// C:\Users\eryk1\Desktop\NaFarcie\1.6 COD MOD NEW\SCRIPTING - COD RE\sklepsms_usluga_cod_honor.sma(7) : warning 201: redefinition of constant/macro (symbol "VERSION")
// C:\Users\eryk1\Desktop\NaFarcie\1.6 COD MOD NEW\SCRIPTING - COD RE\sklepsms_usluga_cod_honor.sma(9) : error 017: undefined symbol "MAX_ID"
//
// 1 Error.
// Could not locate output file compiled\sklepsms_usluga_cod_honor.amx (compile failed).
//
// Compilation Time: 0,14 sec
// ----------------------------------------

//// sklepsms_usluga_cod_premium.sma
//
// C:\Users\eryk1\Desktop\NaFarcie\1.6 COD MOD NEW\SCRIPTING - COD RE\sklepsms_usluga_cod_premium.sma(6) : warning 201: redefinition of constant/macro (symbol "VERSION")
// C:\Users\eryk1\Desktop\NaFarcie\1.6 COD MOD NEW\SCRIPTING - COD RE\sklepsms_usluga_cod_premium.sma(8) : error 017: undefined symbol "MAX_ID"
//
// 1 Error.
// Could not locate output file compiled\sklepsms_usluga_cod_premium.amx (compile failed).
//
// Compilation Time: 0,11 sec
// ----------------------------------------

//// sklepsms_usluga_cod_superpremium.sma
//
// C:\Users\eryk1\Desktop\NaFarcie\1.6 COD MOD NEW\SCRIPTING - COD RE\sklepsms_usluga_cod_superpremium.sma(6) : warning 201: redefinition of constant/macro (symbol "VERSION")
// C:\Users\eryk1\Desktop\NaFarcie\1.6 COD MOD NEW\SCRIPTING - COD RE\sklepsms_usluga_cod_superpremium.sma(8) : error 017: undefined symbol "MAX_ID"
//
// 1 Error.
// Could not locate output file compiled\sklepsms_usluga_cod_superpremium.amx (compile failed).
//
// Compilation Time: 0,14 sec
// ---------------------------------------- 
//// cod_mod.sma
//
// C:\Users\eryk1\Desktop\NaFarcie\1.6 COD MOD NEW\SCRIPTING - COD RE\cod_mod.sma(1409) : error 017: undefined symbol "get_velocity_by_aim"
//
// 1 Error.
// Could not locate output file compiled\cod_mod.amx (compile failed).
//
// Compilation Time: 2,28 sec
// ----------------------------------------

Pomożesz z tym?

sklep-sms też najnowszy

 

kompilacja z amxx 1.9


  • +
  • -
  • 0

CoD Mod - IP: 91.224.117.15:27235      
JailBreak  -   IP: 91.224.117.67:27075     
Only de_dust2 -   IP: 193.33.176.197:27111   

Więcej serwerów na: www.NaFarciePL


#15 Eryk172

    Szukam niewiadomej

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:407
  • Steam:steam
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Dbn
Offline

Napisano 29.12.2018 02:10

Model models/CodMod/magnet.mdl not found and not available from server
Cannot continue without model models/CodMod/magnet.mdl, disconnecting.

Z tym modelem też jest problem, nie pobiera go


  • +
  • -
  • 0

CoD Mod - IP: 91.224.117.15:27235      
JailBreak  -   IP: 91.224.117.67:27075     
Only de_dust2 -   IP: 193.33.176.197:27111   

Więcej serwerów na: www.NaFarciePL


#16 O'Zone

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 13.01.2019 22:30

*
Popularny

Model models/CodMod/magnet.mdl not found and not available from server
Cannot continue without model models/CodMod/magnet.mdl, disconnecting.

Z tym modelem też jest problem, nie pobiera go

 

Sprawdź, czy model został poprawnie wgrany na serwer, bo jest częścią paczki i na pewno nie ma z nim problemu.

Problem z kompilacją silnika został poprawiony w wersji 1.1.1 - więcej informacji poniżej.

Pluginy usług były pisane pod SklepSMS v.3.4.0. i wymagają jego biblioteki (w załączniku).

 

Po małej przerwie wracam do supportowanie moda, a co za tym idzie release wersji 1.1.1.

Lista zmian:

  • Poprawniono błąd przy kompilacji silnika związany z błędną nazwą jednej z funkcji (get_velocity_by_aim).
  • Poprawiono brak pobierania honoru przy zakupie skinów.
  • Poprawiono nadpisywanie się skinów w bazie danych.
  • Dodano multi-forward cod_box_dropped, który zastąpił wykorzystanie natywu cod_spawn_icon w CoD Box.
  • Zoptymalizowano CoD Icons przez zablokowanie precache ikon związanych z bombą na mapach bez bombsitów.
  • Zmniejszono liczbę skinów w domyślnym configu.
  • Dodano fix na crash "Cache_TryAlloc: 2331984 is greater then free hunk" do README.

Prosiłbym w miarę możliwości o zgłaszanie propozycji/bugów jako Issue na repozytorium na GitHubie,

zaglądam tam znacznie częściej niż tutaj, więc można się przez to spodziewać szybszej reakcji z mojej strony.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#17 O'Zone

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 23.01.2019 20:24

*
Popularny

Hotfix po zgłoszonym issue:

  • Poprawiono zmianę nazwy klanu.
  • Poprawiono motd top15 klanów.

W związku z tym pojawił się re-release wersji 1.1.1.

 

Rozpisałem kilka dodatków/zmian, które planuję w wersji 1.2.

Jestem otwarty na propozycje, więc jeśli ktoś ma jakiś ciekawe pomysły,

zapraszam do zgłaszania ich jako issue z tagiem enhancement.


  • +
  • -
  • 5
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#18 dinowy

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
Offline

Napisano 28.01.2019 18:44

Powiem krótko, za taki COD Mod trzeba byłoby zapłacić grubą papę a O'Zone udostępnia go za free. Szanuje mocno i przy sobocie niech każdy wzniesie toast za tego Pana bo coraz mniej takich ludzi stępa po tym świecie :D


  • +
  • -
  • 0

#19 dwaidek951

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:21
Offline

Napisano 29.01.2019 23:29

Polecam dodatkowo wykorzystać ReHLDS i ReGameDLL ze względu na większą stabilność niż natywne binarki.
Posiadam serwer na pukawce, jak zinstaluje silnik ReHLDS i amx 1.8.3 będzie paczka dobrze śmigać ? 


  • +
  • -
  • 0

#20 dwaidek951

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:21
Offline

Napisano 30.01.2019 00:38

L 01/30/2019 - 00:37:19: Called dynanative into a paused plugin.
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "coditem_radar.amxx", version "1.0.10")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cod_register_item")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX]    [0] coditem_radar.sma::plugin_init (line 17)
L 01/30/2019 - 00:37:19: Called dynanative into a paused plugin.
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "coditem_regeneracja.amxx", version "1.0.10")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cod_register_item")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX]    [0] coditem_regeneracja.sma::plugin_init (line 19)
L 01/30/2019 - 00:37:19: Called dynanative into a paused plugin.
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "coditem_rekawiczkigrabiezcy.amxx", version "1.0.6")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cod_register_item")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX]    [0] coditem_rekawiczkigrabiezcy.sma::plugin_init (line 22)
L 01/30/2019 - 00:37:19: Called dynanative into a paused plugin.
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "coditem_rosyjskaruletka.amxx", version "1.0.0")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cod_register_item")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX]    [0] coditem_rosyjskaruletka.sma::plugin_init (line 15)
L 01/30/2019 - 00:37:19: Called dynanative into a paused plugin.
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "coditem_ruskaczapka.amxx", version "1.0.9")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cod_register_item")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX]    [0] coditem_ruskaczapka.sma::plugin_init (line 20)
L 01/30/2019 - 00:37:19: Called dynanative into a paused plugin.
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "coditem_skoczneszalenstwo.amxx", version "1.0.16")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cod_register_item")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX]    [0] coditem_skoczneszalenstwo.sma::plugin_init (line 20)
L 01/30/2019 - 00:37:19: Called dynanative into a paused plugin.
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "coditem_skrzydlaarchaniola.amxx", version "1.0.15")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cod_register_item")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX]    [0] coditem_skrzydlaarchaniola.sma::plugin_init (line 16)
L 01/30/2019 - 00:37:19: Called dynanative into a paused plugin.
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "coditem_smiercionosnyaug.amxx", version "1.0.0")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cod_register_item")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX]    [0] coditem_smiercionosnyaug.sma::plugin_init (line 20)
L 01/30/2019 - 00:37:19: Called dynanative into a paused plugin.
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "coditem_sokoleoko.amxx", version "1.0.11")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cod_register_item")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX]    [0] coditem_sokoleoko.sma::plugin_init (line 18)
L 01/30/2019 - 00:37:19: Called dynanative into a paused plugin.
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "coditem_speedhack.amxx", version "1.0.15")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cod_register_item")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX]    [0] coditem_speedhack.sma::plugin_init (line 22)
L 01/30/2019 - 00:37:19: Called dynanative into a paused plugin.
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "coditem_strojninjy.amxx", version "1.0.12")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cod_register_item")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX]    [0] coditem_strojninjy.sma::plugin_init (line 15)
L 01/30/2019 - 00:37:19: Called dynanative into a paused plugin.
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "coditem_support.amxx", version "1.0.13")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cod_register_item")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX]    [0] coditem_support.sma::plugin_init (line 23)
L 01/30/2019 - 00:37:19: Called dynanative into a paused plugin.
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "coditem_szybkostrzelnosc.amxx", version "1.0.12")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cod_register_item")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX]    [0] coditem_szybkostrzelnosc.sma::plugin_init (line 29)
L 01/30/2019 - 00:37:19: Called dynanative into a paused plugin.
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "coditem_tajemnicagenerala.amxx", version "1.0.13")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cod_register_item")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX]    [0] coditem_tajemnicagenerala.sma::plugin_init (line 15)
L 01/30/2019 - 00:37:19: Called dynanative into a paused plugin.
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "coditem_tajemnicakomandosa.amxx", version "1.0.7")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cod_register_item")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX]    [0] coditem_tajemnicakomandosa.sma::plugin_init (line 22)
L 01/30/2019 - 00:37:19: Called dynanative into a paused plugin.
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "coditem_tajemnicamysliwego.amxx", version "1.0.13")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cod_register_item")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX]    [0] coditem_tajemnicamysliwego.sma::plugin_init (line 22)
L 01/30/2019 - 00:37:19: Called dynanative into a paused plugin.
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "coditem_tajemnicasnajpera.amxx", version "1.0.13")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cod_register_item")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX]    [0] coditem_tajemnicasnajpera.sma::plugin_init (line 22)
L 01/30/2019 - 00:37:19: Called dynanative into a paused plugin.
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "coditem_tytanowepociski.amxx", version "1.0.39")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cod_register_item")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX]    [0] coditem_tytanowepociski.sma::plugin_init (line 19)
L 01/30/2019 - 00:37:19: Called dynanative into a paused plugin.
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "coditem_ulepszonem4a1.amxx", version "1.0.10")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cod_register_item")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX]    [0] coditem_ulepszonem4a1.sma::plugin_init (line 22)
L 01/30/2019 - 00:37:19: Called dynanative into a paused plugin.
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "coditem_worektnt.amxx", version "1.0.25")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cod_register_item")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX]    [0] coditem_worektnt.sma::plugin_init (line 19)
L 01/30/2019 - 00:37:19: Called dynanative into a paused plugin.
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "coditem_wyposazeniewsparcia.amxx", version "1.0.20")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cod_register_item")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX]    [0] coditem_wyposazeniewsparcia.sma::plugin_init (line 19)
L 01/30/2019 - 00:37:19: Called dynanative into a paused plugin.
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "coditem_zabojczemp5.amxx", version "1.0.10")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cod_register_item")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX]    [0] coditem_zabojczemp5.sma::plugin_init (line 22)
L 01/30/2019 - 00:37:19: Called dynanative into a paused plugin.
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "coditem_zestawpowiekszony.amxx", version "1.0.16")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cod_register_item")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX]    [0] coditem_zestawpowiekszony.sma::plugin_init (line 20)
L 01/30/2019 - 00:37:19: Called dynanative into a paused plugin.
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "coditem_zimnekule.amxx", version "1.0.39")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cod_register_item")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX]    [0] coditem_zimnekule.sma::plugin_init (line 22)
L 01/30/2019 - 00:37:19: Called dynanative into a paused plugin.
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "coditem_zmyslzlodzieja.amxx", version "1.0.10")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cod_register_item")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX]    [0] coditem_zmyslzlodzieja.sma::plugin_init (line 21)
L 01/30/2019 - 00:37:19: Called dynanative into a paused plugin.
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "cod_accounts.amxx", version "1.1.1")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cod_log_error")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX]    [0] cod_accounts.sma::sql_init (line 610)
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX]    [1] cod_accounts.sma::plugin_cfg (line 59)
L 01/30/2019 - 00:37:19: Called dynanative into a paused plugin.
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "cod_clans.amxx", version "1.1.1")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cod_log_error")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX]    [0] cod_clans.sma::sql_init (line 1639)
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX]    [1] cod_clans.sma::plugin_cfg (line 63)
L 01/30/2019 - 00:37:19: Called dynanative into a paused plugin.
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "cod_honor.amxx", version "1.1.1")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cod_log_error")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX]    [0] cod_honor.sma::sql_init (line 168)
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX]    [1] cod_honor.sma::plugin_cfg (line 36)
L 01/30/2019 - 00:37:19: Called dynanative into a paused plugin.
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "cod_skins.amxx", version "1.1.1")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cod_log_error")
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX]    [0] cod_skins.sma::sql_init (line 423)
L 01/30/2019 - 00:37:19: [AMXX]    [1] cod_skins.sma::plugin_cfg (line 83)

Po wrzuceniu paczki wyskakuje taki błąd 

 


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych