ustaw gdzieś w pliku
error_reporting(E_ALL ^ E_NOTICE);i już nie będzie, najlepiej nad linią z pierwszym errorem.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
ReKsiu nie posiada znajomych
Napisane przez Gh0st
w 09.02.2012 12:23
Napisane przez Knopers
w 01.01.2011 18:07
Napisane przez Knopers
w 01.01.2011 13:08
Napisane przez Knopers
w 26.09.2010 15:20
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
new const FileName[] = "nicki.ini";
new FileDir[55];
public plugin_init()
{
register_plugin("FileNickChecker", "0.X", "Knopers");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "EvSpawn", 1);
register_concmd("amx_daj","fnAddToFile");
new ConfigDir[40];
get_configsdir(ConfigDir, 39);
formatex(FileDir, 54, "%s/%s", ConfigDir, FileName);
if(!file_exists(FileDir))
write_file(FileDir, "; NickName File generated by FileNickChecker (Author : Knopers from amxx.pl)", 0);
}
public EvSpawn(id)
{
new Name[32];
get_user_name(id, Name, 31);
if(is_in_file(Name))
client_print(id, print_chat, "Jestes w pliku !!!");
}
public fnAddToFile(id,level,cid)
{
if (!cmd_access(id, level, cid, 2))
return PLUGIN_HANDLED;
new Nick[32];
read_argv(1, Nick, 31);
if(is_in_file(Nick))
{
client_print(id, print_console, "Juz istnieje taki wpis !");
return PLUGIN_HANDLED;
}
write_file(FileDir, Nick);
client_print(id, print_console, "Wpis Dodany !");
return PLUGIN_HANDLED;
}
is_in_file(Nick[])
{
new name[35], len;
for(new i = 0; read_file(FileDir, i, name, 34, len); i++)
{
if(name[0] == ';')
continue;
if(equal(Nick, name))
return true;
}
return false;
}
Napisane przez mgr inż. Pavulon
w 21.02.2010 16:05
server ├── base.png ├── cache ├── cs.png ├── cs.ttf ├── digit.ttf ├── impact.ttf ├── index.php ├── key.png ├── lucon.ttf ├── ocr.ttf ├── SNS │ ├── class_PQ.php │ └── PQ │ ├── gamespy.php │ ├── halflife.php │ ├── oldhalflife.php │ ├── PQ_PARENT.php │ └── quake3.php └── steam.png
i do nich doklejamy parametr ip (lub ip i port) tj.amxx.pl/server/index.php
amxx.pl/server/index.png
amxx.pl/server/index.jpg
amxx.pl/server/status.png
amxx.pl/server/status.jpg
?ip=IP_SERWERA:PORTlub
?ip=IP_SERWERA&port=PORT_SERWERACzyli otrzymujemy przykładowo
amxx.pl/server/index.png?ip=127.0.0.1:27015
if (strpos($_GET['ip'], ':'))
{
$ipp = explode(":", $_GET['ip']);
if (count($ipp)==2)
{
$conf_ip = $ipp[0];
$conf_port = $ipp[1];
}
} else {
$conf_ip = ($_GET['ip'])?$_GET['ip']:'localhost';
$conf_port = ($_GET['port'])?$_GET['port']:'27015';
}
$conf_ip = 'IP_SERWERA';
$conf_port = 'PORT_SERWERA';
Napisane przez igor2-10
w 28.12.2009 11:07
Napisane przez berix
w 25.12.2009 16:12