Więc Zaczynamy Kiedy Już Zainstalowaliśmy ZombieModa
Otwieramy Plik zp_zclasses40.sma
Następnie Gdy Otworzymy Szukamy
g_zclass_leech = zp_register_zombie_class(zclass5_name, zclass5_info, zclass5_model, zclass5_clawmodel, zclass5_health, zclass5_speed, zclass5_gravity, zclass5_knockback)
a pod tym dajemy to co na dole

zp_register_zombie_class(zclass6_name, zclass6_info, zclass6_model, zclass6_clawmodel, zclass6_health, zclass6_speed, zclass6_gravity, zclass6_knockback)
następnie Szukamy
// Leech Zombie Attributes
new const zclass5_name[] = { "Leech Zombie" }
new const zclass5_info[] = { "HP- Knockback+ Leech++" }
new const zclass5_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass5_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass5_health = 1300
const zclass5_speed = 190
const Float:zclass5_gravity = 1.0
const Float:zclass5_knockback = 1.25
const zclass5_infecthp = 200 // extra hp for infections
potem gdy to znajdziemy pod tym piszemy
// TWOJA NAZWA KLASY
new const_zclass6_name[] = { "Nazwa Twojego ZOMBIE" }
new const_zclass6_info[] = { "info twojej klasy" }
new const_zclass6_model[] = { "Model Twojego ZOmbiaaka Najlepiej napisać zombie_source" }
new const zclass6_clawmodel[] = { "Model pazurów twojego zombie najlepiej "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass6_health = (ŻYCIE ZOMBIE)
const_zclass6_speed = (szybkość Biegania zombie}
const float:zclass6_gravity = (jaka ma być grawitacja zombie)
conct float:zclass6_knockback = (odbicie zombie)
i nasza klasa gotowa

Zezwalam na kopiowanie nawet bez mojej zgody

Wrazie problemów z kompilacja pisać tutaj a spróbuje pomóc
