Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Mixtaz - zdjęcie

Mixtaz

Rejestracja: 08.12.2016
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.11.2023 13:03
-----

Moje posty

W temacie: Szukam pluginu który dodaje hp za ilość zaifekowanych

19.11.2023 19:20

O fajnie mój serwer :crazy:

Wykorzystaj nVault lub mySQL. Proponuje to drugie.

1 Grudnia u mnie na biohazardzie nastąpi reset statystyk i całkowita migracja zapisu do bazy danych mySQL. Możesz sobie to obadać.

W temacie: FL_DUCKING nie wychwytuje tego co chce

20.10.2023 12:19

Niestety @Robiin ale Twój post okazał sie być mało relewantny do mojego problemu :gwizd:

To co ja chce zrobić to za pomocą tej tablicy przechowującej id gracza (tu: g_kbReduction[id]) przekazać go w natywie do innego pluginu. Konkretniej to chcę, aby ta umiejka była dostępna jako jeden z przedmiotów w sklepie. Czyli z biohazard.amxx -> sklep.amxx basically.
 

Mój kod wyżej działa, ale rejestruje stan gracza czy jest w kucku czy nie, w momencie zakupu. A nie podczas trwania całej umiejętności.. Jedyny pomysł na jaki wpadłem to zrobienie enuma STATE = { STAND, DUCK }, modyfikacja wspomnianej tablicy do: g_kbReduction[33][STATE] i jazda z tym. Ale nie wiem czy to jedyne rozwiązanie.

Mimo to, masz plusa za chęć i próbe pomocy kolego. :)