Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kilka pytań odnośnie Zombie Moda


Najlepsza odpowiedź Robiin, 22.12.2016 23:11

 

Dam ci przyklad:

[Classic Zombie]

NAME = Klasyczny Zombie
INFO = Zbalansowany
MODELS = zombie_source (zamiast zombie source to np dajesz ten model wgrany!) MODELS = zombie_test (i wtedy jest git)
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl (tak samo tu) CLAWMODEL = v_knife_zombie_test.md ( i tez ci zadziala)
HEALTH = 1800
SPEED = 190
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 1.00
Ale pamietaj ze musi byc v_knife_zombie.mdl i v_knife_zombie_test.mdl zeby model ci zadzialal jak w postaci model , zombie_source.mdl i zostawic tez zombie_test.mdl i wtedy tez ci pojdzie bez zombie_source.mdl czy v_knife.zombie.mdl nie bedzie ci dzialac.

 

 

Błagam Cie, naucz się myśleć zamiast pisać, a skoro o tym mowa to pisanie też Ci nie zbyt wychodzi. Nie udzielaj się, jeżeli nie masz pojęcia o czym mówisz, bo wprowadzasz ludzi w błąd.

 

Model zombie należy zmienić w *.sma klasy, dla przykładu ten Wasz "Classic Zombie" będzie miał kodzik w "zp_zclasses40.sma"

// Classic Zombie Attributes
new const zclass1_name[] = { "Classic Zombie" }
new const zclass1_info[] = { "=Balanced=" }
new const zclass1_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass1_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass1_health = 1800
const zclass1_speed = 190
const Float:zclass1_gravity = 1.0
const Float:zclass1_knockback = 1.0

To kod, na klasę "Classic Zombie" w sma.

new const zclass1_model[] = { "zombie_source" }

Model klasy zombie

new const zclass1_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }

Model rąk zombie

 

Ładnie zamienić na swoje nazwy, i skompilować. 

 

Opis całego kodu klasy

Spoiler

 

 

Poradnik tworzenia klas zombie;

https://amxx.pl/topi...ą-klase-zombie/

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Que95

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:67
Offline

Napisano 22.12.2016 16:34

Witam pisze ponieważ mam kilka pytań odnośnie Zombie Moda:

 

1.Jak wgrać nowy model Zombie chodzi mi dokładnie o skórkę dla niego bardzo mi się podoba ta:http://cs-bg.info/skin/4609chciałem ja dać dla zombie vipa (zombie kuloodporny) natomiast ta dla reszty zombie http://cs-bg.info/skin/4111

 

2.Mam problem z dodaniem modelu nemezis http://zombie-mod.ru...is-bazooka.htmlmianowicie po wgraniu modelu i klasy nie wyświetla się ona co może być nie tak?

 

3.Co zrobić,aby wyświetlała się informacja o ilości wziętych mednesow/anti powiedzmy,ze mamy 20 mednesow do wykorzystania czyli [0/20] potem jak weźmiemy 5 to wyświetla się [5/20] Pomóżcie mi jak to zrobić,aby taka informacja się wyświetlała

 

4.Jak ustawić system żyć tzn.zombie moze sie zrespic  3x i jesli chce sie zrespic kolejnym razem musi kupic za 20ap respawn

 

Bardzo proszę o pomoc jestem nowy w te klocki byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.


  • +
  • -
  • 0

#2 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 051
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Online

Napisano 22.12.2016 17:08

Żeby ustawić model ustawiasz graczowi "set_user_model", po sprawdzeniu czy używa klasy "zombie kuloodporny"

 

2. Dodałeś do zp-plugins.ini? Wpisz w konsole amx_plugins, i sprawdź czy plugin dobrze został odczytany i nie posiada żadnych błędów.

 

3. Anti/madness są w hardcorze, czyli w silniku, więc tam musisz czegoś poszukać ;)

 

4. CS DM, też w silniku jeżeli dobrze pamiętam.


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#3 Que95

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:67
Offline

Napisano 22.12.2016 17:23

Żeby ustawić model ustawiasz graczowi "set_user_model", po sprawdzeniu czy używa klasy "zombie kuloodporny"

 

Gdzie to ustawić? W tym:cstrike/addons/amxmodx/configs/zpa_zombieclasses.ini?

 

Jesli chodzi o modele mam dwa pliki:

player_model.mdl

hand.mdl

 

[Classic Zombie]

NAME = Klasyczny Zombie
INFO = Zbalansowany
MODELS = zombie_source
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 1800
SPEED = 190
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 1.00
 
Niby działa,ale modelu nie ma:
[ 54] Nemesis+Bazooka 1.0 fezh zp_nemesis_bazo running

54 plugins, 54 running

 

Użytkownik Que95 edytował ten post 22.12.2016 17:36

  • +
  • -
  • 0

#4 OldShadowPL

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.12.2016 18:36

Dam ci przyklad:

[Classic Zombie]

NAME = Klasyczny Zombie
INFO = Zbalansowany
MODELS = zombie_source (zamiast zombie source to np dajesz ten model wgrany!) MODELS = zombie_test (i wtedy jest git)
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl (tak samo tu) CLAWMODEL = v_knife_zombie_test.md ( i tez ci zadziala)
HEALTH = 1800
SPEED = 190
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 1.00
Ale pamietaj ze musi byc v_knife_zombie.mdl i v_knife_zombie_test.mdl zeby model ci zadzialal jak w postaci model , zombie_source.mdl i zostawic tez zombie_test.mdl i wtedy tez ci pojdzie bez zombie_source.mdl czy v_knife.zombie.mdl nie bedzie ci dzialac.

  • +
  • -
  • 0

#5 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 051
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Online

Napisano 22.12.2016 23:11   Najlepsza odpowiedź

 

Dam ci przyklad:

[Classic Zombie]

NAME = Klasyczny Zombie
INFO = Zbalansowany
MODELS = zombie_source (zamiast zombie source to np dajesz ten model wgrany!) MODELS = zombie_test (i wtedy jest git)
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl (tak samo tu) CLAWMODEL = v_knife_zombie_test.md ( i tez ci zadziala)
HEALTH = 1800
SPEED = 190
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 1.00
Ale pamietaj ze musi byc v_knife_zombie.mdl i v_knife_zombie_test.mdl zeby model ci zadzialal jak w postaci model , zombie_source.mdl i zostawic tez zombie_test.mdl i wtedy tez ci pojdzie bez zombie_source.mdl czy v_knife.zombie.mdl nie bedzie ci dzialac.

 

 

Błagam Cie, naucz się myśleć zamiast pisać, a skoro o tym mowa to pisanie też Ci nie zbyt wychodzi. Nie udzielaj się, jeżeli nie masz pojęcia o czym mówisz, bo wprowadzasz ludzi w błąd.

 

Model zombie należy zmienić w *.sma klasy, dla przykładu ten Wasz "Classic Zombie" będzie miał kodzik w "zp_zclasses40.sma"

// Classic Zombie Attributes
new const zclass1_name[] = { "Classic Zombie" }
new const zclass1_info[] = { "=Balanced=" }
new const zclass1_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass1_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass1_health = 1800
const zclass1_speed = 190
const Float:zclass1_gravity = 1.0
const Float:zclass1_knockback = 1.0

To kod, na klasę "Classic Zombie" w sma.

new const zclass1_model[] = { "zombie_source" }

Model klasy zombie

new const zclass1_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }

Model rąk zombie

 

Ładnie zamienić na swoje nazwy, i skompilować. 

 

Opis całego kodu klasy

Spoiler

 

 

Poradnik tworzenia klas zombie;

https://amxx.pl/topi...ą-klase-zombie/


Użytkownik aSik edytował ten post 22.12.2016 23:12

  • +
  • -
  • 1

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#6 Que95

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:67
Offline

Napisano 23.12.2016 11:13

Wszystko działa dzięki za pomoc można zamknać temat


  • +
  • -
  • 0

#7 OldShadowPL

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.12.2016 12:11

A ty zamknij mordke kiedys?

Pisac moge byle jak i nie zabronisz mi.

I chyba wiem co pisze bo u mnie to dziala nie wiesz nie udzielaj się ;)

Ja mam zp 5.0 i nie doczytałem że ma 4.3 jest różnica ;)

Następnym razem pomyśl zanim coś napiszesz ;)


  • +
  • -
  • 0

#8 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 051
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Online

Napisano 23.12.2016 13:40

A ty zamknij mordke kiedys?

Pisac moge byle jak i nie zabronisz mi.

I chyba wiem co pisze bo u mnie to dziala nie wiesz nie udzielaj się ;)

Ja mam zp 5.0 i nie doczytałem że ma 4.3 jest różnica ;)

Następnym razem pomyśl zanim coś napiszesz ;)

Widać, że się znasz. 

Brak pojęcia o tym co piszesz i jak piszesz. Dalej nie piszę, bo zbyt niski poziom, żeby jakkolwiek się udzielać.

 

 

 

Wszystko działa dzięki za pomoc można zamknać temat

Jak coś to pisz ;)


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#9 OldShadowPL

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.12.2016 18:57

No wiesz.

Mam 17/20 graczy na zp.

i Jestem opiekunem i jest też drugi który opłaca więc jakbym się nie znał to ilość graczy by wynosiła 0/10 :V


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych