Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prościzna :)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 02.06.2010 19:30

Witam. Czy mógłbymi ktoś powiedziec jak zrobić;

Klasę;
• Dostaje co runde Granaty HE,SMOKE,2x FB(Po wybraniu klasy tez)
• Ma zmniejszoną widoczność z 255 do 100
• Nieslychac jego krokow (coś tam c_silent)
? Za każdą wypowiedź dam ++!
  • +
  • -
  • 1

#2 ReDDi

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:224
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 02.06.2010 19:34

1. w public set_renderchange(id) dodaj swoją klase czyli:
if (player_class[id] == TwojaKlasa)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = Wartosc niewidzialnosci

if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=20
render--
}
}

2. Musisz dać przy wyborze klasy w case
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")

Cos takiego tylko pozmieniać bronie na flash itp i tak pare a żeby co runde to chyba do
public RoundStart

3. Zrób taki sam warunek tylko że z uwzględnieniem swojej klasy : )
if (((player_b_silent[id] > 0) || (player_class[id] == Zabojca)) && is_user_alive(id)) 
entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300)

Użytkownik ReDDi edytował ten post 02.06.2010 19:39

  • +
  • -
  • 1

#3 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 02.06.2010 19:38

A w tym 3. nie dałoby rady tak;
if (((player_b_silent[id] > 0) || (player_class[id] == Zabojca && player_class[id] == Szkielet)) && is_user_alive(id)) 
entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300)

?
  • +
  • -
  • 1

#4 Valito

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:89
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 02.06.2010 19:40

Dałoby :)
  • +
  • -
  • 1
Zapraszam na www.deadly7sins.pl Diablo mod

#5 ReDDi

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:224
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 02.06.2010 19:41

Nie wiem a żeby co runde dostawał granat to chyba cos takiego do public round start
if(player_class[i] == Klasa )
{
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
fm_give_item(id, "weapon_flashgranade")

nie znam nazwy granatow :D
Pokombinuj tam może wyjdzie : )
  • +
  • -
  • 1

#6 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 02.06.2010 19:46

W public RoundStart() zrobiłem tak;
	if (player_class[id] == Mefisto)
{
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade")
fm_give_item(id, "weapon_flashbang")
fm_give_item(id, "weapon_flashbang")
}

To mam takie błędy;

Error: Undefined symbol "id" on line 1190
Error: Undefined symbol "id" on line 1192
Warning: Expression has no effect on line 1192
Error: Expected token: ";", but found ")" on line 1192
Error: Invalid expression, assumed zero on line 1192
Error: Too many error messages on one line on line 1192


  • +
  • -
  • 1

#7 Evinek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:40
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 02.06.2010 20:05

Spróbuj tak:
        if (player_class[id] == Mefisto)
        {
                                fm_give_item(i, "weapon_hegrenade")
                                fm_give_item(i, "weapon_smokegrenade")
                                fm_give_item(i, "weapon_flashbang")
                                fm_give_item(i, "weapon_flashbang")
        }

  • +
  • -
  • 1

#8 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 02.06.2010 20:08

Niestety ale cały czas pruje się o tą linijkę;
       if (player_class[id] == Mefisto)

  • +
  • -
  • 1

#9 ReDDi

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:224
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 02.06.2010 20:31

    if (player_class[i] == Mefisto)

nie [id] tylko [i.] : P Bez kropki bo tak to nie pokazywalo :D

02 czerwiec 2010 - 21:23:
Evinek dałes chyba identyczną funkcje co moja

Użytkownik ReDDi edytował ten post 02.06.2010 21:24

  • +
  • -
  • 1

#10 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 03.06.2010 05:36

Dalej to samo, public RoundStart() tak wyglada u mnie
public RoundStart(){
for (new i=0; i < 33; i++){
used_item[i] = false
DemageTake1[i]=1
count_jumps(i)
give_knife(i)
JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]

if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
else g_haskit[i]=0

golden_bulet[i]=0

invisible_cast[i]=0

ultra_armor[i]=0
num_shild[i]=2+floatround(player_intelligence[i]/25.0,floatround_floor)

set_renderchange(i)
if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66)
{
changeskin(i,0)
}
}

kill_all_entity("throwing_knife")

Bot_Setup()
ghost_check = false
check_class()
use_addtofullpack = false
}
if (player_class[i] == Mefisto)
{
fm_give_item(i, "weapon_hegrenade")
fm_give_item(i, "weapon_smokegrenade")
fm_give_item(i, "weapon_flashbang")
fm_give_item(i, "weapon_flashbang")
}


03 czerwiec 2010 - 06:57:
refresz
  • +
  • -
  • 1

#11 ReDDi

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:224
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 03.06.2010 06:51

Yyyy noto patrz : P
public RoundStart(){
for (new i=0; i < 33; i++){
if (player_class[i] == Hajter)
{
fm_give_item(i, "weapon_hegrenade")
fm_give_item(i, "weapon_smokegrenade")
fm_give_item(i, "weapon_flashbang")
fm_give_item(i, "weapon_flashbang")
}
if(player_class[i] == Medyk) check_medic(i)
used_item[i] = false
DemageTake1[i]=1
count_jumps(i)
give_knife(i)
JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]

if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
else g_haskit[i]=0

golden_bulet[i]=0

invisible_cast[i]=0

ultra_armor[i]=0
num_shild[i]=2+floatround(player_intelligence[i]/25.0,floatround_floor)

set_renderchange(i)
if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66)
{
changeskin(i,0)
}

}

kill_all_entity("throwing_knife")

Bot_Setup()
ghost_check = false
check_class()
use_addtofullpack = false
}

I mi wszystko działa może zrób tak jak ja tylko usuń tego medyka tam : P ( dodaj tak)
public RoundStart(){
for (new i=0; i < 33; i++){
if (player_class[i] == Mefisto)
{
fm_give_item(i, "weapon_hegrenade")
fm_give_item(i, "weapon_smokegrenade")
fm_give_item(i, "weapon_flashbang")
fm_give_item(i, "weapon_flashbang")
}
used_item[i] = false
DemageTake1[i]=1
count_jumps(i)
give_knife(i)
JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]

if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
else g_haskit[i]=0

golden_bulet[i]=0

invisible_cast[i]=0

ultra_armor[i]=0
num_shild[i]=2+floatround(player_intelligence[i]/25.0,floatround_floor)

set_renderchange(i)
if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66)
{
changeskin(i,0)
}
}

kill_all_entity("throwing_knife")

Bot_Setup()
ghost_check = false
check_class()
use_addtofullpack = false
}

Użytkownik ReDDi edytował ten post 03.06.2010 06:52

  • +
  • -
  • 2

#12 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 03.06.2010 07:14

Zrobiłem, ale teraz gdy dodaje klasę do set_renderchange to;
			else if (player_class[id] == Mefisto)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 100

if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=5
render--
}
}


To mam takie błędy.

Error: Invalid function or declaration on line 6900
Error: Invalid function or declaration on line 6903
Error: Invalid function or declaration on line 6905
Error: Invalid function or declaration on line 6907
Warning: Symbol is never used: "inv_bonus" on line 9015


  • +
  • -
  • 1

#13 Mesh

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 03.06.2010 08:02

trzym

			if (player_class[id] == TWOJAKLASA)
			{
				new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
				render = 100
				
				if(player_b_inv[id]>0)
				{
					while(inv_bonus>0)
					{
						inv_bonus-=20
						render--
					}
				}

Użytkownik Mesh edytował ten post 03.06.2010 08:02


#14 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 03.06.2010 08:07

Niestety - dalej to samo.
Tak wygląda u mnie to:
public set_renderchange(id)
{
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
{
if(!task_exists(id+TASK_FLASH_LIGHT))
{
new render=255

if (player_class[id] == Mefisto)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 100

if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=20
render--
}
}

if (player_class[id] == Ninja)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 13

if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=20
render--
}
}

if(player_b_usingwind[id]==1)
{
render/=2
}

if(render<0) render=0

if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}
else if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target))
{
if (player_b_usingwind[id]==1) set_user_rendering(id,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,75)

if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)) set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,16)
if(HasFlag(id,Flag_Rot)) set_rendering ( id, kRenderFxGlowShell, 255,255,0, kRenderFxNone, 10 )
if(HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) set_rendering ( id, kRenderFxGlowShell, 0,200,0, kRenderFxNone, 0 )
}
else if(invisible_cast[id]==1)
{
if(player_b_inv[id]>0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((10.0/255.0)*(255-player_b_inv[id])))
else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10)
}
else
{
render = 255
if(player_b_inv[id]>0) render = player_b_inv[id]

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}

}
else set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4)
}
}

public set_gravitychange(id)
{
if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
{
if(player_class[id] == Ninja)
{
if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
else set_user_gravity(id, 0.25)
}
else
{
set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
}
}
}


03 czerwiec 2010 - 10:03:
pomocy

Użytkownik Krejzol edytował ten post 03.06.2010 08:10

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych