Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pytanka


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Evinek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:40
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 06.06.2010 14:41

Witam
Takie pytania:
1. Jak zrobić moc dodatkowe skoki w powietrzu, widocznosc postaci oraz grawitacje?
		//////////////////////////////////////////////
if(player_class[id]==Hunter)
{
player_b_inv[id] = 130
}
//////////////////////////////////////////////
if(player_class[id]==Nekromanta)
{
player_b_inv[id] = 120
}
//////////////////////////////////////////////
if(player_class[id]==Zabojca)
{
player_b_jumpx[id] = 2
player_b_inv[id] = 100
}
//////////////////////////////////////////////
if(player_class[id]==Mag)
{
player_b_inv[id] = 180
}

Takie coś mam ale w item pisze że to mam więc chce to jako nowe itemy ale nie dodane do case.

2. Druga strona w /KLASY! nie /KLASA
  • +
  • -
  • 0

#2 xPerfectx

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:203
  • Imię:Łukasz
Offline

Napisano 06.06.2010 14:54

1.zamiast
//////////////////////////////////////////////
        if(player_class[id]==Hunter) 
        {
                player_b_inv[id] = 130
        }
                //////////////////////////////////////////////
        if(player_class[id]==Nekromanta) 
        {
                player_b_inv[id] = 120
        }
                //////////////////////////////////////////////
        if(player_class[id]==Zabojca) 
        {
                player_b_jumpx[id] = 2
                player_b_inv[id] = 100
        }
                //////////////////////////////////////////////
        if(player_class[id]==Mag) 
        {
                player_b_inv[id] = 180
        }
zrob tak
	///////////////////// BOW /////////////////////////
	if(player_class[id]==nekromanta)
	{
		player_b_inv[id] = 120
	}
	if(player_class[id]==Zabojca)
	{
		player_b_jumpx[id] = 2
                player_b_inv[id] = 100
	}
	if(player_class[id]==Mag)
	{
		 player_b_inv[id] = 180
	}
        if(player_class[id]==Hunter) 
        {
                player_b_inv[id] = 130
        }
	if(player_class[id]==Hunter)
	{
		new clip,ammo
		new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)	
		
		if(bow[id] == 1)
		{
			if((bowdelay[id] + 4.8 - float(player_intelligence[id]/50))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
			{
				bowdelay[id] = get_gametime()
				command_arrow(id) 
			}
			entity_set_int(id, EV_INT_button, (button2 & ~IN_ATTACK) & ~IN_ATTACK2)
		}
2.bylo gdzies na forum

Użytkownik xdx551 edytował ten post 06.06.2010 14:54

  • +
  • -
  • 0

#3 Evinek

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:40
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 06.06.2010 15:22

1.
Mi to działa tylko chce to jako nową moc żeby nie było w /item!
2.
Szukałem nie znalazłem, jak znalazłeś byś mógł podać linka.
  • +
  • -
  • 0

#4 xPerfectx

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:203
  • Imię:Łukasz
Offline

Napisano 06.06.2010 15:52

1.tak sprobuj
public RoundStart(){
        for (new i=0; i < 33; i++){
		if (player_class[i] == KLASA)
		{
                          TUTAJ OPCJE DAJESZ
		}
                used_item[i] = false
                DemageTake1[i]=1
                count_jumps(i)
                give_knife(i)
                JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]
                
                if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
                else g_haskit[i]=0
                
                golden_bulet[i]=0
                
                invisible_cast[i]=0
                
                ultra_armor[i]=0
                num_shild[i]=2+floatround(player_intelligence[i]/25.0,floatround_floor)
                
                set_renderchange(i)
                if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66)
                {
                        changeskin(i,0) 
                }
        }

  • +
  • -
  • 0

#5 Evinek

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:40
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 06.06.2010 16:04

Ale chce zrobić tak jakby nowy item...
Zamiast player_b_jumpx chce aby np. było skoki_w_powietrzu.

EDIT:
Jak bym wiedział co on tam napisał to bym tutaj nie pisał...

Użytkownik Evinek edytował ten post 06.06.2010 16:18

  • +
  • -
  • 0

#6 Mesh

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 06.06.2010 16:06

na forum jest dzial poradniki stosuj sie do wzoru tworzenia itemu

#7 Evinek

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:40
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 06.06.2010 21:02

Ale trudno wam napisać jak to zrobić?
Chce po prostu gotowe a nawet oni nie potrafią dobrego tutoriala zrobić...
  • +
  • -
  • -1

#8 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 06.06.2010 21:09

[Tutorial] Dodawnie mocy do klasy. - Nieoficjalny polski support AMX Mod X Tutaj masz poradnik, jeżeli jego nie rozumiesz, to nie zabieraj się za DiabloModa, co do grawitacji, poszukaj kodu od Ninji i daj else ifa na swoją klasę,

#9 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 06.06.2010 22:11

Tutorial nie jest ciężki w zrozumieniu schemat nowa zmienna i zeruj/daj_coś w menu, i żywcem skopiowanie mocy z inną zmienną.
  • +
  • -
  • 0

#10 Evinek

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:40
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 07.06.2010 16:57

Dobra...
Dodałem skoki dzięki wspaniałemu userowi z amxx.pl.
Ale z player_b_inv nie działa mi tak, tzn.
Robię inną zmienną i dodaje te same komendy co w player_b_inv.
Skoki tak mi działały ale to już nie, jeśli ktoś wie jak to zrobić to proszę o odpowiedz.
Aha, jeszcze proszę o odpowiedz z /klasy.
Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych