Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Mixtaz - zdjęcie

Mixtaz

Rejestracja: 08.12.2016
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.11.2023 13:03
-----

#768748 Czas bana

Napisane przez Mixtaz w 10.11.2020 10:58

napisz mi na pw a podeśle ci pluga z którego będziesz mógł sobie wyekstrahować co trzeba

 

Mianowicie mute manager z zapisem mySQL i obsługą unixtime, tam pogrzebiesz sobie co trzeba


  • +
  • -
  • 1


#757029 Skoki w fakemecie

Napisane przez Mixtaz w 19.02.2019 22:19

Czy pierwsze 3 skoki będą jakby mocniejsze? imo tak

 

 

ZDFTFOb.png

 

Na profesjonalnym obrazku widać, że zachodzi dekrementacja równoległa, pod wpływem outputu z 2 źródeł. Zatem z tego wynika, że działania skoków z jednego i drugiego pluginu, będą na siebie nachodziły, jest równoznaczne z tym, że łącznie będzie 5 skoków, w tym pierwsze 3 będą triggerowane podwójnie (więc podwójny wektor z), a następnie 2 już normalnie.


  • +
  • -
  • 1


#751943 Powiadomienie o upadku

Napisane przez Mixtaz w 01.09.2018 12:15

opis

 

Ten plugin informuje za pomocą ColorChat'u, gdy gracz zginie przez upadek z wysokości (pomysł zawzięty z gry Fortnite) i zapewnia informacje jak:

 

-Nick ofiary

 

-Wysokość z jakiej ofiara spadła

 

-Losowa informacja określająca sytuację

 

-Modyfikowalny Prefix

 

Ciekawy dodatek na serwery typu HNS.

 

W przyszłości planowany jest zapis top15 najdalszych spadków (nvault).

 

wymagane moduly

 

-Amxmodx (najlepiej 1.8.1 i wzwyż)

 

-ColorChat

 

-Fakemeta

 

-Engine (entity_set_float)

 

download

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5


#751693 [ROZWIĄZANE] Najskuteczniejszy sposób na unieruchomienie

Napisane przez Mixtaz w 09.08.2018 17:54

set_pev(id, pev_flags, pev(id, pev_flags) | FL_FROZEN)

potem taskiem

set_pev(id, pev_flags, pev(id, pev_flags) & ~FL_FROZEN)

 

NOO, o to chodziło, taki to supporta powinien dostać  :ok:


  • +
  • -
  • 2


#751643 [ROZWIĄZANE] Pomoc

Napisane przez Mixtaz w 08.08.2018 07:38

Ew. wyłączaj pluginy stawiając średnik w plugins.ini metodą fifty/fifty, aż znajdziesz wadliwy plugin i wtedy go napraw/zamieść na forum.


  • +
  • -
  • 1


#750904 csbluepower.eu [Serwer Duchy]

Napisane przez Mixtaz w 13.07.2018 12:55

Ja już sobie nadzieje robiłem, że na 1.6 :P


  • +
  • -
  • 1


#746465 punkt, ciąg dążący do x-->1

Napisane przez Mixtaz w 01.02.2018 23:56

Nie wiem czemu próbujesz wstawić w miejsce funkcji kwadratowej w postaci ogólnej wierzchołek paraboli, zamiast zamienić funkcję na postać iloczynową bądź chociażby pomnożyć pierwiastek delty przez współczynnik a (z a*x^2) = 4 więc gdybyś to zrobił wówczas:

root(3)2/3 * 4 = root(3)8/3 = 2/3 (?)

Reszta wyżej jest okej. Poza tym nie wiem co kombinujesz, możesz się zdać tylko na te sugestie :P.

PS: liczenie wyróżnika równania kwadratowego ze wzoru skróconego mnożenia jest always 0, więc nie ma po co kalkulować.
  • +
  • -
  • 1


#746165 Tworzenie modelu p_

Napisane przez Mixtaz w 23.01.2018 07:47

https://forums.allie...ad.php?t=141025

 

Nic trudnego. Tylko nie pomyl animacji kiedy będziesz wyciągał model.


  • +
  • -
  • 1


#745895 Prefix w vipie nie działa

Napisane przez Mixtaz w 14.01.2018 14:40

Szukasz handleSaytext, bo mówimy tutaj o vipie z generatora ofc. i:

public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){	

    new id = get_msg_arg_int(1);
    
    if(!is_user_connected(id))
	return PLUGIN_CONTINUE;
    
    new szTmp[192], szTmp2[192];
    get_msg_arg_string(2, szTmp, charsmax(szTmp));
    
    new szPrefix[64] = "^x04[*VIP*]";
    
    if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp);
    }
    else
	{
        new szPlayerName[64];
        get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName));
        
        get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp));
        set_msg_arg_string(4, "");
    
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 :  ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp)
    }
    
    set_msg_arg_string(2, szTmp2);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

Podmieniasz na tą funkcję, błąd pojawił się ze względu na aktualizacje, wystarczy że podmienisz tego publica I wszystko będzie grało.


  • +
  • -
  • 1


#745170 Problem z voicechatem

Napisane przez Mixtaz w 18.12.2017 20:04

Podejrzewam, że tak jak większość obecnych serwerów masz ReHLDS z binarkami 1000+/921. W takim razie usuń ReVoice z metamoda i postępuj wg. klarownych instrukcji w linku poniżej:

 

https://amxx.pl/topi...erwca/?p=740600


  • +
  • -
  • 1


#745096 Jak ustawic czas ?

Napisane przez Mixtaz w 15.12.2017 13:44

https://amxx.pl/doku...a/f120/set_task

 

https://amxx.pl/doku...get-user-origin

 

Tworzysz handler do danego case'a.

 

dla zapisu pozycji tworzysz folder w /configs o nazwie określonej w .sma pluginu i w niej dla każdej mapy (np. de_dust.txt) określasz [(x,y,z) np. dla respawnu] do której gracz ma sie przemieścić, chyba że funkcja ma charakter przeniesienia stałego (o x unitów) wówczas wystarczy działanie wg. dokumentacji.

 

Działanie set_task'a chyba oczywiste.


  • +
  • -
  • 1


#744406 Problem z pluginem menu kupywania.

Napisane przez Mixtaz w 22.11.2017 08:20

Wypadaly minimalne błędy, wczoraj wieczorem to robiłem, więc mogły jakieś małe błędy wystąpić.

 

Nie będę się rozpisywać (bo dość szeroko pojęte zmiany zaszły) i wyślę Ci .sma w załączniku. Kompiluje się bez problemu.

 

Co do tego dźwięku w menu to mam pewien pomysł w głowie, ale z tym byłoby sporo pracy.

 

Enjoy.

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#744386 Problem z pluginem menu kupywania.

Napisane przez Mixtaz w 21.11.2017 22:40

Teraz tak:

 

Pare rzeczy sobie wypiszmy - zamiana motd z buyem na wlasne menu, doklej to do pluga:

public plugin_init()
{
	register_clcmd("client_buy_open","BuyOpen")
}

public BuyOpen(id)
{
	if(!is_user_alive(id))	return PLUGIN_CONTINUE

	static msg_buyclose
	if(!msg_buyclose)	msg_buyclose = get_user_msgid("BuyClose")
	
	message_begin(MSG_ONE, msg_buyclose, _, id)
	message_end()
	
	CommandBuy(id)

	return PLUGIN_CONTINUE
}

public CommandBuy(id)
{
	client_cmd(id, "say /buy);
}

Ponieważ serwer nie wychwyci komendy buy z poziomu klienta ze względu na ograniczenie hl.

 

Teraz zakup wyłącznie w buyzone:

 

Do BuyMenu(id)

else if(!fm_get_user_buyzone(id)){
ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[nazwamoda]^x03 Kupiles poza buyzonem.);
}

//Na końcu kodu:

stock fm_get_user_buyzone(id)
{
	if (get_pdata_int(id, OFFSET_MAPZONE) & PLAYER_IN_BUYZONE)
		return 1;
	
	return 0;
}

Co do dźwięków z CoD'a to Ci nie pomogę, bo się w tym nie orientuję.

 

I dodam, że funkcja plugin_precache jest zbędna ponieważ w kodzie nie ma nic co mogłoby wywołać te dźwięki.

 

Zapomniałbym, jest możliwość zbindowania każdemu graczowi przy połączeniu Twój sklep, zamiast normalnego buy'a, ale jest to ​pogwałcenie​ regulaminu forum.


  • +
  • -
  • 1


#744056 Komendy

Napisane przez Mixtaz w 11.11.2017 22:33

Postępuj zgodnie z instrukcją I wszystkie komendy poprzez menu albo bindy ulokowane po wejsciu na serwer powinny dzialac.

 

W najgorszym razie pobierz instalke z jakiegos forum, chociaz nie wiem czy przyniesie to taki efekt.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#744053 hide admin name

Napisane przez Mixtaz w 11.11.2017 22:20

Wchodzisz w folder /configs/amxx.cfg.

 

Szukasz

// Show admins activity
// 0 - disabled
// 1 - show without admin name
// 2 - show with name
// 3 - show name only to admins, hide name from normal users
// 4 - show name only to admins, show nothing to normal users
// 5 - hide name only to admins, show nothing to normal users
//
// Default value: 2
amx_show_activity 1

Jeżeli nie znasz angielskiego, to najzwyczajniej ustawiasz wartość na 1.


  • +
  • -
  • 1