Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prefix w vipie nie działa


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Troche Wstydzioch ;D

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:89
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Pomorze
Offline

Napisano 14.01.2018 14:13

Witam zrobiłem sobie na generatorze vipa i jak pisze na chacie to wyskakuje mi ciągle mój nick jako "s1" a treść jako "s2" proszę o pomoc 

 

Z góry dziękuje :)

 

Daje .sma oraz screen problemu

 

Załączone miniatury

  • vip.jpg

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Mixtaz

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:76
  • Steam:steam
  • Imię:Jędrzej
  • Lokalizacja:%s
Offline

Napisano 14.01.2018 14:40

Szukasz handleSaytext, bo mówimy tutaj o vipie z generatora ofc. i:

public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){	

    new id = get_msg_arg_int(1);
    
    if(!is_user_connected(id))
	return PLUGIN_CONTINUE;
    
    new szTmp[192], szTmp2[192];
    get_msg_arg_string(2, szTmp, charsmax(szTmp));
    
    new szPrefix[64] = "^x04[*VIP*]";
    
    if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp);
    }
    else
	{
        new szPlayerName[64];
        get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName));
        
        get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp));
        set_msg_arg_string(4, "");
    
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 :  ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp)
    }
    
    set_msg_arg_string(2, szTmp2);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

Podmieniasz na tą funkcję, błąd pojawił się ze względu na aktualizacje, wystarczy że podmienisz tego publica I wszystko będzie grało.


  • +
  • -
  • 1

:nuke:  Mój serwer Zombie Biohazard/Deathmatch  :nuke:
:cwaniak:


#3 Troche Wstydzioch ;D

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:89
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Pomorze
Offline

Napisano 14.01.2018 14:57

Szukasz handleSaytext, bo mówimy tutaj o vipie z generatora ofc. i:

public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){	

    new id = get_msg_arg_int(1);
    
    if(!is_user_connected(id))
	return PLUGIN_CONTINUE;
    
    new szTmp[192], szTmp2[192];
    get_msg_arg_string(2, szTmp, charsmax(szTmp));
    
    new szPrefix[64] = "^x04[*VIP*]";
    
    if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp);
    }
    else
	{
        new szPlayerName[64];
        get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName));
        
        get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp));
        set_msg_arg_string(4, "");
    
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 :  ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp)
    }
    
    set_msg_arg_string(2, szTmp2);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

Podmieniasz na tą funkcję, błąd pojawił się ze względu na aktualizacje, wystarczy że podmienisz tego publica I wszystko będzie grało.

Dzięki działa  ;P  :D  ;) 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych