Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Komenda /AK /M4


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Que95

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:67
Offline

Napisano 19.11.2017 00:13

Witam forumowicze mam do was pytanie czy wie,ktoś z was jak zrobić komendę /AK /M4 i awp mecze się z tym już 3 godzinę edytując opcje /knife i dalej mam z tym problem i występują bledy.Bylby ktoś tak miły i pomógł mi zrobić to indywidualnie poprawić te bledy? Jutro wystawiłbym kod,który edytowalem,ale niestety nie działał
  • +
  • -
  • 0

#2 Maaq

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
Offline

Napisano 19.11.2017 00:59

https://amxx.pl/topi...tóry-daje-broń/


  • +
  • -
  • 0

#3 Que95

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:67
Offline

Napisano 19.11.2017 14:23

Dokładnie o to mi chodzi mam problem z tym kodem po kompilacji wyskakuje mi 5 błędów pomoże ktoś je znaleźć tu?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine> 
#include <vault>
#include <fun>

#define PLUGIN "Kosy"
#define VERSION "1.0" 
#define AUTHOR "BlendeR&spunko"
 

new knife_model[33] 
new g_Menu


public plugin_init() { 
	
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 
	g_Menu = register_menuid("Knife Mod")
	register_menucmd(g_Menu, 1023, "knifemenu")
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1") 
	register_clcmd("say /ak", "display_knife")
	register_clcmd("say_team /ak", "display_knife")
	register_clcmd("say /ak", "display_knife")
	register_clcmd("say_team /ak", "display_knife")
}

public plugin_precache() { 
	precache_model("models/AK47/v_Blizzard.mdl") 
	precache_model("models/AK47/v_Jaguar.mdl")
	precache_model("models/AK47/v_Rampage.mdl") 
	precache_model("models/AL47/v_Vulcan.mdl")
	precache_model("models/AK47/v_Upyr.mdl")	 
	precache_model("models/v_ak47.mdl")
	precache_model("models/p_ak47.mdl")
} 

public display_knife(id) {
	new menuBody[512]
	add(menuBody, 511, "\rWybor AK 47\w^n^n")
	add(menuBody, 511, "\r1.\w Domyslny AK^n")
	add(menuBody, 511, "\r2.\w Blizzard^n")
	add(menuBody, 511, "\r3.\w Vulcan^n")
	add(menuBody, 511, "\r4.\w Upyr^n")
	add(menuBody, 511, "\r5.\w Jaguar \r(VIP)\w^n")
	add(menuBody, 511, "\r6.\w Rampage \r(VIP)\w^n")
	add(menuBody, 511, "\r0.\w Wyjdz^n")
	
	new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<5 | 1<<6 | 1<<7 | 1<<8 |1<<9 )
	show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Knife Mod")
}

public knifemenu(id, key) {
	switch(key) 
	{
		case 0: SetKnife(id , 0)
		case 1: SetKnife(id , 1)
		case 2: SetKnife(id , 2)
		case 3: SetKnife(id , 3)
		case 4: SetKnife(id , 4)
		case 5: SetKnife(id , 5)
		case 6: if(has_flag(id,"t,s")) 
			{
				SetKnife(id , 6)
			}
			else
			{
				client_print(0,print_chat,"[AMXX] Ten skin jest tylko dla vipow!")
				SetKnife(id , 0)
			}
		case 7: if(has_flag(id,"t,s")) 
			{
				SetKnife(id , 7)
			}
			else
			{
				client_print(0,print_chat,"[AMXX] Ten skin jest tylko dla vipow!")
				SetKnife(id , 0)
			}
		case 8: SetKnife(id , 8)
		default: return PLUGIN_HANDLED
	}
} 

public CurWeapon(id)
	{
	new Weapon = read_data(2)	
	// Set Knife Model
	SetKnife(id, knife_model[id])   
	
	return PLUGIN_HANDLED   
	
}

public SetKnife(id , Knife) {
	knife_model[id] = Knife
	
	new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) 
	if ( Weapon != CSW_KNIFE )
		return PLUGIN_HANDLED
	
	new vModel[56],pModel[56]
	
	switch(Knife)
	{
		case 0: {
			format(vModel,55,"models/v_ak47.mdl")
			format(pModel,55,"models/p_ak47.mdl")
		}
		case 1: {
			format(vModel,55,"models/AK47/v_Blizzard.mdl")
			format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
		}
		case 2: {
			format(vModel,55,"models/AK47/v_Vulcan.mdl")
			format(pModel,55,"models/p_ak47.mdl")
		}
		case 3: {
			format(vModel,55,"models/AK47/v_Upyr.mdl")
			format(pModel,55,"models/p_ak47.mdl")
		
		}
		case 4: {
			format(vModel,55,"models/AK47/v_Jaguar.mdl")
			format(pModel,55,"models/p_ak47.mdl")
		}
		case 5: {
			format(vModel,55,"models/AK47/v_Rampage.mdl")
			format(pModel,55,"models/p_ak47.mdl")
		
	} 
	
	entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
	entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)
	
	return PLUGIN_HANDLED;  
}

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 0

#4 rzeznik9871

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 80
Zaawansowany

  • Postów:260
Offline

Napisano 19.11.2017 14:56

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine> 
#include <vault>
#include <fun>

#define PLUGIN "Kosy"
#define VERSION "1.0" 
#define AUTHOR "BlendeR&spunko"
 

new knife_model[33] 
new g_Menu


public plugin_init() { 
	
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 
	g_Menu = register_menuid("Knife Mod")
	register_menucmd(g_Menu, 1023, "knifemenu")
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1") 
	register_clcmd("say /ak", "display_knife")
	register_clcmd("say_team /ak", "display_knife")
	register_clcmd("say /ak", "display_knife")
	register_clcmd("say_team /ak", "display_knife")
}

public plugin_precache() { 
	precache_model("models/AK47/v_Blizzard.mdl") 
	precache_model("models/AK47/v_Jaguar.mdl")
	precache_model("models/AK47/v_Rampage.mdl") 
	precache_model("models/AL47/v_Vulcan.mdl")
	precache_model("models/AK47/v_Upyr.mdl")	 
	precache_model("models/v_ak47.mdl")
	precache_model("models/p_ak47.mdl")
} 

public display_knife(id) {
	new menuBody[512]
	add(menuBody, 511, "\rWybor AK 47\w^n^n")
	add(menuBody, 511, "\r1.\w Domyslny AK^n")
	add(menuBody, 511, "\r2.\w Blizzard^n")
	add(menuBody, 511, "\r3.\w Vulcan^n")
	add(menuBody, 511, "\r4.\w Upyr^n")
	add(menuBody, 511, "\r5.\w Jaguar \r(VIP)\w^n")
	add(menuBody, 511, "\r6.\w Rampage \r(VIP)\w^n")
	add(menuBody, 511, "\r0.\w Wyjdz^n")
	
	new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<5 | 1<<6 | 1<<7 | 1<<8 |1<<9 )
	show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Knife Mod")
}

public knifemenu(id, key) {
	switch(key) 
	{
		case 0: SetKnife(id , 0)
		case 1: SetKnife(id , 1)
		case 2: SetKnife(id , 2)
		case 3: SetKnife(id , 3)
		case 4: SetKnife(id , 4)
		case 5: SetKnife(id , 5)
		case 6: if(has_flag(id,"t,s")) 
			{
				SetKnife(id , 6)
			}
			else
			{
				client_print(0,print_chat,"[AMXX] Ten skin jest tylko dla vipow!")
				SetKnife(id , 0)
			}
		case 7: if(has_flag(id,"t,s")) 
			{
				SetKnife(id , 7)
			}
			else
			{
				client_print(0,print_chat,"[AMXX] Ten skin jest tylko dla vipow!")
				SetKnife(id , 0)
			}
		case 8: SetKnife(id , 8)
		default: return PLUGIN_HANDLED
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
} 

public CurWeapon(id)
{
	if(read_data(2)==CSW_AK47)
		SetKnife(id, knife_model[id])   
	
	return PLUGIN_HANDLED   
}

public SetKnife(id , Knife) {
	knife_model[id] = Knife
	
	new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) 
	if ( Weapon != CSW_KNIFE )
		return PLUGIN_HANDLED
	
	new vModel[56],pModel[56]
	
	switch(Knife)
	{
		case 0: {
			format(vModel,55,"models/v_ak47.mdl")
			format(pModel,55,"models/p_ak47.mdl")
		}
		case 1: {
			format(vModel,55,"models/AK47/v_Blizzard.mdl")
			format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
		}
		case 2: {
			format(vModel,55,"models/AK47/v_Vulcan.mdl")
			format(pModel,55,"models/p_ak47.mdl")
		}
		case 3: {
			format(vModel,55,"models/AK47/v_Upyr.mdl")
			format(pModel,55,"models/p_ak47.mdl")
		
		}
		case 4: {
			format(vModel,55,"models/AK47/v_Jaguar.mdl")
			format(pModel,55,"models/p_ak47.mdl")
		}
		case 5: {
			format(vModel,55,"models/AK47/v_Rampage.mdl")
			format(pModel,55,"models/p_ak47.mdl")
		
		} 
	}
	
	entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
	entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)
	
	return PLUGIN_HANDLED;  
}

  • +
  • -
  • 0

Cześć


#5 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 051
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 19.11.2017 14:56

Brakujący bracket i funkcja bez zwracanej wartości.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#6 Que95

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:67
Offline

Napisano 19.11.2017 15:50

Wszystko jest dobrze,ale po wyborze /kosy zamiast skinów do kosy wyświetlają się skiny do Kalacha a przy wpisaniy /ak tez wybierają się noże co może być nie tak?

 

 

Brakujący bracket i funkcja bez zwracanej wartości.

 


  • +
  • -
  • 0

#7 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 051
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 19.11.2017 18:15

register_clcmd("say /ak", "display_knife")
register_clcmd("say_team /ak", "display_knife")
register_clcmd("say /ak", "display_knife")
register_clcmd("say_team /ak", "display_knife")

Dlatego.


  • +
  • -
  • 1

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych