Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ReKsiu - zdjęcie

ReKsiu

Rejestracja: 21.11.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.02.2013 17:57
-----

#361026 Diablomod WWW Stats ver 2.0

Napisane przez Gh0st w 09.02.2012 12:23

to są tylko Notatki...
ustaw gdzieś w pliku
error_reporting(E_ALL ^ E_NOTICE);
i już nie będzie, najlepiej nad linią z pierwszym errorem.
  • +
  • -
  • 2


#202041 Randomnum i tablica

Napisane przez Knopers w 01.01.2011 18:07

new linetemp = 5, whatnow = 0, bool:onlyone = true;
new tab[5];
for(new i = 0; i < linetemp; i++)
{
do
{
onlyone = true;
tab[i] = random_num(0, linetemp - 1);
for(new j = 0; (j < whatnow) && (whatnow > 0); j++)
{
if(tab[i] == tab[j])
{
onlyone = false;
break;
}
}
}
while(!onlyone);
whatnow = i;
}

  • +
  • -
  • 1


#201944 Round Draw

Napisane przez Knopers w 01.01.2011 13:08

register_event("SendAudio","RoundDraw","a" ,"2=%!MRAD _rounddraw");

  • +
  • -
  • 1


#174553 Nicki w TxT.

Napisane przez Knopers w 26.09.2010 15:20

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>

new const FileName[] = "nicki.ini";
new FileDir[55];
public plugin_init()
{
register_plugin("FileNickChecker", "0.X", "Knopers");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "EvSpawn", 1);
register_concmd("amx_daj","fnAddToFile");

new ConfigDir[40];
get_configsdir(ConfigDir, 39);
formatex(FileDir, 54, "%s/%s", ConfigDir, FileName);
if(!file_exists(FileDir))
write_file(FileDir, "; NickName File generated by FileNickChecker (Author : Knopers from amxx.pl)", 0);
}
public EvSpawn(id)
{
new Name[32];
get_user_name(id, Name, 31);
if(is_in_file(Name))
client_print(id, print_chat, "Jestes w pliku !!!");
}
public fnAddToFile(id,level,cid)
{
if (!cmd_access(id, level, cid, 2))
return PLUGIN_HANDLED;

new Nick[32];
read_argv(1, Nick, 31);
if(is_in_file(Nick))
{
client_print(id, print_console, "Juz istnieje taki wpis !");
return PLUGIN_HANDLED;
}
write_file(FileDir, Nick);
client_print(id, print_console, "Wpis Dodany !");
return PLUGIN_HANDLED;
}
is_in_file(Nick[])
{
new name[35], len;
for(new i = 0; read_file(FileDir, i, name, 34, len); i++)
{
if(name[0] == ';')
continue;
if(equal(Nick, name))
return true;
}
return false;
}

  • +
  • -
  • 1


#113645 Generowanie statusu serwera

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 21.02.2010 16:05

Żeby otrzymać bannerek z danymi serwera podobny do tego: Dołączona grafika możemy skorzystać z biblioteki GD2 dostępnej w PHP oraz klasy PQ której użyjemy do pobrania danych o serwerze. Aby otrzymać przyjazne linki wykorzystamy również mod_rewrite aby zamiast rozszerzenia .php mieć np .png

GD2 musi być zainstalowane na serwerze, PQ jest w załączniku

Pobieramy i wypakowujemy załącznik: Załączony plik  server.zip   227,7 KB  2377 Ilość pobrań

np do głównego katalogu.
server
├── base.png
├── cache
├── cs.png
├── cs.ttf
├── digit.ttf
├── impact.ttf
├── index.php
├── key.png
├── lucon.ttf
├── ocr.ttf
├── SNS
│   ├── class_PQ.php
│   └── PQ
│       ├── gamespy.php
│       ├── halflife.php
│       ├── oldhalflife.php
│       ├── PQ_PARENT.php
│       └── quake3.php
└── steam.png

Nadajemy katalogowi cache prawa do zapisu i odczytu (chmod 777).

Standardowe ustawienia umożliwiają generowanie statusu dla IP podanego w parametrze $_GET['ip'] lub $_GET['ip'] i $_GET['port'].
Więc jeżeli mamy domenę amxx.pl i wypakowaliśmy pliki do głównego katalogu to dostęp do skryptu będziemy mieli poprzez kilka linków (mod_rewrite):

amxx.pl/server/index.php
amxx.pl/server/index.png
amxx.pl/server/index.jpg
amxx.pl/server/status.png
amxx.pl/server/status.jpg

i do nich doklejamy parametr ip (lub ip i port) tj.
?ip=IP_SERWERA:PORT
lub
?ip=IP_SERWERA&port=PORT_SERWERA
Czyli otrzymujemy przykładowo
amxx.pl/server/index.png?ip=127.0.0.1:27015

Jeżeli chcemy tworzyć status tylko jednego serwera to zamieniamy:
	if (strpos($_GET['ip'], ':'))
{
$ipp = explode(":", $_GET['ip']);
if (count($ipp)==2)
{
$conf_ip = $ipp[0];
$conf_port = $ipp[1];
}
} else {
$conf_ip = ($_GET['ip'])?$_GET['ip']:'localhost';
$conf_port = ($_GET['port'])?$_GET['port']:'27015';
}

na:
	$conf_ip = 'IP_SERWERA';
$conf_port = 'PORT_SERWERA';

I nie musimy już podawać parametru ?ip= w linkach.

Stan serwera jest cache'owany (zapisywany) na 30 sekund (standardowo - $cachetime) aby zapobiec częstemu łączeniu się z serwerem.
Jako baza służy nam grafika o rozmiarach 350x20px w formacie .png (standardowo - $ext) i nazwie base.png (standardowo - $base) znajdująca się w tym samym katalogu co index.php
Do wyboru jest kilka czcionek (tablica $fonts) w formacie TTF (załączone).

Dodatkowo wszystko mniej więcej opisane w pliku index.php.


Oczywiście wymagane są otwarte porty i odblokowana funkcja fsock_open do pobrania statusu serwera.


p.s.
nie jest to jakoś super zrobione, ale każdy może sobie dopracować i zrobić wg własnego uznania ;)
  • +
  • -
  • 32


#101834 Broń Na Ziemi Czas Rundy!

Napisane przez igor2-10 w 28.12.2009 11:07

1. Może Map Weapons Manager - AlliedModders , powoduje, że po pewnym czasie bron która została podniesiona się respawnuje .
  • +
  • -
  • 1


#101317 Checkpointy!

Napisane przez berix w 25.12.2009 16:12

KZ-Mini-Plugin
  • +
  • -
  • 1