Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Evinek - zdjęcie

Evinek

Rejestracja: 30.12.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.05.2015 15:53
-----

Moje tematy

Pytanka

06.06.2010 14:41

Witam
Takie pytania:
1. Jak zrobić moc dodatkowe skoki w powietrzu, widocznosc postaci oraz grawitacje?
		//////////////////////////////////////////////
if(player_class[id]==Hunter)
{
player_b_inv[id] = 130
}
//////////////////////////////////////////////
if(player_class[id]==Nekromanta)
{
player_b_inv[id] = 120
}
//////////////////////////////////////////////
if(player_class[id]==Zabojca)
{
player_b_jumpx[id] = 2
player_b_inv[id] = 100
}
//////////////////////////////////////////////
if(player_class[id]==Mag)
{
player_b_inv[id] = 180
}

Takie coś mam ale w item pisze że to mam więc chce to jako nowe itemy ale nie dodane do case.

2. Druga strona w /KLASY! nie /KLASA

Druga strona /KLASY!

02.06.2010 16:26

Witam
Jak w temacie...
Chce zrobić drugą stronę w komendzie /klasy.

Kod komendy /klasy:
public show_menu_klasy(id)
{
	new text[513]

	format(text, 512, "\yinfo klas - ^n\w1. Mag^n\w2. Mnich^n\w3. Paladyn^n\w4. Zabojca^n\w5. Nekromanta^n\w6. Barbarzynca^n\w7. Ninja^n\w8. Lowca^n^n\w0 Exit") 

	new keys 
	keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<9)
	show_menu(id, keys, text) 
	return PLUGIN_HANDLED  
} 

public klasy(id, key) 
{ 
	switch(key) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			mag(id)
			
		}
		case 1: 
		{	
			mnich(id)
		}
		case 2: 
		{	
			paladyn(id)
		}
		case 3:
		{
			zabojca(id)
		}
		case 4:
		{
			nekromanta(id)
		}
		case 5:
		{
			barbarzynca(id)
		}
		case 6:
		{
			ninja(id)
		}
		case 7:
		{
			Lowca(id)
		}
		case 9:
		{
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

//public showklasy(id,klasa[],HP[],zwinnosc[],grawitacja[],widocznosc[],noz[],zdolnosci[])
public mag(id){
	showklasy(id,"Klasa","HP","Zwinosc","Grawitacja","Widocznosc","Moc na nozu","Zdolnosci")
}
public paladyn(id){
	showklasy(id,"Klasa","HP","Zwinosc","Grawitacja","Widocznosc","Moc na nozu","Zdolnosci")
}
public mnich(id){
	showklasy(id,"Klasa","HP","Zwinosc","Grawitacja","Widocznosc","Moc na nozu","Zdolnosci")
}
public barbarzynca(id){
	showklasy(id,"Klasa","HP","Zwinosc","Grawitacja","Widocznosc","Moc na nozu","Zdolnosci")
}
public zabojca(id){
	showklasy(id,"Klasa","HP","Zwinosc","Grawitacja","Widocznosc","Moc na nozu","Zdolnosci")
}
public nekromanta(id){
	showklasy(id,"Klasa","HP","Zwinosc","Grawitacja","Widocznosc","Moc na nozu","Zdolnosci")
}
public ninja(id){
	showklasy(id,"Klasa","HP","Zwinosc","Grawitacja","Widocznosc","Moc na nozu","Zdolnosci")
}
public Lowca(id){
	showklasy(id,"Klasa","HP","Zwinosc","Grawitacja","Widocznosc","Moc na nozu","Zdolnosci")
}






Komenda działa normalnie jak by co.
Jeszcze drugie pytanie:
Dodatkowe skoki ale bez bugowania (Dostaje item jakiś wyrzucam i już nie mam skoków)
Pozdrawiam

Dodatkowe skoki

30.05.2010 17:36

Witam
Zrobiłem dodatkowe skoki dla Zabójcy komendą
player_b_jumpx[id] = 2
Ale gdy dostaje item to już nie działają skoki.
Jest jakiś inny kod żeby nie były te skoki jako "ITEM"?
Proszę o odpowiedz.

Jak dodać moc na nozu Nekromancie

28.05.2010 15:38

ZNAJDZ:
if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id]==0)) && is_user_alive(id) && !bow[id] && (on_knife[id] || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id])) && player_class[id]!=NONE && player_class[id]!=Nekromanta&& invisible_cast[id]==0)

ZAMIEN NA:
if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id]==0)) && is_user_alive(id) && !bow[id] && (on_knife[id] || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id])) && player_class[id]!=NONE && invisible_cast[id]==0)
ZNAJDZ
case Hunter: fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")

DAJ PONIZEJ (PROPOZYCJA MOCY NA NOZU)
case Nekromanta: {
		                show_hudmessage(id, "Uleczyles sie o 30HP") 
                        change_health(id,30,0,"")
		}

Nekromanta i plugin

27.05.2010 17:36

Witam
Pierwsze pytanie:
Bym prosił o jakiś tutorial który by pokazał jak zrobić dokładnie drugiego nekromante.
Na zwykłym nekromancje nie działa moc na nozżu a na nowej klasie działa więc chce tylko przenieść moc jego.
Drugie pytanie jest takie:
Jak się nazywa plugin gdzie skrzynki nie wybuchają?
Trzecie:
Nekromanta gdy ożywia robi się niewidzialny i gdy ożywi jest nadal niewidzialny przez 3 sekundy (widoczność 0/255)
Czwarte:
Żeby dana klasa dostawała w każdej rundzie mp5.
Robiłem to na nekromancie (Żeby dostawał HE) ale dostaje tylko HE gdy wybiorę tą klase gdy żyje (tylko raz)
Za dobre tutoriale będą plusy
@@EDIT@@
Piąte:
Jak zmniejszyć/zwiększyć czas ładowania na nożu