napisz mi na pw a podeśle ci pluga z którego będziesz mógł sobie wyekstrahować co trzeba
Mianowicie mute manager z zapisem mySQL i obsługą unixtime, tam pogrzebiesz sobie co trzeba
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez Mixtaz w 19.02.2019 22:19
Czy pierwsze 3 skoki będą jakby mocniejsze? imo tak
Na profesjonalnym obrazku widać, że zachodzi dekrementacja równoległa, pod wpływem outputu z 2 źródeł. Zatem z tego wynika, że działania skoków z jednego i drugiego pluginu, będą na siebie nachodziły, jest równoznaczne z tym, że łącznie będzie 5 skoków, w tym pierwsze 3 będą triggerowane podwójnie (więc podwójny wektor z), a następnie 2 już normalnie.
Napisane przez Mixtaz w 01.09.2018 12:15
Ten plugin informuje za pomocą ColorChat'u, gdy gracz zginie przez upadek z wysokości (pomysł zawzięty z gry Fortnite) i zapewnia informacje jak:
-Nick ofiary
-Wysokość z jakiej ofiara spadła
-Losowa informacja określająca sytuację
-Modyfikowalny Prefix
Ciekawy dodatek na serwery typu HNS.
W przyszłości planowany jest zapis top15 najdalszych spadków (nvault).
-Amxmodx (najlepiej 1.8.1 i wzwyż)
-ColorChat
-Fakemeta
-Engine (entity_set_float)
Napisane przez Mixtaz w 09.08.2018 17:54
Napisane przez Mixtaz w 08.08.2018 07:38
Napisane przez Mixtaz w 13.07.2018 12:55
Napisane przez Mixtaz w 01.02.2018 23:56
Napisane przez Mixtaz w 23.01.2018 07:47
https://forums.allie...ad.php?t=141025
Nic trudnego. Tylko nie pomyl animacji kiedy będziesz wyciągał model.
Napisane przez Mixtaz w 14.01.2018 14:40
Szukasz handleSaytext, bo mówimy tutaj o vipie z generatora ofc. i:
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){ new id = get_msg_arg_int(1); if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new szTmp[192], szTmp2[192]; get_msg_arg_string(2, szTmp, charsmax(szTmp)); new szPrefix[64] = "^x04[*VIP*]"; if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){ add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01"); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " "); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp); } else { new szPlayerName[64]; get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName)); get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp)); set_msg_arg_string(4, ""); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01"); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 "); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 : "); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp) } set_msg_arg_string(2, szTmp2); return PLUGIN_CONTINUE; }
Podmieniasz na tą funkcję, błąd pojawił się ze względu na aktualizacje, wystarczy że podmienisz tego publica I wszystko będzie grało.
Napisane przez Mixtaz w 18.12.2017 20:04
Podejrzewam, że tak jak większość obecnych serwerów masz ReHLDS z binarkami 1000+/921. W takim razie usuń ReVoice z metamoda i postępuj wg. klarownych instrukcji w linku poniżej:
https://amxx.pl/topi...erwca/?p=740600
Napisane przez Mixtaz w 15.12.2017 13:44
https://amxx.pl/doku...a/f120/set_task
https://amxx.pl/doku...get-user-origin
Tworzysz handler do danego case'a.
dla zapisu pozycji tworzysz folder w /configs o nazwie określonej w .sma pluginu i w niej dla każdej mapy (np. de_dust.txt) określasz [(x,y,z) np. dla respawnu] do której gracz ma sie przemieścić, chyba że funkcja ma charakter przeniesienia stałego (o x unitów) wówczas wystarczy działanie wg. dokumentacji.
Działanie set_task'a chyba oczywiste.
Napisane przez Mixtaz w 22.11.2017 08:20
Wypadaly minimalne błędy, wczoraj wieczorem to robiłem, więc mogły jakieś małe błędy wystąpić.
Nie będę się rozpisywać (bo dość szeroko pojęte zmiany zaszły) i wyślę Ci .sma w załączniku. Kompiluje się bez problemu.
Co do tego dźwięku w menu to mam pewien pomysł w głowie, ale z tym byłoby sporo pracy.
Enjoy.
Napisane przez Mixtaz w 21.11.2017 22:40
Teraz tak:
Pare rzeczy sobie wypiszmy - zamiana motd z buyem na wlasne menu, doklej to do pluga:
public plugin_init() { register_clcmd("client_buy_open","BuyOpen") } public BuyOpen(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE static msg_buyclose if(!msg_buyclose) msg_buyclose = get_user_msgid("BuyClose") message_begin(MSG_ONE, msg_buyclose, _, id) message_end() CommandBuy(id) return PLUGIN_CONTINUE } public CommandBuy(id) { client_cmd(id, "say /buy); }
Ponieważ serwer nie wychwyci komendy buy z poziomu klienta ze względu na ograniczenie hl.
Teraz zakup wyłącznie w buyzone:
Do BuyMenu(id)
else if(!fm_get_user_buyzone(id)){ ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[nazwamoda]^x03 Kupiles poza buyzonem.); } //Na końcu kodu: stock fm_get_user_buyzone(id) { if (get_pdata_int(id, OFFSET_MAPZONE) & PLAYER_IN_BUYZONE) return 1; return 0; }
Co do dźwięków z CoD'a to Ci nie pomogę, bo się w tym nie orientuję.
I dodam, że funkcja plugin_precache jest zbędna ponieważ w kodzie nie ma nic co mogłoby wywołać te dźwięki.
Zapomniałbym, jest możliwość zbindowania każdemu graczowi przy połączeniu Twój sklep, zamiast normalnego buy'a, ale jest to pogwałcenie regulaminu forum.
Napisane przez Mixtaz w 11.11.2017 22:33
Postępuj zgodnie z instrukcją I wszystkie komendy poprzez menu albo bindy ulokowane po wejsciu na serwer powinny dzialac.
W najgorszym razie pobierz instalke z jakiegos forum, chociaz nie wiem czy przyniesie to taki efekt.
Napisane przez Mixtaz w 11.11.2017 22:20
Wchodzisz w folder /configs/amxx.cfg.
Szukasz
// Show admins activity // 0 - disabled // 1 - show without admin name // 2 - show with name // 3 - show name only to admins, hide name from normal users // 4 - show name only to admins, show nothing to normal users // 5 - hide name only to admins, show nothing to normal users // // Default value: 2 amx_show_activity 1
Jeżeli nie znasz angielskiego, to najzwyczajniej ustawiasz wartość na 1.