Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Komenda /AK /M4
#1
Napisano 19.11.2017 00:13
#3
Napisano 19.11.2017 14:23
Dokładnie o to mi chodzi mam problem z tym kodem po kompilacji wyskakuje mi 5 błędów pomoże ktoś je znaleźć tu?
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #include <vault> #include <fun> #define PLUGIN "Kosy" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "BlendeR&spunko" new knife_model[33] new g_Menu public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) g_Menu = register_menuid("Knife Mod") register_menucmd(g_Menu, 1023, "knifemenu") register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1") register_clcmd("say /ak", "display_knife") register_clcmd("say_team /ak", "display_knife") register_clcmd("say /ak", "display_knife") register_clcmd("say_team /ak", "display_knife") } public plugin_precache() { precache_model("models/AK47/v_Blizzard.mdl") precache_model("models/AK47/v_Jaguar.mdl") precache_model("models/AK47/v_Rampage.mdl") precache_model("models/AL47/v_Vulcan.mdl") precache_model("models/AK47/v_Upyr.mdl") precache_model("models/v_ak47.mdl") precache_model("models/p_ak47.mdl") } public display_knife(id) { new menuBody[512] add(menuBody, 511, "\rWybor AK 47\w^n^n") add(menuBody, 511, "\r1.\w Domyslny AK^n") add(menuBody, 511, "\r2.\w Blizzard^n") add(menuBody, 511, "\r3.\w Vulcan^n") add(menuBody, 511, "\r4.\w Upyr^n") add(menuBody, 511, "\r5.\w Jaguar \r(VIP)\w^n") add(menuBody, 511, "\r6.\w Rampage \r(VIP)\w^n") add(menuBody, 511, "\r0.\w Wyjdz^n") new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<5 | 1<<6 | 1<<7 | 1<<8 |1<<9 ) show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Knife Mod") } public knifemenu(id, key) { switch(key) { case 0: SetKnife(id , 0) case 1: SetKnife(id , 1) case 2: SetKnife(id , 2) case 3: SetKnife(id , 3) case 4: SetKnife(id , 4) case 5: SetKnife(id , 5) case 6: if(has_flag(id,"t,s")) { SetKnife(id , 6) } else { client_print(0,print_chat,"[AMXX] Ten skin jest tylko dla vipow!") SetKnife(id , 0) } case 7: if(has_flag(id,"t,s")) { SetKnife(id , 7) } else { client_print(0,print_chat,"[AMXX] Ten skin jest tylko dla vipow!") SetKnife(id , 0) } case 8: SetKnife(id , 8) default: return PLUGIN_HANDLED } } public CurWeapon(id) { new Weapon = read_data(2) // Set Knife Model SetKnife(id, knife_model[id]) return PLUGIN_HANDLED } public SetKnife(id , Knife) { knife_model[id] = Knife new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) if ( Weapon != CSW_KNIFE ) return PLUGIN_HANDLED new vModel[56],pModel[56] switch(Knife) { case 0: { format(vModel,55,"models/v_ak47.mdl") format(pModel,55,"models/p_ak47.mdl") } case 1: { format(vModel,55,"models/AK47/v_Blizzard.mdl") format(pModel,55,"models/p_knife.mdl") } case 2: { format(vModel,55,"models/AK47/v_Vulcan.mdl") format(pModel,55,"models/p_ak47.mdl") } case 3: { format(vModel,55,"models/AK47/v_Upyr.mdl") format(pModel,55,"models/p_ak47.mdl") } case 4: { format(vModel,55,"models/AK47/v_Jaguar.mdl") format(pModel,55,"models/p_ak47.mdl") } case 5: { format(vModel,55,"models/AK47/v_Rampage.mdl") format(pModel,55,"models/p_ak47.mdl") } entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel) entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel) return PLUGIN_HANDLED; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
#4
Napisano 19.11.2017 14:56
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #include <vault> #include <fun> #define PLUGIN "Kosy" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "BlendeR&spunko" new knife_model[33] new g_Menu public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) g_Menu = register_menuid("Knife Mod") register_menucmd(g_Menu, 1023, "knifemenu") register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1") register_clcmd("say /ak", "display_knife") register_clcmd("say_team /ak", "display_knife") register_clcmd("say /ak", "display_knife") register_clcmd("say_team /ak", "display_knife") } public plugin_precache() { precache_model("models/AK47/v_Blizzard.mdl") precache_model("models/AK47/v_Jaguar.mdl") precache_model("models/AK47/v_Rampage.mdl") precache_model("models/AL47/v_Vulcan.mdl") precache_model("models/AK47/v_Upyr.mdl") precache_model("models/v_ak47.mdl") precache_model("models/p_ak47.mdl") } public display_knife(id) { new menuBody[512] add(menuBody, 511, "\rWybor AK 47\w^n^n") add(menuBody, 511, "\r1.\w Domyslny AK^n") add(menuBody, 511, "\r2.\w Blizzard^n") add(menuBody, 511, "\r3.\w Vulcan^n") add(menuBody, 511, "\r4.\w Upyr^n") add(menuBody, 511, "\r5.\w Jaguar \r(VIP)\w^n") add(menuBody, 511, "\r6.\w Rampage \r(VIP)\w^n") add(menuBody, 511, "\r0.\w Wyjdz^n") new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<5 | 1<<6 | 1<<7 | 1<<8 |1<<9 ) show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Knife Mod") } public knifemenu(id, key) { switch(key) { case 0: SetKnife(id , 0) case 1: SetKnife(id , 1) case 2: SetKnife(id , 2) case 3: SetKnife(id , 3) case 4: SetKnife(id , 4) case 5: SetKnife(id , 5) case 6: if(has_flag(id,"t,s")) { SetKnife(id , 6) } else { client_print(0,print_chat,"[AMXX] Ten skin jest tylko dla vipow!") SetKnife(id , 0) } case 7: if(has_flag(id,"t,s")) { SetKnife(id , 7) } else { client_print(0,print_chat,"[AMXX] Ten skin jest tylko dla vipow!") SetKnife(id , 0) } case 8: SetKnife(id , 8) default: return PLUGIN_HANDLED } return PLUGIN_CONTINUE } public CurWeapon(id) { if(read_data(2)==CSW_AK47) SetKnife(id, knife_model[id]) return PLUGIN_HANDLED } public SetKnife(id , Knife) { knife_model[id] = Knife new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) if ( Weapon != CSW_KNIFE ) return PLUGIN_HANDLED new vModel[56],pModel[56] switch(Knife) { case 0: { format(vModel,55,"models/v_ak47.mdl") format(pModel,55,"models/p_ak47.mdl") } case 1: { format(vModel,55,"models/AK47/v_Blizzard.mdl") format(pModel,55,"models/p_knife.mdl") } case 2: { format(vModel,55,"models/AK47/v_Vulcan.mdl") format(pModel,55,"models/p_ak47.mdl") } case 3: { format(vModel,55,"models/AK47/v_Upyr.mdl") format(pModel,55,"models/p_ak47.mdl") } case 4: { format(vModel,55,"models/AK47/v_Jaguar.mdl") format(pModel,55,"models/p_ak47.mdl") } case 5: { format(vModel,55,"models/AK47/v_Rampage.mdl") format(pModel,55,"models/p_ak47.mdl") } } entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel) entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel) return PLUGIN_HANDLED; }
Cześć
#5
Napisano 19.11.2017 14:56
Brakujący bracket i funkcja bez zwracanej wartości.
Załączone pliki
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
#6
Napisano 19.11.2017 15:50
Wszystko jest dobrze,ale po wyborze /kosy zamiast skinów do kosy wyświetlają się skiny do Kalacha a przy wpisaniy /ak tez wybierają się noże co może być nie tak?
Brakujący bracket i funkcja bez zwracanej wartości.
#7
Napisano 19.11.2017 18:15
register_clcmd("say /ak", "display_knife") register_clcmd("say_team /ak", "display_knife") register_clcmd("say /ak", "display_knife") register_clcmd("say_team /ak", "display_knife")
Dlatego.
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych