Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Que95 - zdjęcie

Que95

Rejestracja: 22.12.2016
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.03.2018 17:19
-----

#745412 Menu na serwerze

Napisane przez Robiin w 27.12.2017 02:43

Sprawdź, pisane na kolanie i nie sprawdzałem

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#745138 Poprawienie bugów w kodzie

Napisane przez Toldi w 17.12.2017 17:45

  if ( Weapon != CSW_KNIFE )

na

  if ( Weapon != CSW_M4A1 )

  • +
  • -
  • 1


#745134 Poprawienie bugów w kodzie

Napisane przez ChrisN w 17.12.2017 16:21

Jak mi ci działać to pod M4 skoro wszędzie masz KNIFE KNIFE KNIFE...

SetKnife
if ( Weapon != CSW_KNIFE )

//Edit

 

5 sekund na wpisanie frazy w google i jest taki śliczny temat wystarczy ruszyć głową...

https://amxx.pl/topi...z-noza-na-m4a1/


  • +
  • -
  • 1


#744320 Komenda /AK /M4

Napisane przez Robiin w 19.11.2017 18:15

register_clcmd("say /ak", "display_knife")
register_clcmd("say_team /ak", "display_knife")
register_clcmd("say /ak", "display_knife")
register_clcmd("say_team /ak", "display_knife")

Dlatego.


  • +
  • -
  • 1


#35733 FakeFull Original v1.7.6

Napisane przez Abes Mapper w 18.01.2009 13:31

FakeFull Original v1.7.6
by (current) JTP10181, (oryginal) Freecode


Dołączona grafika
Plugin daje na serwer fikcyjne boty. Po prostu siedzą sobie na serwerze (na spec).
Jak wchodzi jakiś gracz to jeden bot wychodzi.

Dołączona grafika
amx_addfake <X | @FILL> - Dodaj X botów (X - ilość botów) albo zapełnij serwer (@FILL)
amx_removefake <X | @ALL> - Skasuj X botów (X - ilość botów) albo skasuj wszystkie (@ALL)

Dołączona grafika
Dodaj całość do amxx.cfg

// ****************** FakeFull Settings ******************
//Włącz plugin automatycznie.
//ff_players musi być większe niż 0.
//<1 = ON || 0 = OFF>
ff_automode 1

//Minimum botów które wbiją na serwer.
//Nie wolno ustawiać większej wartości niż taką
//jaką twój serwer może pomieścić graczy bo nikt nie będzie mógł wejść.
//Wymagana wartość powyżej 0 dla ff_automode 1.
ff_players 2

//Opóźnienie kiedy bot wchodzi lub wychodzi.
//Wymagane powyżej 0 dla ff_automode 1 lub ręczne dodawanie botów.
ff_delay 1


Dołączona grafika
Standardowa [ http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20 ]
Plik botnames.txt dodajemy do addons/amxmodx/configs
Tam edytujemy nazwy botów.

Dołączona grafika
Fakemeta
Fun

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 32


#602699 Problem z modułami

Napisane przez Żuk w 07.01.2014 12:54

To nie są żadne błędy. Przeczytałeś chociaż te logi które nam tu pokazałeś ? Informują one o tym, że metamod nie ładuje tych modułów, bo są już załadowane. Problemu szukaj gdzie indziej.

 

gość wyżej ma 168 reputacji, 470 postów a 0 wiedzy :D


  • +
  • -
  • 1


#733725 Kilka pytań odnośnie Zombie Moda

Napisane przez Robiin w 22.12.2016 23:11

 

Dam ci przyklad:

[Classic Zombie]

NAME = Klasyczny Zombie
INFO = Zbalansowany
MODELS = zombie_source (zamiast zombie source to np dajesz ten model wgrany!) MODELS = zombie_test (i wtedy jest git)
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl (tak samo tu) CLAWMODEL = v_knife_zombie_test.md ( i tez ci zadziala)
HEALTH = 1800
SPEED = 190
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 1.00
Ale pamietaj ze musi byc v_knife_zombie.mdl i v_knife_zombie_test.mdl zeby model ci zadzialal jak w postaci model , zombie_source.mdl i zostawic tez zombie_test.mdl i wtedy tez ci pojdzie bez zombie_source.mdl czy v_knife.zombie.mdl nie bedzie ci dzialac.

 

 

Błagam Cie, naucz się myśleć zamiast pisać, a skoro o tym mowa to pisanie też Ci nie zbyt wychodzi. Nie udzielaj się, jeżeli nie masz pojęcia o czym mówisz, bo wprowadzasz ludzi w błąd.

 

Model zombie należy zmienić w *.sma klasy, dla przykładu ten Wasz "Classic Zombie" będzie miał kodzik w "zp_zclasses40.sma"

// Classic Zombie Attributes
new const zclass1_name[] = { "Classic Zombie" }
new const zclass1_info[] = { "=Balanced=" }
new const zclass1_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass1_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass1_health = 1800
const zclass1_speed = 190
const Float:zclass1_gravity = 1.0
const Float:zclass1_knockback = 1.0

To kod, na klasę "Classic Zombie" w sma.

new const zclass1_model[] = { "zombie_source" }

Model klasy zombie

new const zclass1_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }

Model rąk zombie

 

Ładnie zamienić na swoje nazwy, i skompilować. 

 

Opis całego kodu klasy

Spoiler

 

 

Poradnik tworzenia klas zombie;

https://amxx.pl/topi...ą-klase-zombie/


  • +
  • -
  • 1