Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
SzyjaN
Rejestracja: 18.11.2009Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.12.2014 14:00
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 131
- Odwiedzin: 7 544
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: 30 lat
- Urodziny: Grudzień 11, 1993
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Katowice
31
Życzliwy
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#446750 Zombie Plague by SzyjaN
Napisane przez SzyjaN w 15.08.2012 14:25
Reupload.
Dodałem do paczki pliki .inc i usunąłem reklamę (Niestety, faktycznie była, moje niedopatrzenie).
Zippyshare.com - Zombie Plague by SzyjaN.rar
Dodałem do paczki pliki .inc i usunąłem reklamę (Niestety, faktycznie była, moje niedopatrzenie).
Zippyshare.com - Zombie Plague by SzyjaN.rar
#437439 Zombie Plague by SzyjaN
Napisane przez SzyjaN w 28.07.2012 18:46
Z tego co pamiętam, ustawiałem tekst w menu na "Zombie Plague by SzyjaN" lub też coś w tym guście. Jeśli ktoś ma faktycznie ustawioną tam reklamę GetSkill i nie wie, jak się jej pozbyć, niech napisze do mnie na gg (12515723), postaram się to jakoś naprawić.
Padło też pytanie o dodatkowe klasy zombie - pluginy z klasami zombie robione pod wersję 4.3 nie wszystkie działają. Jeśli kompilowanie z nowymi plikami .inc od wersji 5.0.X nie pomaga, to niestety taka klasa nie zadziała na serwerze z nowym silnikiem moda (chyba, że napiszesz ją na nowo w odpowiedni sposó
Było też info o wersji 5.0.8 - mam ją także, jednak nie było okazji, by zbalansować klasy, więc nie będę jej publikować (przynajmniej na tą chwilę).
Padło też pytanie o dodatkowe klasy zombie - pluginy z klasami zombie robione pod wersję 4.3 nie wszystkie działają. Jeśli kompilowanie z nowymi plikami .inc od wersji 5.0.X nie pomaga, to niestety taka klasa nie zadziała na serwerze z nowym silnikiem moda (chyba, że napiszesz ją na nowo w odpowiedni sposó
Było też info o wersji 5.0.8 - mam ją także, jednak nie było okazji, by zbalansować klasy, więc nie będę jej publikować (przynajmniej na tą chwilę).
#425222 Plugin vip zombie 1.7.2 [naprawa]
Napisane przez SzyjaN w 27.06.2012 22:35
Zostaje w miejscu, ponieważ - masz zły model. To nie jest w ogóle wina pluginu, autor modelu nie zrobił pliku, który określa położenie tego modelu po śmierci, więc 'zawisa' (lub też zrobił, ale Ty go nie wgrałeś). W każdym razie - albo musisz wgrać ten plik, albo zmienić model, innej opcji nie ma (no, chyba, że sam sobie ten pliczek zrobisz).
#422326 Plugin Lasermine
Napisane przez SzyjaN w 20.06.2012 10:22
#422091 Problem z compilacja!
Napisane przez SzyjaN w 19.06.2012 16:28
W jednym miejscu (linia 955) miałeś o jedną klamrę za dużo. Tu masz poprawiony, u mnie się skompilował więc u Ciebie też powinien
Załączone pliki
-
QTM_CodMod.sma 44,89 KB 77 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
#421017 [ROZWIĄZANE] [ZP] Amunicja zapalająca
Napisane przez SzyjaN w 16.06.2012 12:46
http://forums.allied...ad.php?t=133426 - tu masz amunicję zapalającą (jako extra item, możliwy do kupna w każdej broni) + klasę zombie, która jest na to odporna
http://forums.allied...ad.php?t=113105 - tu mała alternatywa - extra item - auto shotgun z zapalającą amunicją
http://forums.allied...ad.php?t=113105 - tu mała alternatywa - extra item - auto shotgun z zapalającą amunicją
#420805 Zombie Plague by SzyjaN
Napisane przez SzyjaN w 15.06.2012 20:26
Zombie Plague Mod
Wersja Amxx - 1.8.0 lub nowsze
Metamod - 1.19.0.0
Paczka zawiera w sobie jedną z najnowszych wersji pluginu Zombie Plague (5.0.6), prawie całkowicie spolszczoną.
plugins-zp50_ammopacks:
; ZP 5.0 / Module Version ; ----------------------- ; Engine zm_vip.amxx ; VIP zp50_core.amxx zp_countdown_zp5.0.amxx ; odliczanie do infekcji ; APIs amx_settings_api.amxx cs_player_models_api.amxx cs_teams_api.amxx cs_maxspeed_api.amxx cs_weap_models_api.amxx cs_weap_restrict_api.amxx cs_ham_bots_api.amxx ; Classes zp50_class_zombie.amxx zp50_class_human.amxx zp50_class_nemesis.amxx zp50_class_survivor.amxx ; Zombie Classes zp50_class_zombie_classic.amxx ; Zwykly zarazony zp_zclass_witch2.amxx ; Witch zp_zclass_infecter_zombie.amxx ; Samobojca zp_zclass_lockerz.amxx ; Elektryczny zp50_class_zombie_leech.amxx ; Wampir zp_zombie_respawn.amxx ; Umarly zp_zclass_hunter_zombie.amxx ; Hunter ; Human Classes zp50_class_wojskowy.amxx ; Wojskowy zp50_class_human_classic.amxx ; US Marine zp50_class_human_raptor.amxx ; Szturmowiec zp50_class_kaskader.amxx ; Kaskader ; This must come before game modes for armor protection to work properly zp50_human_armor.amxx ; Game Modes Manager zp50_gamemodes.amxx ; Game Modes zp50_gamemode_infection.amxx zp50_gamemode_multi.amxx zp50_gamemode_swarm.amxx zp50_gamemode_nemesis.amxx zp50_gamemode_survivor.amxx zp50_gamemode_plague.amxx zp50_gamemode_armageddon.amxx ; Items Manager zp50_items.amxx zp50_items_ammopacks.amxx ; Extra Items zp50_item_weapons.amxx zp50_item_nightvision.amxx zp50_item_antidote.amxx zp50_item_zombie_madness.amxx zp50_item_infection_bomb.amxx ; Admin zp50_admin_commands.amxx zp50_admin_menu.amxx zp50_admin_models.amxx ; Buying zp50_buy_menus.amxx zp50_buy_zones.amxx ; Rewards zp50_rewards_ammopacks.amxx zp50_rewards_frags_hp.amxx ; Deathmatch zp50_deathmatch.amxx zp50_random_spawn.amxx zp50_spawn_protection.amxx ; Zombie/Human Features zp50_zombie_features.amxx zp50_zombie_sounds.amxx zp50_zombie_damage.amxx zp50_human_ammo.amxx ; Custom Features zp50_flashlight.amxx zp50_nightvision.amxx zp50_leap.amxx zp50_painshockfree.amxx zp50_knockback.amxx zp50_weapon_drop_strip.amxx ; Effects zp50_effects_infect.amxx zp50_effects_cure.amxx zp50_effects_lighting.amxx zp50_ambience_effects.amxx zp50_ambience_sounds.amxx ; Gameplay / Other zp50_main_menu.amxx zp50_objective_remover.amxx zp50_gameplay_fixes.amxx zp50_team_scoring.amxx zp50_hud_info.amxx zp50_serverbrowser_info.amxx zp50_ammopacks.amxx ; Custom grenades zp50_grenade_fire.amxx zp50_grenade_frost.amxx zp50_grenade_flare.amxx ; ZP 4.3 Subplugin Compatibility zp50_zp43_compat.amxx ; Subplugins zp_extra_human_armor.amxx ; extra item - armor zp_informer.amxx ; Info o pozostalym czasie do przetrwania dla ludzi / ilosci ludzi dla zombie zp_knife_knockback_new.amxx ; odrzut z kosy zp_extra_lasermine.amxx ; extra item - laser miny zp_zkill_bomb_v1-2.amxx ; extra item - zabijajaca bomba Kit_damage.amxx ; extra item - ocaleniec zm_vip_extra_playeraura.amxx ; extra item tylko dla vipow - aura dla gracza zm_vip_extra_adv_antidotegun.amxx ; extra item tylko dla vipow - antidotegun zp_class_limiter.amxx ; limit wyboru okreslonej klasy zm_vip_extra_unlimited_clip.amxx ; extra item - ammo bez przeladowania zm_vip_extra_weapons.amxx ; extra item tylko dla vipow - wieksze dmg z roznych broni zp_extra_invisible.amxx ; extra item - niewidzialnosc zp_addon_show_health.amxx ; pokazywanie hp nemesisa/survivora zp_corpse.amxx ; wysysanie HP z cial zmarlych zp_addon_ldp.amxx ; ochrona przed niszczeniem laserow przez ludzi zp_extra_regeneration.amxx ; extra item - regeneracja zp_addon_classes_in_chat.amxx ; opisy typu [zombie], [human] przy nickach w chacie
Pluginy, które nie zostały opisane, są po prostu bazowymi pluginami tego moda (tak została wykonana ta wersja).
W paczce znajduje się plik tekstowy z opisem wszystkich plików zombie, jego treść:
cvary - zawiera cvary, które trzeba dopisać do amxx.cfg, oraz pluginy, które trzeba dopisać do plugins.ini, aby wszystko działało sprawnie cstrike/klasy - plik, w którym można edytować opis klas ludzi/zombie (komenda na serwerze - /klasy) cstrike/vip - plik, w którym można edytować opis przywilejów VIP'a (komenda na serwerze - /vip) cstrike/addons/amxmodx/configs/ltm_cvars - cvary i ustawienia laser miny cstrike/addons/amxmodx/configs/new_weapons - plik, w którym można podmieniać modele broni cstrike/addons/amxmodx/configs/vips - tu dodajemy VIPów cstrike/addons/amxmodx/configs/zm_vip - ustawienia VIP'a cstrike/addons/amxmodx/configs/plugins-zp50_ammopacks - plik z pluginami zombie cstrike/addons/amxmodx/configs/zombieplague.cfg - ustawienia dmg/ammo packów/long jumpów/oświetlenia itd. cstrike/addons/amxmodx/configs/zombieplague.ini - ustawienia modeli/flag admina/dźwięków/efektów pogodowych/odrzutu cstrike/addons/amxmodx/configs/zp_extraitems - ustawienia extra itemów cstrike/addons/amxmodx/configs/zp_humanclasses - ustawienia klas ludzi cstrike/addons/amxmodx/configs/zp_zombieclasses - ustawienia klas zombie
Jest także plik o nazwie 'cvary', zawiera on cvary, które trzeba przekopiować do amxx.cfg, a także kilka dodatkowych pluginów, które co prawda nie są ściśle związane z zombie modem, jednak urozmaicają i polepszają jakość rozgrywki.
////////////////////////////////////////////////////////////// ////////////////////////****CVARY****///////////////////////// ////////////////////////DO amxx.cfg/////////////////////////// ////////////////////////////////////////////////////////////// zp_knife_knock 1 ;default - 1 (on) zp_knife_power 9 ;power of Knockback , default - 10 zp_knife_jump 300 ;jump with knife , default - 300 zp_knife_sound 1 ;knife sound on - off , default - 1 (on) zp_knife_survivor 1 ;knife for survivor on - off , default - 1 (on) Bullet_Damage_Mode 0 Bullet_Damage_Distance 600 Bullet_Damage_ShowWalls 1 Bullet_Show_Spec 1 Bullet_Hs_Mode 0 Color_RGB_Victim : //( DEFAULT = 255000000 ) //kolory RGB DLA OBRYWAJĄCEGo Color_RGB_Attacker //( DEFAULT = 000255000 ) //DLA ATAKUJĄCEGO Color_RGB_Ourself //( DEFAULT = 255102021 ) //kiedy sam siebie z granata uderzysz ////////////////////////////////////////////////////////////// //////////////////////****PLUGINY****///////////////////////// //////////////////////DO plugins.ini////////////////////////// ////////////////////////////////////////////////////////////// bullet_damage.amxx ; pokazywanie dmg galileo.amxx ; vote na mapy opisy.amxx ; opisy klas po wpisaniu /klasy parachute.amxx ; spadochrony dla wszystkich GHW_Weapon_Replacement.amxx ; podmiana modeli broni peel.amxx ; spolszczone napisy poprawne_rate.amxx ; wymuszenie rate i interpuZ racji, że jest to paczka Zombie Moda, nie należy do najlżejszych (ponad 40mb po rozpakowaniu).
Download: Zippyshare.com - Zombie Plague by SzyjaN.rar
#420768 Nazwy klas nie zmieniaja sie!
Napisane przez SzyjaN w 15.06.2012 18:33
Tu masz razem z tymi trzema zmianami, o które prosiłeś (sprawdź czy działają, jak należy, bo co do dmg z kosy nie jestem pewny). A co do klasy/poziomu - w pluginie jest 8k, a nie 5k lvli (i na pewno nie jest to moja robota). Masz jakieś logi z błędami?
Załączone pliki
-
QTM_CodMod.sma 142,76 KB 60 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
#420743 Nazwy klas nie zmieniaja sie!
Napisane przez SzyjaN w 15.06.2012 16:52
#420232 [ROZWIĄZANE] Problem z Rekordami Deathrun
Napisane przez SzyjaN w 13.06.2012 12:19
#263409 [ZP] nowa klasa jako podstawowa
Napisane przez SzyjaN w 27.06.2011 14:42
#234323 Bomba Antidotum
Napisane przez SzyjaN w 07.04.2011 20:32
W tych logach masz błędy nie z bombą tylko z bazooką i jakimś clas.amxx którego kompletnie nie znam;p Dobra, na necie znajdziesz wiele .amxx bomby ale nie wszystkie one działają poprawnie, załączę ci .amxx którego używam (wiem że powinienem sma ale niestety mi je wcięło, jak znajdę to też wrzucę)
zp_antidote.amxx 12,74 KB 20 Ilość pobrań
zp_antidote.amxx 12,74 KB 20 Ilość pobrań
#234318 Jak usunąc mgle
Napisane przez SzyjaN w 07.04.2011 20:16
Nie jestem do końca pewny czy w tej wersji którą podałeś jest tak samo, ale jeśli jest w niej plik zombieplague.ini to otwórz go i znajdź coś takiego:
Zmień FOG = 1 na FOG = 0 i mgła zniknie. Jeśli nie masz tego pliku to pewnie też będzie nazwa "FOG" tylko po prostu gdzie indziej
[Weather Effects] RAIN = 0 SNOW = 0 FOG = 1 FOG DENSITY = 0.0018 FOG COLOR = 128 128 128
Zmień FOG = 1 na FOG = 0 i mgła zniknie. Jeśli nie masz tego pliku to pewnie też będzie nazwa "FOG" tylko po prostu gdzie indziej
#234015 Pluginy do Dr'a!
Napisane przez SzyjaN w 06.04.2011 19:26
#234009 Pluginek do zm :)
Napisane przez SzyjaN w 06.04.2011 19:14
AlliedModders - View Single Post - Zombie Plague Mod 4.3 - jeśli chodziło ci o extra items
Jeśli nie to po prostu wejdź w zombieplague.cfg znajdź cvar odpowiadający za ammo i zmień go na 2
Jeśli nie to po prostu wejdź w zombieplague.cfg znajdź cvar odpowiadający za ammo i zmień go na 2
zp_human_unlimited_ammo 2 // Unlimited ammo [0-disable // 1-BP Ammo // 2-clip Ammo]
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: SzyjaN
- Regulamin