Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

SzyjaN - zdjęcie

SzyjaN

Rejestracja: 18.11.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.12.2014 14:00
-----

#407313 Niebezpieczne hasła rcon! Czyli takie jakich nie powinniśmy mieć

Napisane przez xenos w 06.05.2012 13:57

[info='Informacja']Witam jeśli czytasz ten post , to oznacza ze zastanawiasz się jakie dać haslo RCON.
Jako że nasi wschodni sąsiedzi nie próżnowali w ostatnich miesiącach,
udoskonalili i powiększyli ilość haseł rcon,
dzięki którym mogą troszkę namieszać nam na serwerze.[/info]

[warn='Ważne Informacje']W pliku hasla.txt znajdują się hasła z kilku programów do atakowania serwerów przez rcon,
w pliku serwery.txt znajduje sie lista serwerów określona przez twórców jako pewniaki
dlatego każdemu kto ma wątpliwości radziłbym sprawdzić czy przypadkiem IP jego serwera nie znajduje sie na liście.
Gdyż mogą się wtedy pokazywać komunikaty w logach o probie złamania hasła rcon.[/warn]

[success='Końcowe Informacje']Więc jakie powinniśmy mieć hasło?
Im dłuższe i bardziej złożone tym lepiej[/success]

pozdrawiam
xenos

Załączone pliki

  • Załączony plik  serwery.txt   248,76 KB  3025 Ilość pobrań
  • Załączony plik  hasla.txt   594,92 KB  13941 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 10


#420110 Siła wybuchu bomby

Napisane przez Droso w 12.06.2012 16:16

Siła wybuchu tak (zwiększenie dmg)
Zasięg nie wiem.

Zwiększenie siły

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "c4"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "HubertTM"
#define DMG_BLAST										  (1<<6)
public plugin_init() {
	    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	   
	    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage",0);
}

public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){


if(damagebits&DMG_BLAST){
 
  damage += 300.0 // zwiekszy dmg bomby o 300.0
}

	    return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1


#419966 Drobna zmiana w SuperHero Mod

Napisane przez Gość w 11.06.2012 19:51

"GRACZ @ nazwa serwera dodał xxx XP graczowi GRACZ2"

Tak nazwałbym tę formę, ale wracając do tematu: może zwykły say wystarczy?
Np.:
client_print(id, print_chat, "%s %s %d XP", arg[1], giveXP ? "otrzymal" : "ma teraz", xp)



#314909 Invis - Ukrycie graczy i wody

Napisane przez DarkGL w 29.10.2011 16:03

opis
Nowa wersja http://amxx.pl/topic...fektywna-metoda

Jest to moja przeróbka (większa optymalność + brak error logów) pluginu Invis pozwalającego ukryć graczy i wodę dzięki czemu zwiększa się fps gracza

menu otwieramy za pomocą komendy /invis na say’u

cvary
brak

instalacja
standardowa

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 10


#248933 Czas grania na serwerze

Napisane przez LucKy_skiLL w 13.05.2011 16:18

Jeżeli ktoś chce to dodaje wersje pluginu z colorchatem

Dołączona grafika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#236320 Prośba o wyłączenie 2 funkcji pluginu

Napisane przez EufooZ w 13.04.2011 13:43

Komendę wyłączyłem ale nie mam pojęcia jak wyłączyć ammo packi...

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#204857 Crashe serwa w ciągu gry ...

Napisane przez Truposz WWL w 10.01.2011 19:14

HLShield 2.6 (hlds_*** & hlds_vcrash FIX, ŁATKA) - Nieoficjalny polski support AMX Mod X Proszę bardzo
  • +
  • -
  • 1


#164223 Corpse eat

Napisane przez jogu4 w 26.08.2010 18:02

Tylko to znalazlem nie wiem czy bedzie dzialalo ;d

Cvary:
* jc_total_juice "1000" // ilość życia w każdym ciele
    * jc_suction_amount "100" // ilość HP wyssanego za jednym podejściem

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#154046 Niespotykany problem z serwerami zombie i deathrun

Napisane przez Knopers w 23.07.2010 23:27

Coś mi się wydaje że masz przeciążony sprzęt (te dowody co nam podałeś wskazują na to). Mod Zombie jest dosyć wymagającym modem do tego jak mówisz masz jeszcze serwer DeathRun który też jest dosyć wymagającym modem ze względu na mapki. Nie wiem czy posiadasz jeszcze jakieś serwery na tej maszynie bo nie napisałeś tego. Ja bym radził spróbować wyłączyć wszystkie serwery i zostawić ZMI, sprawdzić jak się będzie zachowywał i jeśli będzie wszystko dobrze to wybór należy do ciebie.
  • +
  • -
  • 1


#152404 /kill

Napisane przez Lukasz5 w 17.07.2010 15:08

Łap... :P

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#151915 Problem - crashe serwera

Napisane przez kyku w 15.07.2010 13:15

spróbuj tak
public check_change(id)
{
        if(get_cvar_num("sv_invis") != 1) return PLUGIN_CONTINUE
        new wpnid = read_data(2)
        new CsTeams:team = cs_get_user_team(id)
        if(wpnid!=CSW_KNIFE && team==CS_TEAM_T)
        {
                strip_user_weapons(id)
                give_item(id,"weapon_knife")
        }
        return PLUGIN_CONTINUE
}
zamień na
public check_change(id)
{
        if(get_cvar_num("sv_invis") != 1) return PLUGIN_CONTINUE
        new wpnid = read_data(2)
        new CsTeams:team = cs_get_user_team(id)
        if(wpnid!=CSW_KNIFE && team==CS_TEAM_T)
        {
                set_task(0.1, "stript", id+99);
        }
        return PLUGIN_CONTINUE
}
public stript(id){
id-=99;
strip_user_weapons(id)
give_item(id,"weapon_knife")
}

  • +
  • -
  • 1


#151895 Plugin (nie znam nazwy)

Napisane przez R3X w 15.07.2010 12:22

Może to: Modele Pev - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#134448 No fall damage dla wszystkich

Napisane przez hardbot w 12.05.2010 18:50

A to testowałeś łapaj :] -- No fall damage (Eliminates damage from falling!!) - AlliedModders


#132828 Prośba o prosty plugin (chyba)

Napisane przez DarkGL w 07.05.2010 18:24


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Home"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

set_task(15.0,"sprawdz",0,_,_,"b")
}

public sprawdz(){
new jest = 0;
for(new i = 1;i<33;i++){
if(is_user_connected(i) && cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_T){
jest = 1;
break;
}
}
if(jest){
return PLUGIN_CONTINUE;
}
server_cmd("sv_restartround 1")
for(new i = 1;i<33;i++){
if(is_user_connected(i) && cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T){
cs_set_user_team(i,CS_TEAM_T,CS_T_LEET)
break;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

może zadziała
  • +
  • -
  • 1


#131915 Pluginy ZM ciąg dalszy

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 05.05.2010 10:58

Kompilowałem to na amxmodx.org, wszędzie wyskoczył mi identyczny błąd i żaden plugin się nie skompilował:

/home/groups/amxmodx/tmp3/phpAaoA7G.sma(5) : fatal error 100: cannot read from file: "zombieplague" - no_crosshair
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpyJo6Oz.sma(4) : fatal error 100: cannot read from file: "zombieplague" - knife_knockback
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpC8JDeq.sma(35) : fatal error 100: cannot read from file: "zombieplague" - extra_goldendg
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpweD7Jp.sma(5) : fatal error 100: cannot read from file: "zombieplague" - informer
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpwcaRYT.sma(4) : fatal error 100: cannot read from file: "zombieplague" - zclass_witch
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpStz9w4.sma(4) : fatal error 100: cannot read from file: "zombieplague" - zclass_vampire

Sma są we wszystkich linkach które podałem w 1 poście

Bo żeby je skompilować musisz mieć plik zombieplague.inc w folderze amxmodx/scripting/include/

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1