Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Plague 5.0

Zombie Plague by SzyjaN

Zombie Plague 5.0

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
61 odpowiedzi w tym temacie

#1 SzyjaN

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:131
  • GG:
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 15.06.2012 20:26

*
Popularny

Zombie Plague Mod


Wersja Amxx - 1.8.0 lub nowsze
Metamod - 1.19.0.0

Paczka zawiera w sobie jedną z najnowszych wersji pluginu Zombie Plague (5.0.6), prawie całkowicie spolszczoną.

plugins-zp50_ammopacks:
; ZP 5.0 / Module Version
; -----------------------

; Engine
zm_vip.amxx	; VIP
zp50_core.amxx  
zp_countdown_zp5.0.amxx  ; odliczanie do infekcji

; APIs
amx_settings_api.amxx
cs_player_models_api.amxx
cs_teams_api.amxx
cs_maxspeed_api.amxx
cs_weap_models_api.amxx
cs_weap_restrict_api.amxx
cs_ham_bots_api.amxx

; Classes
zp50_class_zombie.amxx
zp50_class_human.amxx
zp50_class_nemesis.amxx
zp50_class_survivor.amxx

; Zombie Classes
zp50_class_zombie_classic.amxx  ; Zwykly zarazony
zp_zclass_witch2.amxx	; Witch
zp_zclass_infecter_zombie.amxx  ; Samobojca
zp_zclass_lockerz.amxx	; Elektryczny
zp50_class_zombie_leech.amxx   ; Wampir
zp_zombie_respawn.amxx	; Umarly
zp_zclass_hunter_zombie.amxx   ; Hunter
; Human Classes
zp50_class_wojskowy.amxx   ; Wojskowy
zp50_class_human_classic.amxx   ; US Marine
zp50_class_human_raptor.amxx   ; Szturmowiec
zp50_class_kaskader.amxx   ; Kaskader

; This must come before game modes for armor protection to work properly
zp50_human_armor.amxx

; Game Modes Manager
zp50_gamemodes.amxx

; Game Modes
zp50_gamemode_infection.amxx  
zp50_gamemode_multi.amxx
zp50_gamemode_swarm.amxx  
zp50_gamemode_nemesis.amxx
zp50_gamemode_survivor.amxx  
zp50_gamemode_plague.amxx  
zp50_gamemode_armageddon.amxx

; Items Manager
zp50_items.amxx
zp50_items_ammopacks.amxx

; Extra Items
zp50_item_weapons.amxx
zp50_item_nightvision.amxx
zp50_item_antidote.amxx
zp50_item_zombie_madness.amxx
zp50_item_infection_bomb.amxx
; Admin
zp50_admin_commands.amxx
zp50_admin_menu.amxx
zp50_admin_models.amxx

; Buying
zp50_buy_menus.amxx
zp50_buy_zones.amxx

; Rewards
zp50_rewards_ammopacks.amxx
zp50_rewards_frags_hp.amxx

; Deathmatch
zp50_deathmatch.amxx
zp50_random_spawn.amxx
zp50_spawn_protection.amxx

; Zombie/Human Features
zp50_zombie_features.amxx
zp50_zombie_sounds.amxx
zp50_zombie_damage.amxx
zp50_human_ammo.amxx

; Custom Features
zp50_flashlight.amxx
zp50_nightvision.amxx
zp50_leap.amxx
zp50_painshockfree.amxx
zp50_knockback.amxx
zp50_weapon_drop_strip.amxx

; Effects
zp50_effects_infect.amxx
zp50_effects_cure.amxx
zp50_effects_lighting.amxx
zp50_ambience_effects.amxx
zp50_ambience_sounds.amxx

; Gameplay / Other
zp50_main_menu.amxx
zp50_objective_remover.amxx
zp50_gameplay_fixes.amxx
zp50_team_scoring.amxx
zp50_hud_info.amxx
zp50_serverbrowser_info.amxx
zp50_ammopacks.amxx

; Custom grenades
zp50_grenade_fire.amxx
zp50_grenade_frost.amxx
zp50_grenade_flare.amxx

; ZP 4.3 Subplugin Compatibility
zp50_zp43_compat.amxx
; Subplugins
zp_extra_human_armor.amxx   ; extra item - armor
zp_informer.amxx	 ; Info o pozostalym czasie do przetrwania dla ludzi / ilosci ludzi dla zombie
zp_knife_knockback_new.amxx  ; odrzut z kosy
zp_extra_lasermine.amxx   ; extra item - laser miny
zp_zkill_bomb_v1-2.amxx   ; extra item - zabijajaca bomba
Kit_damage.amxx	; extra item - ocaleniec
zm_vip_extra_playeraura.amxx  ; extra item tylko dla vipow - aura dla gracza
zm_vip_extra_adv_antidotegun.amxx ; extra item tylko dla vipow - antidotegun
zp_class_limiter.amxx   ; limit wyboru okreslonej klasy
zm_vip_extra_unlimited_clip.amxx ; extra item - ammo bez przeladowania
zm_vip_extra_weapons.amxx  ; extra item tylko dla vipow - wieksze dmg z roznych broni
zp_extra_invisible.amxx   ; extra item - niewidzialnosc
zp_addon_show_health.amxx  ; pokazywanie hp nemesisa/survivora
zp_corpse.amxx	; wysysanie HP z cial zmarlych
zp_addon_ldp.amxx	; ochrona przed niszczeniem laserow przez ludzi
zp_extra_regeneration.amxx  ; extra item - regeneracja
zp_addon_classes_in_chat.amxx  ; opisy typu [zombie], [human] przy nickach w chacie

Pluginy, które nie zostały opisane, są po prostu bazowymi pluginami tego moda (tak została wykonana ta wersja).
W paczce znajduje się plik tekstowy z opisem wszystkich plików zombie, jego treść:

cvary - zawiera cvary, które trzeba dopisać do amxx.cfg, oraz pluginy, które trzeba dopisać do plugins.ini, aby wszystko działało sprawnie
cstrike/klasy - plik, w którym można edytować opis klas ludzi/zombie (komenda na serwerze - /klasy)
cstrike/vip - plik, w którym można edytować opis przywilejów VIP'a (komenda na serwerze - /vip)
cstrike/addons/amxmodx/configs/ltm_cvars - cvary i ustawienia laser miny
cstrike/addons/amxmodx/configs/new_weapons - plik, w którym można podmieniać modele broni
cstrike/addons/amxmodx/configs/vips - tu dodajemy VIPów
cstrike/addons/amxmodx/configs/zm_vip - ustawienia VIP'a
cstrike/addons/amxmodx/configs/plugins-zp50_ammopacks - plik z pluginami zombie
cstrike/addons/amxmodx/configs/zombieplague.cfg - ustawienia dmg/ammo packów/long jumpów/oświetlenia itd.
cstrike/addons/amxmodx/configs/zombieplague.ini - ustawienia modeli/flag admina/dźwięków/efektów pogodowych/odrzutu
cstrike/addons/amxmodx/configs/zp_extraitems - ustawienia extra itemów
cstrike/addons/amxmodx/configs/zp_humanclasses - ustawienia klas ludzi
cstrike/addons/amxmodx/configs/zp_zombieclasses - ustawienia klas zombie

Jest także plik o nazwie 'cvary', zawiera on cvary, które trzeba przekopiować do amxx.cfg, a także kilka dodatkowych pluginów, które co prawda nie są ściśle związane z zombie modem, jednak urozmaicają i polepszają jakość rozgrywki.
//////////////////////////////////////////////////////////////	
////////////////////////****CVARY****/////////////////////////
////////////////////////DO amxx.cfg///////////////////////////
//////////////////////////////////////////////////////////////
zp_knife_knock 1	;default - 1 (on)
zp_knife_power 9	;power of Knockback , default - 10
zp_knife_jump 300   ;jump with knife , default - 300
zp_knife_sound 1	;knife sound on - off , default - 1 (on)
zp_knife_survivor 1 ;knife for survivor on - off , default - 1 (on)
Bullet_Damage_Mode 0
Bullet_Damage_Distance 600
Bullet_Damage_ShowWalls 1
Bullet_Show_Spec 1
Bullet_Hs_Mode 0
Color_RGB_Victim :
//( DEFAULT = 255000000 )
//kolory RGB DLA OBRYWAJĄCEGo
Color_RGB_Attacker
//( DEFAULT = 000255000 )
//DLA ATAKUJĄCEGO
Color_RGB_Ourself
//( DEFAULT = 255102021 )
//kiedy sam siebie z granata uderzysz
//////////////////////////////////////////////////////////////	
//////////////////////****PLUGINY****/////////////////////////
//////////////////////DO plugins.ini//////////////////////////
//////////////////////////////////////////////////////////////
bullet_damage.amxx ; pokazywanie dmg
galileo.amxx  ; vote na mapy
opisy.amxx  ; opisy klas po wpisaniu /klasy
parachute.amxx  ; spadochrony dla wszystkich
GHW_Weapon_Replacement.amxx ; podmiana modeli broni
peel.amxx  ; spolszczone napisy
poprawne_rate.amxx ; wymuszenie rate i interpu
Z racji, że jest to paczka Zombie Moda, nie należy do najlżejszych (ponad 40mb po rozpakowaniu).

Download: Zippyshare.com - Zombie Plague by SzyjaN.rar
  • +
  • -
  • 9

#2 prezes.

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:166
  • Imię:artur
  • Lokalizacja:kuchary
Offline

Napisano 26.06.2012 10:47

coś się buguje jak chce wejść na serwer cs mi sie wyłącza
  • +
  • -
  • 0

#3 TheRock

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 232
Wszechwidzący

  • Postów:402
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Zloczew
Offline

Napisano 26.06.2012 16:54

Dla mnie bez sensu w paczce jest tak

GHW_Weapon_Replacement.amxx ; podmiana modeli broni
zp_addon_classes_in_chat.amxx ; opisy typu [zombie], [human] przy nickach w chacie// Już lepiej zamiast tego dodać prefixy vip,admin itp
zp_extra_invisible.amxx ; extra item - niewidzialnosc

  • +
  • -
  • 0

#4 SzyjaN

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:131
  • GG:
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 26.06.2012 17:50

Więc tak - co do bugowania - u mnie działało wszystko w porządku, testowałem tą paczkę.
Co do pluginów dodatkowych:
GHW_Weapon_Replacement - nie jest konieczne, ale jak napisałem w poście wyżej - to tylko urozmaicenie ;) Jeśli ktoś będzie uważał, że jest za dużo modeli do pobierania - spokojnie może to u siebie wyłączyć. Na moich serwerach nigdy żaden gracz na podmianę broni nie narzekał
zp_addon_classes_in_chat - Faktcznie, to jest tylko dodatkowy 'bajer', nic więcej, ale stwierdziłem, że można sobie na to pozwolić.
zp_extra_invisible - W paczce nie ma jakiejś wygórowanej ilości extra itemów, ten jest dodatkiem, który się na moim serwerze sprawdzał w bardzo pozytywny sposób ;)
  • +
  • -
  • 0

#5 Pietras11

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:518
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Gniezno
Offline

Napisano 14.07.2012 17:39

Mod działa,ale mam 2 problemy mianowicie:
1) Jak zmienić w zp_50_main_menu nazwy sieci bo autor wstawił swoje"Getskil.pl i nie mogę skompilować na swoją nazwę.
2) Również mam problem z Głównym menu gry wpisując M bądź /zpmenu jakieś błędy ML_NOT FOUND
Podaje zp_50Main_menu w załączniku i ssy Zp_menu. Proszę o Pomoc.
http://zapodaj.net/e...c6d078.jpg.html
http://zapodaj.net/0...7d320e.jpg.html
http://zapodaj.net/3...ac654a.jpg.html

Załączone pliki


Użytkownik Pietras11 edytował ten post 14.07.2012 17:40

  • +
  • -
  • 0

#6 Dexter-Szyrley

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:29
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Bradford
Offline

Napisano 16.07.2012 00:00

Chciałbym się dołączyć z pytaniem ktore zadał powyżej Pietras11 oraz dodac dwa wlasne.

1) Jak zmienić w zp_50_main_menu nazwy sieci bo autor wstawił swoje"Getskil.pl i nie mogę skompilować na swoją nazwę.


2) Podczas gry w say-u wyswietla mi sie wpis mniej wiecej taki: "[ZP] Mod edytowany przez SzyjaN " i domyslam sie ze jest to gdzies w plikach silnika

Nie chciałbym zmieniac nazwy na swoją, chodzi mi tylko aby ten wpis wyłączyć.


3) Jak dodac nowe klasy ? znalazlem spis klas: List of ZP 3rd party plugins (08/2009) - AlliedModders sciagam sobie plik amxx oraz sma, wrzucam do "plugins" i "scriptings", nazwe pliku amxx wpisuje w " plugins-zp50_ammopacks.ini " i nie mam tych klas w grze, Co zle robie ??

Użytkownik Dexter-Szyrley edytował ten post 16.07.2012 00:01

  • +
  • -
  • 0

#7 Pietras11

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:518
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Gniezno
Offline

Napisano 16.07.2012 04:49

Chciałbym się dołączyć z pytaniem ktore zadał powyżej Pietras11 oraz dodac dwa wlasne.

1) Jak zmienić w zp_50_main_menu nazwy sieci bo autor wstawił swoje"Getskil.pl i nie mogę skompilować na swoją nazwę.


2) Podczas gry w say-u wyswietla mi sie wpis mniej wiecej taki: "[ZP] Mod edytowany przez SzyjaN " i domyslam sie ze jest to gdzies w plikach silnika

Nie chciałbym zmieniac nazwy na swoją, chodzi mi tylko aby ten wpis wyłączyć.


3) Jak dodac nowe klasy ? znalazlem spis klas: List of ZP 3rd party plugins (08/2009) - AlliedModders sciagam sobie plik amxx oraz sma, wrzucam do "plugins" i "scriptings", nazwe pliku amxx wpisuje w " plugins-zp50_ammopacks.ini " i nie mam tych klas w grze, Co zle robie ??


Wszystko zmienia się w zp_50_main menu reklamę i Getskil.pl tylko jak skompilować?
  • +
  • -
  • 0

#8 Dexter-Szyrley

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:29
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Bradford
Offline

Napisano 16.07.2012 11:59

Co do 3. pytania to takze Pietras klasy sie dodaje w " zp_50_main_menu " ?? :)
  • +
  • -
  • 0

#9 Pietras11

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:518
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Gniezno
Offline

Napisano 16.07.2012 19:13

Są potrzebne pliki inc (include) które znalazłem,trzeba kompilować lokalnie.
  • +
  • -
  • 0

#10 Dexter-Szyrley

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:29
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Bradford
Offline

Napisano 20.07.2012 12:45

Udało Ci się Pietras usunąc te wpisy oraz skompilować ?? mogłbys wrzucić tutaj te pliki skompilowane juz ?? bo ja cos robie zle i nie moge skompilowac po usunieciu wpisow.


1. Proszę również o pomoc w dodawaniu klas ponieważ znalazłem kilka instrukcji ale w tej paczce są zupełnie inne pliki niż piszą w instrukcjach.
2. Jak zmniejszyć mgłę na serwerze ?? udało mi sie znalezc wpis odpowiedzialny za jasnosc ale nie za mgłę
3. Czy napisze ktos instrukcje jak dodać do sklepu np golden ak47 ?? ponieważ również w tej paczce pliki są inne niż podają w różnych instrukcjach
  • +
  • -
  • 0

#11 TheRock

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 232
Wszechwidzący

  • Postów:402
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Zloczew
Offline

Napisano 20.07.2012 13:37

Spróbuj zamienić
w pliku zombie_plague_advance.ini znajduje się w cstrike/addons/confing

znajdź


[Weather Effects]
RAIN = 0
SNOW = 0
FOG = 1
FOG DENSITY = 0.0018
FOG COLOR = 255 255 255

i zmień na


[Weather Effects]
RAIN = 0
SNOW = 0
FOG = 0
FOG DENSITY = 0.0018
FOG COLOR = 255 255 255
  • +
  • -
  • 1

#12 Leasy

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:22
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Główczyce
Offline

Napisano 20.07.2012 14:18

A jednak advance a tego nie dopisałeś. Dam ci + ale to tylko dlatego że mało jest paczek zombie

#13 Dexter-Szyrley

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:29
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Bradford
Offline

Napisano 20.07.2012 14:29

Dzięki, dałem juz punkcik,

czekam jeszcze na odpowiedzi na reszte moich pytan :)

Użytkownik Dexter-Szyrley edytował ten post 20.07.2012 14:31

  • +
  • -
  • 0

#14 TheRock

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 232
Wszechwidzący

  • Postów:402
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Zloczew
Offline

Napisano 20.07.2012 14:43

3. Czy napisze ktos instrukcje jak dodać do sklepu np golden ak47 ?? ponieważ również w tej paczce pliki są inne niż podają w różnych instrukcjach
Itemy dodajesz tak samo jak inne czyli wgrywasz plik amxx a potem dopisujesz do
plugins-zp50_ammopacks:
  • +
  • -
  • 1

#15 Dexter-Szyrley

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:29
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Bradford
Offline

Napisano 20.07.2012 15:40

Poszedł punkcik for You :) myslalem ze to do plugins.ini dopisywac a to do plugins-zp50_ammopacks.ini

Jeszcze zostało jedno pytanie:
1. Proszę również o pomoc w dodawaniu klas ponieważ znalazłem kilka instrukcji ale w tej paczce są zupełnie inne pliki niż piszą w instrukcjach.
  • +
  • -
  • 0

#16 TheRock

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 232
Wszechwidzący

  • Postów:402
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Zloczew
Offline

Napisano 20.07.2012 17:15

tzn dodajesz tak samo klasy jak w innych ZM
czyli dopisujesz do

plugins-zp50_ammopacks:
Zombie Classes
zp50_class_zombie_classic.amxx ; Zwykly zarazony
zp_zclass_witch2.amxx ; Witch
zp_zclass_infecter_zombie.amxx ; Samobojca
zp_zclass_lockerz.amxx ; Elektryczny
zp50_class_zombie_leech.amxx ; Wampir
zp_zombie_respawn.amxx ; Umarly
zp_zclass_hunter_zombie.amxx ; Hunter
; Human Classes
zp50_class_wojskowy.amxx ; Wojskowy
zp50_class_human_classic.amxx ; US Marine
zp50_class_human_raptor.amxx ; Szturmowiec
zp50_class_kaskader.amxx ; Kaskader
  • +
  • -
  • 1

#17 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 297
Wszechwidzący

  • Postów:1070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 20.07.2012 19:06

Jest już 5.0.8, ale gratulacje za paczkę. Mam gdzieś na kompie zp 5.0.7 z klasami ludzi itd., ale musiałbym wszystkie modele i pliki spakować do 1 folderu ^^ +
  • +
  • -
  • 1

#18 Dexter-Szyrley

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:29
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Bradford
Offline

Napisano 21.07.2012 12:49

Ok dzięki, udało mi sie dodać klasy, myslalem że to trochę trudniejsze ze trzeba gdzies oddzielnie dopisywac w jakims pliku klasy do menu klas.

Mam kolejne pytanie, wgrana ta paczka na serwerze, wszystko jest super ale dobija mnie i graczy efekty burzy czyli grzmoty i te sciemnianie sie mapy przy grzmocie, jak te efekty wylaczyc ?? bo niby takie głupstwo ale wtedy pojawia sie na serwerze Lag....
  • +
  • -
  • 0

#19 ThePanKot

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 22.07.2012 18:18

Łap THX !

Rozwiązalisci ejuż problem z kompilowaniem ? jeśli tak to podeślijcie zamienniki.

I czemu przy wchodzeniu na serwer pisze :
Missing RIFF/WAVE chunk
Missing RIFF/WAVE chunk
Missing RIFF/WAVE chunk
??
wie ktoś moze czego brakuje ? Bo serwer niektórych nie wpuszcza ;/
  • +
  • -
  • 0

#20 Pietras11

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:518
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Gniezno
Offline

Napisano 22.07.2012 20:15

Łap THX !

Rozwiązalisci ejuż problem z kompilowaniem ? jeśli tak to podeślijcie zamienniki.

I czemu przy wchodzeniu na serwer pisze :
Missing RIFF/WAVE chunk
Missing RIFF/WAVE chunk
Missing RIFF/WAVE chunk
??
wie ktoś moze czego brakuje ? Bo serwer niektórych nie wpuszcza ;/

Żeby skompilować musisz ściągnąć z forums.alliedmod.net 4.3 lub 5.0 wersje Zombi Plague nie pamiętam w której ale na pewno w jednej z tych dwóch i tam masz pliki include ktore lądujesz do swojego kompilatora i kompilujesz lokalnie (u siebie).

Użytkownik Pietras11 edytował ten post 22.07.2012 20:17

  • +
  • -
  • 1





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych