Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

5 nowych klas druga stronaoczywiscie ++


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mesh

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 08.06.2010 15:13

przerobilem menu klas na takie co ma na 2 stronie 5 slotow a nie 3 oczywiscie nastapily jakies bledy ;/
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpq0H7nZ.sma(526) : error 029: invalid expression, assumed zero
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpq0H7nZ.sma(526) : warning 215: expression has no effect
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpq0H7nZ.sma(526) : warning 215: expression has no effect
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpq0H7nZ.sma(526) : error 001: expected token: ";", but found ")"
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpq0H7nZ.sma(526) : error 029: invalid expression, assumed zero
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpq0H7nZ.sma(526) : fatal error 107: too many error messages on one line

bledy wskazuja na ta linijke


register_menucmd(register_menuid("Klasy"), KeysKlasy, "PressedKlasy")

wszystkie funkcje podporzadkowane tej linijce


public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. Wampir Level :%i^n2. Human Level :%i^n3. Juggernaut Level :%i^n1. Talib Level :%i^n1. Jumper Level :%i^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11])

show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy")


}
public PressedKlasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Wampir
* 2:Human
* 3:Juggernaut
* 4:Talib
* 5:Jumper
* 0:Wstecz
*/
new lx[15]
g_haskit[id] = 0
switch (key) {
case 0: { // 1
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B)
player_class[id] = Wampir


}
case 1: { // 2
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B)
player_class[id] = Human

}
case 2: { // 3
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B)
player_class[id] = Jumper
}
case 3: { // 4
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)
player_class[id] = Talib

}
case 4: { // 5
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)
player_class[id] = Juggernaut

}
case 9: { // 0
select_class(id,lx)
}

public select_class(id,lx[])
{
if(is_user_bot(id)) return
new flags[15]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,15)
new text[512]
//new keys = read_flags(flags)

asked_klass[id]=0

format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")

for(new i=0;i<8;i++)
{
format(text, 511,"%s%s%d. %s Level :%d ^n",text,(keyss)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
}
format(text, 511,"%s^n9. Dalej^n",text)
show_menu(id, keyss, text)

}

bledy moim zdaniem wskazuja na nie prawidlowa liczbe "{" lecz jest prawidlowo a linijka z bledem nie potrzebuje "{"

Użytkownik Mesh edytował ten post 08.06.2010 15:15


#2 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 08.06.2010 15:28

 

public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. Wampir Level :%i^n2. Human Level :%i^n3. Juggernaut Level :%i^n1. Talib Level :%i^n1. Jumper Level :%i^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],,player_class_lvl[id][12],player_class_lvl[id][13])

show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy")


}
public PressedKlasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Wampir
* 2:Human
* 3:Juggernaut
* 4:Talib
* 5:Jumper
* 0:Wstecz
*/
new lx[15]
g_haskit[id] = 0
switch (key) {
case 0: { // 1
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B)
player_class[id] = Wampir


}
case 1: { // 2
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B)
player_class[id] = Human

}
case 2: { // 3
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B)
player_class[id] = Jumper
}
case 3: { // 4
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)
player_class[id] = Talib

}
case 4: { // 5
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)
player_class[id] = Juggernaut

}
case 9: { // 0
select_class(id,lx)
}

Użytkownik SzukamProDM edytował ten post 08.06.2010 15:29

  • +
  • -
  • 1

#3 Evinek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:40
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 08.06.2010 15:29

Może nad tym:
       register_menucmd(register_menuid("Klasy"), KeysKlasy, "PressedKlasy")

nie masz zamkniętej klamry albo coś takiego?
Najlepiej sprawdź gdzie brakuje klamry jakimś programem.
  • +
  • -
  • 1

#4 Mesh

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 08.06.2010 15:38

SzukamProDM podmienilem i wraz to samo ;/
Evinek raczej nie bo nic nie ruszalem to co pokazalem to bylo zmieniane ;/

a jak ten program sie nazywal od Pavulona?

#5 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 08.06.2010 16:01

format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. Wampir   Level :%i^n2. Human   Level :%i^n3. Juggernaut   Level :%i^n1. Talib   Level :%i^n1. Jumper   Level :%i^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],,player_class_lvl[id][12],player_class_lvl[id][13])
Na to:
format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. Wampir   Level :%i^n2. Human   Level :%i^n3. Juggernaut   Level :%i^n4. Talib   Level :%i^n5. Jumper   Level :%i^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12],player_class_lvl[id][13],player_class_lvl[id][14])

  • +
  • -
  • 1

#6 Mesh

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 08.06.2010 16:05

bawilem sie plik sie komplikuje ale nie dziala druga strona klas ;/ naciskam 9 i znika menu


public select_class(id,lx[])
{
if(is_user_bot(id)) return
new flags[15]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,15)
new text[512]
//new keys = read_flags(flags)

asked_klass[id]=0

format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")

for(new i=0;i<8;i++)
{
format(text, 511,"%s%s%d. %s Level :%d ^n",text,(keyss)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
}
format(text, 511,"%s^n9. Dalej^n",text)
show_menu(id, keyss, text)

}

public select_class_menu(id, key)
{
new lx[13]
g_haskit[id] = 0
switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Mag
}
case 1:
{
player_class[id] = Kamikadze
}
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn
}
case 3:
{
player_class[id] = Straznik
}
case 4:
{
player_class[id] = Warden
g_haskit[id] = 1
}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca
}
case 6:
{
player_class[id] = Ninja
}
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
}
case 8:{
ShowKlasy(id,lx)
}
}

LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)

give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}

public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. Wampir Level :%i^n2. Human Level :%i^n3. Juggernaut Level :%i^n1. Talib Level :%i^n1. Jumper Level :%i^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11])


show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy")


}
public PressedKlasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Wampir
* 2:Human
* 3:Juggernaut
* 4:Talib
* 5:Jumper
* 0:Wstecz
*/
new lx[15]
g_haskit[id] = 0
switch (key) {
case 0: { // 1
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B)
player_class[id] = Wampir


}
case 1: { // 2
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B)
player_class[id] = Human

}
case 2: { // 3
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B)
player_class[id] = Jumper
}
case 3: { // 4
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)
player_class[id] = Talib

}
case 4: { // 5
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)
player_class[id] = Juggernaut

}
case 9: { // 0
select_class(id,lx)
}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}


będę BARDZO WDZIECZNY!!

08 czerwiec 2010 - 16:05:

KariiO
gdy tak robie jest nastepujacy blad :
/home/groups/amxmodx/tmp3/php7JI0iN.sma(4764) : error 032: array index out of bounds (variable "player_class_lvl")


#7 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 08.06.2010 16:14

public select_class(id,lx[])
{
if(is_user_bot(id)) return
new flags[15]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,15)
new text[512]
//new keys = read_flags(flags)

asked_klass[id]=0

format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")

for(new i=0;i<8;i++)
{
format(text, 511,"%s%s%d. %s Level :%d ^n",text,(keyss)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
}
format(text, 511,"%s^n9. Dalej^n",text)
show_menu(id, keyss, text)

}

public select_class_menu(id, key)
{
new lx[15]
g_haskit[id] = 0
switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Mag
}
case 1:
{
player_class[id] = Kamikadze
}
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn
}
case 3:
{
player_class[id] = Straznik
}
case 4:
{
player_class[id] = Warden
g_haskit[id] = 1
}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca
}
case 6:
{
player_class[id] = Ninja
}
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
}
case 8:{
ShowKlasy(id,lx)
}
}

LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)

give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}


  • +
  • -
  • 1

#8 Mesh

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 08.06.2010 16:25

KariiO zrobilem tak
format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. Wampir   Level :%i^n2. Human   Level :%i^n3. Juggernaut   Level :%i^n4. Talib   Level :%i^n5. Jumper   Level :%i^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12],player_class_lvl[id][13])

bo zrobilem +2 klasy od standardowego skryptu z tego forum i dziala mi wszystko ladnie :)
mozna by powiedziec ze sam rozwiazalem ten problem ale duzo mi pomogliscie, kazdy dostal po +

mozna zamknac ;]

#9 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 08.06.2010 16:34

Mesh , przeciez ja Ci dalem ten kod ^^
  • +
  • -
  • 0

#10 Mesh

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 08.06.2010 16:37

Mesh , przeciez ja Ci dalem ten kod ^^


wklejalem go i wraz byly bledy ;/ nie wiem moze cos jeszcze zmienialem bo bawilem sie troche ;P

#11 xPerfectx

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:203
  • Imię:Łukasz
Offline

Napisano 08.06.2010 18:12

KariiO gdy tak robie jest nastepujacy blad :
/home/groups/amxmodx/tmp3/php7JI0iN.sma(4764) : error 032: array index out of bounds (variable "player_class_lvl")

zrob tak jak kario ci powiedzial tylko to zmien o 1 player_class_lvl[id] w dol i powinno chodzic
format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. Wampir   Level :%i^n2. Human   Level :%i^n3. Juggernaut   Level :%i^n4. Talib   Level :%i^n5. Jumper   Level :%i^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12],player_class_lvl[id][13],[b]player_class_lvl[id][14][/b])
format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. Wampir   Level :%i^n2. Human   Level :%i^n3. Juggernaut   Level :%i^n4. Talib   Level :%i^n5. Jumper   Level :%i^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][8],player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12],[b]player_class_lvl[id][13][/b])

Użytkownik xdx551 edytował ten post 08.06.2010 18:12

  • +
  • -
  • 0

#12 Mesh

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 08.06.2010 18:39

to sie nie komplikuje ;/ za duzo chyba tych player_class_lvl




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych