Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Evinek - zdjęcie

Evinek

Rejestracja: 30.12.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.05.2015 15:53
-----

#142713 5 nowych klas druga strona

Napisane przez Evinek w 08.06.2010 15:29

Może nad tym:
       register_menucmd(register_menuid("Klasy"), KeysKlasy, "PressedKlasy")

nie masz zamkniętej klamry albo coś takiego?
Najlepiej sprawdź gdzie brakuje klamry jakimś programem.
  • +
  • -
  • 1


#142571 Klasy, itemy Diablo

Napisane przez Evinek w 07.06.2010 19:44

new Race[9][18] = { "Nie Wybrana","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca" }


Nazwy klas, możesz jak chcesz tu nazywać.
Tylko nie edytuj linijki nad tą linijką co podałem bo rozwalisz moda.

ITEMY:
Otwierasz .sma i robisz pokolei tak:
1. CTRL + F i wpisujesz "case 50"
2. jedziesz do case 1 do góry
3. znalazłeść taki kod:

case 1:
{
player_item_name[id] = "Bronze Amplifier"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = random_num(1,3)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i",player_item_name[id],player_b_damage[id])
}


I gdzie jest Bronze Amplifier to jest nazwa itemu.
W show_hudmessage jest opis itemu gdy go dostaniesz. (Najlepiej nie zmieniaj: ZNALAZŁEŚ PRZEDMIOT: %s ::)
I zmieniasz tam dalej opis.
Cała filozofia :D
  • +
  • -
  • 1


#142343 Pytanka

Napisane przez Evinek w 06.06.2010 21:02

Ale trudno wam napisać jak to zrobić?
Chce po prostu gotowe a nawet oni nie potrafią dobrego tutoriala zrobić...
  • +
  • -
  • -1


#140802 Prościzna :)

Napisane przez Evinek w 02.06.2010 20:05

Spróbuj tak:
        if (player_class[id] == Mefisto)
        {
                                fm_give_item(i, "weapon_hegrenade")
                                fm_give_item(i, "weapon_smokegrenade")
                                fm_give_item(i, "weapon_flashbang")
                                fm_give_item(i, "weapon_flashbang")
        }

  • +
  • -
  • 1


#139344 Jak dodać moc na nozu Nekromancie

Napisane przez Evinek w 28.05.2010 15:38

ZNAJDZ:
if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id]==0)) && is_user_alive(id) && !bow[id] && (on_knife[id] || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id])) && player_class[id]!=NONE && player_class[id]!=Nekromanta&& invisible_cast[id]==0)

ZAMIEN NA:
if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id]==0)) && is_user_alive(id) && !bow[id] && (on_knife[id] || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id])) && player_class[id]!=NONE && invisible_cast[id]==0)
ZNAJDZ
case Hunter: fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")

DAJ PONIZEJ (PROPOZYCJA MOCY NA NOZU)
case Nekromanta: {
		                show_hudmessage(id, "Uleczyles sie o 30HP") 
                        change_health(id,30,0,"")
		}

  • +
  • -
  • 4