Sprawdź, pisane na kolanie i nie sprawdzałem
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Que95
Rejestracja: 22.12.2016Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.03.2018 17:19





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 67
- Odwiedzin: 2 977
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
Kontakt
#745412 Menu na serwerze
Napisane przez Robiin
w 27.12.2017 02:43
#745138 Poprawienie bugów w kodzie
Napisane przez Toldi
w 17.12.2017 17:45
#745134 Poprawienie bugów w kodzie
Napisane przez ChrisN
w 17.12.2017 16:21
Jak mi ci działać to pod M4 skoro wszędzie masz KNIFE KNIFE KNIFE...
SetKnife
if ( Weapon != CSW_KNIFE )
//Edit
5 sekund na wpisanie frazy w google i jest taki śliczny temat wystarczy ruszyć głową...
https://amxx.pl/topi...z-noza-na-m4a1/
#744320 Komenda /AK /M4
Napisane przez Robiin
w 19.11.2017 18:15
#35733 FakeFull Original v1.7.6
Napisane przez Abes Mapper
w 18.01.2009 13:31
by (current) JTP10181, (oryginal) Freecode

Plugin daje na serwer fikcyjne boty. Po prostu siedzą sobie na serwerze (na spec).
Jak wchodzi jakiś gracz to jeden bot wychodzi.

amx_addfake <X | @FILL> - Dodaj X botów (X - ilość botów) albo zapełnij serwer (@FILL)
amx_removefake <X | @ALL> - Skasuj X botów (X - ilość botów) albo skasuj wszystkie (@ALL)

Dodaj całość do amxx.cfg
// ****************** FakeFull Settings ******************
//Włącz plugin automatycznie.
//ff_players musi być większe niż 0.
//<1 = ON || 0 = OFF>
ff_automode 1
//Minimum botów które wbiją na serwer.
//Nie wolno ustawiać większej wartości niż taką
//jaką twój serwer może pomieścić graczy bo nikt nie będzie mógł wejść.
//Wymagana wartość powyżej 0 dla ff_automode 1.
ff_players 2
//Opóźnienie kiedy bot wchodzi lub wychodzi.
//Wymagane powyżej 0 dla ff_automode 1 lub ręczne dodawanie botów.
ff_delay 1

Standardowa [ http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20 ]
Plik botnames.txt dodajemy do addons/amxmodx/configs
Tam edytujemy nazwy botów.

Fakemeta
Fun
Załączone pliki
-
fakefull_original.amxx 15,89 KB 2326 Ilość pobrań
-
fakefull_original.sma 12,76 KB 4581 Ilość pobrań
fakefull_original.amxx
-
botnames.txt 1,29 KB 6018 Ilość pobrań
#602699 Problem z modułami
Napisane przez Żuk
w 07.01.2014 12:54
#733725 Kilka pytań odnośnie Zombie Moda
Napisane przez Robiin
w 22.12.2016 23:11
Dam ci przyklad:
[Classic Zombie]
NAME = Klasyczny ZombieINFO = ZbalansowanyMODELS = zombie_source (zamiast zombie source to np dajesz ten model wgrany!) MODELS = zombie_test (i wtedy jest git)CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl (tak samo tu) CLAWMODEL = v_knife_zombie_test.md ( i tez ci zadziala)HEALTH = 1800SPEED = 190GRAVITY = 1.00KNOCKBACK = 1.00Ale pamietaj ze musi byc v_knife_zombie.mdl i v_knife_zombie_test.mdl zeby model ci zadzialal jak w postaci model , zombie_source.mdl i zostawic tez zombie_test.mdl i wtedy tez ci pojdzie bez zombie_source.mdl czy v_knife.zombie.mdl nie bedzie ci dzialac.
Błagam Cie, naucz się myśleć zamiast pisać, a skoro o tym mowa to pisanie też Ci nie zbyt wychodzi. Nie udzielaj się, jeżeli nie masz pojęcia o czym mówisz, bo wprowadzasz ludzi w błąd.
Model zombie należy zmienić w *.sma klasy, dla przykładu ten Wasz "Classic Zombie" będzie miał kodzik w "zp_zclasses40.sma"
// Classic Zombie Attributes new const zclass1_name[] = { "Classic Zombie" } new const zclass1_info[] = { "=Balanced=" } new const zclass1_model[] = { "zombie_source" } new const zclass1_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" } const zclass1_health = 1800 const zclass1_speed = 190 const Float:zclass1_gravity = 1.0 const Float:zclass1_knockback = 1.0
To kod, na klasę "Classic Zombie" w sma.
new const zclass1_model[] = { "zombie_source" }
Model klasy zombie
new const zclass1_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
Model rąk zombie
Ładnie zamienić na swoje nazwy, i skompilować.
Opis całego kodu klasy
// Classic Zombie Attributes new const zclass1_name[] = { "Classic Zombie" } Nazwa klasy zombie new const zclass1_info[] = { "=Balanced=" } Opis klasy zombie new const zclass1_model[] = { "zombie_source" } Model postaci klasy zombie new const zclass1_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" } Model rak klasy zombie const zclass1_health = 1800 Domyslne HP const zclass1_speed = 190 Domyslna predkosc const Float:zclass1_gravity = 1.0 Domyslna grawitacja const Float:zclass1_knockback = 1.0 Domyslny odrzut przy przyjmowaniu DMG
Poradnik tworzenia klas zombie;
https://amxx.pl/topi...ą-klase-zombie/
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Que95
- Regulamin