Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Mixtaz - zdjęcie

Mixtaz

Rejestracja: 08.12.2016
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.12.2022 10:39
-----

Moje tematy

Nie zalicza zabójstwa z customowej broni

14.11.2021 14:09

Witam wszystkich, mam pewien problem. Otóż zdefiniowałem zmienną i ma ona inkrementować w momencie gdy gracz zabije z danej broni. Wszystko ładnie pięknie ale nie jest to domyślna broń, mianowicie jest to granat zamrażający (frostnade).

 

Próbowałem na różne sposoby, ale na próźno :? Ktoś może mi powiedzieć co jest źle?

 

public EventDeathMsg( )
{
    new iVictim = read_data( 2 ), iKiller = read_data( 1 );
   
    if( iKiller == iVictim )
    {
        return;
    }
   
    new szWeapon[ 12 ]
    read_data( 4, szWeapon, 11 );

    if( contain( szWeapon, "frost" ) >= 0 )
    {
        AchievementProgress( iKiller, g_AchievementsList[4] );
    }
   
}

 

Najlepiej z wykorzystaniem eventu DeathMsg. 2 dodatkowe informacje:

 

1. Gracz X killed Gracz Y with frostgrenade - taki komunikat pokazuje się w konsoli gdy ktoś zostanie zabity frostgranatem

2. Granatem zamrażającym jest granat dymny (sg)

 

Pozdrówki